banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä niin haluun @Sämppäri n kanssa samoihin juhliin. Mulla vielä seisokin kunnolla. Saattaisi käydä jopa flaksi.
Väärin. Olen sydämessäni ikuinen lapsi ja nauran Paavo Pesusienelle just niin paljon ku sielu sietää. Naisen on siis matchattava mun mielikuvituksen kanssa tai muuten sillä ei oo mitään asiaa mun kanssa makkarin puolelle.Lähretään ny poeka siitä, että jos haluat naisenmakuun, niin vois olla aika jättää noi pokemon touhut vähemmälle. Sanonpahan vaan... Ei ne trekkerit tai bronytkaan mitään varsinaisia pilluhirmuja oo.
Sun pitänee tehrä Japanian reissu, eikös siellä noita sarjakuvakimuleita oo ihan livenä? Saisit bongailla palloja, kaikki voittaa?Väärin. Olen sydämessäni ikuinen lapsi ja nauran Paavo Pesusienelle just niin paljon ku sielu sietää. Naisen on siis matchattava mun mielikuvituksen kanssa tai muuten sillä ei oo mitään asiaa mun makkarin puolelle.
Hemputtivat vähän sormenpäällä ja tuumasivat että tämä lienee Gary Coleman?No joo. Seuraa tositarina: Mun "musta muna" juurtaa juurensa yksistä juhlista, jotka päättyi pimeässä arvuutusleikkiin. Juhlissa oli siis yksi tummaihoinen. Kaksi naista arvuutteli pilkkopimeässä, kenellä on musta ja kenellä valkoinen. Siis kokeilemalla. Sain mustan äänen.
Ottaa mulla, mut kunnolla kovettuakseen se vaatii just oikeen tunnelman. Eli mansikoita ja Barry White soimaan. Viime kädessä ystäväni kamagra auttaa, jos on sattunut lipsahtamaan liikaa samppanjaa mansikoiden kanssa.Niinhän ne akat valittaa nykyisin, että on joku kundi joka höyryää kuin Frederik mutta ei vaan ota eteen. Ilmeisesti sinusta on ollut puhe.
Just meinasin kysyä, että haluatko tyttäreni puhelinnumeron, mutta sain peräpukamilla kiinni.Väärin. Olen sydämessäni ikuinen lapsi ja nauran Paavo Pesusienelle just niin paljon ku sielu sietää. Naisen on siis matchattava mun mielikuvituksen kanssa tai muuten sillä ei oo mitään asiaa mun kanssa makkarin puolelle.
Tahi koittivat niellä. Ei mahu suuhun, tää toinen menee jumalauta keuhkoihin asti.Hemputtivat vähän sormenpäällä ja tuumasivat että tämä lienee Gary Coleman?
Mä voin kyllä ottaa sen numeron. Minkäs ikäinen tämä sinun tyttäresi on?Just meinasin kysyä, että haluatko tyttäreni puhelinnumeron, mutta sain peräpukamilla kiinni.
Mikä on kamagra? En tiedä, kun ei ole ollut noita stondisongelmia. Aina on nussittu kun on ollut nussima-aika.Ottaa mulla, mut kunnolla kovettuakseen se vaatii just oikeen tunnelman. Eli mansikoita ja Barry White soimaan. Viime kädessä ystäväni kamagra auttaa, jos on sattunut lipsahtamaan liikaa samppanjaa mansikoiden kanssa.
No mulla on kolme. 26, 17 ja 13. Mikä kuulostaa mukavimmalta?Mä voin kyllä ottaa sen numeron. Minkäs ikäinen tämä sinun tyttäresi on?
Liian vanha sulle jonne. Höhöö!Mä voin kyllä ottaa sen numeron. Minkäs ikäinen tämä sinun tyttäresi on?
Se on ihmeainetta nussimiseen. Vähän niinku viina tappeluun. Viinapullon juotuaan kaikista tulee omasta mielestään Steven Seaguleita.Mikä on kamagra? En tiedä, kun ei ole ollut noita stondisongelmia. Aina on nussittu kun on ollut nussima-aika.
Järjestys voisi olla vaikka 17, 26 ja 13.No mulla on kolme. 26, 17 ja 13. Mikä kuulostaa mukavimmalta?
No ei ainakaan toi 13vee.Liian vanha sulle jonne. Höhöö!
Edit: Eiku jaa Evil-sedällä oli kolme. Toi keskimmäinen on sun ikäluokkaa.
Ai vittu. 26 vuotias kuulostas passelilta, appiukko.No mulla on kolme. 26, 17 ja 13. Mikä kuulostaa mukavimmalta?
Mutta jos Danny on samaa mieltä, niin näppejäs jäät nuoleen.Ai vittu. 26 vuotias kuulostas passelilta, appiukko.
Totta, mut ehkä @Evil antaa edes hänen kuvansa sitten.Mutta jos Danny on samaa mieltä, niin näppejäs jäät nuoleen.
Jos iso dee heivaa entisen, niin tarjoudun varadannyksi.Mutta jos Danny on samaa mieltä, niin näppejäs jäät nuoleen.
Jaa, metsästysmiehiä.Saatte kyllä tolle 26 vee tyttärelle olla aika romanttisia että saatte tytön kiinnostumaan, elää onnellisessa parisuhteessa. Näistä nuoremmista kiinnostuneet, tervetuloa ulko-ovelle. Olen vastassa haulikon kanssa.
Minullakin oli aika lähellä sama, en jaksanut lähteä niin kauas.. Iät aika samat kuin sullakin.Kerran olen käynyt Jatkoajan kautta treffeillä. Oon siitä kertonutkin täällä. Minä olin 32, nainen 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Mitähän sillekin nyt kuuluu. Onkohan se täällä. Tuskin. Ei, en ole kysymässä.
Itseasiassa aion tehdä jossain kohtaa Japanin reissun, kiitos vain. Mitä tulee parisuhteisiin, niin naisen etninen tausta voi olla ihan mitä vaan maan ja taivaan välillä jos meidän mielet synkkaa.Sun pitänee tehrä Japanian reissu, eikös siellä noita sarjakuvakimuleita oo ihan livenä? Saisit bongailla palloja, kaikki voittaa?
En tippaakaan. En ole metsästysmies. Syön kyllä metsästettyä lihaa, ei siinä mitään. Haulikolla ammun vain kusipäitä, jotka jahtaavat tytttäriäni. Olen mukava appi. Tämän apin saa ladata itselleen.Jaa, metsästysmiehiä.
Kerran olen käynyt Jatkoajan kautta treffeillä. Oon siitä kertonutkin täällä. Minä olin 32, nainen 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Mitähän sillekin nyt kuuluu. Onkohan se täällä. Tuskin. Ei, en ole kysymässä.
Kerro lisää? En ole kuullutkaan.Kerran olen käynyt Jatkoajan kautta treffeillä. Oon siitä kertonutkin täällä. Minä olin 32, nainen 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Mitähän sillekin nyt kuuluu. Onko
No, mulla on se musta muna.Saatte kyllä tolle 26 vee tyttärelle olla aika romanttisia että saatte tytön kiinnostumaan, elää onnellisessa parisuhteessa.
Näkyyks muilla @banaaninviljelijä :n edellinen lainaus mun kirjoittamana, vaikka sen kirjoitti @Käyttäjänimetön ?