Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 303
  • 66 849

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuli otettua nyt vihdoin Spotify premium, lähinnä työpaikallakuuntelua varten, kun pitkälti yksin työtilassani pyörin. Tähän asti oon radio rockia kuunnellut, muttei jaksa enää noita mainoiksia. Tässähän tää aika on töiden jälkeen kulunut, kun on miettinyt mitä musiikkia, ja mitä artisteja? 205 kappaletta nyt listattuna. Blackista suomireggaehen kaikkea sekaisin onpi nytten.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tuli otettua nyt vihdoin Spotify premium, lähinnä työpaikallakuuntelua varten, kun pitkälti yksin työtilassani pyörin. Tähän asti oon radio rockia kuunnellut, muttei jaksa enää noita mainoiksia. Tässähän tää aika on töiden jälkeen kulunut, kun on miettinyt mitä musiikkia, ja mitä artisteja? 205 kappaletta nyt listattuna. Blackista suomireggaehen kaikkea sekaisin onpi nytten.
Kyl toi Premium on todellakin wöörtti etenkin jos musamaku on vähän laajempi kuin mitä radiokanavilla on tarjota. Ja kun Premiumin kanssa pystyt kuuntelemaan kännykälläkin mitä vaan missä vaan ja millon vaan. Nautin siitä vapaudesta. Eikä maksa tosiaan paljoa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Boikotoin tuota lähikauppaa, siitä syystä, kun joskus ollessani vähän yli kolmekymppinen kysyivät papereita, kun olin ostamassa itselleni kahta! saunakaljaa ja lapsille saunalimppareita. Olin lasteni kanssa kaupassa, jossa olin asioinut jo monien vuosien ajan, ja olin ottanut vai kympin setelin mukaan reissulle. Voi Vihtori, etttä harmitti tuolloin. Enpähän juuri ole kyseisessä puodissa juuri asioinut tuon tapahtuman jälkeen, kuin äsken, kun hain täydennystä jääkaappini olut osastoon.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli otettua nyt vihdoin Spotify premium
Kannattaa tarkistaa asetuksista että se premiumin tarjoama äänenlaatu on "very high". Muistaakseni ei oletuksena vaihda tuohon.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kannattaa tarkistaa asetuksista että se premiumin tarjoama äänenlaatu on "very high". Muistaakseni ei oletuksena vaihda tuohon.
Jep, taitaa olla "automatic" tai jotain vastaavaa se oletusasetus.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kannattaa tarkistaa asetuksista että se premiumin tarjoama äänenlaatu on "very high". Muistaakseni ei oletuksena vaihda tuohon.

No voi vittu mullahan on suomeksi. "Ääänenvoimakkuus Kova" on nyt sitten. Ei ollut äsken. Otin myös ton äänenvoimakkuuden tasauksen pois.

Seek & Destroy parhaillaan. Lapset lapset... setä kertoo että maailmalla oli joskus mieli, se oli silloin, kun Metallica oli raakaa ja vittumaista.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Huomenna pääsee käymään Turussa lentonäytöksessä lasten kanssa, kun vanhemman kummisetä on kovasti moisista kiinnostunut ja lupasi ottaa kyytiin (kiinnostaa minuakin). Jospa nuo tytöt jaksaisi nyt paremmin kuin pari vuotta sitten kaivarissa. Tykkäsivät kyllä silloinkin erityisesti punaisten nuolten tekemästä sydämestä taivaalle. Kuulosuojaimetkin löytyi kaapista yllättävän helposti.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Huomenna pääsee käymään Turussa lentonäytöksessä lasten kanssa, kun vanhemman kummisetä on kovasti moisista kiinnostunut ja lupasi ottaa kyytiin (kiinnostaa minuakin). Jospa nuo tytöt jaksaisi nyt paremmin kuin pari vuotta sitten kaivarissa. Tykkäsivät kyllä silloinkin erityisesti punaisten nuolten tekemästä sydämestä taivaalle. Kuulosuojaimetkin löytyi kaapista yllättävän helposti.

Sama suunta oman neljävuotiaan kanssa, koko viikon ollut jo pikkumies täpinöissä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten kova musiikin ystävä @heavy tänä päivänä hankkii tuoreet albumit.
Spotifystä kuuntelen, hyväksi todetut levyt ostan edelleen omaan hyllyyn cd muodossa. Kotimaiset yleensä Levykauppa-x:stä tai Keltaisesta jäänsärkijästä. Muut Saksan Amazonista
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies haluaisi ostaa moottoripyörän. Hänen rahansa eivät siihen riitä ja hän haluaisi lainata minulta. Ajatuksen asteella tämä vasta kuulemma on. Voisin vaikka antaa ne rahat kun yhtä perhettähän tässä ollaan. Mies on sitä mieltä ettei minun pitäisi antaa rahaa sellaisen laitteen ostoon jota en voi itse käyttää eikä minulle ole siitä muutenkaan hyötyä. A-korttia minulla ei ole... olen sen ikäinen ettei sitä enää lätkäisty kaupan päälle kun ajokortin suoritti. Enkä ole koskaan ajanut millään moottoroidulla kaksipyöräisellä. Mutta kai minä kyydissä voisin olla... Se on kuulemma kivaa. No katsellaan ja kuunnellaan miten käy.
 
K

Kiekkokatsoja

@Iisoppi Ei moottoripyörää.
Haluja monella on moneen, muttä älä anna rahaa siihen, edellinen kirjoittaja.

Sun nimimerkki onkin haasteellinen laittaa. L vai iso i ?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Siis voi helevatu toi Tinder-ketjun lukeminen on saanut mut jo varsin uteliaaks Tinderiä kohtaan sekä MITÄH?!? jopa miettimään pitäiskö sitä itekin kokeilla ihan läpäl. Ei ei, mä hourailen. Munhan piti pysyy tosta appista yhtä kaukana kuin aurinko kuusta!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Se ns. oikea nainen löytyy kyllä muualtakin jos on löytyäkseen.
Tätä mäkin jatkuvasti toitottelen itselleni mutta tähän mennessä saaliini naisrintamalla ei ole ollut kovin häävi. Olen kyllä sanonut useammalle kaverille että jos minut löydätte Tinderistä, niin tiedätte että olen epätoivoisessa raossa. Nyt viime aikoina on kuitenkin iskenyt sellanen pieni paniikki että mitä jos olen vielä neljänkin vuoden päästä kolmekymppisilläni sinkku neitsyt, niin mahdollisuuteni laskevat vuosi vuodelta. Tai ehkä tää on vaan epäaito mielikuva jonka olen kehittänyt pienessä päässäni.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mun syntymäpäivä on 6.6. ja mulla meni just täällä 666 tykkäystä rikki, yhdeksän päivää liian myöhään kylläkin. Harmi! No ei vaan, mut on toi kutonen kiva luku. Erään Maidenin tunnetun biisin mukaan jopa pedon luku ja oonhan mäkin melkonen peto hehehe.
 

redpecka

Jäsen
Mun syntymäpäivä on 6.6. ja mulla meni just täällä 666 tykkäystä rikki, yhdeksän päivää liian myöhään kylläkin. Harmi! No ei vaan, mut on toi kutonen kiva luku. Erään Maidenin tunnetun biisin mukaan jopa pedon luku ja oonhan mäkin melkonen peto hehehe.
Hah, tykkäsin, et ole enää riivattu. Vaikka kutoset onkin hyviä: SaiPan pronssi (hyvä), Englannin mestaruus (samantekevä).
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
SaiPa saa itsenikin puolesta voittaa mestaruuden taikka kaksi, mutta vasta Lukon mestaruuden jälkeen.

Pakko sanoa, mutta on ylpeää olla Raumalainen ja Lukkolainen tällähetkellä. Raumalaisessa kiekkoilussa tapahtuu erittäin merkittäviä asioita koko Suomen mittakaavalla ja edustusjoukkuekin herättää toivonkipinöitä suuresta menestyksestä, joita ei ole ollut sitten vuoden 2015.
 

redpecka

Jäsen
Voi jehna... harmitti, kun SaiPa hävisi sen pronssipelin Lukolle vähän yli viisi vuotta sitten, vieläpä vain maalilla.
Nooh, ässäfanina varmaan toki harmitti, mutta itse olen sitä koulukuntaa jossa mitään turhia ronssivääntöjä ei olis edes tarvinnut suorittaa vaan jakaa ne pronssit suoraan Lukolle runkosarjan perusteella, thäts it.

Edit: siis todella hienoa päästä neljän parhaan joukkoon, se on aina saavutus. Mutta sanoinpahan vain tuosta turhasta ottelusta mielipiteeni. (pienenä toki tykkäsin noistakin, mutta vanhemmiten olen tajunnut ne turhiksi.)
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ylpeä saa ja pitääkin olla omasta suosikistaan, kuten melko varmasti ainakin suurin osa meistä palstalaisista.

Tämähän olisi optimaalinen tilanne, mutta valitettavasti ei Lukon touhu ole aina ollut itselleni miellyttävää, puhumattakaan ylpeydestä. Syvimpiä tunteita rakkaasta seurastani ei ikinä mikään asia pysty muuttamaan, mutta enemmän on ollut hetkiä Lukon parissa, kun joukkueen kannattaminen on tuntunut enemmän kiroukselta kuin toivolta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mun joukkue ei ole SaiPan tavoin ikinä vuolanut kultaa ja nauttinut kansan kyltymätöntä suosiota, eikä sen epäonnistujeet edeltäjätkään. Ainut mestaruusviiri Isku Areenan katossa on niinkin kaukaa, kuin Viipurin Reippaan ajoilta eli Lahdessa ei ole ikinä juhlittu jääkiekon SM-kultaa.

2012 se oli suorastaan pirullisen lähellä ja olin jo lähes siinä uskossa että "tää on meiän vuosi".. "Vitun JYP!" päädyin lopulta ajattelemaan tuon kevään päätteeksi. On tuskallista kannattaa lahtelaista, raumalaista tai lappeenrantalaista jääkiekkoseuraa. Meitä se kirkkain menestys tuntuu aina kiertävän jostain syystä.

Ehkä vielä joskus, ehkä...
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
. On tuskallista kannattaa lahtelaista, raumalaista tai lappeenrantalaista jääkiekkoseuraa. Meitä se kirkkain menestys tuntuu aina kiertävän jostain syystä.

Toisaalta kannattaa muistaa NHL:stä sellainen kyläseura kuin Toronta Maple Leafs, joilla viimeinen mestaruus on niinkin uskomattoman ajan takaa, kuin vuodelta 1967. Tuntuu lähes käsittämättömältä, kun miettii kuinka järkyttävän iso ja arvokas seura on jääkiekkoilulle, että menestys on kiertänyt niinkin kauan aikaa ohi.

Raskainta Lukon kannattamisessa on varmasti jatkuva vittuilu, kuinka viimeinen mestaruus on vuodelta 1963. Mulla on vain yksi toive ja se on kerran elämässä kokea Suomenmestaruus. Sen jälkeen voin vaikka lopettaa jääkiekon seuraamisen kokonaan ja kuolla rauhallisin mielin.
 

redpecka

Jäsen
Toisaalta kannattaa muistaa NHL:stä sellainen kyläseura kuin Toronta Maple Leafs, joilla viimeinen mestaruus on niinkin uskomattoman ajan takaa, kuin vuodelta 1967. Tuntuu lähes käsittämättömältä, kun miettii kuinka järkyttävän iso ja arvokas seura on jääkiekkoilulle, että menestys on kiertänyt niinkin kauan aikaa ohi.
Tä? Onko todella näin? Eikö niillä ollut kaikki sundinit sun muut joskus? Mikä on mättänyt?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Toisaalta kannattaa muistaa NHL:stä sellainen kyläseura kuin Toronta Maple Leafs, joilla viimeinen mestaruus on niinkin uskomattoman ajan takaa, kuin vuodelta 1967. Tuntuu lähes käsittämättömältä, kun miettii kuinka järkyttävän iso ja arvokas seura on jääkiekkoilulle, että menestys on kiertänyt niinkin kauan aikaa ohi.
Toisaalta saivat torontolaisetkin eilen aihetta juhlaan, kun kaupungin koripalloylpeys Raptors voitti NBA:n mestaruuden. Huomasin muuten jännän tilastofaktan torontolaisesta huippu-urheilusta. Leafs voitti mestaruuden tuolloin 1667, tästä 26 vuotta myöhemmin eli syntymävuonnani 1993 Toronto Blue Jays voitti baseball-liiga MLB:n mestaruuden ja nyt, jälleen 26 vuotta myöhemmin Toronto Raptors voitti NBA:n mestaruuden. Eli jos nämä säännölliset syklit jatkuvat niin olisiko Maple Leafsin vuoro jälleen 2045? Hymiö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös