Näytti tuo lähisale olevan 9-18 tänään ja huomenna taisi olla 9-22."Pyhä tai arki Sale on auki."
Näytti tuo lähisale olevan 9-18 tänään ja huomenna taisi olla 9-22."Pyhä tai arki Sale on auki."
K marketit taitaa olla tänään auki, jonkinaikaa.S-Kanavan sivut näyttää tälle päivää suljettua omalle lähi-Salelle joka on yleensä aina auki. Eilen mennyt kiinni 16 ja huomenna aukeaa 10.
Olkoot auki. Nyt jäi rahat saamatta.
Samaa näyttää olevan täällä järestään että Salet on kiinni ja S-marketeista myös monet. No Prisma on auki...S-Kanavan sivut näyttää tälle päivää suljettua omalle lähi-Salelle joka on yleensä aina auki. Eilen mennyt kiinni 16 ja huomenna aukeaa 10.
Minulla on harhainen muistikuva, että joku olisi sitä yrittänyt opettaa, koulussa liikuntatunnilla? Ainakin lätkän pelaaminen ilman paitsiota on ihan pyllystä. Taannoin yhdessä höntsäjengissä oli sellainen tapa, ettei paitsiosta välitetty ja kaikkien lapsetkin pääsi mukaan. Lapset oli ok, mutta on mielekkäämpää pelata vaikka yhtämaalia, kuin jättää paitsio pois. Tai 1/2 kenttää.Kenelle teistä on opetettu paitsio? Minulle ei. Ei se geeneissä osaaminen kuitenkaan ollut, joten kai jonkinlainen kiinnostus lajiin toi myös selville, että mikä vittu se paitsio on.
Et sinä pyhä ole. Sait vain syntisi anteeksi ja muistelit Jumalan poikaa, joka oli synnitön. Pistelit siis poskeesi Jumalan Pojan ruumiin ja veren. Sitä riittää vissiin pienempikin annos.Mä olen nyt pyhä. Olin kirkossa ja kuulemma nyt on kaikki anteeksi annettu ja joku hippi rakastaa mua. Jes.
Jatkan luumuviinalla kun ei se kaapuapina antanut sitä viiniä edes kunnolla.
Oliko ennen paremmin?Kävin lukaisemassa nopeasti palstaa ja täällä keskustellaan paljonko kissat nukkuvat ja onko ihmisten lähikaupat auki. Toiseen kertaan siis.
Kävin lukaisemassa nopeasti palstaa ja täällä keskustellaan paljonko kissat nukkuvat ja onko ihmisten lähikaupat auki. Toiseen kertaan siis.
Miksi Johtava on alkanut hyvesignaloida? Politiikkaanko aikoo? Kummallista. Eihän Johtavan FB-sivua viitsi enää lukea, kun siellä ollaan niin hyviksiä jotta. Vaiko liekö nainen tässä syyllinen? Minä en tiedä. Yksi mahdollisuus on, että kirjan julkaistuaan Johtava on viettänyt aikaa kulttuuripiireissä ja saastunut kaikenlaisella kaksinaamaisuudella.
Koitatko sä vihjata mikon olevan boomer?Oliko ennen paremmin?
En missään nimessä.Koitatko sä vihjata mikon olevan boomer?
Hyvä. Näin loppupään millenniaalina olisin pöyristynyt moisesta.En missään nimessä.
OK BOO...Hyvä. Näin loppupään millenniaalina olisin pöyristynyt moisesta.
Kissaeläinkö, vai baarissa torkkuva juopunut nainenJos lähikauppa on kiinni, niin nukkuva kissa on helppo saalis.
Kerho!
Toi nyt oli vaan ihan pakko kirjoittaa.
Tiedän kuka olet. En tiedä mistä tulet, mutta tulijasi olemani olevinaan olet. Sen tiesi jo tietäväinen, kuka tiesi kuka olet mutta kenen kehossa asut, sitä ei tiennyt. Tiesimme sielusi. Sielusi tanssahtelevan. Sielusi sanoi, että sielumme liikkeet sieluissamme saavat sielumme liittymään sieluihimme.Pekka Myllykoski, sinä olit. Enää et ole. Olisitpa vieläkin.