Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 840
  • 66 861

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tää elämä hienoo! On kaikenlaista pöperoo nenän edessä ja Moskovan paikallinen alkamassa Viasatilta. Mitäpä mies voisi taas toivoa enempää. Jääkiekko, ruokaa, juomaa. Perfecto massimus mussimus
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kutsuin kaveri pariskunnan syömään, kutsuin @Czescku nkin, mutta meni muualle. Tein thaikkua safkaa, nyt otetaan olutta ja kuunnellaan musiikkia. Kivaa on.
Välipaska.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pekka Myllykoski, sinä olit. Enää et ole. Olisitpa vieläkin.
Tiedän kuka olet. En tiedä mistä tulet, mutta tulijasi olemani olevinaan olet. Sen tiesi jo tietäväinen, kuka tiesi kuka olet mutta kenen kehossa asut, sitä ei tiennyt. Tiesimme sielusi. Sielusi tanssahtelevan. Sielusi sanoi, että sielumme liikkeet sieluissamme saavat sielumme liittymään sieluihimme.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pekka Myllykoski, sinä olit. Enää et ole. Olisitpa vieläkin.
Onneksi ehdin nähdä kerran livenä vähän ennen poismenoa. Olen tainnut tänne ennenkin mainita, että Ranskassa asuessani minulla oli kaksi suomalaista levyä mukana eli Juicen ja Freukkareitten kokoelmat (no 4 levyä siis oikeasti).
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rakasteltu on (mietin pitkään jaksanko, vai vedänkö lapaan), syöty on, väsymys on. Tästä on hyvä laittaa ööga umpeen ja mennä kohti huomista pelipäivää! Hyviä öitä, käsille töitä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä olen nyt pyhä. Olin kirkossa ja kuulemma nyt on kaikki anteeksi annettu ja joku hippi rakastaa mua. Jes.

Noi on just noita lupauksia. Kuitenkin jos ensi yönä potkaisisit tyhjää, heittäisit lusikan nurkkaan jne., ja liihottelisit taivaan portille Pietaria moikkaamaan ja vaatimaan sisäänpääsyä papin puheisiin vedoten. Niin Pietari hymyilisi vinosti, huokaisisi syvään ja sanoisi: "Niiin, kyllähän ne noin sanovat... Mutta käytännössä asia ei ole ihan noin yksinkertainen. Täällä meillä ollaan aika tarkkoja, että kaikki sopimusehdot täyttyvät, ja otin jo vapauden käydä paperisi läpi. Valitettavasti joudumme epäämään sisäänpääsysi kohtien 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ja 10 perusteella. Varsinkin kohdan 6. Voit toki valittaa päätöksestä... Itse asiassa tuskin tulet muuta tekemäänkään seuraavaan 10 000 vuoteen. "

Sanoisi Pietari, ja lähettäisi sinut napinpainalluksella lukumäkeä pitkin alas hiillokselle.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joulupäivä on perinteisesti ollut meikäläiselle sellainen päivä, joka tulee aamusta iltaan maattua sohvalla mässäillen ja telkkaria tuijottaen. Tällä kertaa telkkarista sitten sattui tulemaan vuoden -91 Kapteeni Koukku, jonka meikäläinen oli jo täysin unohtanut. Tuo leffa oli minulla joskus lapsena VHS-kasetille nauhoitettuna niin että alkuosa puuttui jostain syystä ja loppua tuli silloin tiheästi katseltua. Varmaankin yksi lapsuuden suosikkielokuvia. Olin jo tosiaan autuaasti unohtanut tuon leffan ja varmaan lähemmäs 20 vuotta on siitä kun viimeeksi näin edes tuon jälkimmäisen osan, nyt satuin olemaan tvn äärellä niin että näin tuon oikeastaan alusta asti.

Täytyy sanoa, että en edes muista koska viimeeksi televisiosta on tullut jotain, mitä pitää seurata niin intensiivisesti ettei edes jääkaapille tai vessaan voi poistua kuin mainostauolla. Oli jotenkin käsittämätöntä miten näin yli kolmekymppisenä seurasi tuollaista lastenelokuvaa aivan koukuttuneena ja jotenkin todella omituinen ja hämmentynyt fiilis jäi päälle leffan loppumisen jälkeen, ikäänkuin (vähän leffankin teemaan sopivasti) olisi hetkessä kasvanut aikuiseksi ja unohtanut oman lapsuutensa, joka sitten palasi mieleen ja toi uutta perspektiiviä asioihin.

Aika sanoinkuvaamaton fiilis, ja en muista pitkiin aikoihin nähneeni tvssä mitään mikä olisi saanut näin hämmentyneen tunteen aikaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vaikka mä vetäisin nykyisin ihan miten paljon viinaa tahansa, niin en oo kyllä niin sekaisin, että jaksaisin baarissa muiden juttuja kuunnella.
Eiks teille muka ikinä käy näin, häh?
Mä haen kebabin ja lähen himaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pekka Myllykoski, sinä olit. Enää et ole. Olisitpa vieläkin.
Oletko nähnyt tämän dokkarin? Minä en, vielä mutta aion tuon tämän vuoden puolella katsoa. Linkki YLE areenaan.

 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oletko nähnyt tämän dokkarin? Minä en, vielä mutta aion tuon tämän vuoden puolella katsoa. Linkki YLE areenaan.

Tuli katsottua. Kuulin Pekan kuolemasta heräillessäni saviolaisen mökin yläkerrasta. Siinä sitten kitaristin ja hanuristin kanssa joimme aamujuomat Pekan muistolle. Ja kai siinä olotilassa hieman itkimmekin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.




En tiedä kuka tämä on, mutta ainakin tuon videon perusteella (sen mitä pystyin katsomaan) sopisi johonkin ärsyttävintä koskaan-ketjuun. Ilmeisesti silti pidetään hauskana, kun jotain Emmyjen ehdokkuuksiakin on 4. Luke Skywa... eiku Mark Hamill mainosti janaria Twitterissä, joten päätin vilkaista. Väärin vilkaistu.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pekka Myllykoski, sinä olit. Enää et ole. Olisitpa vieläkin.

Pekka Myllykosken muistoa kunnioittaen. Hieno mies, loistavia sanoituksia/käännöksiä ja erityisen hyvää musiikkia. Dokkaria Pekasta ja bändistä en oo vielä kattonu, mutta lähitulevaisuudessa tulee katsottua. En oo mitenkään erityinen musiikki-ihminen, mutta Froikkareissa yhdistyivät mukavat melodiat ja nokkelat sanoitukset, joita on mukava kuunnella esim. fillarilenkillä.

Viime sunnuntaina Arto Nybergissä haastateltavana olleen Arto Pajukallion mukaan Herra Myllykoski ei ollut mikään helppo persoona ja aikamoinen doku ja vaikea ihminen sille päälle sattuessaan. Vähän niin kuin Juicekin. Ainahan nää taitelijat ovat lajista riippumatta jonkin sortin narsisteja/mulkkuja, ainakin lähipiiriläisten mukaan. Silti, hattu päästä kunnioituksesta. Todella harvoja vihervassareita, ketä arvostin.
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tiedän kuka olet. En tiedä mistä tulet, mutta tulijasi olemani olevinaan olet. Sen tiesi jo tietäväinen, kuka tiesi kuka olet mutta kenen kehossa asut, sitä ei tiennyt. Tiesimme sielusi. Sielusi tanssahtelevan. Sielusi sanoi, että sielumme liikkeet sieluissamme saavat sielumme liittymään sieluihimme.

Ei millään pahalla, mutta onko @Sämppäri nyt nauttinut jotain tajuntaa laajentavaa?
 
Onneksi ehdin nähdä kerran livenä vähän ennen poismenoa. Olen tainnut tänne ennenkin mainita, että Ranskassa asuessani minulla oli kaksi suomalaista levyä mukana eli Juicen ja Freukkareitten kokoelmat (no 4 levyä siis oikeasti).
Mulla on kova setti edesmenneitä artisteja livenä nähtynä: Matti Nykänen, Tony Halme ja Irwin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti YLE on ajan hermolla ja laittaa taas uuden vuoden aattona tulemaan Freddie Mercuryn muistokonsertin. Eipä oikeastaan muuta tähän hätään. Mutustelkaa tuota.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaikka mä vetäisin nykyisin ihan miten paljon viinaa tahansa, niin en oo kyllä niin sekaisin, että jaksaisin baarissa muiden juttuja kuunnella.
Eiks teille muka ikinä käy näin, häh?
Mä haen kebabin ja lähen himaan.

Tämä on just se. On tässä elämän aikana jo ehtinyt kuulla ne kaikki jutut liian monta kertaa. Mielummin usein lukee nykyään vaikka kirjoja kotona.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteks te käynyt tänä viikonloppuna suihkussa? Head and shoulders. Garnier fructis. Vidal Sassoon. Pantene pro v. Mä oon tuolta sisäpuolelta peseytynyt. Koittanut kovasti huuhtoa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tässä rapulalonkeroo imeskellessä eksyin Yle Areenaan. Pistin ton Mystinen Metsätyömies -dokkarin pyäriin. Johnnysta löytyi herkkä puoli. Perkele, tuli ihan tippa linssiin. Oli se Pekka vaan hieno mies.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kolme vuorokautta sitten pääsin töistä jouluvapaille, ja juurikin saman ajan on kännykkä ollut suljettuna. Ainoana syynä oikeastaan työpaikan whatsupp ryhmät. Vittu sitä spämmin määrää, ja monessa eri ryhmässä. Tähänhän voisi tottua.

Pöytäkoneelta kirjoittelen.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kolme vuorokautta sitten pääsin töistä jouluvapaille, ja juurikin saman ajan on kännykkä ollut suljettuna. Ainoana syynä oikeastaan työpaikan whatsupp ryhmät. Vittu sitä spämmin määrää, ja monessa eri ryhmässä. Tähänhän voisi tottua.

Pöytäkoneelta kirjoittelen.

Mulla on kaikki whatsapp-ryhmät käytännössä aina hiljennettynä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös