Nyt ollaan siinä pisteessä, ettei Suomessa voi ottaa puhelinliittymää sellaiselta yritykseltä, joka ei ole priden yhteistyökumppani. Myös Alko, Kela ja kirkko hyvesignaloivat ankarasti. Siis mitä vittua?
On näillä vähemmistössä huono itsetunto. Olen itse asunut Thaimaassa kohta kolme vuotta ja täällä puututaan seksuaalivähemmistöjen sortoon, mutta muuten homot, lesbot ja kaikki muut ovat osa arkielämää. Täällä siis on ihan arkipäivää, että mies näyttää naiselta, tai nainen mieheltä. Ketään ei kiinnosta edes vähää alusta.
Emännän serkku(mies) omistaa ja lainaa naisten vaatteita ja kylille lähdettäessä tällää puuterit ja muut meikit naamaan. Ketään ei kiinnosta. Aivan normaalia. Juhlapäivinä laittaa juhlamekon ja vieläpä peruukinkin. Hyvän näköinen jäbä.
Suomessa yritetään tehdä erilaisuudesta mainstreamia, mutta ainakin minun mielestäni nämä erilaiset tekevät itsestään friikkejä näillä kulkueilla ja rummutuksella. Täysin banaali sirkus, jossa vähemmistöt ovat häviäjiä tajuamatta sitä itse. Useimpia ihmisiä vituttaa esim. uskonnon tuottaminen. Tässä on kysymys täysin samanlaisesta asiasta.