En ole tänne ketjuun moneen päivään kirjoitellutkaan. Tai kun tarkistin, niin edellisen viestini olen tähän ketjuun kirjoittanut tämän viikon torstaina eli on siitä jo peräti kaksi päivää aikaa kun minusta on viimeksi tässä ketjussa jotain kuulunut.
Minä olen perso makealle. Aristelen hieman ostaa kaupasta litran pakkauksia jäätelöitäkin, koska ne saattavat mennä minulla yhdessä päivässä ja se on vähän liikaa. No jos hyvin käy niin litran jäätelöpakkaus kestää minulla kaksi päivää, syön puolet toisena ja puolet toisena päivänä.
Äsken taas söin monta vaniljatäytekeksiä yhdessä hujauksessa koska maku miellytti minua. Jotkut sanovat että eivät voi liikaa syödä makeaa koska se alkaa jopa oksettamaan, mutta minulla tällaista reaktiota eivät ainakaan kovin pienet määrät makeaa saa aikaan.
Ja ihmettelen kun jotkut sanovat jostain että on liian makeaa jo. Varsin usein tällainen ruoka on minun herkkuani, mitä makeampaa sen parempaa. Serkkunikin ainakin aikoinaan sanoi että ahvenanmaalainen pannukakku on liian makeaa jo hänen makunystyröilleen mutta se on puolestaan minun suurinta herkkuani. Ja jälleen juhannuspäivänä teen tuota nimenomaan ahvenanmaalaista pannukakkua, se on sellainen juhannusperinteeni, koska on niin mahdottoman hyvää.
Innostuin taas eilen illalla. En ollutkaan pitkään aikaa ideoinut ja luonut aktiviteettia ja ohjelmaa tänne kuntoutuskeskukseen kun oma ryhmänikin visailuryhmä on kesätauolla mutta juhannukseksi minun on tarkoitukseni saada aikaan musavisa. Viime juhannuksenakin pidin täällä musavisan.
Pari kilpailua minulla onkin jo laadittuna. Toisessa kuullaan muutamaa menneiden vuosien kesähittejä ja sitten on väittämiä koskien tätä kyseistä kappaletta. Pitää tietää mikä väittämistä on tosi. Sitten toisessa kilpailussa pitää tunnistaa vaikka minkä laulun seuraavista lauluista laulavat Matti ja Teppo. Sitten olen aikeissa matkia joko Biisikärpästä tai sitten Bumtsibumia ja tehdä musavisaan näistä ohjelmista tutun kilpailun.
Eilen illalla luinkin yhtä muinaisten vuosien ketjua täältä Jatkoajan keskustelupalstalta ja siinä ketjussa oli ideoitu erilaisia visailuja illan viettoon. Siellä oli sellainen visa ideoitu että yhden pitää piirtää jotain tunnettua laulua paperille ja muiden ryhmäläisten keksiä mikä laulu on kyseessä. Tällainen kilpailu voisi olla hauska ja lauluthan voisi olla tässä tapauksessa tunnettuja kesäbiisejä. Tällainen kilpailuhan olisi siis tismalleen kuin Pictionary mutta selitettävät ja piirrettävät sanat on vaan lauluja.