Kolmonen on näistä se parhain, Toki makuasioista ei voi kiistellä.Yksin Kotona elokuvasaaga on huikea. Juuri menossa mestariteos numero 2. Die Hardit laittaa kampoihin, mut kyllä tää on 5/5
Mun verorahoilla, saatana! Vaihda heti kanava. Katso Yksin Kotona kakkosta. Hyvä teos.Juntit katsoo töllöä! Itse katson nyt Yle Areenaa (televisioruudulta), enkä ole mikään juntti!
Nyt on sunkin hyvä aika katsoa Yksin Kotona kakkosta.@Sämppäri minä söin ensiksi paljon ja puoli tuntia sitten tulin salilta. Ja kuten uhkailun aiemmin, että saatana kotimatkalla ostaa olutta, niin niin tein. Nyt avasin yhden oluen ja katson töllöä.
Kaikki on hyviä. Nyt katsotaan kakkosta.Kolmonen on näistä se parhain, Toki makuasioista ei voi kiistellä.
Äläs nyt höpönassu. Tottakai se on hyvä, että liikutaan edes 2 viikkoa vuodessa.@Sämppäri Eli parempi, ettei edes aloita.
Kohta muuten taas salilla näkyy näitä uudenvuodenlupaajia. "Nyt alkoi uus elämä. Kohta ollaan kondiksessa". Käydään tammikuussa muutaman kerran ja sit lopetetaan. Ihan naurattaa aina miten selvästi näkee kävijäpiikin parin viikon ajan omallakin salilla. Senkin vätykset! Luvataan luvataan ja mitään ei pidetä. Mä lupasin viime vuonna itelleni, et ilman alkoholia en koske röökiin ja se on pitänyt nyt vuoden. Viinaa on mennyt kyllä enemmän kun koskaan.
Respect. Monesti sama homma. Parhautta.Varmasti kaikkia kiinnostaa niin kirjoitan silti miten jouluni meni:
Aamulla ylös. Kissan kanssa luonto-ohjelmia.
Kesällä 2017 Alice Cooper oli Oulussa, QStockissa. Olin palstaveljen kanssa melko eturivissä. Giljotiini oli lavalla rekvisiittana, jonkun pääkin irtosi, sitä lavalla sitten kannettiin.Alice Cooper saa huolehtia loppuillasta. Anna palaa.
Totta. Onneksi itse en ole näin väittänyt. Väitin röökin polttamisen loppuneen ilman alkoa. Ja se piti. En ole siltikkään parempi tai suurempi kun muut.Ja yhtä vakio on tyypit, jotka ottavat nämä uudenvuodenlupaajat aina esiin ja korostavat samalla oman saliharrastuksensa olevan parempaa sorttia.
Pieni osa. Iso osa kärrätään paikalle suoraan jostakin "näin syöt 1000 munkkia päivässä" reality ohjelmasta. Sit ihmetellään oikeen yhdessä miten on näin vitun huono kunto. "Enhän mä oo koskaan liikkunut ja syönkin vaan kolme pitsaa päivässä. Ei auta kun ihmetellä miten on päässyt näin rapakuntoon". Sit taas ihmetellään pt:n kanssa. Personal trainerkaan ei kehtaa sanoa suoraan, et saatana sä oot syöny ja istunu ihtes tohon jamaan! Lopeta se ihmettely ja ala hikoilemaan.Toisaaltaan, vuoden alussa kolmena päivänä on uusia mimmejä kytättäväksi ja osa alle 150 kiloisia.
Kyllä, veljeni leijonamieli. Ei taas malttaisi odottaa, että kausi alkaa. Ostin kausikortin, vaikka en tiedä pääsenkö katsomaan yhtään runkosarjapeliä livenä. Tuetaan seuraa silti.On muuten mukava katsella pesäpalloa! Siinäpä laji! Vain jääkiekko yltää samalle tasalle
Kyllä, veljeni leijonamieli. Ei taas malttaisi odottaa, että kausi alkaa. Ostin kausikortin, vaikka en tiedä pääsenkö katsomaan yhtään runkosarjapeliä livenä. Tuetaan seuraa silti.
Totta. Onneksi itse en ole näin väittänyt. Väitin röökin polttamisen loppuneen ilman alkoa. Ja se piti. En ole siltikkään parempi tai suurempi kun muut.
Totta munassa!Kaljateltalla miitti Tahko-Joma-matsissa?
Odottelen jo selfiee tänne.Kaljateltalla miitti Tahko-Joma-matsissa?
No, kai se nuuska on vähempi haitallinen kun rööki? En tiedä. Mulla on hyvin pysyny tuo, koska dokaamisen jälkeen ei koskaan tee mieli röökiä yhtään vasta kun seuraavan pullon aukaisee.Otin "siirtymävaiheeseen" korvikkeekkeeksi nuuskan ja olen nykyään siihen enemmän koukussa mitä röökiin koskaan. Siirtymävaihe on kestäny nyt yli yhdeksän vuotta.. Ehkä vuonna 2020 irtaudun myös nuuskasta..