Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 966
  • 66 540

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tuli mieleen että mitähän yhdelle entiselle työkaverille ja ystävälle kuuluu nykyään.

Niinpä miljardien liikevaihtoa pyörittävien Googlen ja Facebookin avulla tuli eteen teksti "Ihmisiä joiden nimi on Anu Laukkanen."

Mun mielestä tuon nimi ei ole Anu Laukkanen.
 

Liitteet

  • 20200326_174754.png
    20200326_174754.png
    157,7 KB · kertaa luettu: 231

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mulla oli viime toukokuussa niin paha angiina että eipä tunnu koronat missään kun kohdalle osuu.

Normaalin angiinan sairastaneet tietävät oireet ja muut voivat googlettaa. Lisäksi tuli niin paha huimaus että luulin jatkuvasti saavani jonkun sairaskohtauksen tai kuolevani. Kun puhuin vaikka tyttöni kanssa, tuntui kun hän olisi ollut jossain toisessa ulottuvuudessa ja happi alkoi loppua. Niin ja sitten vielä uniapnea, josta en ollut aiemmin kärsinyt. Jo muutama minuutti nukahtamisen jälkeen lopetin hengittämisen ja alkoi älytön korina ja hengenhaukkominen. Tätä jatkui sitten aamuun asti, toki välillä sai hetken nukuttuakin.

Niin joo ja hajuaisti ja makuaisti olivat täysin 100% poissa. Esim. saunatuoksutiivistettä ei haistanut vaikka laittoi nenään kiinni.

Kurkku oli niin kipeä että kyynelet valuivat vaikka en itkenyt.
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
On muuten hauskan näköistä tuo liigafinaali 85 (ilveksen juutuubista tulee "live"). Maalivahtien varusteet ihan olemattoman pieniä ja tuomarit vetää ilman kypärää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eihän siinä, siis jos niikseen ni kirjotat hänelle lupalapun kulkea. Banaaneita poimimaan vaan.

Toisaalta, kun oot tollanen kuntosalijäbä, niin mihinkä sen hyödyn haluaa.
Jos kuntosalitkin menee kiinni, niin mitä jää jäljelle? No, ehkä pitää tyytyä tuohon toiseen ja kolmanteen mahdolliseen, vaan kun tuo vaikuttaa kaikkein sekopäisimmältä ja semmoista mii laik.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä, mutta nyt älysin missä mun varastettu fillari on :)
No nyt on vaan neljä fillaria täällä yksiössä, mut seitsemän tietokonetta! No kun yks on duunis. Ja muutos heitin vanhoja roskiin.

Edit. Eikun kahdeksas löytyi tuolta.

Mut pitäisköhän joskus ostaa joku sellainen kuin sohva, pöytä tai vaikka televisio. Onks teillä niitä? Tai kahvinkeitin tai imuri. Niitähän on vaikka mitä vekotinta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On muuten hauskan näköistä tuo liigafinaali 85 (ilveksen juutuubista tulee "live"). Maalivahtien varusteet ihan olemattoman pieniä ja tuomarit vetää ilman kypärää.

En katso, mutta ton finaalin muisteleminenkin tuottaa pahoja fiboja. Oltiin käyty Tampereellakin kattomassa neljäs finaali, jossa mestaruuden piti vihdoin tulla Turkuun. Ei tullu. Muistaakseni tossa matsissa oli joku pommiuhka tmv. ja halli tyhjennettiin kesken matsin kokonaan ja tuolla tauolla meitä Palloseuran kannattajia haastateltiin johonkin mediaan. Reverentilläkin pelisukka päässä..

Viides matsi Kupittaalla olikin sitten jotain aivan järkyttävää. Palloseura johdossa ja sitten jostain pukukaapista tulee Risto Jalo ja vie karkin 16-vuotiaan Reverentin suusta. Mölli Keinosen kultatakki, Hannu Palmu virnistelemässä pelin jälkeen vastustajan porukoissa. Vittu, että oli tuolloin katkeraa. Pari vuotta noita katkeria kyyneleitä jouduttiin vielä nielemään, mutta -89 aukes se hunajapurkki kunnolla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pellolla mökki
Mökissä matti
Matissa syöpä
(Lalalallallaa)
Tuvassa sanko
Sangossa paskaa
Paskassa verta
(Lalalallallaa)
Tämän CMX:n varhaistuotoksen sanat käy suoraan siihen yhteen iskelmäbiisiin. Oisko se Juha Tapiota? Se mikä alkaa että puistossa penkki. Tuota on kiva laulaa siihen päälle aina kun nää suomipopiskelmät soi jossain julkisissa tiloissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jätkät hei täyttääks tää maski kaikki sertifikaatit ja laatustandardit?
Mulla on muuten Latviasta ostettu nahkainen ruttotohtori-naamari. Kelpaisi mihin tahansa steampunk-konferenssiin. Taidan ryhtyä se päässä kuljeskelemaan. Jos en muusta syystä, niin ollakseni eksentrinen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuollainen Bane-maski olisi myös aika kova sana. Batmanin maski ei peitä suuta, mutta eipä kukaan sitten ainakaan tunnistaisi, että kuka perkele juuri aivasti päälleni. Tai jos tunnistaisi, menisi Bruce Waynen piikkiin.
(Parempi linkki)
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Päivä nro 10 karanteenissa vaimon kanssa. Yllättävän mukavasti menny. Kuuliaisesti ollaan valtiovallan ohjeistusta noudatettu ja ainoastaan lenkillä ollaan päivittäin käyty. Tai no, kerran tossa lähi-Salessa, kun leipä oli loppu. Muuten lähipiiri ja kauppakassipalvelu ovat hoitaneet ruokahuollon. Toistaseks ainakin ollaan oltu oireettomia ja kondis ollu hyvä. Yllättävän vähän tullut alkoholia nautittua, eikä hermotkaan oo kummallakaan toistaseks vielä menny. Oltiin kuitenkin kaks viikkoa pienessä hotellihuoneessa ja nyt siis vielä kaks viikkoa till kahdestaan kotona. Perusarjessa kummatkin tehdään vuorotyötä, eikä välttämättä nähdä viikon aikana kovinkaan paljon, joten poikkeuksellisen paljon ollaan nyt saatu yhteistä aikaa viettää. Silti kuitenkin olen todella onnellinen, että saan olla vaimoni kanssa tässä karanteenissa. Ainoa ihminen maailmassa, kenen kanssa tän kestän. Yksin olis menny ehkä joten kuten, mutta jonkun muun ihmisen kanssa olis tullu suuria vaikeuksia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässä nyt vähän luonto kostaa. Tsunamit ja hurrikaanit ei ihan riitä, laitetaan tällainenkin. Loppuu se jonninjoutava paikasta toiseen lennähtely, saatana. Luulette, että joku lentomatkustaminen on kaikkien oikeus. Ei se ole! Se on etuoikeus, ja nyt sitä on käytetty jo yli tarpeen. Siitäs saitte.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä nyt vähän luonto kostaa. Tsunamit ja hurrikaanit ei ihan riitä, laitetaan tällainenkin. Loppuu se jonninjoutava paikasta toiseen lennähtely, saatana. Luulette, että joku lentomatkustaminen on kaikkien oikeus. Ei se ole! Se on etuoikeus, ja nyt sitä on käytetty jo yli tarpeen. Siitäs saitte.
Linkolat on hyvin luettu. Btw, onko Linkola jo tullut julkisuuteen koronan tiimoilta? Äijä varmaan hyrisee tyytytväisyyttään jossain mökissään. Siitäs saitte, vitun öykkärit. Vaikka tääkin on Pertsan mielestä varmaan tosi lievä homma, kovempaa pitäis tulla, saatana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Linkolat on hyvin luettu. Btw, onko Linkola jo tullut julkisuuteen koronan tiimoilta? Äijä varmaan hyrisee tyytytväisyyttään jossain mökissään. Siitäs saitte, vitun öykkärit. Vaikka tääkin on Pertsan mielestä varmaan tosi lievä homma, kovempaa pitäis tulla, saatana.
Ei muuten ole luettu. Yhtään Linkolan opusta en ole pitänyt kädessäni edes. Tuttu ukko toki ja hänen maailmankuvaansa olen tutustunut tiedotusvälineistä. Ehkä Pentti onkin joissakin asioissa oikeassa? Ehkä ei pidä aina olla joko/tai, voisiko olla sekä että?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei muuten ole luettu. Yhtään Linkolan opusta en ole pitänyt kädessäni edes. Tuttu ukko toki ja hänen maailmankuvaansa olen tutustunut tiedotusvälineistä. Ehkä Pentti onkin joissakin asioissa oikeassa? Ehkä ei pidä aina olla joko/tai, voisiko olla sekä että?
En myöskään ole änkyrän teoksiin sen paremmin syventynyt, mutta sen verran kuitenkin, että melko jyrkkää tekstiä herra suoltaa. Vähän tollasta ihmisvihaa, mitä joskus ehkä @Evil nkin viesteistä on rivien välistä tulkittavissa..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En myöskään ole änkyrän teoksiin sen paremmin syventynyt, mutta sen verran kuitenkin, että melko jyrkkää tekstiä herra suoltaa. Vähän tollasta ihmisvihaa, mitä joskus ehkä @Evil nkin viesteistä on rivien välistä tulkittavissa..
Minähän olen mitä suurin ihmisystävä! Tai ainakin rakastan sitä, mitä ihminen lähtökohtaisesti on, mutta pikkuisen vihaan kyllä sitä minkälaiseksi olemme itsemme päästäneet.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minähän olen mitä suurin ihmisystävä! Tai ainakin rakastan sitä, mitä ihminen lähtökohtaisesti on, mutta pikkuisen vihaan kyllä sitä minkälaiseksi olemme itsemme päästäneet.

No mitäköhän se ihminen lähtökohtaisesti on? "Pikkuisen" vihaat? Fiksu äijä olet, kirjoittelet sujuvasti ja tiedät todella paljon musiikista yms, mutta jonkinsortin katkeruus tai viha porvareita ja kaupunkilaisuutta yms. sieltä kumpuaa. Mistä moinen?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No mitäköhän se ihminen lähtökohtaisesti on? "Pikkuisen" vihaat? Fiksu äijä olet, kirjoittelet sujuvasti ja tiedät todella paljon musiikista yms, mutta jonkinsortin katkeruus tai viha porvareita ja kaupunkilaisuutta yms. sieltä kumpuaa. Mistä moinen?
No en ole porvari enkä kaupunkilainen. Ehkä sieltä. Hyvin luettu.

Ei mulla loppujen lopuksi ole mitään periaatteellista kumpiakaan vastaan, molemmat ovat yleensä olosuhteidensa uhreja. Pisin Kääpiö 186 cm on usein julistanut olevansa porvari, ja annan sen hänelle mielelläni anteeksi koska hän muutoin on äärimmäisen hieno, sivistynyt ja ystävällinen ihminen. Kaupunkilaisuus sitten... Missä kulkee kaupungin raja? Lieksa on kaupunki, siellä on 11 tuhatta asukasta. Olen kotoisin sieltä. Kun olin lapsi, siellä oli vielä 18 tuhatta ihmistä. Nyt asun isommassa kaupungissa, mutta en pidä itseäni kaupunkilaisena. Olen maalaispoika, joka olosuhteiden pakosta asuu kaupungissa. Kaupunkilaisuus on mielestäni mielentila, jossa katsotaan muita alaspäin, jos ne asuvat väärässä paikassa. Eli tietynlainen mielisairauden muoto. Harhakuvitelmia, ylemmyyskompleksia, todellisuuspakoa.
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No en ole porvari enkä kaupunkilainen. Ehkä sieltä. Hyvin luettu.
No comprendo ahora. Tunnen aika paljon "maalaisia" ja itse asiassa yksi hyvistä ystävistäni on vihervassari, mutta aika hyvin tullaan juttuun vuodesta toiseen. Heillä on aika paljon lunkimpi suhtautuminen tähän maailmaan, mitä sulla näyttää olevan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös