Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 132
  • 66 802

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jouluja nyt sit saatana.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Älkää syökö liisteriä. Se ei ole kiisseliä. Tumuttelen tässä vähäsen ja katselen Witcheriä veljen kanssa kun se ei oo näitä vielä nähny.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Rauhallinen iltapäivä käynnissä. Ei kiirettä, ei tehtäviä, ei ruuhkia. On hiljaista ja tyyntä. Kohta otan löylyt saunassa.


Jos tarkoitat Whamin biisiä, niin äläs nyt sentään, sehän on hyvä, mä ainakin tykkään. Se esitettiin koulumme joulujuhlassakin. Tytöt lauloivat kauniisti.
Georgios Kyriacos Panayiotou. Oli joskus komea, ei tosin vielä laulaessaan vikaa joulua. Laulaa osasi, taiteilija. Toisen noista näin livenä, toisenkin jos ei ennen elokuuta kupsahda.

 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ostin myös itselleni lahjan. Ois syytä teidänkin lukea.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jouluaattoaamu ja telkkarista näkyy joulupukin kuumalinja. Voiko mies enempää vaatia?

Yritän jaksaa katsella tätä ohjelmaa tänä vuonna enemmän kuin ennen. Se ei kyllä paljoa vaadi. Aina kovasti odottanut Joulupukin kuumaa linjaa mutta sitten lopulta kun se on tullut on jaksanut katsella sitä vain korkeintaan kymmenen minuuttia ja sitten on kiinnostus lopahtanut. Josko tänä vuonna olisi jo toisin?

Kivahan noita naperoita on kuunnella kun ovat niin innoissaan joulusta ja soittamisesta tuonne kuumalle linjalle. Ovat ihan suloisia tapauksia.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitten joka aamuiseen traditioon. Kissa haluaa katsoa luonto-ohjelmia, joten katsomme luonto-ohjelmia.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191224-091246_Gallery.jpg
    Screenshot_20191224-091246_Gallery.jpg
    392,8 KB · kertaa luettu: 227
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sitten joka aamuiseen traditioon. Kissa haluaa katsoa luonto-ohjelmia, joten katsomme luonto-ohjelmia.
Mä oikein nään ajatuskuplan sun kätzin päällä kun se zuumaa tota persettä: "Yeah, biaatch, drag dat fine aaazz ova hea. I'mma ram dat aazz so hard u not gonna s(h)it for a week. Yeeei, dada says merry christmAzz!"
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nurtsin vois leikata tosijjaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Ajattelin pian mennä pienelle kävelylle. Jouluatto on yksi vuoden tylsimmistä päivistä, kun ei oo tekemistä. Tosin se on kai joulun yksi tarkoituskin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän sitä tekis tänään. Akka lähtee päivällä sukuloimaan. Mua ei kiinnosta lähteä joten jään kotiin. Kylpyamme, samppanjalasi, kynttilät ja kynsilakka maybe? Anyone?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä vääntäydyin eilen pojan kanssa eri paikkakunnalle, ex-vaimon tykö viettämään joulua. Tänään yksin kotiin illasta taas möllöttämään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitähän sitä tekis tänään. Akka lähtee päivällä sukuloimaan. Mua ei kiinnosta lähteä joten jään kotiin. Kylpyamme, samppanjalasi, kynttilät ja kynsilakka maybe? Anyone?
Mä tuun illalla, sen verran kovat houkuttimet laitoit. Shampanjalasilla ei tehdä samaa kuin kaksi tyttöä ja kuppi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä tuun illalla, sen verran kovat houkuttimet laitoit.
Se paholainen on kerinny jo tulla himaan iltaan mennessä, eikä se saattas ymmärtää jos löytäs minut herra banaaninvuljelijän kanssa samasta kylvystä kynttilänvalosta.


Shampanjalasilla ei tehdä samaa kuin kaksi tyttöä ja kuppi.
Mä oon vähän fiksannu tota variaatiota. Mietihän skenaarioo missä kuppi olisikin piilossa. Keittiön pöydän alla. Niimpä. Irstasta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Se paholainen on kerinny jo tulla himaan iltaan mennessä, eikä se saattas ymmärtää jos löytäs minut herra banaaninvuljelijän kanssa samasta kylvystä kynttilänvalosta.



Mä oon vähän fiksannu tota variaatiota. Mietihän skenaarioo missä kuppi olisikin piilossa. Keittiön pöydän alla. Niimpä. Irstasta.
Aina voi sanoa, että tämä ei ole sitä miltä tämä näyttää. Tämä on paljon pahempaa. Vilkaise vaimo keittiön pöydän alle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se paholainen on kerinny jo tulla himaan iltaan mennessä, eikä se saattas ymmärtää jos löytäs minut herra banaaninvuljelijän kanssa samasta kylvystä kynttilänvalosta.
Mä oon nähny ainakin sata elämäntaidon opetusleffaa missä mies bongaa muijansa toisen naisen kanssa vaahtokylvystä. Se äjjä pääsee aina messiin ja ollaan tosi hyvässä sovussa. Nyt eletään nykyaikaa, niin miks ei tää vois toimia toisinkin päin?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minulla on vahva tunne, että jotenkin niin se asia miehillekkin opetetetaan.

No niin. Tämäpä tässä. Minä kun muistelen ettei sitä edes opetettu, se oli jo ymmärretty. Katsottu nääs töllöstä Izvestijaa ja MM-kisoja. Luettu lehteä.

Kenelle teistä on opetettu paitsio? Minulle ei. Ei se geeneissä osaaminen kuitenkaan ollut, joten kai jonkinlainen kiinnostus lajiin toi myös selville, että mikä vittu se paitsio on.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitähän sitä tekis tänään. Akka lähtee päivällä sukuloimaan. Mua ei kiinnosta lähteä joten jään kotiin. Kylpyamme, samppanjalasi, kynttilät ja kynsilakka maybe? Anyone?
Suoritin juuri markettireissun, jossa sisätilaloissa huomasin, että siellähän on Alko. Muistin olevani aikuinen, noin periaatteessa, ja menin Alkoon. Asiallisesti ostin 0,2 L Jägermaisteria ja desin Fernet Brancaa. Siinä mun joulunajan juomat jahka ilta koittaa.

Sieltä marketista en sitten ostanut mitään. Mietin, että miksi minä sinne edes menin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös