Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 075
  • 66 541

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voitin C Moren kisassa El Classico -tuotepalkinnon. Lähden torille.

Onnea! Mitä voitit? Tuliko kuukausi Cmorea lisää?


Aika monen kuopiolaisen baarin vessassa on tarra, jossa on kauden 16-17 KalPa-JYPin Game7n teksti-tv -sivu. Mistähän ton sais isompana, kun tekis mieli teetättää siitä taulu omaan asuntoon.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onnea! Mitä voitit? Tuliko kuukausi Cmorea lisää?
C Moren olen tilannut muutenkin ja saan sen kohtalaisen edullisesti, jotain El Classico tuotepalkintoja lähettävät. Maikkarin tuntien voi olla kyllä mitä tahansa, mutta toivotaan parasta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En seuraa Espanjan jalkapalloa, mutta miten olin näkevinäni jonkun otsikon missä kerrottiin kuinka on kaksi mukaklassikkoa neljän päivän sisään. Siinähän ehtii voittaa vaikka mitä palkintoja.

Maikkarin tuntien voi olla kyllä mitä tahansa, mutta toivotaan parasta.

Kultaisella 90-luvulla voitin radion kilpailusta musiikkipalkinnon. Sieltä lähetettiin jotain demopaskaa mitä ne olivat saaneet ties mistä. Soitin sinne ja kysyin onko tämä nyt teidän mielestä oikea palkinto. Hetken pohdittuaan lähettivät jotain musiikkia. Bändien nimiä en muista, mutta jotain sellaisia mitkä oli listoilla. Green Day oli muuten yksi niistä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko muille tapahtunut niin, että joistan lempibändeistä tuleekin inhokkibändejä? En puhu mistään lapsuudesta aikuisuuteen tapahtuvasta muutoksesta. Guns N' Roses ja Queen taitavat olla minulle sellaisia bändejä, sillä ennen pystyin kuuntelemaan niitä vaikka koko päivän ja nykyään yksikin biisi voi tehdä tiukkaa. Ehkä kuuntelin niitä liikaa, mutta olen kuunnellut esim. Metallicaa päivittäin varmaan 15 vuotta, enkä ole kyllästynyt.
Sanoisin, että ne artistit ja ne levyt joista tykkäsi lukiossa ollessa ovat pysyneet aika pitkälti mukana. Tai eivät ainakaan ihmeemmin ärsytä nykyäänkään. Välillä saattaa mennä todella pitkiä aikoja ettei kuuntele jotain biisejä ta artisteja, mutta kyllä ne yleensä hyviä ovat. En esimerkiksi muista koska olisin viimeksi itse laittanut juurikin Guns n Rosesia soimaan itse mutta ainoa ärsyttävä biisi on Don't Cry kun sekin on hyvin puhkisoitettu ja en ole siitä muutenkaan hirveästi välittänyt.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Uunissa on "kukkoa viinissä", ei tuoksu kovin hyvälle (en pidä punkun hajusta) mutta maistuu kyllä loistavalle. Sisko ei paljon punaista lihaa syö joten kanalinjalla mennään tai broileriahan se on. Sisko kyllä eilen pamautti sellaisen yllärin että jukupliut... Heille on tulossa vielä yksi lapsi, iltatähti. No mikäs siinä... Onnea vaan! Käly vitsaili että heidän pitää varmaan kanssa hankkia vielä yksi vauva kun heidän etumatkansa alkaa kutistua... Niin kuin tämä nyt joku kilpailu olisi?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Uunissa on "kukkoa viinissä", ei tuoksu kovin hyvälle (en pidä punkun hajusta) mutta maistuu kyllä loistavalle. Sisko ei paljon punaista lihaa syö joten kanalinjalla mennään tai broileriahan se on. Sisko kyllä eilen pamautti sellaisen yllärin että jukupliut... Heille on tulossa vielä yksi lapsi, iltatähti. No mikäs siinä... Onnea vaan!

Onkohan missään ravintolassa koskaan oikeasti ollut kukkoa siellä viinissä. Se on kumma miten helppoon asiakkaat menee ja niille voi myydä mitä vaan.

Tyttöystäväni on iltatähti. Ei ole todisteita, mutta vahinkojahan nuo nyt aina on. Vaikka ei kai sillä mitään väliä ole ja eihän näiden maassa tietenkään aborttia voi edes tehdä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tyttöystäväni on iltatähti. Ei ole todisteita, mutta vahinkojahan nuo nyt aina on. Vaikka ei kai sillä mitään väliä ole ja eihän näiden maassa tietenkään aborttia voi edes tehdä.
Timo Soini sanoisi tähän, ”*pernaveikon tyttöystävän kotimaa*, hieno maa!”
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko muille tapahtunut niin, että joistan lempibändeistä tuleekin inhokkibändejä? En puhu mistään lapsuudesta aikuisuuteen tapahtuvasta muutoksesta. Guns N' Roses ja Queen taitavat olla minulle sellaisia bändejä, sillä ennen pystyin kuuntelemaan niitä vaikka koko päivän ja nykyään yksikin biisi voi tehdä tiukkaa. Ehkä kuuntelin niitä liikaa, mutta olen kuunnellut esim. Metallicaa päivittäin varmaan 15 vuotta, enkä ole kyllästynyt.

Hyvä tavaton mitä se puhuu! En voisi kuvitella kyllästyväni Guns N' Rosesiin. Ja menisin lääkäriin jos sellaisia oireita alkaisi ilmetä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jollain tavalla on nyt melko masentunut olotila. Hehkuttamani hiihtoloma päättyy tänään ja huomenna on edessä paluu töihin. Heti jo aamuviideltä herätys niin se on ihan eri aikoja kuin milloin lomallani totuin heräämään. Hiihdon MM-kisat menivät suomalaisilta penkin alle ja sekin masentaa. Ja mikäs kaikki tässä nyt sitten masentaakaan?

Facebookissakaan en saa tykkäyksiä ja huomiota millään teksteillä kovin paljoa. Tai en nyt niitä niin kerjääkään mutta olen tänäänkin kirjoittanut kaksi viestiä joihin olisi ollut mukavaa saada kommentteja. Niitä olisi ollut kiva lukea, kun asiat olivat minulle tärkeitä. Kirjoitin statuksiini siitä kun seurasin NHL-kiekkoa lomallanikin tosi vähän, yhteensä kai 0 tuntia vaikka lähdin lomaan kovin odotuksin. Ja kirjoitin äskettäin hiihdon MM-kisoistakin, totesin sitä samaa kuin moni muukin varmasti. Menivätpäs kisat penkin alle suomalaisilta jne.

Moni asia masentaa ja aiheuttaa tällä hetkellä alakuloista fiilistä. Mutta kai se tästä taas iloksi vähitellen muuttuu, kunhan pettymykset on saatu nieltyä alas.

Loman loppuminen on toisaalta kurjaa, mutta toisaalta loppuu ne lyhyetkin lomat joskus. Ja en nyt niin negatiivisestikaan suhtaudu töihin menemiseen. Suhtaudun aika neutraalisti töihin menoon. Ei vituta, mutta ei töissä koskaan niin kauhean kivakaan ole käydä. Tai sitten tarkistan lääkitykseni tai niin kuin joku on todennut, istun alas ja odotan että kohtaus menee ohi.

Ja enää kuukausi työkokeilua jäljellä. Sitten on taas edessä varmaan hiukan vapaatakin ja avoin tulevaisuus. Pitäisi keksiä mitä sitä työkokeilun jälkeen tekisi. Sinne Majakkaan en kyllä ainakaan kovin mielelläni palaisi takaisin. Ja enkä kyllä kovin mielelläni alkaisi tekemään taas täällä kuntoutuskeskuksessa noita lyhyitä keittiövuoroja. Ne ovat niin tylsiä hommia. Pitäisi olla kuntouttavaa puuhaa, mutta enpä tiedä? Minun henkistä olotilaani nuo hommat lähinnä vain masentavat ja korvaus töistä on minimaalinen.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
C Moren olen tilannut muutenkin ja saan sen kohtalaisen edullisesti, jotain El Classico tuotepalkintoja lähettävät. Maikkarin tuntien voi olla kyllä mitä tahansa, mutta toivotaan parasta.
Villi veikkaus, varastojen kätköistä löytyy vielä Don Tami -huiveja, saat semmoisen. Kaikki tiet vie Tamiin, myös El Classico.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kohta ollaan TosiFanin lukemissa. Jukopliut.

Vielä vähän niin olet merkittävin jäsen kirjoitettujen viestien kunniataulussa.

Eniten tykkäyksiä -listalla olet kolmantena, mutta et merkittävästi ykköspaikasta.

Seuraavaksi tavoitteeksi sinulle voisi olla kärkipaikan haltuunotto kummassakin kategoriassa, niin olisit kiistatta merkittävistä merkittävin Jatkoajan nimimerkki!

EDIT: Tavoitteen edistämiseksi annoin sinulle kahteen tämän ketjun tuoreimpaan viestiisi tykkäyksen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tein erään havainnon ja olen todella pettynyt systeemiin. Aina joskus sitä eksyy lukemaan sarjoista mitkä ei kiinnosta sen enempää, kuten vaikka NHL. Sinne kirjoittamalla jotain viestejä saa helposti tuhansia tykkäyksiä. Tavallaan ymmärrettävää, mutta NHL-fanien pitäisi ymmärtää maailmassa olevan muutama muukin liiga.

Eikä hyvien yöunien tarvetta voi liikaa korostaa. Matti sanoisi jotain, jos ihminen nukkuu, niin hän ei voi tykätä.
 

Ralph

Jäsen
Sinne kirjoittamalla jotain viestejä saa helposti tuhansia tykkäyksiä. Tavallaan ymmärrettävää, mutta NHL-fanien pitäisi ymmärtää maailmassa olevan muutama muukin liiga.
Jos tykkää NHL-osiossa toisten viestistä, ei silloin tiedä, että maailmassa on muitakin liigoja? Mitä, häh?

Tällä palstalla yhdellä nimimerkillä on yli tuhat tykkäystä, mutta NHL-osioon kirjoittamalla saa helposti tuhansia.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nimimerkki @Sean Connery on tavallaan syyllinen siihen että olen nimimerkki @Roger Moore . En ois muuten keksinyt tällaista nimimerkkiä. Kysymys kuuluukin että mikä olisin jos en @Roger Moore ?

Toki tässä odotellaan että tulisi esiin nimimerkit @George Lazenby , @Timothy Dalton , @Pierce Brosnan ja @Daniel Craig

En tiennyt olevani nimimerkin isä, mutta ainahan se on ilahduttavaa. Isänpäivänä taas yks paketti lisää!

Samaa miettinyt.. missä helvetissä luuraa nämä muut mainitsemasi nimimerkit? Pitäiskö aloittaa värväyskampanja...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Perkele että noi vinkku kasapanokset on hankalia. Osaako joku muka aukasta sellasen siististi ja niin ettei oo sormet ruvella kun koittaa sitä piliä kaivaa siältä pahvin sisältä? Tähän pitäs nyt jonkun tahon puuttua.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Etkös sä itse yrittänyt tuohon vähän aikaa sitten puuttua? Kävitkö siellä lääkärissä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei saatana ties mikä hyppykuppa ebola AIDS taas iskenyt. Kämpässä tuntuu olevan ihan helvetin kylmä. Ajattelin kääriytyä peittoon ja olla kotona koko päivän. Jääkaapissa ei kuitenkaan ole ruokaa ja pakastinkin kumisee tyhjyyttään. Pitääkö tässä poistua asunnosta...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jääkaapissa ei kuitenkaan ole ruokaa ja pakastinkin kumisee tyhjyyttään. Pitääkö tässä poistua asunnosta...

Kannattaa täyttää pakastin. Alkoi tuossa joskus talvella kyrsimään se, kun siellä ei koskaan ollut mitään, vaikka melkein joka päivä pitäisi jotain ravintoa saada. Ei siitä vielä ole kovin ihmeellistä hyötyä ollut, mutta nyt se on ainakin täynnä, jos sieltä jotain tarvitsee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös