Juuri katsoin uusimman Johnny English elokuvan jossa Rowan Atkinson tanssi Daruden tahtiin. Harmi kun se on lähtenyt tommosella kikkelipopilla tonne viisuihin. Ei tuu pokaalia Suomeen. Lordi nevöföget.
Yks ääni on minkä sielläkin näköjään voi antaa, lasketaanko sit 10xMitä vittua tämä nyt on. Jollain sovelluksella saa ääniä x10. Ai kymmenen kertaa saa äänestää, olen aina rakastanut toimivia näennäisdemokratioita.
Useimmissa niissä se johtaja voittaisi muutenkin.
Minä olisin halunnut pelimuseossa pelata varsinkin vanhaa kunnon Hugo-peliä jota siellä olisi vielä päässyt pelaamaan perinteisesti puhelimella. Mutta jouduin pettymään kun puhelin ei oikein toiminut. Ei oikein totellut näppäimiä. Vaikka kuinka yritin painella nelosta ja kutosta puhelimesta niin mitään ei meinannut tapahtua.
Ei se ollut rikki, se oli vaan autenttinen. Ei ne (puhelimet tai yhteydet) aina toimineet siinä tv-ohjelmassakaan.
Vähän harmittaa, kun vasta kesken kauden pomppasin mukaan ja vähän jäi satunnaiskatseluksi. Erittäin mielenkiintoisen oloinen formaatti, ja vähän kuten totesitkin: jos Roope Salminen ei haittaa, se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että ohjelma on muuten erittäin hyvällä tasolla.Myyrä-Tuija kyllä toimi allekirjoittaneelle. Kaikkinensa. Pisteet myös ehkäpä ensimmäiselle formaatille joka jätti Roope Salmisen sivuseikaksi.
Vähän harmittaa, kun vasta kesken kauden pomppasin mukaan ja vähän jäi satunnaiskatseluksi. Erittäin mielenkiintoisen oloinen formaatti, ja vähän kuten totesitkin: jos Roope Salminen ei haittaa, se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että ohjelma on muuten erittäin hyvällä tasolla.
Ei sitä heti kannata myydä.Voitin C Moren kisassa El Classico -tuotepalkinnon. Lähden torille.
Voitin C Moren kisassa El Classico -tuotepalkinnon. Lähden torille.
C Moren olen tilannut muutenkin ja saan sen kohtalaisen edullisesti, jotain El Classico tuotepalkintoja lähettävät. Maikkarin tuntien voi olla kyllä mitä tahansa, mutta toivotaan parasta.Onnea! Mitä voitit? Tuliko kuukausi Cmorea lisää?
Maikkarin tuntien voi olla kyllä mitä tahansa, mutta toivotaan parasta.
Sanoisin, että ne artistit ja ne levyt joista tykkäsi lukiossa ollessa ovat pysyneet aika pitkälti mukana. Tai eivät ainakaan ihmeemmin ärsytä nykyäänkään. Välillä saattaa mennä todella pitkiä aikoja ettei kuuntele jotain biisejä ta artisteja, mutta kyllä ne yleensä hyviä ovat. En esimerkiksi muista koska olisin viimeksi itse laittanut juurikin Guns n Rosesia soimaan itse mutta ainoa ärsyttävä biisi on Don't Cry kun sekin on hyvin puhkisoitettu ja en ole siitä muutenkaan hirveästi välittänyt.Onko muille tapahtunut niin, että joistan lempibändeistä tuleekin inhokkibändejä? En puhu mistään lapsuudesta aikuisuuteen tapahtuvasta muutoksesta. Guns N' Roses ja Queen taitavat olla minulle sellaisia bändejä, sillä ennen pystyin kuuntelemaan niitä vaikka koko päivän ja nykyään yksikin biisi voi tehdä tiukkaa. Ehkä kuuntelin niitä liikaa, mutta olen kuunnellut esim. Metallicaa päivittäin varmaan 15 vuotta, enkä ole kyllästynyt.
Uunissa on "kukkoa viinissä", ei tuoksu kovin hyvälle (en pidä punkun hajusta) mutta maistuu kyllä loistavalle. Sisko ei paljon punaista lihaa syö joten kanalinjalla mennään tai broileriahan se on. Sisko kyllä eilen pamautti sellaisen yllärin että jukupliut... Heille on tulossa vielä yksi lapsi, iltatähti. No mikäs siinä... Onnea vaan!
Timo Soini sanoisi tähän, ”*pernaveikon tyttöystävän kotimaa*, hieno maa!”Tyttöystäväni on iltatähti. Ei ole todisteita, mutta vahinkojahan nuo nyt aina on. Vaikka ei kai sillä mitään väliä ole ja eihän näiden maassa tietenkään aborttia voi edes tehdä.
Onko muille tapahtunut niin, että joistan lempibändeistä tuleekin inhokkibändejä? En puhu mistään lapsuudesta aikuisuuteen tapahtuvasta muutoksesta. Guns N' Roses ja Queen taitavat olla minulle sellaisia bändejä, sillä ennen pystyin kuuntelemaan niitä vaikka koko päivän ja nykyään yksikin biisi voi tehdä tiukkaa. Ehkä kuuntelin niitä liikaa, mutta olen kuunnellut esim. Metallicaa päivittäin varmaan 15 vuotta, enkä ole kyllästynyt.
Villi veikkaus, varastojen kätköistä löytyy vielä Don Tami -huiveja, saat semmoisen. Kaikki tiet vie Tamiin, myös El Classico.C Moren olen tilannut muutenkin ja saan sen kohtalaisen edullisesti, jotain El Classico tuotepalkintoja lähettävät. Maikkarin tuntien voi olla kyllä mitä tahansa, mutta toivotaan parasta.
Perävalot näkyy jo ja kohta ohitus on tosiasia. Muistaakseni TF on pitänyt kärkipaikkaa siitä lähtien kun scholl potkittiin ensimmäistä kertaa pihalle.Kohta ollaan TosiFanin lukemissa. Jukopliut.