Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 322 547
  • 66 817

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minnehän Musta Nuoli katosi, kun on nyt ollut kirjautumatta 6 kk ja 1 päivän. Taisi kesätauko venähtää.
Minäkin joskus mietin tätä. Oli armoitettu Tony Iommin kitarataiteen ystävä ja muutenkin lukeneen oloinen heppu.

No niin. Tämäpä tässä. Minä kun muistelen ettei sitä edes opetettu, se oli jo ymmärretty. Katsottu nääs töllöstä Izvestijaa ja MM-kisoja. Luettu lehteä.

Kenelle teistä on opetettu paitsio? Minulle ei. Ei se geeneissä osaaminen kuitenkaan ollut, joten kai jonkinlainen kiinnostus lajiin toi myös selville, että mikä vittu se paitsio on.
Meillä se joka unohti paitsion istui seuraavan pelin penkillä. Ei ollut varaa unohdella.

Alice Cooper saa huolehtia loppuillasta. Anna palaa.
Vähän epäilen, että tässä viitataan 80-luvun huonoon, desmondchild-johdannaiseen ja löysään Cooperiin. Siihen Bon Jovilta kuulostavaan. Hyi vittu.

Alice Cooper teki monta hienoa levyä. Love It To Death, Killer, School’s Out ja etenkin Billion Dollar Babies. Niihin kannattaa tutustua, ei mihinkään tukkaheviin.

Hesa on hieno mesta, viihdyn aina.
Helsingissä on hienoa IFK ja se kun pääsee Lahden moottoritielle ja tietää, että nelisen tuntia ja on kotona.

"Pyhä tai arki Sale on auki."
Huonot näköjään nuo presidenttien palkat.

En tiedä, itse käytän WhatsAppia lähinnä trollaamiseen ja meemien levittämiseen.
Isäni jos heräisi kuolleista nyt niin kysyisi, että onko tuo virke mitä kieltä?

Se tuli äkkilähtö Lappiin viikoksi. Onneks ei oo pitkä matka. Mukava ajella. Tai no, istun tällä hetkellä pelkääjän paikalla. Mikään ei ole parempaa ja tunnelmallisempaa kun talvi Lapissa. Onneksi kuitenkin pääsen takaisin ensi perjantaiksi.
Ei talvella pidä Lappiin mennä. Mie oon kesäkuut Lapissa, parasta aikaa. Ei lunta, ei pakkasta, ei vielä ötököitäkään kun ne tulee vasta heinäkuussa. Eläkepäiviksi vielä muutan Lappiin. Tai Bahamalle. Riippuu rahatilanteesta silloin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Meinasin sanoa että käy vaan nukkumaan kuten aion tehdä itsekin... Sinä tiedät kyllä lopulta mitä tehdä, tsemppiä!
Juu, nukkumaan käy miehen tie. huomisesta tulee vaikea. Mutta kiitos. Kyllä tää tästä. Taas.
Tuo setä tuli ja pitää huolen. Mä ihan oikeast en tiedä mitä mä teksin ilman häntä näinä päivinä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Koitin vähän niinkuin varoitella tulevasta morkkiksesta jos vajoot samalle tasolle.
Sä et edes tiedä mjun huomiseseta morkkikesesta. Se on tasolla mitä et toivitottavasti tiedä. Öitä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hölmökin oivaltaisi tämän, mutta näin asia vaan on: unirytmini on aivan solmussa, sekaisin kuin turkulaisten kiekkokausi. En uskalla vielä huolestua tai toisaalta olla huolestumattakaan. Sauna sentään piristi mieltä. Tänään olisi myös peli Isomäessä.


Tuo Billion Dollar Babies on kyllä jonkin verran tuttu. Hyvää settiä, Cooper osaa asiansa. Albumi on myös tuossa uudessa kirjassa, jonka sain joululahjaksi. Kyseinen teos esittelee 101 metalli/rock-albumia, jotka jokaisen olisi hyvä kuunnella kerran elämässään.

Minusta tukkahevi, kikkelihevi, hair metal ja miksi tuota ilmiötä nyt kutsutaankaan on todella siistiä. Bon Jovi oli isäni suosikkeja lukiossa, kuulemma. Niin se on minunkin. Maku levinnyt isältä pojalle.


Ei ole kokemusta Lahden moottoritiestä, mutta IFK on todellakin hieno juttu.


Meikäläinen kysyy samaa ystäviltään aina heidän pelatessaan pelejä tai puhuessaan tietotekniikasta. Raidataan, grindataan, delataan, ledataan, rashataan... mitä kaikkea sitä nyt onkaan. Ainakin tiedän mitä merkitsee K/D.
Bon Jovi oli isäsi suosikkeja lukiossa? Saako kysyä että minä vuonna isäsi on syntynyt?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä kun tulin valittamaan et toi tossa kuorsaa, niin törmäsin @Evil iin ja @Punamusta an. Vois sitä tunnontuskista huonommin mennä. ja vittu. Mulla on ihan paras ystävä. Ja sen vaimo. Mut se kuorsaa. Ystävä, eui vaimo.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onpa miellyttävä yö menossa. Ei väsytä, ei harmita, ei ole ylipirteä olo, ei pahemmin tee mieli häslätä taikka spämmiä. Rauhallinen ja kevyt fiilis. Olisipa jokainen yö samanlainen. Nautitaan nyt kun voi ja on tilaisuus.
Kiva kuulla. Itselläni ei ole ollut, se ei liity tosin musiikkiin millään lailla. Pilasin oman ja tuon vieressä kuorsaajan ihan itse. Ja sen vaimon myös. Ehkä osaavat (niitä on, uskokaa) kokkaustaidot on tääntään hyödyllisiä. Taitaa sekin mennä neuvomisen puolelle, tärisevään krapulaan asti en ole vielä päässyt.
Parini tunnis sisään alkanee luulen kuolevani. Sit tulee toivon et tulis kuolo ja korjais. Ja sit pelkään etten kuole. Pääsis tuohon vikaan huomiseen aamuun, sit ehkä, huom ehkä, vois käydä faijalle sanomassa moi.

Muuten tätä juopon naamaa ei voi julkisesti näyttää vasta kun ensi vuonna. Nää kaksi täällä tietää jo ja pitsakuski näkee ne, ei mua.

ja oli mulla joku pointti Bon Jorviin liittyen, mut jäi matkalle kun puhelimella kirfjoitan. Olis ”Aivot, mitä vittua” tavaraa.
Mennään sitten tällä, aina välillä täytyy muistuttaa itseään



hänen elo kun on lukulistalle sijoitettu kun kykenee taas ymmärtämään mitä lukee.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen huomannut viimeisimmistä viesteistäsi, että kaikki ei vaikuta olevan täysin kohdillaan. Mistä kenkä puristaa? Ei tarvitse kertoa jos ei pysty taikka tee mieli, kysyn ihan vaan uteliaisuudesta.
Viina vei miestä. Ei mies viinaa. Mun ei pitäis lähteä sen ruskean pullon kanssa. Sen kun mukaan lähtee niin se on vähintään kaksi päivää. Nyt säästyisi kahdella, osasin pyytää apua ajoissa.
Nyt on katumusharjoitukset edessä. Noi kaksi katsoo tänään pahasti Ja antaa anteeksi. Mut ne ei niin pahasti kun se Kimmo Kuhdan lanseeraama peili. Sen eteen pitää jossain välissä astua ja se ei anna anteeksi. Ja en tule pitämään näkemästäni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi Mitä sulle kuuluu? Silleen ihan oikeesti? Täs mietin kun ei itelleni tänään ole mikään paras hetki. Toi viesisi tuli tuossa eteen.

Kyllähän minulle oikeastaan kuuluu ihan hyvää tällä hetkellä, että kiitos kysymästä. En ollut heti vaan vastaamassa viestiisi kun menin jo aikaisin eilen illalla maate. Toivottavasti sinäkin olet ihan kunnossa.

Vietin äskettäin onnellisen ja upean joulun. Ja siitä on fiilis yhäkin korkealla. Olisin vain varmasti masentunut jos joulu olisi loppunut top tykkänään tapaninpäivään mutta minulle se ei onneksi lopu vaan joulusta voi luopua vähin erin.

Töihinkin oli onneksi pehmeä lasku kun oli töihin paluun jälkeen heti perjantai ja viikonloppu vapaana. Jouluruokaa ja muita herkkujakin on vielä vaikka millä mitalla jäljellä. Että kyllä tässä ainakin loppiaiseen asti voi varmaan fiilistellä vielä joulua. Luopuu joulusta tosiaan askel askeleelta eikä kerralla kaikki pois niin ei tule liian suurta tyhjiötä.

Kyllä minulla menee tosiaan hyvin. Eilen innostuin vain noista bebeistä mutta niistä on kyllä helppo innostuakin, ovat herkkujani.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Viina vei miestä. Ei mies viinaa. Mun ei pitäis lähteä sen ruskean pullon kanssa. Sen kun mukaan lähtee niin se on vähintään kaksi päivää. Nyt säästyisi kahdella, osasin pyytää apua ajoissa.
Nyt on katumusharjoitukset edessä. Noi kaksi katsoo tänään pahasti Ja antaa anteeksi. Mut ne ei niin pahasti kun se Kimmo Kuhdan lanseeraama peili. Sen eteen pitää jossain välissä astua ja se ei anna anteeksi. Ja en tule pitämään näkemästäni.

Itselläni oli samoja oireita vielä reilu vuosi sitten. Siinä kerty kaikki paska samaan laariin ja ei helpottanut kun kaljan kittaus. Sitten yksi kaunis päivä jälkikasvu tuli käymään ja ajattelin että ei vittu taas darra ja pitäis jaksaa tehdäkkin jotain. Päätin vaan siltä seisomalta vähentää tuota törpöttelyä huomattavasti. Olihan se saatanan vaikeaa varsinkin ensimmäinen 6kk mutta sitten se pahin meni ohi. Nykyään otan about kerran parissa kuukaudessa ja mopo ei ole päässyt keulimaan.

Aika helvetin paljon mukavampaa ja nautittavampaa on tämä elämä tällähetkellä ja ei ole ikävä niitä rapsakka aamuja pöntöllä. Välillä toki kiva sitten tyhjentää pajatso ja nauttia sitä juomaakin. Itse mietin että jos olisin jatkanut samaa rataa niin tuskin tässä montaa vuotta olisi enää elänyt. Jossain se raja tulee vastaan. Koitahan pärjäillä.

Lisätään vielä että käväsin tuolloin ryyppyputkeni(3kk) jälkeen lääkärillä jossa mitattiin maksa ja haimaarvot jne. Maksaarvoni oli vähän alle 400 kun ne normaalisti ovat muistaakseni 80 tietämissä. Kyllä se hieman pysäyttää kun lääkäri kysyy että eikö sinulla ole muka kipuja?! Kesti 2kk että arvot normalisoituvat ja ne kivut tulivat sitten kun korkki meni kiinni. Ei ollut mitään mukavaa kun nukkuminen oli täyttä tuskaa yhdessä asennossa.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyl tää tästä @Punamusta - tosin kaiken mitä voi oksentaa on jo tullut. Kaatunut en liene, yksi mustelma on, mut se on joulupäivän höntsästä, ottivat sedän mukaan pelaamaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olin @Punamusta joo. Oli kivaa. Mutsin yläkerran Antti tuli kysymään et josko setäkin tulis. Ja tuossa mutsin vieressä on tuo tekojää. Vanhat luistimetkin oli tallella (ei olleet teräväiset) ja Antti antoi mailan. Oli pelisilmäkin mukana. Noa teki monta maalia. 30v sitten ei olis yhtään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minnehän Musta Nuoli katosi, kun on nyt ollut kirjautumatta 6 kk ja 1 päivän. Taisi kesätauko venähtää.

Tässä jonkinmoinen vastaus lokakuulta... En tiedä onko ensi käden tietoa... vai vaan jotain mutuilua tai piikki niille jotka kirjoittaa tänne omasta elämästään.

Oma veikkaukseni on että musta nuoli ei tee paluuta palstalle. Lueskellut silloin tällöin kirjautumatta ja huomannut että vapaa keskustelu, jossa viihtyi, on pilattu totaalisesti. Muutama nimimerkki valvoo yöt ja pyörittää omaa pientä päiväkirjarinkiään ja kirjoittaa samat asiat useampaan ketjuun tehden kaikista ketjuista lukukelvottomia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt on tiukka paikka. Teenkö (joutuu käskmään kauppaan) isioäitini reseptin mukaan lihapiirakaa tahi tilaan pitsaaa. Kummassakaan en itse tee mitään, mutta tuo lihapiirakka vie voiton. Mulla ei ole taikinaa. Jo tuo "vaimon" vaimo suostuu kävellä 700 mettriä. Tai waimo. itse en kävele. Tässäkin on jo liikaa.

E: sen verran nuo mulle teki, niin kyllä mä yhden smetanan käyn hakemassa. Ja kananmunia. Pitää olla vapaan sellaisia. Ja ruskeitakin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tua vuaden jatkoaikalainen ketjussa oli juttua julkkisten eläimistä ja niitten nimistä. Laitan nyt tänne tämän ettei mene liiaksi ohi aiheen. Tosin lasken Rufuksen (@abianos kissa) jatkislaiseksi. Tiäsittekö muuten että Pave Maijanen tapasi hinata kolmea rakkiaan mukana keikkamatkoillaan? Niitten nimet on Kirka, Hector ja Pepe.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt on tiukka paikka. Teenkö (joutuu käskmään kauppaan) isioäitini reseptin mukaan lihapiirakaa tahi tilaan pitsaaa. Kummassakaan en itse tee mitään, mutta tuo lihapiirakka vie voiton. Mulla ei ole taikinaa. Jo tuo "vaimon" vaimo suostuu kävellä 700 mettriä. Tai waimo. itse en kävele. Tässäkin on jo liikaa.

E: sen verran nuo mulle teki, niin kyllä mä yhden smetanan käyn hakemassa. Ja kananmunia. Pitää olla vapaan sellaisia. Ja ruskeitakin.

On muuten ihan saakelin hyvää itse tehty lihapiirakka. Tai en mä itse oo ikinä tehnyt, mutta jonkun toisen itse tekemää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oikein mukava aurinkoinen päivä ollut täällä ja pikku pakkasta. Olen ollut suurimman osan päivää home alone kun mies on ollut veljensä kanssa katsomassa jotain ritsaa jossain Jyväskylän suunnalla. Kävin pitkällä metsäkävelyllä, reilun pari tuntia. Hiihtämään täällä ei vielä pääse.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
mies on ollut veljensä kanssa katsomassa jotain ritsaa
Tämä voi kuulostaa, sisar Iisoppi, meillä täällä Mansessapäin aika pahalta. Mutta puhutaanhan nyt autosta kuitenkin? Osaan nääs kosmopoliittina tulkita myös vieraita kieliä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tämä voi kuulostaa, sisar Iisoppi, meillä täällä Mansessapäin aika pahalta. Mutta puhutaanhan nyt autosta kuitenkin? Osaan nääs kosmopoliittina tulkita myös vieraita kieliä.
Joo. Itse ajatellut, että lähtisikö metsästämään iltasella ritsaa vaiko jäisi kotiin. Auto pysyy joka tapauksessa parkissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös