Joo, nuhteita odotellessa jatkan kirjoittamista tänne vapaammalle puolelle. Ei sillä että siellä jääkiekko puolella olisi pipo hirveän kireämmällä kuin täällä. Eikä sillä ettenkö jääkiekkoa seuraisi mutta en koe että minulla olisi tarpeeksi kompetenssiä mennä jääkiekkokeskusteluun mukaan. Latteuksia kyllä osaisin latoa tiskiini tyyliin ''ihan kiva peli, oli mukava että voitettiin..." En koe että se olisi itse tarkoitus.On siitä jo yli kymmenen vuotta, kun sain ainoan penalttini ja siinä nuhteluviestissä todettiin kuinka et oikein muutenkaan kirjoita jääkiekkopuolelle.
Siitä on suora linja Härkään ja siitä kun jatkaa niin pitäisi nähdä Marsin. Mutta sitä en vieläkään löydä, en tiedä onko paljaalla silmällä mahdollistakaan kun tuolla on valosaastetta kuitenkin jonkun verran. Ja vähän turhan kylmä vielä patsastella niska kenossa takapihalla.
Ties vaikka ajelisi maaseudulle jos näkisi linnunradan pitkästä aikaa, sitä voi vaan tuijottaa ties kuinka kauan.
Joo, nuhteita odotellessa jatkan kirjoittamista tänne vapaammalle puolelle. Ei sillä että siellä jääkiekko puolella olisi pipo hirveän kireämmällä kuin täällä. Eikä sillä ettenkö jääkiekkoa seuraisi mutta en koe että minulla olisi tarpeeksi kompetenssiä mennä jääkiekkokeskusteluun mukaan. Latteuksia kyllä osaisin latoa tiskiini tyyliin ''ihan kiva peli, oli mukava että voitettiin..." En koe että se olisi itse tarkoitus.
Ei mitään hätää. Ei siellä ole suurimmalla osalla muutenkaan. Mukaanlukien allekirjoittanut. Tervetuloa vaan.Noloa myöntää mutta asia on jopa ahdistanut minua. Haluaisinkin ehkä ottaa osaa kiekkokeskusteluihinkin mutta en koe että minulla olisi niihin mitään järkevää annettavaa.
Niin, jos vuosien varrella juttua on piisannut siitä, että Suomen olympiajoukkue tulisi täyttää Mestis-pelaajilla siihen, että kärsiikö nuorison hittipeliä otteluiden välillä ongelmapelaajuuteen asti hakkaava lahjakkuus erektio-ongelmista, niin mikään inhimillinen ei ole vierasta, edes jääkiekkokeskusteluissa.Ei mitään hätää. Ei siellä ole suurimmalla osalla muutenkaan. Mukaanlukien allekirjoittanut. Tervetuloa vaan.
Mites tässä kävi?Tässähän saa ihan tosissaan jännittää ehtiikö kotiin pöntölle ennen kuin toimitus on ns. perillä.
Tämä on jotenkin niin oikein ja kaunista että juuri Teuvo Emiliä kiinnostaa tämä.Mites tässä kävi?
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Lopulta helpotti, mutta itseäni suojellakseni en kerro aiheesta enempää.Mites tässä kävi?
Joo tuon oppii tekemällä. En ole keittiössä patoja pessyt, mutta elintarvikesiivoajana olin aikanaan kesän. Ensimmäiset pari viikkoa meni heikosti ja sitten lähti menemään hyvin. Hyvin pitkälti tekniikkalajihan tuo peseminen on. Myös välineistä ja myrkyistä riippuu paljon.En tiedä sitten onko tuokin asia minkä oppii tekemällä? Kun saa kokemusta lisää niin kehittyy tuossakin asiassa?
Kyllä spurgut ja narkit tunnistaa yleensä. Jos ei muuta niin hajusta.Mietitteks te kans välillä kun liikutte tuolla kylillä ettei ihmiset tiedä millaisia te ootte kun se ei näy ulospäin. Buahhahhaa! Jossain lehdissä kyllä kirjoitellaan niistä ja työpaikkojen kahvihuoneissa naiset puhuu.
No tällä hetkellä ei tarvitse mennä kuin Jokerit-osioon..Tietääkö kukaan ketään heteroa, joka kiukuttelisi.
Piti järjestää puolvuotis hääpäiväksi oikein kunnon juhlat (siis miehelle) mutta hitto sehän meni ihan ohi kun stressasin veljen laskiaistapahtumaa ja ehkä vähän siskon tuloakin. Nyt pitää sitten siirtää katse vajaan puolen vuoden päähän jos sitten muistaisi juhlia hääpäivää, pumpulihääpäivää. No nyt on sitten laskiaistiistai... Laskiaispulla minulla on tässä kahvin kanssa ja rokkaa on sitten kotona. Nyt on ainakin aurinkoinen ilma joten kyllä vähän tekisi mieli mennä pulkkamäkeen. No hiihtämään menen ainakin kun hanki kantaa nyt suksijaa.