Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Miksi nimimerkki CuJo 31 tulittaa Klasun kvartaalin joka kerta Radio Rock - ketjuun?
Jaa. Luulin hetken, että puhuit Killing Roomista, mutta kyse onkin eri elokuvasta.Minkähän helvetin takia joihinkin elokuviin ei tehdä loppua. Tosi ärsyttävää. Katsoin juuri Escape Roomin ja elokuva loppui alkamalla uudestaan. Tehkää ne loppuratkaisut niihin!
Miksi ei? Itse ainakin luen mielenkiinnolla biisilistan joka kerta siitäkin huolimatta, että Klasun kuunteleminen on jäänyt kun sitä ei enää Suplasta löydy.Miksi nimimerkki CuJo 31 tulittaa Klasun kvartaalin joka kerta Radio Rock - ketjuun?
Sain kerran molemmista jaloista isojen varpaiden kynnet mustaksi samalla kertaa, vuoden verran siinä meni että uusi ehompi kynsi punnersi itsensä lopullisesti esiin. Onhan se vähän epämukavan oloista ja etenkin näköistä kun on kaksi kynttä päälletysten.Varpaan kynsi mustana... lähtee varmaan irtikin jossain vaiheessa. Ja uusi kasvaa tilalle tai se taitaa kasvaa tuolla vanhan alla ja tyrkätä sen sitten pois tieltä kun on valmis tulemaan esiin.
Miksi nimimerkki CuJo 31 tulittaa Klasun kvartaalin joka kerta Radio Rock - ketjuun?
Onko tämä vakavakin rike?
Missä vaiheessa niin väitin?
Mulla niitä on aika paljon. Missään politiikka jutussa on ole edes käynyt. Toinen on KHL osio, joka ei kiinnosta tippaakaan. Onneksi on tämä vapaa keskustelu, niin on mullekki jotain.On ainakin yksi tai kaksi ketjua mihin ei tarvitse mennä. Vähän jo sorruin.
Kukin tavallaan. KHL -jutut on niitä mihin ei kannata.Mulla niitä on aika paljon. Missään politiikka jutussa on ole edes käynyt. Toinen on KHL osio, joka ei kiinnosta tippaakaan. Onneksi on tämä vapaa keskustelu, niin on mullekki jotain.
Joo oon pysynyt sieltä poissa.Kukin tavallaan. KHL -jutut on niitä mihin ei kannata.
On tässä sinkkuudessa näin kesäaikaan hyvätkin puolensa. Ei tarvi käydä kuin pienellä kauppareissulla niin jo siinä ajassa ehtii nauttia ties miten monen vastakkaisen sukupuolen edustajan ulkoisesta habituksesta. Yksi nainen taisi jopa vilkuilla takaisin mun suuntaan kun olin ensin vilkaissut häntä. Hän näytti tosin valitettavasti olevan varattu. No hei emmä nyt oikeesti jossain kaupassa käy iskemässä naisia. Pientä viatonta silmäpeliä vaan *hymiö*
Setä voi sen verran paljastaa että kyllä niitä tissejä ja perseitä voi varatutkin kauppareissulla kattella. Jos semmoinen pirttihirmu löytyy joka tuosta pahastuu, kannattaa hetimmiten laittaa vaihtoon.
Ihan vakavissaan sanottuna, Punamustaa tulee kyllä vähän ikävä. Meillä on ollut useita hyviä keskusteluja niin täällä kierrätyskeskuksessa kuin myös yksityisviesteissä. No, ymmärrän kyllä hyvin, että miksi hän haluaa palstatauon pitää (ei sillä, että se olisi edes mun hyväksynnästä millään lailla kiinni). Eikä se tauko edes ole kuin kuukauden mittainen, joten pian kierrätyskeskus saa taas laadukasta täytettä Punamustan jutuista.