Minkä takia Kannabis halutaan laillistaa Suomessa? Sitä minä en yhtään. Toivottavasti tämä ei toteudu, sillä kohta meillä on kadut täynnä päänsä kannabiksella sekoittavia ihmisiä ja rikollisuus lisääntyy merkittävästi.
Ranta- ja biitsielämä on vielä parempi paikka tutustua scholliin.On vain yksi scholl, tai pikemminkin oli. TJEU: Maanjäristyksen aiheuttamat tsunamit-ketju ja sen alkupuoli. :D
Saisinko liittyä seuraan jos tuon tolpallisen ruskeaa juomaa?Hmm. Pitäisiköhän sitä avata Areena ja tsekata Koivistoa vai kirja ja lukea Reginald Kenneth Dwightista? Glögiä joka tapauksessa kyytipojaksi.
Tervetuloa. Kunhan se on alkoholitonta tai vaihtoehtoisesti juot sen itse.Saisinko liittyä seuraan jos tuon tolpallisen ruskeaa juomaa?
Onko veli vetti absolutisti? Ei mua kyllä kukaan täysjärkinen selvinpäin jaksa jos juon ison tolpan ruskeaa juomaa. Mutta hienolta mieheltä vaikutat kyllä.Tervetuloa. Kunhan se on alkoholitonta tai vaihtoehtoisesti juot sen itse.
Muistan lukeneeni joskus parisen vuotta takaperin että rikollisuusluvut olisivat pientyneet jenkeissä niissä osavaltioissa, joissa kannabis oli tuolloin hiljattain laillistettu. Millä perusteella ylipäätään pöllyissä oleminen lisäisi merkittävästi rikoksiin altistumista ihmisissä? Tuo päihde kun saa kuulemma yleensä olon rentoutuneemmaksi ja huolettomammaksi sekä hidastaa aivotoimintaa. En ole itse käyttäjä mutta olen kuitenkin perillä faktoista. Totta kai kannabiksen laillistamisessa olisi myös haittoja joita on syytä tutkia, onhan se kuitenkin päihdyttävä aine mutta väitän kuitenkin että rikollisuuden merkittävä lisääntyminen EI ole yksi uhista.ja rikollisuus lisääntyy merkittävästi.
Se on niinkun pakko, tosin nykyisin ihan omasta tahdosta. Kyllä mä silloin tällöin pari kaljaa voin ottaa, mutta enempää en uskalla. Lähtee käsistä ja sitten sitä mennään. Siihen ei päivä eikä kaksi riitä. Ja voisin kuvitella jaksavani sun juttuja kuunnella. No, kahtellaan. Ehkä vielä livenäkin jutellaan.Onko veli vetti absolutisti? Ei mua kyllä kukaan täysjärkinen selvinpäin jaksa jos juon ison tolpan ruskeaa juomaa. Mutta hienolta mieheltä vaikutat kyllä.
Eikös tuo miitti muuten ole yleensä järjestetty joskus alkuvuodesta, vai olenko ihan väärässä?seniorimiittiin
Tuollehan on järjesteltty @Leon in toimesta taas uusi ketju. Siellä on paikka ja aika selvillä. Kiitos hänelle jälleen kerran, jos sitä tällä kertaa uskaltautuu paikalle. Pari kertaa ollut jo lähellä. Kaikki kriteerit täyttyy.Eikös tuo miitti muuten ole yleensä järjestetty joskus alkuvuodesta, vai olenko ihan väärässä?
Tää oli se syy miksi en ainakaan eilen lähtenyt mihinkään. Ei se vain sovi, että perheellinen mies riehuu nyrkit veressä tai housut kintuissa. Tässä elämän varrella kustu kaikki moneen kertaan ja pistepussi on kroonisesti tyhjä.Jos ei saa heti turpaansa niin voi vaikka saada pillua!
No lähditkös?
Osta koko jarrusatula uusi. Tai no, jos vanha auto, niin herkistelyllä voi tekohengittää.
Tiesitkö @Stirner että Che oli mulkku mies? Tekihän se toki välillä ihan hyvääkin, mutta mulkku se oli mieheks.
Tänään glögiä ja huomenna mitä vittua täällä teen herätys Sochissa. Pysy vaan kotona.Saatan huomenna olla jo lätkää katsomassa ihan selvinpäin, täirisemässä.
En meinannut täristä huomenna muualla kun himassa. Maanantaina sitten halliia. Siellä en toivottavasti enää tärise.Tänään glögiä ja huomenna mitä vittua täällä teen herätys Sochissa. Pysy vaan kotona.