@vilperi on tuttuja Bebet kyllä, eksäni lempileivonainen oli kyseessä ja mukavana miehenä usein sitten ostin kauppareissulla pienen boxin kotiin ilahduttaakseni häntä. Nämä kannattaa tosiaan leipoa itse jos rahkeet riittää, koska olivat kyllä kalleimpia leivonaisia mitä olen ikinä ostanut.
Juu, ovathan bebet varmasti kalliita valmiiksi ostettuina tuotteina. Ja siksikin on hyvä jos osaa itse tehdä näitä kotona. Kannattaa osata tehdä näitä kotona kyllä senkin takia että kotitekoisen beben ja jopa leipomossa tehdyn beben ero on kotitekoisen hyväksi kyllä valtava.
En oikein edes itsekään tykkää niistä hämeenlinnalaisen leipomonkaan bebeistä mutta nämä kotitekoiset on hyviä. Ero on tosiaan suuri kotitekoisen beben eduksi. Ainakin minä koen asian näin.
Minä en nyt ekalla kerralla niin kauniita bebejä kyllä saanut aikaiseksi. Mutta tärkeintä on että aukaisin tämänkin "pelitilin" vihdoin. Nyt olen rohkeampi tekemään näitä uudelleenkin. Eka kerta on pahin ja jännittävin.
Mutta saan kai aika nopeasti pistellä nämä loputkin bebet suihin sillä eivät nämä kai säily kuin noin viikon hyvinä ja nämä tein jo kuitenkin viime lauantaina. Ainakin Ossin pullan myyjä sanoi viime joulun alla että noin viikon säilyvät hyvinä. Ja tämä toinen paikallinen leipomo joka vilahti tässä tekstissäni oli Cafe Laurell.