Yllättävän paljon ainakin allekirjoittaneen somessa ihmiset saavat tykkäyksiä, kun ilmoittavat uudesta (hetero)parisuhteesta. Eivät ryökäleet tajua hävetä!
Ei ei, nyt olet vaan juuttunut stereotypioihin. Ei kaikki homotkaan ole tyylitietoisia, kauniita, extroverttejä bilettäjiä. Ei ole, koska osa niistä on lesboja.Tä? Gene Simmonsko nymfomaani? Luulin hänen olevan mies. No, ehkä tällainen järisytttävä uutinen sopiikin pride-viikolle.
....
Evoluution kannalta homokammoa, ja erityisesti miten se on historian aikana ilmennyt, on vaikea käsittää. Homomiehenhän pitäisi lähtökohtaisesti olla hyvä frendi, koska ei ole uhka hetetomiehen parisuhteelle.
Nää on hulvattomia juttuja kyllä. Kummista muuten pitäisi olla enemmän huolissaan, miespuolisista heterokavereista vai lesbokavereista? Kaikkihan ne haluaa joka tapauksessa panna minun puolisoani.
Itse kuulun siihen väestöosaan, joka suhtautuu suvaitsevaisesti homoseksuaalisiin ihmisiin, mutta ajatus homoseksistä inhottaa minua. Sitä ei Pride-kulkue muuta.
Valitettavasti joudun tunnustamaan kuuluvani siihen kansanosaan, jota ei voisi pillu vähempää kiinnostaa. Kokeillut olen, useaan kertaan, jälkikasvua on todisteena. Paneminen on vain niin vastenmielinen idea. Saattaisin, jos oikea nainen tulisi vastaan, mutta todennäköisesti en. Enhän mä enää tiedä mitä sille tekisi.Valitettavasti joudun tunnustamaan kuuluvani tähän porukkaan. Mikäpä siinä laittaa vähän kättä kalsareihin ja vemputella kikkeliä. Mutta anaaliin paneminen on vain niin vastenmielinen idea. Kyllä, olen kokeillutkin sitä erään tytön kanssa. Se kokeilu loppui lyhyeen eikä asiaan enää koskaan palattu.
Valitettavasti joudun tunnustamaan kuuluvani tähän porukkaan. Mikäpä siinä laittaa vähän kättä kalsareihin ja vemputella kikkeliä. Mutta anaaliin paneminen on vain niin vastenmielinen idea. Kyllä, olen kokeillutkin sitä erään tytön kanssa. Se kokeilu loppui lyhyeen eikä asiaan enää koskaan palattu.
Valitettavasti joudun tunnustamaan kuuluvani tähän porukkaan. Mikäpä siinä laittaa vähän kättä kalsareihin ja vemputella kikkeliä. Mutta anaaliin paneminen on vain niin vastenmielinen idea. Kyllä, olen kokeillutkin sitä erään tytön kanssa. Se kokeilu loppui lyhyeen eikä asiaan enää koskaan palattu.
Mutta ehkäpä et kokeillut niin päin, että sinua olisi pantu? En sano, etteikö sekin touhu voisi loppua lyhyeen, mutta vähän hätäistä tuomita anaaliseksi jos on harrastanut sitä vain yksin päin.
Vastahan Carlos Santana kertoi olleensa kymmenien tuhansien naisten kanssa. Ei sitä päivitelty muuten kuin että Carloksen lukujen arveltiin olevan hieman pielessä.
Tämä on vaikeaa aikaa seksuaalisuudestaan epävarmoille ihmisille. Joutuu nyt pari päivää kovasti keksimän syitä miksi tällaiset paraatit on väärin, koska jos siitä sanoo mitään positiivista, niin jokuhan voi luulla homppeliksi.Vittu mikä hetero-marttyyrien marssi taas näillä sivuilla. Ei jumalauta.
Niin siis näin jonkun uutispätkän missä jokainen firma oli jossain sateenkaaren väreissä. Mitä helvettiä tuo on, miksi ne samat puljut eivät ihannoi heterouttani.
Kuluvalla vuosikymmenellä syntyvyys on ollut Suomessa jyrkässä laskussa, eikä perinteiset perhearvot ole muutenkaan kovin korkeassa kurssissa. Pääministeri Rinne voisikin Pride-kulkueeseen osallistuessaan ottaa megafonin käteen ja huutaa ihmisiä apuun niihin kuuluisiin synnytystalkoisiin.
Tiedän ainakin yhden vähemmistön edustajan, jota ärsyttää tuo pride vouhkaaminen. Juuri siksi, että se herättää vastareaktioita.
Minä uskon kuten edellä kirjoitin ja sinä saat uskoa tai olla uskomatta ihan niin kuin haluat.
Ja lisäksi lapsia ei hankita, vaan ne saadaan.
Siinä on ehkä se suuri ero, että vahvan heteronormatiivisen oletuksen takia heteron ei ikinä tarvitse tuoda esille heterouttaan millään tavalla. Ihmiset nimittäin olettavat ensisijaisesti kaikkien ympärillänsä olevan heteroita.
Maailmassa on aika paljon suunniteltuja raskauksia missä lapsi nimenomaan hankittiin. Luonnollisesti sitten myös adoptioita missä lapsi hankittiin.
Minä tiedän yhden Tappara-fanin, jota ärsyttää oransseja peruukkeja ja hassuja hattuja pitävät Tappara-fanit, koska näiden vuoksi häntä pidetään helposti junttina, jos kertoo olevansa Tapparan miehiä.