Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 099
  • 66 849

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulle toi on niin muovinen viritellä, että en jaksa innostua.

Kieltämättä. Onhan siellä tänä vuonna esim. Toni Wirtanen All Stars pelaamassa ja Vellu Ketola Best Friends. Silti. Eiköhän Tamikin FB:ssä asiasta mainitse. Ja viime vuonna oli Jatkoajassa artikkeli ja pitkin talvea on viittailtu Jatkoajan toimituksen puolelta jääkiekkokauden huipennukseen.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kieltämättä. Onhan siellä tänä vuonna esim. Toni Wirtanen All Stars pelaamassa ja Vellu Ketola Best Friends. Silti. Eiköhän Tamikin FB:ssä asiasta mainitse. Ja viime vuonna oli Jatkoajassa artikkeli ja pitkin talvea on viittailtu Jatkoajan toimituksen puolelta jääkiekkokauden huipennukseen.
Siis jos Tami ei ole pelaamassa, niin minua ei katsomossa nähdä. Haluaisin nähdä, kun Tami iskee kapteenin roolissa hättrikin ja katsomo, joka on tietysti täysi hurraa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siis jos Tami ei ole pelaamassa, niin minua ei katsomossa nähdä. Haluaisin nähdä, kun Tami iskee kapteenin roolissa hättrikin ja katsomo, joka on tietysti täysi hurraa.

Tamilla on "korneri"! Kävin tsekkaamassa nettisivuilta ja heti paukahti Tamin pärstä eteen. Inka Korhonen jututtaa Tamia ja Tamilla tyylikkäät kledjut päällä. Illalla on LOUNDGE.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha, mies on sitä mieltä että saisin unohtaa nuo puuntaimien istutushommat. Miksi hemmetissä? Ne on kivoja hommia. Mies oli viikonloppuna vaan kovin huolissaan kun olin iltaisin niin kovin väsynyt enkä jaksanut muuta kuin sohvalla lueskella. Ja tulin kotiinkin kovin myöhään, kymmenen maissa. Lauantaina ei saunakaan huvittanut minua. No sattui vaan kovin kuumat ja aurinkoiset päivät tehdä hommia. Olen vielä "nuori" ja hyväkuntoinen eli ei se nyt ole vakavaa jos muutaman päivän tekee hommia vähän epäinhimillisissä oloissa ja on vähän iltaisin väsyksissä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä nuo kasvisruoatkin yllättävän hyviä on. Ei pidä olla vain ennakkoluuloinen vaan pitää antaa reilu mahdollisuus niillekin ruoille.

Eilen oli kasvispäivä ruokajaossa. Sain paljon kasviksia sieltä. Päätin sitten tänään tehdä parit kasvispitsat niistä antimista, kaapissa kun sattui vielä olemaan parit vanhat punasipulit ja kaupasta ostin pari tölkkiä ananasta.

Tuli erittäin hyvät pitsat vaikka lihaa en laittanut pitsoihin ollenkaan. Nyt sitten maha täysi, lepään hetken ja sen jälkeen ryhdyn siivoamaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Kyllä nuo kasvisruoatkin yllättävän hyviä on. Ei pidä olla vain ennakkoluuloinen vaan pitää antaa reilu mahdollisuus niillekin ruoille.
Äitini aina sanoo, että kaikki ruoka maistuu hyvältä, kun ihmisellä oikeasti on nälkä. Ja näin vanhemmiten olen alkanut huomaamaan, että oikeassahan hän kieltämättä on. Lapsena ehkä jopa yksipuolisehkoon ravintoon tottuneena on näin aikuisiällä alkanut löytämään uusia makuja, joista on ollut niin kovin ennakkoluuloinen pienenä koettujen makujen vuoksi. Tietysti makuaistikin kehittyy vuosien saatossa, eipä sillä. Ja en nyt mikään mahdoton nirso ole, jos moneen muuhun vertaa.

Joskus kun on tahattomastikin painanut sen reippaat 14 tuntia syömättä yhtään mitään, niin alkaa ne "inhokitkin" yhtäkkiä maistumaan siedettäviltä. Ravinnon tarpeen vuoksi makuaisti muokkautuu tai "unohtaa", kenties. Ero on kuitenkin ihan merkittävä, kyllä sen huomaa.

Niin nälkä tosin ei ole ollut, että silakka tai oliivit menisivät vieläkään alas. Silakasta jäi lapsuudentraumat laatikon muodossa, ja ne ovat edelleenkin olemassa. Hienot oksennukset heitin keittiön lattialle alakouluikäisenä, meillä kun aina piti vähintään maistaa kaikkea pienenä. Sen jälkeen ei tosin silakkaa tarvinnut enää maistaakaan, ja voi olla, että en sitä koskaan enää syö. Ehkä. Voihan sekin päivä koittaa vielä joskus.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllä nuo kasvisruoatkin yllättävän hyviä on. Ei pidä olla vain ennakkoluuloinen vaan pitää antaa reilu mahdollisuus niillekin ruoille.
Kyllä. Parhaimmillaan lisukeruokana, jolloin olisi tarjolla muitakin ruokia. Myös kalaa, broileria tai lihaa. Ja salaattia.
Menee joskus pelkkänä kasvisruokana. +ei tule ähky. -on melko pian uudelleen nälän tunnetta (no tottuu siihenkin aikanaan).
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Maikkarin teksti tvn sivulla 121 viitataan Connor Mcgregoriin vapaapainin legendana.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä tää Bryssel on maineensa veroinen. Eli tylsä. Onneksi pääsee tänään himaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onkohan se sanottu tälläkin palstalla kymmenen vai kaksikymmentä kertaa, että tässä tapauksessa tasa-arvolla nimenomaan ei viitata pelkästään sukupuoleen vaan esimerkiksi koulutustaustaan ja ikäjakaumaan. Sukupuolijako on tottakai yksi iso tekijä ja senkin osalta tasa-arvo, eli vähintään 40% kumpaakin sukupuolta toteutuu.

Tällä kertaa valkoiset lihaasyövät heteromiehet tekivät tästä ihan itse sukupuolikysymyksen. Meno on välillä melkoista mielensäpahoittamista kun kaikki feminismiin etäisesti viittaava aiheuttaa aina näitä väärinymmärryksen aaltoja ja pöyristymistä ympäri internettiä ja kesoilin pystykaffella.

Ja tämähän on mitä suurinta paskaa. Koskaan aikaisemmin en ole kuullut tasa-arvosta puhuttaessa viitattavan koulutukseen tai ikäjakaumaan. En ainakaan silloin, jos jossain sakissa on miehiä enemmän.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja tämähän on mitä suurinta paskaa. Koskaan aikaisemmin en ole kuullut tasa-arvosta puhuttaessa viitattavan koulutukseen tai ikäjakaumaan. En ainakaan silloin, jos jossain sakissa on miehiä enemmän.
Näinpä. Ei mulla ole mitään naisenemmistöistä hallitusta vastaan, kunhan ovat päteviä. En tiedä muutamasta, sen aika näyttää. Onhan pätemättömiä miehiä tuolla nähty lukemattomia. Ja on siellä nyt yliedustus homoillakin.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei kai se ihan näinkään ole? Toki jostain salaatista ilman kunnon proteiinin lähdettä ei nälkä kauaksi aikaa lähde mutta hyvin valmistetun kasvisaterian josta löytyy proteiineja yms luulisi täyttävän siinä kuin lihallistenkin ruokien. En toki mikään asiantuntija ole.
No joo suunnilleen, kuten kirjoitit. Lähinnä tarkoitin nälän tunnetta (kun ei tule ähky, ilman lihaa joka sulaa huonommin). Mulla kun tuntuu olevan aina nälkä. Ja sammumaton jano..
Toisinaan mulla on kausia, että olen pidemmän ajan totuttanut itteni kevyempään ruokaan. Silloin olotila on parempi 24/7.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oliko täällä sitä kateellisuusketjua? Kuljeskelin tuolla rannoilla ja täytyy kyllä sanoa, että kateellinen olen noille joilla on kesämökki. Siellä ne rantasaunaa lämmittelivät jne. Olivat nuo mökit vielä sillain järkevän asiallisen välimatkan päässä toisistaan ja metsää välissä.
Ja se metsä on täynnä ötököitä. Puut pitää pilkkoa, vesi kantaa, paskahuussi tyhjentää. Koko ajan saa nikkaroida jotain. Vettä sataa, katto vuotaa, sulavat jäät veivät laiturin selälle jo keväällä. Sinne jäi. Kakarat huutaa, vaimo nalkuttaa. Sellainen idylli, ja siitä saa maksaa omakotitalon hinnan. Sopii niille, jotka arvostavat lomillaan pakkotyöleiriä rentoutumisen sijaan. Minä en ottaisi kesämökkiä riesakseni vaikka ilmaiseksi saisin. Jos iskee mökkeilyhimo, niin vuokraan pariksi päiväksi. Kaikki on valmiina, eikä tarvitse kuin jälkensä siivota.

Hulluja masokisteja, suomalaiset.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Niin paljon tarinoita, ettei niitä pystyisi käsikirjoittamaan. Siksi seuraakin jääkiekkoa, enkä lohikäärmeiden pelleilyä pohjolassa.
Hienoa tarinaa kyllä kirjoitetaan tällä hetkellä myös suomifutiksen puolella. Lohikäärmeet kävi tosiaan täällä pohjolassa pyörähtämässä, ja Huuhkajat löylytti ne ikimuistoisesti. (Bosnia-Herzegovina tunnetaan nimellä zmajevi, lohikäärmeet)
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hienoa tarinaa kyllä kirjoitetaan tällä hetkellä myös suomifutiksen puolella. Lohikäärmeet kävi tosiaan täällä pohjolassa pyörähtämässä, ja Huuhkajat löylytti ne ikimuistoisesti. (Bosnia-Herzegovina tunnetaan nimellä zmajevi, lohikäärmeet)
Joo olen tietoinen myös Huuhkajien menestyksestä ja nytkin jalkapallo pyörii taustalla, mutta enimmäkseen seuraan jääkiekkoa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aijai huomenna taas perjantai, mitäköhän sitä keksisi. Viime perjantaina oltiin kaverin mökillä ja sieltä baariin. On nämä mukavia nämä viikonloput, kun ei ole mitään huolehdittava tai murehdittavaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Okei, minulla on ollut onni tavata hyvä tyyppi ja perustaa parisuhde hänen kanssaan. On onni että minulla on hänet. Toivon että hän tajuaa sen vaikka en ole kovin hyvä asiaa ilmaisemaan. Jokin yöperhonen muuten lepattelee nyt käsissä ja näytöllä. Vähän ärsyttää... että mistä se edes tänne päässyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös