Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 692 832
  • 68 096

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kriketti on hassu laji ja ilmeisesti pitkiä pelejä. Katsoin vaan kun olin päivän vetoja tekemässä ja huvitti kun Länsi-Intia johti Englantia kriketissä 60-3 ja silti kertoimet oli Englanti@1,14 ja Länsi-Intia@6.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kriketti on hassu laji ja ilmeisesti pitkiä pelejä. Katsoin vaan kun olin päivän vetoja tekemässä ja huvitti kun Länsi-Intia johti Englantia kriketissä 60-3 ja silti kertoimet oli Englanti@1,14 ja Länsi-Intia@6.

Kävin joskus Tampereella katsomassa. Siinä pelattiin jotain pikaversiota. Hauska laji, mutta vasta jälkeenpäin ymmärsin säännöt.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo halusin vaan tulla varmistamaan, kun muistaakseni pidit Bostonin voittoa varmana.

Tottakai sitä omien puolta pidetään ja omiin uskotaan. Kannattaminen ei ole politiikkaa, jossa puhutaan ympäripyöreitä ja yritetään miellyttää kaikkia.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petmanien omat säännöt
Juhannuksen jälkeen lähtö Provinssiin parin vuoden paussin jälkeen. Provinssissa on kivaa. Matka Lappeenrannasta Seinäjoelle ja takaisin ei ole kivaa. Mutta ei siitä sen. Nih.

Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Juhannuksen jälkeen lähtö Provinssiin parin vuoden paussin jälkeen. Provinssissa on kivaa. Matka Lappeenrannasta Seinäjoelle ja takaisin ei ole kivaa. Mutta ei siitä sen. Nih.
Tuo on varmaan se yksi festari jonka itsekin laittasin vakavaan harkintaan siinä kohtaa kun rahapussi on vähän paksumpi. Ollut yleensä ihan (itselleni) mieluista artisti/bändikattaus Provinssissa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuo on varmaan se yksi festari jonka itsekin laittasin vakavaan harkintaan siinä kohtaa kun rahapussi on vähän paksumpi. Ollut yleensä ihan (itselleni) mieluista artisti/bändikattaus Provinssissa.
Kerran oon käyny, -92. Silloin oli PiL ja D.A.D. Ja Public Enemy jne. Piti ne ylioppilasrahat johonkin tärvätä.

Aika jännä, miksi Ilosaarirock on vielä IlosaariROCK. Tänä vuonna pääesiintyjä on joku DJ. No ei se minua haittaa, menen Ilovaariin. Siellä on Ismo ja Radiopuhelimet.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
vähän mausteita Riistaveden herkulta jos niillä on koju siellä.
Ei hitto, se olikin Ruoveden herkku... No aika lähelle muistin tuon kuitenkin. Ostin siis suurmarkkinoilta vähän mausteita ja kolme pretzeliä kun kympillä sai kolme. Olihan tuolla myyjiä ja tavaraa ja jonkin verran myös asiakkaita.

Suosikkijoukkue
Olin kaverin kaa pelaamassa tennistä tosiaan kolmisen tuntia. Tästä on nyt kulunut yli kaksi tuntia ja jalkani ovat vieläkin ihan muussina.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuli otettua nyt vihdoin Spotify premium, lähinnä työpaikallakuuntelua varten, kun pitkälti yksin työtilassani pyörin. Tähän asti oon radio rockia kuunnellut, muttei jaksa enää noita mainoiksia. Tässähän tää aika on töiden jälkeen kulunut, kun on miettinyt mitä musiikkia, ja mitä artisteja? 205 kappaletta nyt listattuna. Blackista suomireggaehen kaikkea sekaisin onpi nytten.

Suosikkijoukkue
Tuli otettua nyt vihdoin Spotify premium, lähinnä työpaikallakuuntelua varten, kun pitkälti yksin työtilassani pyörin. Tähän asti oon radio rockia kuunnellut, muttei jaksa enää noita mainoiksia. Tässähän tää aika on töiden jälkeen kulunut, kun on miettinyt mitä musiikkia, ja mitä artisteja? 205 kappaletta nyt listattuna. Blackista suomireggaehen kaikkea sekaisin onpi nytten.
Kyl toi Premium on todellakin wöörtti etenkin jos musamaku on vähän laajempi kuin mitä radiokanavilla on tarjota. Ja kun Premiumin kanssa pystyt kuuntelemaan kännykälläkin mitä vaan missä vaan ja millon vaan. Nautin siitä vapaudesta. Eikä maksa tosiaan paljoa.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Boikotoin tuota lähikauppaa, siitä syystä, kun joskus ollessani vähän yli kolmekymppinen kysyivät papereita, kun olin ostamassa itselleni kahta! saunakaljaa ja lapsille saunalimppareita. Olin lasteni kanssa kaupassa, jossa olin asioinut jo monien vuosien ajan, ja olin ottanut vai kympin setelin mukaan reissulle. Voi Vihtori, etttä harmitti tuolloin. Enpähän juuri ole kyseisessä puodissa juuri asioinut tuon tapahtuman jälkeen, kuin äsken, kun hain täydennystä jääkaappini olut osastoon.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli otettua nyt vihdoin Spotify premium
Kannattaa tarkistaa asetuksista että se premiumin tarjoama äänenlaatu on "very high". Muistaakseni ei oletuksena vaihda tuohon.

Suosikkijoukkue
Kannattaa tarkistaa asetuksista että se premiumin tarjoama äänenlaatu on "very high". Muistaakseni ei oletuksena vaihda tuohon.
Jep, taitaa olla "automatic" tai jotain vastaavaa se oletusasetus.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

No voi vittu mullahan on suomeksi. "Ääänenvoimakkuus Kova" on nyt sitten. Ei ollut äsken. Otin myös ton äänenvoimakkuuden tasauksen pois.

Seek & Destroy parhaillaan. Lapset lapset... setä kertoo että maailmalla oli joskus mieli, se oli silloin, kun Metallica oli raakaa ja vittumaista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy