Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 614 266
  • 67 905

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen tullut siihen tulokseen, että kuulun yhteen prosenttiin eli siihen, joka jauhaa tänne paskaa vaikka kuinka paljon ja vain yksi prosentti lukijoista viitsii koskaan lukaista mun juttuja. :D
Mä taas olen tullut siihen tulokseen, että kun kirjoittaa jonkun järkevän viestin niin ketään ei kiinnosta. Jos taas hassuttelee jotain nii kaikkia kiinnostaa. Tämä on tosin melko yleistä muuallakin internetissä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä taas olen tullut siihen tulokseen, että kun kirjoittaa jonkun järkevän viestin niin ketään ei kiinnosta. Jos taas hassuttelee jotain nii kaikkia kiinnostaa. Tämä on tosin melko yleistä muuallakin internetissä.
Eli kirjoitan liian järkeviä tänne. Alan hassutella.Haluan huomiota.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh. Sain siivottua kämpän. Tai tiskattua ja enimmät ripulit pyyhittyä lattioilta ja yrjöt pöydältä. Vähän vessaakin suihkuttelin ja aiemmin jo pesin pyykit. Vielä kun ton metrin pizzalaatikkopinon veisi ja avaisi parin viikon postit, mutta ei kaikkea kerralla.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Maanantaina lupasin mennä yhden uskovaisen mummon kanssa juttelemaan Jeesuksesta, ja vähän kaljastakin.

Kuulostaa upealle, tosin toisessa järjestyksessä mieluiten. Jos selkään pääset kiipeämään niin pistä raporttia oliko hyvät löylyt. Ihan vaikka yv av jono.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuli tuosta peten kämppäjutusta mieleen, kun oliko maikkarilla ohjelma jossa tiimi kävi siivoamassa törkyisiä asuntoja. Joku jamppa oli aina jättänyt vessapaperin pahvit pytyn taakse ja keittiön lattiaan oli liimautunut tekstiä pizzalaatikoista. Tietty likaiset astiat ja tupakantumpit lisäksi.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Samaan aikaan Savossa: Suonenjoen asemalaiturilla käppäili äsken sälli stetsoni päässä ilman paitaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
”Kun valehtelee niin kaikki uskoo. Kun puhuu totta, kukaan ei usko.” - Paavo Väyrynen

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt on sitten Crash Team Racing Nitro Fueled Nitros Oxide Edition ennakkotilattu Verkkokaupasta. Nyt ei muuta kun odotellaan ensi perjantaita kuin pikkulapsi joulupukkia konsanaan.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Nyt on sitten Crash Team Racing Nitro Fueled Nitros Oxide Edition ennakkotilattu Verkkokaupasta. Nyt ei muuta kun odotellaan ensi perjantaita kuin pikkulapsi joulupukkia konsanaan.
Kiitos muistutuksesta, joko sekin tulee. On muuten odotettu kuin kuuta nousevaa, vaikkei kuun nousut tai laskut kiinnosta kyllä hevon vittuakaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Turun kirkkopuistossa ekaa kertaa tänä vuonna. Ihan kivaahan täällä on.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kipaisin kaupassa hakemassa vähän syötävää. Aion elellä nyt äitini asunnossa muutaman päivän. Äiti on paraikaa Saksassa reissulla.
Jaa kämppä tyhjänä? Järjestä kotibileet. Kutsu kaikki alle 25 vuotiaat 300 kilometrin säteeltä. sisäänpääsy 5€(huom. ei sisällä narikkaa) Omat juomat ja yhden(1) avecin saa ottaa mukaan.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tällainen kotoisa kerrostalokämppä tosiaan, ketään muuta ei ole kuin minä ja tavarani. Vai bileet... en ole koskaan edes ollut bileissä. Niissähän ainakin pidetään hauskaa, pelataan pelejä, kaadetaan kaljaa kurkusta alas ja puhutaan paskaa, eikö vaan? Vai olenko saanut niistä turhan stereotyyppisen kuvitelman... ken tietää. Oletko kenties kiinnostunut tulemaan paikalle? Heh.
Joo tommoset bileet kuulostaa hyvältä ja sellaisilta missä itse olen ollut paikalla.

Tänään ei ainakaan Poriin ennätä. Ehkä joku toinen kerta ehtii paremmin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oikeesti. Nyt en vain jaksa. Onneksi saa nukkua huomiseen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jotkut tuli Joensuusta etelään juttelemaan Torremolinoksesta ja Espanjan kaupunkien väkiluvuista. Joensuussa vissiin ei voi.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Turun lentonäytöksestä kotiuduttu. klo 11 lähdettiin ja klo 21 takaisin. Vähän yli puoli tuntia jonotusta mennessä ja saman verran lähtiessä. Rafalen show oli vähän vaisu, mutta muilla hävittäjillä ihan hyvä. Paras oli varmaan eurofighter vaikka toki myös nykyisen hornetin esitys oli hyvä (kuten ennenkin kun olen nähnyt). Messerschmitt oli myös kova viimeisenä esiintyjänä, helppoa uskoa että ollut aika kovaa valuuttaa tokassa maailmansodassa.

Aluksi oli ihan törkeät jonot ruokailu alueelle (kuten myös anniskelupuolelle mutta sinne nyt ei lasten kanssa olisi menty muutenkaan), mutta onneksi jätskin voimalla pärjättiin shown loppupuolelle asti, jolloin ruokailujonotkin olivat jo inhimilliset ja saatiin evästä. Naton tutkakoneeseen olisi päässyt sisään, mutta sinne oli koko ajan ihan törkeä jono, joten jäi nyt välistä. Enemmän ihmettelen sitä, että samanlainen jono oli ihan normaaliin SAS:n matkustajakoneeseen (joku md80 sarjalainen). Jotenkin olettaisin suuren osan kävijöistä joskus olleen ihan tavallisessa matkustajakoneessa.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika vähän tulee alkoholia nykyään käytettyä, mutta nyt maistuisi kylmä juoma- Kaupassa ei enää myydä, joten pitäisi suunnistaa kapakkaan, pubiin, baariin tai terdelle. Niitähän täällä Itä-Vantaalla riittää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy