Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 612 101
  • 67 889

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
On näissä biiseissä jotain potentiaalia mut jotenkin kaipaisin ainakin lopulliseen versioon jonkun kolmen sekunnin sämplen siitä sandstrormin ”tititididii” äänestä

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juuri katsoin uusimman Johnny English elokuvan jossa Rowan Atkinson tanssi Daruden tahtiin. Harmi kun se on lähtenyt tommosella kikkelipopilla tonne viisuihin. Ei tuu pokaalia Suomeen. Lordi nevöföget.

Joo voittoon vaaditaan aina nappisuoritus ja kalustonkin pitää olla huippukunnossa, mutta finaaliin menee heittämällä. Darude on kova, yksi kovimmista.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Minä olisin halunnut pelimuseossa pelata varsinkin vanhaa kunnon Hugo-peliä jota siellä olisi vielä päässyt pelaamaan perinteisesti puhelimella. Mutta jouduin pettymään kun puhelin ei oikein toiminut. Ei oikein totellut näppäimiä. Vaikka kuinka yritin painella nelosta ja kutosta puhelimesta niin mitään ei meinannut tapahtua.

Ei se ollut rikki, se oli vaan autenttinen. Ei ne (puhelimet tai yhteydet) aina toimineet siinä tv-ohjelmassakaan.

Ja aina löytyi se yksi epäonnekas joka yritti rullalla pelata...

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin koirat taas kerran käytetty iltakusella ja mahdottamasta tuli taas mahdollinen. Kuudes kerta peräkkäin kun joko pupu, kissa tai orava tulee sekoittamaan pakkaa iltalenkillä. Kuudes kerta peräkäin. Ton ei pitäis olla mahdollista mutta kun se on. Parempi, että vaimo hoitaa iltakusetukset tästä lähin. Mulla on huono karma nyt päällä.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Myyrä-Tuija kyllä toimi allekirjoittaneelle. Kaikkinensa. Pisteet myös ehkäpä ensimmäiselle formaatille joka jätti Roope Salmisen sivuseikaksi.

Nick Neim

Jäsen
Myyrä-Tuija kyllä toimi allekirjoittaneelle. Kaikkinensa. Pisteet myös ehkäpä ensimmäiselle formaatille joka jätti Roope Salmisen sivuseikaksi.
Vähän harmittaa, kun vasta kesken kauden pomppasin mukaan ja vähän jäi satunnaiskatseluksi. Erittäin mielenkiintoisen oloinen formaatti, ja vähän kuten totesitkin: jos Roope Salminen ei haittaa, se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että ohjelma on muuten erittäin hyvällä tasolla.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Vähän harmittaa, kun vasta kesken kauden pomppasin mukaan ja vähän jäi satunnaiskatseluksi. Erittäin mielenkiintoisen oloinen formaatti, ja vähän kuten totesitkin: jos Roope Salminen ei haittaa, se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että ohjelma on muuten erittäin hyvällä tasolla.

En minäkään ihan koko kautta väijynyt, mutta nähdyn perusteella vahva formaatti ja haastaa katsojia. Tuossa ns. isäntä jää vääjäämättä statistiksi. Roopelle tilaukseen alkuun 20 kauden soppari.

Ja ainiin. Miten nuo kilpailijat eivät Tuijan myyrähommaa tajunneet?

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voitin C Moren kisassa El Classico -tuotepalkinnon. Lähden torille.

Onnea! Mitä voitit? Tuliko kuukausi Cmorea lisää?

Aika monen kuopiolaisen baarin vessassa on tarra, jossa on kauden 16-17 KalPa-JYPin Game7n teksti-tv -sivu. Mistähän ton sais isompana, kun tekis mieli teetättää siitä taulu omaan asuntoon.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Onnea! Mitä voitit? Tuliko kuukausi Cmorea lisää?
C Moren olen tilannut muutenkin ja saan sen kohtalaisen edullisesti, jotain El Classico tuotepalkintoja lähettävät. Maikkarin tuntien voi olla kyllä mitä tahansa, mutta toivotaan parasta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En seuraa Espanjan jalkapalloa, mutta miten olin näkevinäni jonkun otsikon missä kerrottiin kuinka on kaksi mukaklassikkoa neljän päivän sisään. Siinähän ehtii voittaa vaikka mitä palkintoja.

Maikkarin tuntien voi olla kyllä mitä tahansa, mutta toivotaan parasta.

Kultaisella 90-luvulla voitin radion kilpailusta musiikkipalkinnon. Sieltä lähetettiin jotain demopaskaa mitä ne olivat saaneet ties mistä. Soitin sinne ja kysyin onko tämä nyt teidän mielestä oikea palkinto. Hetken pohdittuaan lähettivät jotain musiikkia. Bändien nimiä en muista, mutta jotain sellaisia mitkä oli listoilla. Green Day oli muuten yksi niistä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko muille tapahtunut niin, että joistan lempibändeistä tuleekin inhokkibändejä? En puhu mistään lapsuudesta aikuisuuteen tapahtuvasta muutoksesta. Guns N' Roses ja Queen taitavat olla minulle sellaisia bändejä, sillä ennen pystyin kuuntelemaan niitä vaikka koko päivän ja nykyään yksikin biisi voi tehdä tiukkaa. Ehkä kuuntelin niitä liikaa, mutta olen kuunnellut esim. Metallicaa päivittäin varmaan 15 vuotta, enkä ole kyllästynyt.
Sanoisin, että ne artistit ja ne levyt joista tykkäsi lukiossa ollessa ovat pysyneet aika pitkälti mukana. Tai eivät ainakaan ihmeemmin ärsytä nykyäänkään. Välillä saattaa mennä todella pitkiä aikoja ettei kuuntele jotain biisejä ta artisteja, mutta kyllä ne yleensä hyviä ovat. En esimerkiksi muista koska olisin viimeksi itse laittanut juurikin Guns n Rosesia soimaan itse mutta ainoa ärsyttävä biisi on Don't Cry kun sekin on hyvin puhkisoitettu ja en ole siitä muutenkaan hirveästi välittänyt.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Uunissa on "kukkoa viinissä", ei tuoksu kovin hyvälle (en pidä punkun hajusta) mutta maistuu kyllä loistavalle. Sisko ei paljon punaista lihaa syö joten kanalinjalla mennään tai broileriahan se on. Sisko kyllä eilen pamautti sellaisen yllärin että jukupliut... Heille on tulossa vielä yksi lapsi, iltatähti. No mikäs siinä... Onnea vaan! Käly vitsaili että heidän pitää varmaan kanssa hankkia vielä yksi vauva kun heidän etumatkansa alkaa kutistua... Niin kuin tämä nyt joku kilpailu olisi?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Uunissa on "kukkoa viinissä", ei tuoksu kovin hyvälle (en pidä punkun hajusta) mutta maistuu kyllä loistavalle. Sisko ei paljon punaista lihaa syö joten kanalinjalla mennään tai broileriahan se on. Sisko kyllä eilen pamautti sellaisen yllärin että jukupliut... Heille on tulossa vielä yksi lapsi, iltatähti. No mikäs siinä... Onnea vaan!

Onkohan missään ravintolassa koskaan oikeasti ollut kukkoa siellä viinissä. Se on kumma miten helppoon asiakkaat menee ja niille voi myydä mitä vaan.

Tyttöystäväni on iltatähti. Ei ole todisteita, mutta vahinkojahan nuo nyt aina on. Vaikka ei kai sillä mitään väliä ole ja eihän näiden maassa tietenkään aborttia voi edes tehdä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko muille tapahtunut niin, että joistan lempibändeistä tuleekin inhokkibändejä? En puhu mistään lapsuudesta aikuisuuteen tapahtuvasta muutoksesta. Guns N' Roses ja Queen taitavat olla minulle sellaisia bändejä, sillä ennen pystyin kuuntelemaan niitä vaikka koko päivän ja nykyään yksikin biisi voi tehdä tiukkaa. Ehkä kuuntelin niitä liikaa, mutta olen kuunnellut esim. Metallicaa päivittäin varmaan 15 vuotta, enkä ole kyllästynyt.

Hyvä tavaton mitä se puhuu! En voisi kuvitella kyllästyväni Guns N' Rosesiin. Ja menisin lääkäriin jos sellaisia oireita alkaisi ilmetä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jollain tavalla on nyt melko masentunut olotila. Hehkuttamani hiihtoloma päättyy tänään ja huomenna on edessä paluu töihin. Heti jo aamuviideltä herätys niin se on ihan eri aikoja kuin milloin lomallani totuin heräämään. Hiihdon MM-kisat menivät suomalaisilta penkin alle ja sekin masentaa. Ja mikäs kaikki tässä nyt sitten masentaakaan?

Facebookissakaan en saa tykkäyksiä ja huomiota millään teksteillä kovin paljoa. Tai en nyt niitä niin kerjääkään mutta olen tänäänkin kirjoittanut kaksi viestiä joihin olisi ollut mukavaa saada kommentteja. Niitä olisi ollut kiva lukea, kun asiat olivat minulle tärkeitä. Kirjoitin statuksiini siitä kun seurasin NHL-kiekkoa lomallanikin tosi vähän, yhteensä kai 0 tuntia vaikka lähdin lomaan kovin odotuksin. Ja kirjoitin äskettäin hiihdon MM-kisoistakin, totesin sitä samaa kuin moni muukin varmasti. Menivätpäs kisat penkin alle suomalaisilta jne.

Moni asia masentaa ja aiheuttaa tällä hetkellä alakuloista fiilistä. Mutta kai se tästä taas iloksi vähitellen muuttuu, kunhan pettymykset on saatu nieltyä alas.

Loman loppuminen on toisaalta kurjaa, mutta toisaalta loppuu ne lyhyetkin lomat joskus. Ja en nyt niin negatiivisestikaan suhtaudu töihin menemiseen. Suhtaudun aika neutraalisti töihin menoon. Ei vituta, mutta ei töissä koskaan niin kauhean kivakaan ole käydä. Tai sitten tarkistan lääkitykseni tai niin kuin joku on todennut, istun alas ja odotan että kohtaus menee ohi.

Ja enää kuukausi työkokeilua jäljellä. Sitten on taas edessä varmaan hiukan vapaatakin ja avoin tulevaisuus. Pitäisi keksiä mitä sitä työkokeilun jälkeen tekisi. Sinne Majakkaan en kyllä ainakaan kovin mielelläni palaisi takaisin. Ja enkä kyllä kovin mielelläni alkaisi tekemään taas täällä kuntoutuskeskuksessa noita lyhyitä keittiövuoroja. Ne ovat niin tylsiä hommia. Pitäisi olla kuntouttavaa puuhaa, mutta enpä tiedä? Minun henkistä olotilaani nuo hommat lähinnä vain masentavat ja korvaus töistä on minimaalinen.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
C Moren olen tilannut muutenkin ja saan sen kohtalaisen edullisesti, jotain El Classico tuotepalkintoja lähettävät. Maikkarin tuntien voi olla kyllä mitä tahansa, mutta toivotaan parasta.
Villi veikkaus, varastojen kätköistä löytyy vielä Don Tami -huiveja, saat semmoisen. Kaikki tiet vie Tamiin, myös El Classico.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy