Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 663
  • 66 849

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tä? Onko todella näin? Eikö niillä ollut kaikki sundinit sun muut joskus? Mikä on mättänyt?

On näin. Vaikea sanoa mikä on mätännyt, mutta jos joku Lukko on Liigassa jokavuotinen floppi, niin sitä on myös Toronto NHL:ssä.

Joukkue on Torontossa tälläkin hetkellä ihan hyvä, mutta ei kuitenkaan valmis menestymään. Ehkä jos jonain vuotena peittoavat mörön nimeltä Boston, niin saattavat saada järjettömän flown ja mennä päätyyn saakka, kuten Caps kun viimein onnistuivat Crosbyn ja kumppanit lähettämään lomille.
 

redpecka

Jäsen
Vaikeaa on teillä Smitty, Ruuhkis ja lappeenrantalaiset, mutta niin on meillä porilaisillakin. Kouvolassakin on vaikeaa, puhumattakaan Vaasasta tai Mikkelistä. Lähes aina meidän jengimme joko sukeltavat, pelaavat keskinkertaisesti tai viime metreillä tippuvat ulos kisasta korkeuksissa. Tänä vuonna räjähti Hämeenlinna, mutta vielä riittäisi paikkakuntia, joissa mestaruustoiveiden realisoituminen esim. finaalipaikan johdosta saisi kiekkoväen sydämen hakkaamaan kahta kiivaammin. Meikän usko Ässiin, punaisiin sotureihin ei lopu, vaikka taivas putoaisi niskaan. Eikun hetkinen, sehän putosi jo, viime kaudella. On vain portaita ylöspäin, ei alaspäin.
No kuule, musta tuntuu et noi Hämeenlinnan pallokerholaiset voittaa näitä kultamitaleita tilastolliseen todennäköisyyteen peilaten aivan liian useasti, kuten myös porilaisten padat. Ja HPK on voittanut myös 2000-luvulla seitkyt pronssia kuudessakymmenessäyhdeksässä ottelussa. Jotain mätää tässä on..
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
On näin. Vaikea sanoa mikä on mätännyt, mutta jos joku Lukko on Liigassa jokavuotinen floppi, niin sitä on myös Toronto NHL:ssä.

Joukkue on Torontossa tälläkin hetkellä ihan hyvä, mutta ei kuitenkaan valmis menestymään. Ehkä jos jonain vuotena peittoavat mörön nimeltä Boston, niin saattavat saada järjettömän flown ja mennä päätyyn saakka, kuten Caps kun viimein onnistuivat Crosbyn ja kumppanit lähettämään lomille.
Niin ja heillä on vielä Babcock peräsimessä, joka on yksi nykyisen sukupolven arvostetuimpia kiekkokoutseja. On huipputähti Matthews ja nykyisin jopa John Tavares. Silti ei vaan maistu.

Ei ole tosin maistunut kellekään muullekaan kanukkijengille sitten 1993. Melko pitkä on ollut korpivaellus NHL:n kanadalaisjoukkueilla. 2000-luvulla lähimmäs pääsi Calgary Flames kun se taisteli itsensä aina finaalien game seveniin Tampan kanssa mutta hävisi tämän dramaattisesti. Kipper vielä maalissa liekkipaidoilla, kuinkas muutenkaan...

Ai niin ja Canucks oli yhtä lähellä 2011 kun se hävisi game sevenissä Bostonille. Sedin-parat, Luongo-raukka...
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jotain mätää tässä on..

Hämeenlinnassa on tehty Jalosen ja nyt Pennasen aikana järjettömän hyvää työtä, joten siinä mielessä ei tässä mätää ole.

Oikeat miehet, oikeissa rooleissa ja tähän hivenen onnea, niin kaikki on auki. Simppelit aihiot menestykseen. Urheilussa on aina kaikki mahdollista, eikä pelkällä rahalla ja nimivahvoilla rostereilla mestaruuksia enää voiteta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nimimerkki @Randall Flagg on muuten ihan järjettömän hieno. Terveisiä sinne missä lienet Vegasista lähdettyäsi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä onkin ollut yöllä kunnon mestaruus keskustelut näköjään. Voin sanoa, että ei ole aina kivaa kannattaa joukkuetta, jolla on yksi suurimmista budjeteista. Aina lyödään kauheat odotukset mediassa ja alkukausi meneekin usein hyvin. Sitten loppukaudesta saa kuunnella ja lukea joka paikasta, että mikä meni vikaan TPS? Ismo Lehkonenkin jaksaa selittää jossain maanantaivalmentajissa, että "TPS on mun musta hevonen." Kyllähän se syö miestä, mutta ei kai kantamisen kuulukaan aina olla hauskaa. Kyllä se mestaruus sieltä sitten joskus tulee ja sitä sitten juhlitaan oikein kunnolla.

Sitten muihin aiheisiin. Tänään pidetään mun pikkuveljien synttäreitä. Molemmat siis syntyneet kesäkuun loppupuolella, joten tuollaiset yhteissynttärit on ihan hyvät. Nopeasti on veljet kasvaneet ja välillä on ärsyttänyt heidän kiukuttelut ja tappelut, mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Myös mun isoveli on syntynyt kesäkuussa. Mä olen ainoa, joka on syntynyt syksyllä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei tonne kuunteluketjuun voi mennä kun siellä puhutaan Kassu Halosesta. Sekin on pilalla. Kuunteluketju. Olisin kertonut että kuuntelen Metallican Garage Inc.:iä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei tonne kuunteluketjuun voi mennä kun siellä puhutaan Kassu Halosesta. Sekin on pilalla. Kuunteluketju. Olisin kertonut että kuuntelen Metallican Garage Inc.:iä.
Kalervo Halonen, suomalaisen populaarimusiikin Phil Spector. Kassun 80-lukuinen rupisten syntikoiden ja geitatun virvelirummun äänivalli hakee vertaistaan. Eikä hyvässä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ei tonne kuunteluketjuun voi mennä kun siellä puhutaan Kassu Halosesta. Sekin on pilalla. Kuunteluketju. Olisin kertonut että kuuntelen Metallican Garage Inc.:iä.

Sorry että runnoin ketjua huonoon happeen. Mutta pistän itsekin Garagen soimaan sen kunniaksi. Ja vältän Kassun mainitsemista jatkossa. Nythän muuten liikkuu huhuja Garage kakkosesta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olen tullut siihen tulokseen, että kuulun yhteen prosenttiin eli siihen, joka jauhaa tänne paskaa vaikka kuinka paljon ja vain yksi prosentti lukijoista viitsii koskaan lukaista mun juttuja. :D
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen tullut siihen tulokseen, että kuulun yhteen prosenttiin eli siihen, joka jauhaa tänne paskaa vaikka kuinka paljon ja vain yksi prosentti lukijoista viitsii koskaan lukaista mun juttuja. :D
Mä taas olen tullut siihen tulokseen, että kun kirjoittaa jonkun järkevän viestin niin ketään ei kiinnosta. Jos taas hassuttelee jotain nii kaikkia kiinnostaa. Tämä on tosin melko yleistä muuallakin internetissä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä taas olen tullut siihen tulokseen, että kun kirjoittaa jonkun järkevän viestin niin ketään ei kiinnosta. Jos taas hassuttelee jotain nii kaikkia kiinnostaa. Tämä on tosin melko yleistä muuallakin internetissä.
Eli kirjoitan liian järkeviä tänne. Alan hassutella.Haluan huomiota.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh. Sain siivottua kämpän. Tai tiskattua ja enimmät ripulit pyyhittyä lattioilta ja yrjöt pöydältä. Vähän vessaakin suihkuttelin ja aiemmin jo pesin pyykit. Vielä kun ton metrin pizzalaatikkopinon veisi ja avaisi parin viikon postit, mutta ei kaikkea kerralla.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Maanantaina lupasin mennä yhden uskovaisen mummon kanssa juttelemaan Jeesuksesta, ja vähän kaljastakin.

Kuulostaa upealle, tosin toisessa järjestyksessä mieluiten. Jos selkään pääset kiipeämään niin pistä raporttia oliko hyvät löylyt. Ihan vaikka yv av jono.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuli tuosta peten kämppäjutusta mieleen, kun oliko maikkarilla ohjelma jossa tiimi kävi siivoamassa törkyisiä asuntoja. Joku jamppa oli aina jättänyt vessapaperin pahvit pytyn taakse ja keittiön lattiaan oli liimautunut tekstiä pizzalaatikoista. Tietty likaiset astiat ja tupakantumpit lisäksi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Samaan aikaan Savossa: Suonenjoen asemalaiturilla käppäili äsken sälli stetsoni päässä ilman paitaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Annoin tänään töissä täydet 80 prosenttia ja se oli ihan riittävä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä taas olen tullut siihen tulokseen, että kun kirjoittaa jonkun järkevän viestin niin ketään ei kiinnosta. Jos taas hassuttelee jotain nii kaikkia kiinnostaa. Tämä on tosin melko yleistä muuallakin internetissä.
”Kun valehtelee niin kaikki uskoo. Kun puhuu totta, kukaan ei usko.” - Paavo Väyrynen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös