Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 614 297
  • 67 905

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Huomenna pääsee käymään Turussa lentonäytöksessä lasten kanssa, kun vanhemman kummisetä on kovasti moisista kiinnostunut ja lupasi ottaa kyytiin (kiinnostaa minuakin). Jospa nuo tytöt jaksaisi nyt paremmin kuin pari vuotta sitten kaivarissa. Tykkäsivät kyllä silloinkin erityisesti punaisten nuolten tekemästä sydämestä taivaalle. Kuulosuojaimetkin löytyi kaapista yllättävän helposti.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Huomenna pääsee käymään Turussa lentonäytöksessä lasten kanssa, kun vanhemman kummisetä on kovasti moisista kiinnostunut ja lupasi ottaa kyytiin (kiinnostaa minuakin). Jospa nuo tytöt jaksaisi nyt paremmin kuin pari vuotta sitten kaivarissa. Tykkäsivät kyllä silloinkin erityisesti punaisten nuolten tekemästä sydämestä taivaalle. Kuulosuojaimetkin löytyi kaapista yllättävän helposti.

Sama suunta oman neljävuotiaan kanssa, koko viikon ollut jo pikkumies täpinöissä.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten kova musiikin ystävä @heavy tänä päivänä hankkii tuoreet albumit.
Spotifystä kuuntelen, hyväksi todetut levyt ostan edelleen omaan hyllyyn cd muodossa. Kotimaiset yleensä Levykauppa-x:stä tai Keltaisesta jäänsärkijästä. Muut Saksan Amazonista

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies haluaisi ostaa moottoripyörän. Hänen rahansa eivät siihen riitä ja hän haluaisi lainata minulta. Ajatuksen asteella tämä vasta kuulemma on. Voisin vaikka antaa ne rahat kun yhtä perhettähän tässä ollaan. Mies on sitä mieltä ettei minun pitäisi antaa rahaa sellaisen laitteen ostoon jota en voi itse käyttää eikä minulle ole siitä muutenkaan hyötyä. A-korttia minulla ei ole... olen sen ikäinen ettei sitä enää lätkäisty kaupan päälle kun ajokortin suoritti. Enkä ole koskaan ajanut millään moottoroidulla kaksipyöräisellä. Mutta kai minä kyydissä voisin olla... Se on kuulemma kivaa. No katsellaan ja kuunnellaan miten käy.

K

Kiekkokatsoja

@Iisoppi Ei moottoripyörää.
Haluja monella on moneen, muttä älä anna rahaa siihen, edellinen kirjoittaja.

Sun nimimerkki onkin haasteellinen laittaa. L vai iso i ?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Siis voi helevatu toi Tinder-ketjun lukeminen on saanut mut jo varsin uteliaaks Tinderiä kohtaan sekä MITÄH?!? jopa miettimään pitäiskö sitä itekin kokeilla ihan läpäl. Ei ei, mä hourailen. Munhan piti pysyy tosta appista yhtä kaukana kuin aurinko kuusta!

Suosikkijoukkue
Se ns. oikea nainen löytyy kyllä muualtakin jos on löytyäkseen.
Tätä mäkin jatkuvasti toitottelen itselleni mutta tähän mennessä saaliini naisrintamalla ei ole ollut kovin häävi. Olen kyllä sanonut useammalle kaverille että jos minut löydätte Tinderistä, niin tiedätte että olen epätoivoisessa raossa. Nyt viime aikoina on kuitenkin iskenyt sellanen pieni paniikki että mitä jos olen vielä neljänkin vuoden päästä kolmekymppisilläni sinkku neitsyt, niin mahdollisuuteni laskevat vuosi vuodelta. Tai ehkä tää on vaan epäaito mielikuva jonka olen kehittänyt pienessä päässäni.

Suosikkijoukkue
Mun syntymäpäivä on 6.6. ja mulla meni just täällä 666 tykkäystä rikki, yhdeksän päivää liian myöhään kylläkin. Harmi! No ei vaan, mut on toi kutonen kiva luku. Erään Maidenin tunnetun biisin mukaan jopa pedon luku ja oonhan mäkin melkonen peto hehehe.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
SaiPa saa itsenikin puolesta voittaa mestaruuden taikka kaksi, mutta vasta Lukon mestaruuden jälkeen.

Pakko sanoa, mutta on ylpeää olla Raumalainen ja Lukkolainen tällähetkellä. Raumalaisessa kiekkoilussa tapahtuu erittäin merkittäviä asioita koko Suomen mittakaavalla ja edustusjoukkuekin herättää toivonkipinöitä suuresta menestyksestä, joita ei ole ollut sitten vuoden 2015.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ylpeä saa ja pitääkin olla omasta suosikistaan, kuten melko varmasti ainakin suurin osa meistä palstalaisista.

Tämähän olisi optimaalinen tilanne, mutta valitettavasti ei Lukon touhu ole aina ollut itselleni miellyttävää, puhumattakaan ylpeydestä. Syvimpiä tunteita rakkaasta seurastani ei ikinä mikään asia pysty muuttamaan, mutta enemmän on ollut hetkiä Lukon parissa, kun joukkueen kannattaminen on tuntunut enemmän kiroukselta kuin toivolta.

Suosikkijoukkue
Mun joukkue ei ole SaiPan tavoin ikinä vuolanut kultaa ja nauttinut kansan kyltymätöntä suosiota, eikä sen epäonnistujeet edeltäjätkään. Ainut mestaruusviiri Isku Areenan katossa on niinkin kaukaa, kuin Viipurin Reippaan ajoilta eli Lahdessa ei ole ikinä juhlittu jääkiekon SM-kultaa.

2012 se oli suorastaan pirullisen lähellä ja olin jo lähes siinä uskossa että "tää on meiän vuosi".. "Vitun JYP!" päädyin lopulta ajattelemaan tuon kevään päätteeksi. On tuskallista kannattaa lahtelaista, raumalaista tai lappeenrantalaista jääkiekkoseuraa. Meitä se kirkkain menestys tuntuu aina kiertävän jostain syystä.

Ehkä vielä joskus, ehkä...

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
. On tuskallista kannattaa lahtelaista, raumalaista tai lappeenrantalaista jääkiekkoseuraa. Meitä se kirkkain menestys tuntuu aina kiertävän jostain syystä.

Toisaalta kannattaa muistaa NHL:stä sellainen kyläseura kuin Toronta Maple Leafs, joilla viimeinen mestaruus on niinkin uskomattoman ajan takaa, kuin vuodelta 1967. Tuntuu lähes käsittämättömältä, kun miettii kuinka järkyttävän iso ja arvokas seura on jääkiekkoilulle, että menestys on kiertänyt niinkin kauan aikaa ohi.

Raskainta Lukon kannattamisessa on varmasti jatkuva vittuilu, kuinka viimeinen mestaruus on vuodelta 1963. Mulla on vain yksi toive ja se on kerran elämässä kokea Suomenmestaruus. Sen jälkeen voin vaikka lopettaa jääkiekon seuraamisen kokonaan ja kuolla rauhallisin mielin.

Suosikkijoukkue
Toisaalta kannattaa muistaa NHL:stä sellainen kyläseura kuin Toronta Maple Leafs, joilla viimeinen mestaruus on niinkin uskomattoman ajan takaa, kuin vuodelta 1967. Tuntuu lähes käsittämättömältä, kun miettii kuinka järkyttävän iso ja arvokas seura on jääkiekkoilulle, että menestys on kiertänyt niinkin kauan aikaa ohi.
Toisaalta saivat torontolaisetkin eilen aihetta juhlaan, kun kaupungin koripalloylpeys Raptors voitti NBA:n mestaruuden. Huomasin muuten jännän tilastofaktan torontolaisesta huippu-urheilusta. Leafs voitti mestaruuden tuolloin 1667, tästä 26 vuotta myöhemmin eli syntymävuonnani 1993 Toronto Blue Jays voitti baseball-liiga MLB:n mestaruuden ja nyt, jälleen 26 vuotta myöhemmin Toronto Raptors voitti NBA:n mestaruuden. Eli jos nämä säännölliset syklit jatkuvat niin olisiko Maple Leafsin vuoro jälleen 2045? Hymiö.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tä? Onko todella näin? Eikö niillä ollut kaikki sundinit sun muut joskus? Mikä on mättänyt?

On näin. Vaikea sanoa mikä on mätännyt, mutta jos joku Lukko on Liigassa jokavuotinen floppi, niin sitä on myös Toronto NHL:ssä.

Joukkue on Torontossa tälläkin hetkellä ihan hyvä, mutta ei kuitenkaan valmis menestymään. Ehkä jos jonain vuotena peittoavat mörön nimeltä Boston, niin saattavat saada järjettömän flown ja mennä päätyyn saakka, kuten Caps kun viimein onnistuivat Crosbyn ja kumppanit lähettämään lomille.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
On näin. Vaikea sanoa mikä on mätännyt, mutta jos joku Lukko on Liigassa jokavuotinen floppi, niin sitä on myös Toronto NHL:ssä.

Joukkue on Torontossa tälläkin hetkellä ihan hyvä, mutta ei kuitenkaan valmis menestymään. Ehkä jos jonain vuotena peittoavat mörön nimeltä Boston, niin saattavat saada järjettömän flown ja mennä päätyyn saakka, kuten Caps kun viimein onnistuivat Crosbyn ja kumppanit lähettämään lomille.
Niin ja heillä on vielä Babcock peräsimessä, joka on yksi nykyisen sukupolven arvostetuimpia kiekkokoutseja. On huipputähti Matthews ja nykyisin jopa John Tavares. Silti ei vaan maistu.

Ei ole tosin maistunut kellekään muullekaan kanukkijengille sitten 1993. Melko pitkä on ollut korpivaellus NHL:n kanadalaisjoukkueilla. 2000-luvulla lähimmäs pääsi Calgary Flames kun se taisteli itsensä aina finaalien game seveniin Tampan kanssa mutta hävisi tämän dramaattisesti. Kipper vielä maalissa liekkipaidoilla, kuinkas muutenkaan...

Ai niin ja Canucks oli yhtä lähellä 2011 kun se hävisi game sevenissä Bostonille. Sedin-parat, Luongo-raukka...

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jotain mätää tässä on..

Hämeenlinnassa on tehty Jalosen ja nyt Pennasen aikana järjettömän hyvää työtä, joten siinä mielessä ei tässä mätää ole.

Oikeat miehet, oikeissa rooleissa ja tähän hivenen onnea, niin kaikki on auki. Simppelit aihiot menestykseen. Urheilussa on aina kaikki mahdollista, eikä pelkällä rahalla ja nimivahvoilla rostereilla mestaruuksia enää voiteta.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nimimerkki @Randall Flagg on muuten ihan järjettömän hieno. Terveisiä sinne missä lienet Vegasista lähdettyäsi.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä onkin ollut yöllä kunnon mestaruus keskustelut näköjään. Voin sanoa, että ei ole aina kivaa kannattaa joukkuetta, jolla on yksi suurimmista budjeteista. Aina lyödään kauheat odotukset mediassa ja alkukausi meneekin usein hyvin. Sitten loppukaudesta saa kuunnella ja lukea joka paikasta, että mikä meni vikaan TPS? Ismo Lehkonenkin jaksaa selittää jossain maanantaivalmentajissa, että "TPS on mun musta hevonen." Kyllähän se syö miestä, mutta ei kai kantamisen kuulukaan aina olla hauskaa. Kyllä se mestaruus sieltä sitten joskus tulee ja sitä sitten juhlitaan oikein kunnolla.

Sitten muihin aiheisiin. Tänään pidetään mun pikkuveljien synttäreitä. Molemmat siis syntyneet kesäkuun loppupuolella, joten tuollaiset yhteissynttärit on ihan hyvät. Nopeasti on veljet kasvaneet ja välillä on ärsyttänyt heidän kiukuttelut ja tappelut, mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Myös mun isoveli on syntynyt kesäkuussa. Mä olen ainoa, joka on syntynyt syksyllä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei tonne kuunteluketjuun voi mennä kun siellä puhutaan Kassu Halosesta. Sekin on pilalla. Kuunteluketju. Olisin kertonut että kuuntelen Metallican Garage Inc.:iä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei tonne kuunteluketjuun voi mennä kun siellä puhutaan Kassu Halosesta. Sekin on pilalla. Kuunteluketju. Olisin kertonut että kuuntelen Metallican Garage Inc.:iä.
Kalervo Halonen, suomalaisen populaarimusiikin Phil Spector. Kassun 80-lukuinen rupisten syntikoiden ja geitatun virvelirummun äänivalli hakee vertaistaan. Eikä hyvässä.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu

Sorry että runnoin ketjua huonoon happeen. Mutta pistän itsekin Garagen soimaan sen kunniaksi. Ja vältän Kassun mainitsemista jatkossa. Nythän muuten liikkuu huhuja Garage kakkosesta.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen tullut siihen tulokseen, että kuulun yhteen prosenttiin eli siihen, joka jauhaa tänne paskaa vaikka kuinka paljon ja vain yksi prosentti lukijoista viitsii koskaan lukaista mun juttuja. :D

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy