Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 921
  • 67 884

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä olisin halunnut pelimuseossa pelata varsinkin vanhaa kunnon Hugo-peliä jota siellä olisi vielä päässyt pelaamaan perinteisesti puhelimella. Mutta jouduin pettymään kun puhelin ei oikein toiminut. Ei oikein totellut näppäimiä. Vaikka kuinka yritin painella nelosta ja kutosta puhelimesta niin mitään ei meinannut tapahtua.

Iloinen yllätys puolestaan oli kun pelimuseossakin oli esillä vanha Aku Ankka-noppapeli. Sama jota meillä pelattiin paljon kun olin lapsi. Luulin että peli olisi harvinaisempi mutta museosta se silti löytyy.

Onko muille tapahtunut niin, että joistan lempibändeistä tuleekin inhokkibändejä? En puhu mistään lapsuudesta aikuisuuteen tapahtuvasta muutoksesta. Guns N' Roses ja Queen taitavat olla minulle sellaisia bändejä, sillä ennen pystyin kuuntelemaan niitä vaikka koko päivän ja nykyään yksikin biisi voi tehdä tiukkaa. Ehkä kuuntelin niitä liikaa, mutta olen kuunnellut esim. Metallicaa päivittäin varmaan 15 vuotta, enkä ole kyllästynyt.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko muille tapahtunut niin, että joistan lempibändeistä tuleekin inhokkibändejä? En puhu mistään lapsuudesta aikuisuuteen tapahtuvasta muutoksesta. Guns N' Roses ja Queen taitavat olla minulle sellaisia bändejä, sillä ennen pystyin kuuntelemaan niitä vaikka koko päivän ja nykyään yksikin biisi voi tehdä tiukkaa. Ehkä kuuntelin niitä liikaa, mutta olen kuunnellut esim. Metallicaa päivittäin varmaan 15 vuotta, enkä ole kyllästynyt.
Mulle kyllä liittyy tähän myös tuo aikuistuminen, mutta myös musiikillisesti. Lukitsen tähän vastauksen Rage Against The Machine. Olin ihan vitun kova rebeli joskus kakarana kun tätä paskaa kuuntelin ja pidin suosikkibändinäni. Nykyään häpeen tuota ja miltei oksennan kun nuo vitun kommarit alkavat rääkymään.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko muille tapahtunut niin, että joistan lempibändeistä tuleekin inhokkibändejä? En puhu mistään lapsuudesta aikuisuuteen tapahtuvasta muutoksesta. Guns N' Roses ja Queen taitavat olla minulle sellaisia bändejä, sillä ennen pystyin kuuntelemaan niitä vaikka koko päivän ja nykyään yksikin biisi voi tehdä tiukkaa.

Nyt ollaan keikkatauolla yli parin vuoden rundin jälkeen missä itsekin näin GNR:n seitsemässä eri maassa. Eihän tästä tietenkään inhokkia tule, mutta en kuuntele joka päivä tällä hetkellä ja saattaa olla pitkäkin tauko huomatessa kuinka ei ole kuunnellutkaan.

Useimmista asioista tauko tekee aina hyvää ja sitten jatketaan uusin voimin. Bändi on edelleen kasassa, mutta jäsenet tekevät omia juttujaan ja latailevat akkujaan kukin omalla tavallaan.

Sitten taas kohta mennään. Vaikka tässä alkaakin olla pientä pleijarifiilistä ilmassa viime aikojen hyvien otteiden takia, niin ei sitä nyt heinäkuussa jaksa jotain jääkiekkoa katsoa. Pitsiturnauksessa en tosin ole koskaan ollut, se voisi olla yksi rasti ruutuun käydä.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katselen tässä tota miljoonavisaa ja vaikka sille on toki oma ketjunsa, niin laitan nyt tän tänne. Kyllähän tuolta ton 10 000e saa aika helpolla, tai ainakin itse saisin sen 9/10. Ekat kysymykset aina sikahelppoja, sitten vielä kolme oljenkortta, niin jos alle 10 000e jäät niin onhan se huono suoritus. Hyvä yleistieto riittää siihen ja mulla on hyvä yleistieto, esim. Jokeriosion paras.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Minua oikeesti vituttaa, että mä spoilaannuin Game of Thronesin Red Weddinggistä.

Kylmät väreet tulee aina, kun se hääbändi alkaa soittaa "Rains of Castamereä"

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katselen tässä tota miljoonavisaa ja vaikka sille on toki oma ketjunsa, niin laitan nyt tän tänne. Kyllähän tuolta ton 10 000e saa aika helpolla, tai ainakin itse saisin sen 9/10. Ekat kysymykset aina sikahelppoja, sitten vielä kolme oljenkortta, niin jos alle 10 000e jäät niin onhan se huono suoritus
Aika paljon riippuu haluaako tuotanto antaa voittoa. Joskus tulee ennen kymppitonnia jo semmosia kysymyksiä, että yleisöstäkään ei kukaan tiedä. Tyyliin "minkä kokoinen on robinin penis".

Mutta joo, itse olisin päässyt jokaisessa jaksossa yli kymppitonnin. Olisin myös osannut vastata oikein 200k kysymykseen. Olenhan viisas ja yleistietoni on vertaansa vailla, esim jokeriosion paras.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä olisin halunnut pelimuseossa pelata varsinkin vanhaa kunnon Hugo-peliä jota siellä olisi vielä päässyt pelaamaan perinteisesti puhelimella. Mutta jouduin pettymään kun puhelin ei oikein toiminut. Ei oikein totellut näppäimiä. Vaikka kuinka yritin painella nelosta ja kutosta puhelimesta niin mitään ei meinannut tapahtua.

Ei se ollut rikki, se oli vaan autenttinen. Ei ne (puhelimet tai yhteydet) aina toimineet siinä tv-ohjelmassakaan.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika paljon riippuu haluaako tuotanto antaa voittoa. Joskus tulee ennen kymppitonnia jo semmosia kysymyksiä, että yleisöstäkään ei kukaan tiedä. Tyyliin "minkä kokoinen on robinin penis".

Mutta joo, itse olisin päässyt jokaisessa jaksossa yli kymppitonnin. Olisin myös osannut vastata oikein 200k kysymykseen. Olenhan viisas ja yleistietoni on vertaansa vailla, esim jokeriosion paras.

Nyt puhuit suuta suuremmalla ja päästelit lööperiä. Joku voisi myös sanoa, että skoijasit. Minulla on Jokeriosion paras yleistieto.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt puhuit suuta suuremmalla ja päästelit lööperiä. Joku voisi myös sanoa, että skoijasit. Minulla on Jokeriosion paras yleistieto.

Menkää nyt sinne omaan ketjuun ja antakaa muiden kirjoittaa mitä tahansa.

Mietenkin tuossa, että se uusi kausi on kaiketi alkanut joskus tässä ja kun tuo Ruutuplussa on tulilla, niin ehkä sen voisi katsoakin.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tässä kun katsoin Areenasta tuota CS:GO semifinaalia ja nyt tv:stä urheiluruutua, niin väkisinkin rupesi mietityttämään että kannattaisikohan urkkaruudussakin keskittyä raportoimaan näitä lajeja missä suomalaiset pärjää ja jätetään hiihtoniiloilut ja muut lykinnät vähemmälle huomiolle.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menkää nyt sinne omaan ketjuun ja antakaa muiden kirjoittaa mitä tahansa.

Mietenkin tuossa, että se uusi kausi on kaiketi alkanut joskus tässä ja kun tuo Ruutuplussa on tulilla, niin ehkä sen voisi katsoakin.

Joo onhan toi ihan viihdyttävä ohjelma, aikuiseen makuun niin sanotusti.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt yrität selvästi syöttää pajunköyttä minulle. Jos sinulla on kerta jokeriosion paras yleistieto, niin kerroppas miten korkea on Dhaulagirin vuori. Ei saa googlettaa.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt yrität selvästi syöttää pajunköyttä minulle. Jos sinulla on kerta jokeriosion paras yleistieto, niin kerroppas miten korkea on Dhaulagirin vuori. Ei saa googlettaa.

Olen rehellinen, enkä tiedä. Mutta ei toi poista sitä tosiasiaa, että mulla on Jokeriosion paras yleistieto. Vuori sinne, vuori tänne.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kun tv-sarjoista ollut puhetta, niin seuraako kukaan hävyttömiä? Itse tykkään kovasti.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Darude on muuten kansainvälisin artisti mitä euroviisuissa on ikinä ollut. Siis ikinä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä vittua tämä nyt on. Jollain sovelluksella saa ääniä x10. Ai kymmenen kertaa saa äänestää, olen aina rakastanut toimivia näennäisdemokratioita.

Useimmissa niissä se johtaja voittaisi muutenkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy