Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 279 019
  • 66 560
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Nyt on sitten Crash Team Racing Nitro Fueled Nitros Oxide Edition ennakkotilattu Verkkokaupasta. Nyt ei muuta kun odotellaan ensi perjantaita kuin pikkulapsi joulupukkia konsanaan.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Nyt on sitten Crash Team Racing Nitro Fueled Nitros Oxide Edition ennakkotilattu Verkkokaupasta. Nyt ei muuta kun odotellaan ensi perjantaita kuin pikkulapsi joulupukkia konsanaan.
Kiitos muistutuksesta, joko sekin tulee. On muuten odotettu kuin kuuta nousevaa, vaikkei kuun nousut tai laskut kiinnosta kyllä hevon vittuakaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Turun kirkkopuistossa ekaa kertaa tänä vuonna. Ihan kivaahan täällä on.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tällainen kotoisa kerrostalokämppä tosiaan, ketään muuta ei ole kuin minä ja tavarani. Vai bileet... en ole koskaan edes ollut bileissä. Niissähän ainakin pidetään hauskaa, pelataan pelejä, kaadetaan kaljaa kurkusta alas ja puhutaan paskaa, eikö vaan? Vai olenko saanut niistä turhan stereotyyppisen kuvitelman... ken tietää. Oletko kenties kiinnostunut tulemaan paikalle? Heh.
Joo tommoset bileet kuulostaa hyvältä ja sellaisilta missä itse olen ollut paikalla.

Tänään ei ainakaan Poriin ennätä. Ehkä joku toinen kerta ehtii paremmin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oikeesti. Nyt en vain jaksa. Onneksi saa nukkua huomiseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jotkut tuli Joensuusta etelään juttelemaan Torremolinoksesta ja Espanjan kaupunkien väkiluvuista. Joensuussa vissiin ei voi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Turun lentonäytöksestä kotiuduttu. klo 11 lähdettiin ja klo 21 takaisin. Vähän yli puoli tuntia jonotusta mennessä ja saman verran lähtiessä. Rafalen show oli vähän vaisu, mutta muilla hävittäjillä ihan hyvä. Paras oli varmaan eurofighter vaikka toki myös nykyisen hornetin esitys oli hyvä (kuten ennenkin kun olen nähnyt). Messerschmitt oli myös kova viimeisenä esiintyjänä, helppoa uskoa että ollut aika kovaa valuuttaa tokassa maailmansodassa.

Aluksi oli ihan törkeät jonot ruokailu alueelle (kuten myös anniskelupuolelle mutta sinne nyt ei lasten kanssa olisi menty muutenkaan), mutta onneksi jätskin voimalla pärjättiin shown loppupuolelle asti, jolloin ruokailujonotkin olivat jo inhimilliset ja saatiin evästä. Naton tutkakoneeseen olisi päässyt sisään, mutta sinne oli koko ajan ihan törkeä jono, joten jäi nyt välistä. Enemmän ihmettelen sitä, että samanlainen jono oli ihan normaaliin SAS:n matkustajakoneeseen (joku md80 sarjalainen). Jotenkin olettaisin suuren osan kävijöistä joskus olleen ihan tavallisessa matkustajakoneessa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika vähän tulee alkoholia nykyään käytettyä, mutta nyt maistuisi kylmä juoma- Kaupassa ei enää myydä, joten pitäisi suunnistaa kapakkaan, pubiin, baariin tai terdelle. Niitähän täällä Itä-Vantaalla riittää.
 
Voiko mielenterveysongelmista kärsivää ihmistä syyttää vainoamisesta ja häirinnästä, ainoastaan facebook-viestien perusteella? Eli jos ei ole tekojen aikaan ollut täydessä ymmärryksessä. Alkoholia toki join silloin kun kirjoittelin, mutta väitän että pystyn kirjoittamaan samat asiat myös silloin kun en ole ottanut alkoholia. Kaikilla se ei mene niin, vaan kirjoitetaan "tyhmyyksiä" vain alkoholin vaikutuksen alaisena. Mutta, väliäkö tuolla on. Mielenterveysongelmaiset kyykkyyn ja ei muuta kuin elämään tätä elämää tarkoituksena saada kaikki aikaan nyt ja heti! Voin kertoa ettei onnistu. Minulla on mennyt kymmenen vuotta hukkaan pelkästään noiden ongelmien takia. Kysymys kuuluu että kuinka monta vuotta vielä? Mitään unelmia ja tavoitteita ei ole. Nollasta pitäisi lähteä rakentamaan. Riittääkö voimat sellaiseen rakentamiseen, varsinkin kun ensimmäinen askel vaikuttaa olevan ylitsepääsemätön? Ovatko parhaat vuodet jo mennyttä? Ja mikä pahinta, niinä vuosina en kyennyt alkaa elämään tätä elämää. Kaikki aika hukkaan heitetty, jokainen vuosi. Ei sitä voi antaa anteeksi itselleen.
 

Glove

Jäsen
Ei voi vielä kirjoittaa yöketjuun niin laitetaanpa tänne tiedoksi, että tämä näyttää olevan taas niitä iltoja kun ei uni tule silmään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko siellä myös paikallinen Batman ja Jokeri? Kävin lähes nurkilla kesällä 2015, kun mummin ja hänen miesystävänsä kanssa tuli käytyä Kolilla. Yhtenä päivänä vierailimme myös Lieksassa. Emme kuitenkaan käyneet Joensuussa.
Haha, olen kotoisin Lieksasta ja käynyt valtaosan kouluistani siellä. Nykyinen Lieksa ei kuitenkaan tunnu kodilta. 80-luvun Lieksassa oli sitä jotakin.

Jokereita ei ole, onneksi.
 

redpecka

Jäsen
Olisi kiva joskus jaksaa elää koko yö hereillä ja lukea yöketjua kun siellä ihmiset on niin herkimmillään. Murto-osan aamulla jaksaa lukea yön tapahtumista - ja tunnelmakin on jo out.

Toisaalta olen erittäin onnellinen, että sään unta näihin aikoihin illasta pienten lääkkeiden avustuksella eikä tarvitse pyöriä tuskissaan tuntia paria unettomana hikisissä lakanoissa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ainiin Turussa taisi olla eka kerta kun ennakkolipun ostamattomuus tuli halvemmaksi. Jono nyt oli yhtä pitkä muutenkin joten aikaakaan ei olisi säästänyt yhtään. Mutta siis lipunmyyjä kysyi ikkunasta että minkä ikäisiä lapset ovat. Sanoin että 7 ja 10. "Eli kaks alle 7v" ja lapset ilmaiseksi sisään. Ennakkoon olisi tullut ostettua perhelippu, joka olisi ollut paljon kalliimpi.
 

redpecka

Jäsen
Omenasiideri maistuu kyllä herkulliselta. Vedin pullollisen elokuvaa katsellessa. Suklaalevy on yhä lakanan päällä koskemattomana. Paukkumaissi teki tosin tehtävänsä ja upposi kitusiin hetkessä. Rakastan popkornia.
En nyt siidereistä tiedä.. makeeta sokerilitkua. Mutta kun makeaa tekee mieli, mulla on lakritsipussi ja suklaalevy tossa, jotka ajattelin kohta avata ja mennä sänkyyn kattelemaan läppäriltä jotain kivoja sarjoja simpsoneista pasilan kautta ihme bantuun.

Minkä leffan katsoit? Muistan ettet erityisemmin tykkää leffoista. Katson mahdollisen vastauksesi huomenna aamulla. Mutta nyt:

- Lääkkeet!
- Mitä mitä noin tä että mitenkä?
- LÄÄKKEET!!!
- Aivan. *pops pops*
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En nyt siidereistä tiedä.. makeeta sokerilitkua. Mutta kun makeaa tekee mieli, mulla on lakritsipussi ja suklaalevy tossa, jotka ajattelin kohta avata ja mennä sänkyyn kattelemaan läppäriltä jotain kivoja sarjoja simpsoneista pasilan kautta ihme bantuun.
Syökö aikuiset ihmiset oikeasti makeaa? Hyi vittu. Mie syön suolaa. Joku ostaa karkkipussin, mie ostan puoli kiloa graavilohta. Se on Evilin karkkia se.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä mitä täällä tapahtuu. Vanha kääkkä putosi kelkasta kaksi sivua sitten. Sen vaan tulin sanomaan, että meidän vanha koira voi tällä hetkellä hyvin. Pelottaa vaan taas tulevat helteet. Päivä, viikko, kuukausi kerrallallaan mennään. Kaikki on kotiinpäin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lieksa... sokerilitku. Siitä tuli mieleeni, että Lieksa ja Kuhmo ovat paikkakuntia, jotka aina sekoitan keskenään. Kummassakaan en ole käynyt, mutta Kuhmosta tulee mieleen Litku Klemetti ja Lieksasta se, että ensimmäisessä oikeassa työpaikassani olin tiimissä, jossa oli kolme lieksalaista. Helsingissä kuitenkin oltiin.
 

redpecka

Jäsen
Syökö aikuiset ihmiset oikeasti makeaa? Hyi vittu. Mie syön suolaa. Joku ostaa karkkipussin, mie ostan puoli kiloa graavilohta. Se on Evilin karkkia se.
Jos oikein muistan niin ethän sinä juo edes vettäkään kun sitäkin saa kaljasta ihan ilmaiseksi.

Mutta otan tuon positiivisena ettet pidä meikäläistä aikuisena.

Nyt lakua naamariin.

Fuskasin vähän ja avasin jo pussin vaikka olen makkarista jotain metri kymmenen sentin päässä. Saa nähdä mihin tääkin porttiteoria mut vielä nakkaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Syökö aikuiset ihmiset oikeasti makeaa? Hyi vittu. Mie syön suolaa. Joku ostaa karkkipussin, mie ostan puoli kiloa graavilohta. Se on Evilin karkkia se.
Joskus. Karkkia enää harvemmin mutta jätskiä kuluu kesäisin vähän liikaakin. Sokerilimuihin tulee kans sillon tällön sorruttua turhaakin turhempia energiajuomia unohtamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös