Älä huoli, sulla on tänne vain 217 viestiä, kun eräällä ääliöllä on 2075. Siinä on tietty eronsa.
Niin ja yksikin tylsimys on kirjoittanut yli 25 % kaikista viesteistään tähän ketjuun... Ei auttanut asiaa vaikka "spämmäsi" mm-hiihtojen aikaan liveseurantaan intopiukeena. Nimim. Ai mää vai?
Tässähän melkein alkoi nolottamaan oma "huoleni" siitä että olen tähän ketjuun koukussa ja kirjoitan mukamas tänne paljon. Noihin Turha Kaukalon ja Iisopin lukemiin kun minulla on tosiaan matkaa aika paljonkin. Minulla on muistaakseni ollut kirjoitusoikeudet Jatkoajan keskustelupalstalle jo vuodesta 2005 alkaen ja olen sinä aikana kirjoitellut tähän ketjuun vain kuitenkin 217 viestiä. On se sittenkin aika vähän. Silloin kun liityin Jatkoajan keskustelupalstalle niin eihän tällaista ketjua vielä tainnut kyllä ollakaan.
Ja olen kirjoittanut tähän ketjuun vain noin 3 prosenttia kaikista viesteistäni. Minun matikkapäälläni laskettuna. Se pää on vaan kyllä valitettavan paljon ruostunut viime vuosina kun sitä ei ole tullut käytettyä niin paljoa.
Tosin minulla on vahva tunne että viime kuukausina ja vaikka viimeisen parin vuoden aikana olen kirjoittanut kaikista viesteistäni tähän ketjuun enemmänkin kuin vain 3 prosentin verran. Olisi kiva jos noita viestitilastoja näkisi tarkemminkin, eri ajan jaksoilta.
No nyt on sitten laskiaistiistai... Laskiaispulla minulla on tässä kahvin kanssa ja rokkaa on sitten kotona. Nyt on ainakin aurinkoinen ilma joten kyllä vähän tekisi mieli mennä pulkkamäkeen. No hiihtämään menen ainakin kun hanki kantaa nyt suksijaa.
Juu, laskiaistiistai on tosiaan tänään. Töissä oli tänään hernekeittoa ja sain syödä siellä myös kaksi laskiaispullaa. Kotona en ainakaan vielä jaksa leipoa laskiaispullia. Pari viikkoa sitten kyllä leivoin pullia ja saattaa olla että tässä lähiaikoina leivon uudelleen niitä pullia. En välttämättä kyllä nyt lauantaina kun tulee sitä urheilua paljon mutta josko sitä seuraavana lauantaina sopisi paremmin aikatauluun?
Kaupasta en laskiaispullia osta kun ne on aika mauttomia. Etenkin se kermavaahto on aika mautonta. Minä tykkään kermavaahdosta joka on makeaa.
Tänään muuten taas aika paha valinta edessä. Tänään HPK:lla kotona peli sarjakakkosta TPS:ää vastaan ja Jokereilla taas samaan aikaan playoffs-peli joka joukkueen on pakko voittaa. Näistä olisi nyt sitten valittava kumpaa katselee. Kumpaakin peliä ei voi katsella samanaikaisesti kun Teliaa voi katsella samoilla tunnuksilla vain kahdella eri laitteella samaan aikaan ja isänikin kuitenkin haluaa katsella kanssa jompaa kumpaa peliä. Minun tunnuksillani se isänikin kyllä katselee peliä mutta en halua viedä häneltäkään katseluiloa.
HPK:n peliin pääsisin kyllä paikan päällekin ilmaiseksi tämän kuntoutuskeskuksen kausikortilla. Sellaiset kun olisi vielä vapaana tähän peliin. Mutta taidan silti valita Jokereiden pelin. Se on playoffs-peli, panokset isot, voi olla Jokereiden kauden viimeinen ottelu... Kerhon otteluita kun varmasti vielä jonkun verran näkee tämänkin pelin jälkeen.