Näillä näkymin pelkät kännit. Ei ole oikein saunomisfiilis. Kova harkinta päällä lähdenkö illan mittaan baariin vai tyydynkö kalsarikänneihin? U20 peliä olisi toki kiva katsoa jossain porukassa. Kavereillekin yritin soitella, mutta ei nuo vastannu.Onneksi ei tullut lähdettyä peliin. Sauna ja kännit oli paljon parempi vaihtoehto tälle illalle.
En tiedä, itse käytän WhatsAppia lähinnä trollaamiseen ja meemien levittämiseen.Mikä vittu on whatsupp...? T: Setämies
Eikun pitkä hiuksinen henkilö kysyy sinulta kysymyksen tunnelin jälkeen. Sitä tuo merkki tarkoittaa. Tarkkuutta näihin.Ylinopeussakotus-ketjussa kun oli juttua liikennemerkeistä niin oma suosikkini Espanjassa on alapuolella.
Näkyy siltojen läheisyydessä, joten oletan sen tarkoittavan että toisella puolella on ehkä suihku.
Eikun pitkä hiuksinen henkilö kysyy sinulta kysymyksen tunnelin jälkeen. Sitä tuo merkki tarkoittaa. Tarkkuutta näihin.
En mennyt. Pitää huomenna askarrella autoa, vaikka ei se valmiiksi tule. Rapuloissa ei synny mitään hyödyllistä. Lopunperin känni on aika paskaa ja kun minulla on Aku Ankan karma ja muutenkin taipumusta mokailla jurrissa, niin parempi pysyä kotona. Kalsari hommaan en alennu. Kalsarikännääjät tapaa ripustaa itsensä koivun oksaan korkealle, luulen. On se sen verran synkkää puuhaa.Lähenkö juomaan alkoholia?
Peliinkään en ehtinyt, auto rikki, yritin korjata, jarrumäntä jumissa, sain irti, ihan ruosteessa ja paskana
Mitä olisi joulu ilman Uuno Turhapuroa?
No aika lailla samaa paskaa kuin sen kanssa. Onneksi seuraavaan on vuosi.
No lähditkös?Lähenkö juomaan alkoholia?
Peliinkään en ehtinyt, auto rikki, yritin korjata, jarrumäntä jumissa, sain irti, ihan ruosteessa ja paskana
No lähditkös?
Osta koko jarrusatula uusi. Tai no, jos vanha auto, niin herkistelyllä voi tekohengittää.
Saa, saa. Jos ei oo muutakin rikki, tai irrottaessa, tai herkistellessä riko.No kyllä männät saa vanhassa autossakin toimimaan varsin mainiosti ostamastta uusia, jarrut vaan palasiksi, mahdolliset ruosteet pois männistä esim. mahdollisimman hienolla hiekkapaperilla, mäntiin kasatessa pinnalle pieni kerros jotain kuumankestävää jarrurasvaa ja tsekkaa, että liikkuvat kunnolla.
Niin ja tiivisteet kannattaa tietysti uusia.
Sitten kun tossa vaiheessa ollaan, niin uudet palat ja tarvittaessa levyt paikalleen niin taas mennään pitkään. Jos ei halua kiikuttaa kulkinettaan korjaamolle joka kitinästä, niin jarrut on sellainen juttu joka kantsii opetella tarkistamaan vuosittain.
Saa, saa. Jos ei oo muutakin rikki, tai irrottaessa, tai herkistellessä riko.
Tai jos tarkoitus pitää autoa vielä vuosia, niin ehkäpä samalla vaivalla ja sijoittamalla hieman euroja, niin vaihtaa koko paketin.
Lisäys. Hitto, miks mulla on näin kuuma.
Joo no itekkin joskus tein yksinkertaisen nolla euroa remontin, kun mäntä jumitteli. Sain lopulta herkisteltyä osia riittävästi, jaen vaihtanut yhtään mitään. Pelitti 2vuotta, ja sitten auto nykyhallituksen mieleiseksi. Eli kuutioksi.Niin no, en nyt katellut mikä kinneri on kyseessä, mutta ilmeisesti joku käyttökinneri mihin ei ole tarkoitus alkaa päivittelemään mitään bremboja?
Niin siis enhän mä nyt edes tiedä onko kyse jostain 1000€ kinneristä joka on ruostunut jokapaikasta kauttaaltaan vai jostain 2000-luvun tuotoksesta jossa on vaan lähinnä jarrupalat jumittaneet vähäisen käytön seurauksena?
Äläs ny ala yhtään kuumenemaann tässä hei!
Joo no itekkin joskus tein yksinkertaisen nolla euroa remontin, kun mäntä jumitteli. Sain lopulta herkisteltyä osia riittävästi, jaen vaihtanut yhtään mitään. Pelitti 2vuotta, ja sitten auto nykyhallituksen mieleiseksi. Eli kuutioksi.
Kyl tässä on kuuma. Oliskohan ton karkean lakanan vika, melkeimpä ärsyttävää.. no kai tässäkin jotenkin nukkuu.
Ja kannattaa myös tehdä riskiarvio tosta baarikommentistasi, ja jättää menemättä.Joo auton korjauksessa kannattaa aina tehdä riskiarvio. :)
Kannatta mennä lähibaariin huutamaan, että mä oon muuten KUUMA!
Ja kannattaa myös tehdä riskiarvio tosta baarikommentistasi, ja jättää menemättä.