Toxic Enema
Jäsen
Missähän tällainen argumentti on esitetty?"Jumala on luonut persereiän paskantamista varten".
Mistä tulikin mieleen:
Puolalaismies kirjoitti homovastaisia raamatunlauseita Ikean intranetiin ja sai potkut – ministeri yllyttää koko maata boikotoimaan yritystä
Tomasz-niminen mies kirjoitti homovastaisia raamatunlauseita kommenttina yrityksen sisäisen verkon artikkeliin, joka käsitteli kansainvälistä homo-, bi- ja transfobian vastaista päivää.
– Minut palkattiin myymään huonekaluja, mutta olen katolinen, eivätkä nämä ole minun arvojani, Tomasz kertoi Bloombergin mukaan puolalaiselle TVP Info -televisiokanavalle.
Onkohan kuitenkin niin, että yksiöillä ei ole mahdollista esittää edes mielipidettä, jos työskentelee "pride-yrityksessä". Poliittisen mielipiteen tai uskonnollisen vakaumuksen takiahan ei Suomessakaan ketään saa irtisanoa. Sellaistakin olen kuullut, että vaikeuksia on tullut, jos ei ole suostunut heiluttamaan pride-ottelussa. Asiaa voisi ehkä verrata, jos työväen urheiluseuraan kuulunut olisi 1950-luvulla kieltäytynyt vappumarssista. Silloin tosin oli mahdollista valita, kuuluuko TUL:n vai SVUL:n seuraan. Yksilön vapautta olisi myös ehkä syytä kunnioittaa, että aito tasa-arvo toteutuisi. Uskoi sitten Jumalaan tai seitsemään kääpiöön....tai muun sukupuoliseen lisääntymiseen.
Viimeksi muokattu: