Mites se nyrkkeily luistimilla, mikäs olympialaji se olikaan?Luistelu on minulle olympalaji. Jos haluaa keppien kanssa heilua niin siihen on kendo.
Mites se nyrkkeily luistimilla, mikäs olympialaji se olikaan?Luistelu on minulle olympalaji. Jos haluaa keppien kanssa heilua niin siihen on kendo.
Mites se nyrkkeily luistimilla, mikäs olympialaji se olikaan?
No niinpä todellakin. Sun isä on varmasti "miehekkäämpi" kun mun isä. Suruhymiö.Eikö se mene sitten niin että on luistelu, kendo ja nyrkkeily.
Ja sitten on jääkiekko.
Sotilaiden ja talonpoikien neuvosto...Elän käsityksessä, että aina kun asiaa on tiedusteltu kyselyllä NHL-pelaajilta, niin hyvin suuri enemmistö on vastannut tappeluiden kuuluvan lajiin. Jos siis lajin korkeimman tason pelaajat kollektiivina ajattelevat noin, niin asiaa on mielestäni aika vaikea kyseenalaistaa. Se, että oman elämänsä jääkiekkojumalat niin tekevät, ei toki yllätä.
No niinpä todellakin. Sun isä on varmasti "miehekkäämpi" kun mun isä. Suruhymiö.
Onhan se nyt aika ilmeistä, aika keskeinen juttu näiden show-tappeluiden suhteen. Olympiaurheilua ne eivät ole, mutta siitä tuskin vallitseekaan mitään epäselvyyttä. Viihdeteollisuuden puitteissa tietysti toimivat kuin junan vessa, ihmisluonto kun on mitä on.En tunne isääsi niin en osaa sanoa enkä tiedä miten se muutenkaan liittyy tähän asiaan.
En edes aio klikata tuota juttua auki, mutta onpahan tosiaan erikoinen otsikko. En ole nähnyt kenenkään pelaajan juovan alkoholia ottelun aikana kaukalossa. Kummelissa valmentaja veti viinaa omasta pullostaan vaihtoaitioissa, siinä ehkä lähin tilanne.
Mestaruusjuhlissa voi ottaa alkoholia jos maistuu.
Tuo juttu on enemmänkin linkki Jatkoajan podcastiin jossa asiaa käsiteltäisiin. Ei siinä mitään ihmeempää tekstiä ole, pohditaan ilmeisesti reilun 6 minuutin ajan kun vilkaisee tuota jaottelua että mistä puhutaan.En edes aio klikata tuota juttua auki, mutta onpahan tosiaan erikoinen otsikko. En ole nähnyt kenenkään pelaajan juovan alkoholia ottelun aikana kaukalossa. Kummelissa valmentaja veti viinaa omasta pullostaan vaihtoaitioissa, siinä ehkä lähin tilanne.
Mestaruusjuhlissa voi ottaa alkoholia jos maistuu.
Yllätyin positiivisesti tästä jutusta. Olin aivan varma otsikon nähdessäni, että kyseessä on erään kaikkien tunteman kultamussukan aikaansaannos. Mutta ei ollutkaan. Tosin tuosta verbaalisesta oksennuksesta päätellen kyseessä on pakko olla hänen oppilapsensa.Pitäisikö Jatkojan toimituksessa pyrkiä siirtämään henkilökohtaiset antipatiat syrjään, niin ehkä tällaisilta purkauksilta säästyttäisiin jatkossa? Kuinka paljon Tappara lentää versus pelatut vierasottelut kauden aikana? Mielenkiintoinen ajattelumalli, että parin pleijarirundin lentelyt tekisivät seurasta pröystäilijän. Koko jutun kruunaa tuo lopun itkuraivari "ostojoukkueesta" ja siinäpä se koko jutun pihvi taitaa ollakin.
On kyllä varmaan merkillistä, että seura haluaa minimoida matkarasituksen kiivastahtisessa pudotuspelisarjassa.
Tapparan pröystäilevä lentomatkustaminen osoittaa, kuinka merkityksettömiä sen arvot ja lupaukset ovat
Liigan ja seurojen on turha julistaa itseään vastuullisiksi, jos lyhyet ottelumatkat matkustetaan lentäen ja rivien välistä paistaa viherpesu.www.jatkoaika.com
@Toimitus Voisiko päätoimittaja kommentoida, että miten tällainen hengentuote on jälleen kerran päässyt pöydältäsi eteenpäin?