pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Mitähän sekoilua tämä nyt on. Ihan sama mahdollisuus sillä heterolla on mennä sinne pridekulkueeseen.
Tietenkin on, mutta miksi joku haluaisi mennä jonkun naapurijengin kulkueeseen.
Mitähän sekoilua tämä nyt on. Ihan sama mahdollisuus sillä heterolla on mennä sinne pridekulkueeseen.
Ei tullut. Monille meille heteroille on täysin normaalia se, että homoilla on oikeutensa, eikä se aiheuta ylimääräisiä kevätliikkeitä. Suurimmalle osin meille heteroille on luonnollista, että on myös toisenlaista seksuaalisuutta. Se on ihan luonnollista. Tämän luonnollisen asian korostaminen yliampuvine rummunpäristelykulkueella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ollaan vähemmistönä. Koko kulkue on ylimitoitettu ja osittain makaaberi tapahtuma, jossa vedetään se oma seksuaalisuus yli ihan tarkoituksella. Ehkäpä tavoitteena näyttää julkisesti oma erilainen seksuaalisuus ja se, että ollaan asiasta ylpeitä. Koko sirkuksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, hyväksytäänkö tai ei, kokonaisuutta. Ketään ei oikeasti kiinnosta, mitä kenenkin makkarissa tapahtuu. Vähemmistöt haluavat tämän "muka vakavan" ongelman poistaa härskillä marssilla. Kun mitään ongelmaa ei kuitenkaan tosiasiassa ole. Valtio, kirkko ja kaikki muutkin hyväksyvät. Homma hoidossa mutta pitää ilakoida nahka-asuissa, dildoissa, alistuneena kissana ja alistavana ponina. Siitä vaan ja Pääministeri Rinne messiin. Ollaan kaikki suvaitsevaisia. Sitten voidaan samalla heittää eläviä homoja katolta kuolemaan. Ai niin, ne olikin jotain toista uskontoa ja ISIS. Mutta nämä mammat voivat tulla takaisin tänne ja me kaikki ollaan yhtä suurta perhettä.Nyt tuli varmaan väärään osoitteeseen.
Ehkäpä tavoitteena näyttää julkisesti oma erilainen seksuaalisuus ja se, että ollaan asiasta ylpeitä. Koko sirkuksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, hyväksytäänkö tai ei, kokonaisuutta. Ketään ei oikeasti kiinnosta, mitä kenenkin makkarissa tapahtuu.
Niin, heterous voi olla heteroille ihan luonnollinen asia.En ainakaan muista koskaan tavanneeni ketään kuka olisi ylpeä heteroudestaan.
Olihan sellainen. Ja oli joku paikalla. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000660468.htmlEihän se sinänsä kiinnostakaan, mutta kun heterot eivät saa tässä maailmassa samoja mahdollisuuksia, niin se ihmetyttää.
Ei olisi mitään mahdollisuutta saada heteromarssille jotain tukea firmoilta. Tai ihmiset eivät vaihtaisi profiilikuviaan fasessa heteroita tukeviksi.
Luvan ehkä saisi kaupungilta marssille vaan sinne tuskin tulisi ketään.
Minusta kyse on ainoastaan keskinkertaisesta huumorintajusta.Pillujuttuja kertovia ÄIJIÄ on työpaikan kahvihuoneet ja lätkäjengien pukukopit täynnä. Mitä muuta tuo on kuin sitä oman seksuaalisuutensa esiintuomista?
Kyllä on pakko hämmästellä, miten vuodesta toiseen Pride-viikko jaksaa herättää niin paljon viha- tai ällöreaktioita.
Minusta kyse on ainoastaan keskinkertaisesta huumorintajusta.
Hei neropatti, eikö tämä juuri ole Priden tarkoitus, hälventää näitä reaktioita? Senhän vuoksi kuitenkin marssivat, vai?
Näin minä uskon ja uskallan sen kertoa. Vaikkei se olekaan nykyään minkäänkaltaisessa suosiossa.
Minusta kyse on ainoastaan keskinkertaisesta huumorintajusta.
No se nyt ihan riippuu minkälaisen lokeron kanssa sitä on mennyt pariutumaan...tällä iällä pillujutut menee jo huonon huumorin lokeroon
Ja yleensä huonosta sellaisesta.Minusta kyse on ainoastaan keskinkertaisesta huumorintajusta.
No se nyt ihan riippuu minkälaisen lokeron kanssa sitä on mennyt pariutumaan...
Eikö tämä sama päde pridekulkueeseen, lyödään rajusti yli = keskinkertaista huumoria?
Aijaa, mun mielestä toi taas oli tosi hyvä :) Ja sateenkaariväkeä vastaan ei ole niin mitään, jos se ei ole jo aiemmin käynyt ilmi.Hyvä esimerkki huonosta huumorista.
Tämä on hienoa tekstiä, mutta ei nämä mainitsemasi asiat ehkäpä tule esille Pridessä. Näin, kuin ne kirjoitit, toimii ainakin mulle 100-0 paremmin, kuin jokin värikäs kulkue. Miten näitä tuodaan muuten Pridessa esille?Ja yleensä huonosta sellaisesta.
Onneksi olen siinä asemassa, ettei mun tarvitse missään olla ns kaapissa, ei suvun, kavereiden tai työpaikan suhteen. En tietenkään mitenkään tuo homouttani esille, mutta jos joku kysyy, niin kerron. Sitä kun ei päältä mun kohdalla näy. Ja jos olisi mies tuossa vierellä, niin en peittelisi sukupuolta sanomalla "kumppani" tai "parempi puolisko". En enää viitsi, jos joku siitä vetää herneen nenään, niin siitä vaan.
Pride ajaa vieläkin ihan asiaa. OK, meillä on hommat pääosin ihan kunnossa. Parannettavaa vielä löytyy, translaista alkaen ja se että sukupuoltaan korjaavan pitää olla lisääntymiskyvytön. Ja tietenkin joidenkin asenteista meitä kohtaan.
Katsotaan, saatan itsekin mennä la marssille, tällä kertaa aikataulutkin sen sallii.
Kyllä ne siellä näkyy. Uutisointi voi olla asia erikseen, mutta nämä ovat ilmeisesti tänäkin vuonna marssimassa omina osastoinaan.Tämä on hienoa tekstiä, mutta ei nämä mainitsemasi asiat ehkäpä tule esille Pridessä. Näin, kuin ne kirjoitit, toimii ainakin mulle 100-0 paremmin, kuin jokin värikäs kulkue. Miten näitä tuodaan muuten Pridessa esille?