Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 037
  • 66 802

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Bileet senkun jatkuvat, joulun lisäksi juhlitaan kuopuksen 12 v. syntymäpäivää.
Meillä oli sukulainen joka oli syntynyt 24.12. ja nimetty Eevaksi. Pidin sitä lapsena aika kamalana kohtalona... joulu, syntymäpäivä ja nimipäivä samana päivänä. Huh huh...
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen nyt pyhä. Olin kirkossa ja kuulemma nyt on kaikki anteeksi annettu ja joku hippi rakastaa mua. Jes.

Jatkan luumuviinalla kun ei se kaapuapina antanut sitä viiniä edes kunnolla.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
"Pyhä tai arki Sale on auki."

Ja paskan vitut! Onneks on Rkioski.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Viimeistään siitä että lapset tulivat aamulla aikaisin herättämään ja kailottivat iloisina että nyt on jouluaatto. Yleisesti ottaen mun ei muutenkaan tarvitse muistaa päiviä, kun on kalenterit ja muut sellaiset infolähteet.
Miten jengi osaa käyttää kalentereita ja muita infolähteitä, pitääkö muka joka vuosi hankkia uusi kalenteri? Ei semmoista voi muistaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
S-Kanavan sivut näyttää tälle päivää suljettua omalle lähi-Salelle joka on yleensä aina auki. Eilen mennyt kiinni 16 ja huomenna aukeaa 10.

Olkoot auki. Nyt jäi rahat saamatta.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tuloillaan ensimmäinen joulu oikeestaan ikinä selvinpäin tai tarkemmin näin aikuisiällä. Tuleepa syötyä kerrankin nuo väsätyt pöperöt ja kinkustakin suurempi pala kun normaaliisti mennyt. Väliin sit suklaata ja torttuja, joita taas uunissa enkä oo niitäkään vuosikausiin syönyt ja nyt menee niitä kuten kaikkee muutakin ja huolella. Mikäs tässä vattansa alla makailla sohvassa ja katella töllöttimestä jotain soopaa samalla jotain napostellen ja pistää muija lenkille koirain kanssa. Tästä taitaa tulla perinne.

No tää on helppo toteuttaa kun joulu ei oo mikään juttu. Ruoka oikeestaan ainut mitä siitä kaipaa ja yleensä jäänyt vähälle närpistelylle, kun tissuttelu vienyt voiton. Lahjoja en saanut eli meni kuten pitikin. Kummipojalle 1.5v. ostin maalin, mailan ja pallon, sillä se draftataan aikanaan pienellä numerolla. Leftin mailan sai ni hallitsee sitten rystyt aikanaan, sillä rightin peluri siitä tulee, Lainekkin on ja Selänne oli. Joulupukkiakaan en oo nähny vuosiin. Radiossa yöllä sanovat että kultaisella kasarilla pukeille maistu keikan yhteydessä soppa ja tymi. Oikein kyselivät perään. Mikähän lie nykypukin tilanne. Pukkia leikin kyllä itse eilen pitkin päivää ja vielä olin kuulemma unissanikin yrittänyt.

Rauhaisaa joulunaikaa itse kullekkin tyylillään sitä viettävälle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
S-Kanavan sivut näyttää tälle päivää suljettua omalle lähi-Salelle joka on yleensä aina auki. Eilen mennyt kiinni 16 ja huomenna aukeaa 10.
Samaa näyttää olevan täällä järestään että Salet on kiinni ja S-marketeista myös monet. No Prisma on auki...
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kenelle teistä on opetettu paitsio? Minulle ei. Ei se geeneissä osaaminen kuitenkaan ollut, joten kai jonkinlainen kiinnostus lajiin toi myös selville, että mikä vittu se paitsio on.
Minulla on harhainen muistikuva, että joku olisi sitä yrittänyt opettaa, koulussa liikuntatunnilla? Ainakin lätkän pelaaminen ilman paitsiota on ihan pyllystä. Taannoin yhdessä höntsäjengissä oli sellainen tapa, ettei paitsiosta välitetty ja kaikkien lapsetkin pääsi mukaan. Lapset oli ok, mutta on mielekkäämpää pelata vaikka yhtämaalia, kuin jättää paitsio pois. Tai 1/2 kenttää.
Futiksessa sitä ainakin opetettiin ja yritettiin tehdä paitsioansoja. Pirun tehokas tapa nujertaa vastustajan hyökkäys ja turhauttaa kärkimiehen aika nopeasti. Tai sitten tulee 1/1 joista molari ei tykkää.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mä olen nyt pyhä. Olin kirkossa ja kuulemma nyt on kaikki anteeksi annettu ja joku hippi rakastaa mua. Jes.

Jatkan luumuviinalla kun ei se kaapuapina antanut sitä viiniä edes kunnolla.
Et sinä pyhä ole. Sait vain syntisi anteeksi ja muistelit Jumalan poikaa, joka oli synnitön. Pistelit siis poskeesi Jumalan Pojan ruumiin ja veren. Sitä riittää vissiin pienempikin annos.
Itse piipahdin taannoin kertausharjoituksissa kenttäjumalanpalveluksessa (= mahtava nimi tilaisuudelle) ehtoollisella. Edellinen olikin rippikoulussa, kaukana viime vuosituhannella.
Oli kiva olla kirkossa kun kukaan ei ollut kuollut, yleensä joku (lähes aina) on kuollut, kun kirkkoon mennään.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kävin lukaisemassa nopeasti palstaa ja täällä keskustellaan paljonko kissat nukkuvat ja onko ihmisten lähikaupat auki. Toiseen kertaan siis.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miksi Johtava on alkanut hyvesignaloida? Politiikkaanko aikoo? Kummallista. Eihän Johtavan FB-sivua viitsi enää lukea, kun siellä ollaan niin hyviksiä jotta. Vaiko liekö nainen tässä syyllinen? Minä en tiedä. Yksi mahdollisuus on, että kirjan julkaistuaan Johtava on viettänyt aikaa kulttuuripiireissä ja saastunut kaikenlaisella kaksinaamaisuudella.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eipäs hätiköidä!

Kävin lukaisemassa nopeasti palstaa ja täällä keskustellaan paljonko kissat nukkuvat ja onko ihmisten lähikaupat auki. Toiseen kertaan siis.

Minä otin tärkeän asian esille:

Miksi Johtava on alkanut hyvesignaloida? Politiikkaanko aikoo? Kummallista. Eihän Johtavan FB-sivua viitsi enää lukea, kun siellä ollaan niin hyviksiä jotta. Vaiko liekö nainen tässä syyllinen? Minä en tiedä. Yksi mahdollisuus on, että kirjan julkaistuaan Johtava on viettänyt aikaa kulttuuripiireissä ja saastunut kaikenlaisella kaksinaamaisuudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös