Eikä pelkästään silmä kovanaMeinaatko, että kovinkin iso osa niistä keppanan kittaajista, joita Pridehommat häiritsevät, vahtaavat silmä kovana Priden sivuja, että keitäs sitä pitääkään tänä vuonna boikotoida?
Eikä pelkästään silmä kovanaMeinaatko, että kovinkin iso osa niistä keppanan kittaajista, joita Pridehommat häiritsevät, vahtaavat silmä kovana Priden sivuja, että keitäs sitä pitääkään tänä vuonna boikotoida?
No, aika suoraan sanoit ettei se ole samalla tavalla hintahtava kuin nuo muut...
Ja Karhuhan sopii sponssiksi tuonne kuin karhu marssille Prideen. Karhuthan ovat sellaisia nallemaisia (useimmiten) isoja, karvaisia homoja. Nehän järkkää risteilyjä vuosittain ja teemabileitäkin varmaan useamman kerran vuodessa. Ja oli niillä Karhupuistossa Bear Café.Meinaatko, että kovinkin iso osa niistä keppanan kittaajista, joita Pridehommat häiritsevät, vahtaavat silmä kovana Priden sivuja, että keitäs sitä pitääkään tänä vuonna boikotoida?
Meinaatko, että kovinkin iso osa niistä keppanan kittaajista, joita Pridehommat häiritsevät, vahtaavat silmä kovana Priden sivuja, että keitäs sitä pitääkään tänä vuonna boikotoida?
Eiköhän se ole enemmänkin niin, että näkyvyys on näkyvyyttä ja nimi jää mieleen, kun se on esillä.
On vaikeampaa pitää kaapin ovet kiinni, jos tuolla lailla asiasta muistutetaan.Itse asiassa joku Priden vastustaja voisi tulla itse kertomaan, mikä siinä niin kovin ahdistaa?
Itse asiassa joku Priden vastustaja voisi tulla itse kertomaan, mikä siinä niin kovin ahdistaa?
Onko S-ryhmän Rainbow-tuotemerkin alla myytävä tavara boikotissa? Logosta puuttuvat sateenkaaren värit, mutta riittääkö nimi?Nyt kaikki boikotoimaan Alkoa, Kelaa, Elisaa, DNAta ja Teliaa. Eli jos olisit normaalisti kännissä trollaamassa niin etpä muuten ole. Vaatii jo hieman omistautumista. Zalando on ainoa jota välttäisin (jos käyttäisin) mutta syyt ovat ihan muualla.
Elämä on kyllä vaikeaa, kun ei voi käydä Alkossa, käyttää nettiä, nostaa kelan etuuksia, maksaa veroja jne. koska pitää boikotoida kaikkia tahoja, jotka liputtavat yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon puolesta.
Itse asiassa joku Priden vastustaja voisi tulla itse kertomaan, mikä siinä niin kovin ahdistaa?
Ainoat marssit, joihin olen osallistunut, tapahtuivat armeijan harmaissa, eikä niistä mitään traumoja jäänyt. Jos sattuisin paikalle, niin seuraisin varmaan Pride-kulkuetta katseella sen kummempaa liikutusta tuntematta, kunnes poistuisin hiljaa takavasemmalle.Minua ainakin vituttaa kaikki marssit partiolaisista lähtien. Pysyisivät kotonaan :)
Te hyvesignailoijat olette hukassa kuin syrjäkylän natsit, kun ei löydy ketään kiusattavaa, ainakaan tältä palstalta. Suurinta osaa ei liikuta tämä Pride-homma suuntaan taikka toiseen.Elämä on kyllä vaikeaa, kun ei voi käydä Alkossa, käyttää nettiä, nostaa kelan etuuksia, maksaa veroja jne. koska pitää boikotoida kaikkia tahoja, jotka liputtavat yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon puolesta.
Jep. Pientä liekitystä ollut koko päivän mutta hyvä, ettei tähän ole kukaan lähtenyt messiin. Ois taas ollut muutaman päivän kinastelu käsillä, jonka modet olisivat sitten rauhoittaneet.Te hyvesignailoijat olette hukassa kuin syrjäkylän natsit, kun ei löydy ketään kiusattavaa, ainakaan tältä palstalta. Suurinta osaa ei liikuta tämä Pride-homma suuntaan taikka toiseen.
Tosiaan hyvä ettei kukaan ole lähtenyt tanssiin vaikka ilmeisesti joitain vähän ärsyttääkin. Eteenpäin on menty.
No jospa siihen saisitte syyn vähän purkaa nokkeluuksianne, kun näinkin pieni kohonnykäisy riitti.Jep. Saatiin kuitenkin neljän minuutin sisään mukaan pari hyvesignaloijien (jeesus mikä sana) paheksujaa.
No jospa siihen saisitte syyn vähän purkaa nokkeluuksianne, kun näinkin pieni kohonnykäisy riitti.
En minä teitä paheksu, korkeintaan pidän huvittavina tota rinkirunkkausta. Joku tuo esille "protestilistan". Sen jälkeen "oikeassa olijat" kehittelevät karrikattyreja henkilöistä, joidenka kuvittelevat näitä tuotteita/palveluja protestoivan.
No jospa siihen saisitte syyn vähän purkaa nokkeluuksianne, kun näinkin pieni kohonnykäisy riitti.
En minä teitä paheksu, korkeintaan pidän huvittavina tota rinkirunkkausta. Joku tuo esille "protestilistan". Sen jälkeen "oikeassa olijat" kehittelevät karrikattyreja henkilöistä, joidenka kuvittelevat näitä tuotteita/palveluja protestoivan.
Miksi sitä samaa keskustelua koitetaan saada tänne?Ei niitä tarvi kehitellä. Riittää, kun facebookissa menee esim Karhun sivulle, etsii Karhun pride-päivityksen ja siellä kommenteissa löytyy monta öyhöttäjää (yleensä elämänkoulu käyty).