Eikö se ois jo kolmonen?
No niinpä, luonnollisesti.
Eikö se ois jo kolmonen?
Mä taas olen tullut siihen tulokseen, että kun kirjoittaa jonkun järkevän viestin niin ketään ei kiinnosta. Jos taas hassuttelee jotain nii kaikkia kiinnostaa. Tämä on tosin melko yleistä muuallakin internetissä.Olen tullut siihen tulokseen, että kuulun yhteen prosenttiin eli siihen, joka jauhaa tänne paskaa vaikka kuinka paljon ja vain yksi prosentti lukijoista viitsii koskaan lukaista mun juttuja. :D
Eli kirjoitan liian järkeviä tänne. Alan hassutella.Haluan huomiota.Mä taas olen tullut siihen tulokseen, että kun kirjoittaa jonkun järkevän viestin niin ketään ei kiinnosta. Jos taas hassuttelee jotain nii kaikkia kiinnostaa. Tämä on tosin melko yleistä muuallakin internetissä.
Maanantaina lupasin mennä yhden uskovaisen mummon kanssa juttelemaan Jeesuksesta, ja vähän kaljastakin.
Joo mieluusti YV:llä tämmöset hommat. Mä en ainakaan ala lukemaan mitään mummo tarinoita täällä.Kuulostaa upealle, tosin toisessa järjestyksessä mieluiten. Jos selkään pääset kiipeämään niin pistä raporttia oliko hyvät löylyt. Ihan vaikka yv av jono.
Ja tähän aikaan Päijät-Hämeessä: Minä olen alasti eikä minulla ole edes stetsonia. Sauna kutsuu saunojaa...Samaan aikaan Savossa: Suonenjoen asemalaiturilla käppäili äsken sälli stetsoni päässä ilman paitaa.
”Kun valehtelee niin kaikki uskoo. Kun puhuu totta, kukaan ei usko.” - Paavo VäyrynenMä taas olen tullut siihen tulokseen, että kun kirjoittaa jonkun järkevän viestin niin ketään ei kiinnosta. Jos taas hassuttelee jotain nii kaikkia kiinnostaa. Tämä on tosin melko yleistä muuallakin internetissä.
Kiitos muistutuksesta, joko sekin tulee. On muuten odotettu kuin kuuta nousevaa, vaikkei kuun nousut tai laskut kiinnosta kyllä hevon vittuakaan.Nyt on sitten Crash Team Racing Nitro Fueled Nitros Oxide Edition ennakkotilattu Verkkokaupasta. Nyt ei muuta kun odotellaan ensi perjantaita kuin pikkulapsi joulupukkia konsanaan.
Mä oon varmaan puhunut totta sitten koko elämäni.”Kun valehtelee niin kaikki uskoo. Kun puhuu totta, kukaan ei usko.” - Paavo Väyrynen
Jaa kämppä tyhjänä? Järjestä kotibileet. Kutsu kaikki alle 25 vuotiaat 300 kilometrin säteeltä. sisäänpääsy 5€(huom. ei sisällä narikkaa) Omat juomat ja yhden(1) avecin saa ottaa mukaan.Kipaisin kaupassa hakemassa vähän syötävää. Aion elellä nyt äitini asunnossa muutaman päivän. Äiti on paraikaa Saksassa reissulla.
KäTy-bileet.. Jee!!Kipaisin kaupassa hakemassa vähän syötävää. Aion elellä nyt äitini asunnossa muutaman päivän. Äiti on paraikaa Saksassa reissulla.
Joo tommoset bileet kuulostaa hyvältä ja sellaisilta missä itse olen ollut paikalla.Tällainen kotoisa kerrostalokämppä tosiaan, ketään muuta ei ole kuin minä ja tavarani. Vai bileet... en ole koskaan edes ollut bileissä. Niissähän ainakin pidetään hauskaa, pelataan pelejä, kaadetaan kaljaa kurkusta alas ja puhutaan paskaa, eikö vaan? Vai olenko saanut niistä turhan stereotyyppisen kuvitelman... ken tietää. Oletko kenties kiinnostunut tulemaan paikalle? Heh.
Joensuussa voi mitä vain. Tämä on Shangri-la, Gotham City ja Mämmilä samassa paketissa.Jotkut tuli Joensuusta etelään juttelemaan Torremolinoksesta ja Espanjan kaupunkien väkiluvuista. Joensuussa vissiin ei voi.