Kalsarikänniketju

  • 5 237 876
  • 66 669
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tosin en myös muista päivää jolloin olisin juonut kaksi tai useampaa päivää putkeen.. Juon usein mutta en putkissa.. Se on varmaa että olen juonut kaksi päivää putkeen viimeksi yli 7 vuotta sitten..

Eteläisemmässä Euroopassa on kuulemma (no olen mie heitä tavannutkin, ettei tämä ihan kuulopuheen varassa ole) ihmisiä, jotka juovat päivittäin. Nyttemmin näyttää käyneen ilmi, jotta meidän rahoillahan nuo ovt ryypänneet, kelvottomat.

Tällaisiinkiin tulkintoihin yltävät maakuntalehden tekstiviestiviestipalstoilla jotkut.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuka perkele kirjoittaa ohjelmaesittelyt Teemalle? Olisi suotavaa, että ko. henkilö näkisi sen verran vaivaa, että katsoisi kyseiset ohjelmat, jotta osaisi kirjoittaa niistä informatiivisesti.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole perehtynyt ohjelmaesittelyihin, mutta leffojen suomennoksiin kyllä. Vasta tuli elokuva nimeltään "Taistelija". No, oletin että siinä olisi näytellyt Sylvester Stallone, ei näytellyt. Vitutti kovasti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hey ho let's go, riimitteli Ramones aikoinaan. Stolishnaja (vai mikä sen nimen suomalainen ulospano sitten lieneekään) teki, mitä pyydettiin.

Että voi ikkunoiden listoitus olla tympeää hommaa. No kuluuhan se loma näinkin, ei siin mitn.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niistä ikkunoista nimittäin. Homma on melkoista säveltämistä, kun talon aikoinaan rakentanut kaveri ei ollut turhan tarkkana siitä, onko seinät suorassa vai ei. Ottaa aikaa ja evästä saada uudet ikkunat näyttämään edes jotenkuten asiallisilta.

No kyseinen tyyppi teki itsemurhan, ettei pääse edes syyttämään huonosta työn laadusta. Yritti viedä vaimonsakin mukanaan, muttei onneksi onnistunut siinä.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niistä ikkunoista nimittäin. Homma on melkoista säveltämistä, kun talon aikoinaan rakentanut kaveri ei ollut turhan tarkkana siitä, onko seinät suorassa vai ei. Ottaa aikaa ja evästä saada uudet ikkunat näyttämään edes jotenkuten asiallisilta.

No kyseinen tyyppi teki itsemurhan, ettei pääse edes syyttämään huonosta työn laadusta. Yritti viedä vaimonsakin mukanaan, muttei onneksi onnistunut siinä.

Laitat sie nyt niitä listoja ruutuihin vai karmien ulkopuolelle? Aina kannattaa jälkimmäisessä tapauksessa sirklata hämylistaa, ensin korottaa, sitten peittää.

Minkä arkkitehti peittää villiviinillä, sen kirvesmies peittää listalla ja kokki persiljalla. ps. viikko aikaa, sitten himmataan syksyä kohden.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ja lääkärin erheen päälle lapioidaan multaa. Tälleen toimittiin isäni kanssa.

En minä jaksa säädellä noiden listojen kanssa (tähän piti kirjoittaa että enempää, kuin lääkäri määrää, mutta rajansa se on puujalallakin). Kuhan hänessään.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Hyvää päivää kirvesvartta. Otanpa minäkin tumut, kun muutkin. Lyödään nyt veli Evilin muistoksi biisi, vaikka tuskin sellaisesta(kaan) paskaakaan välittää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen muuten vissiin ostanut jonkun ihme puhallusvillan tänään talooni. Joku myyntiedustaja kävi, mutta olin jo sen verran päissäni, etten viitsinyt paneutua aiheeseen sen tarkemmin. Whatever.

Ei se ollutkaan taloon, vaan autotalliin. Whatever. Kauppias soitti tänään perään ja hetken rankumisen jälkeen tiputti hinnasta vielä satasen. Hyvä minä. Sille.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumalauta tuo Ennen kuin ne häviävät oli hieno sarja. Täytynee alkuperäisestä matkasta kertova kirja hommata luettavaksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miksi ihmeessä YLE sotkee uskonnon olympiakisalähetysten mainontaan? Vastenmielistä tuommoinen. Kaikki meistä eivät usko joulupukkiin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tätä Jeesuskin katsoisi? En ole katsonut. Millä tavalla tuo uskontosotkenta tapahtuu? Kuulostaa kovasti oudolta.

"Mainoksessa" kaveri rukoilee ja suutelee ristiä pukuhuoneessa, ennen kuin on menossa suorittamaan. Vähintäänkin diskriminoivaa on tuommoinen.

BTW, uskonnoista puheen ollen, ovat kuulemma muslimiurheilijat melkoisissa ongelmissa Lontoon kisoissa, kun Ramadan osuu juuri samaan aikaan. Vaikeata lienee yltää huippusuorituksiin, jos ei saa päiväsaikaan syödä mitään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulkoilin tuossa youtubesta pätkän, jossa madventuresit olivat Jenni Pääskysaaren vieraina. Jumalauta, Jennin molemmat käsivarret olivat täyteen tatuoidut, tai sitten olen jurrissa. En olisi uskonut, kun tuota naamaa ja persoonaa olen tvstä katsellut.

Joillakin varmasti edellä oleva nostaa Jennin seksikyyttä, mutta minulla sen laskee lähes nollaan.

Voi vittu. Maailmani mureni.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
BTW, uskonnoista puheen ollen, ovat kuulemma muslimiurheilijat melkoisissa ongelmissa Lontoon kisoissa, kun Ramadan osuu juuri samaan aikaan. Vaikeata lienee yltää huippusuorituksiin, jos ei saa päiväsaikaan syödä mitään.
Eikä juoda, nussia tai tupakoida. Jälkimmäisimmän välttely tuskin montaa olympiaurheilijaa kiusaa. Ehkä jotain Seppo Rätyä olisi haitannut takavuosina, jos siis olisi ollut muslimi. Seposta kylläkin muslimius taitaa olla eri etäällä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eikä juoda, nussia tai tupakoida. Jälkimmäisimmän välttely tuskin montaa olympiaurheilijaa kiusaa. Ehkä jotain Seppo Rätyä olisi haitannut takavuosina, jos siis olisi ollut muslimi. Seposta kylläkin muslimius taitaa olla eri etäällä.

Kuulemma saa juoda kellarissa, jos siellä ei ole ikkunoita. Allah ei kuulemma näe sinne, tämän olen kuullut ihan oikean muslimin suusta. Nussimisesta ei tullut kysyttyä, täytyy yrittää muistaa kysyä, kunhan jäät taas alkaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kuulemma saa juoda kellarissa, jos siellä ei ole ikkunoita. Allah ei kuulemma näe sinne, tämän olen kuullut ihan oikean muslimin suusta. Nussimisesta ei tullut kysyttyä, täytyy yrittää muistaa kysyä, kunhan jäät taas alkaa.
Alhamdulillah! Nyt on mainitsemasi muslimi lukenut Koraaninsa kehnosti tai on kovasti heikko uskossaan. Allahilta mikään ei tapahdu salassa, kuten Koraanissa useasti mainitaan (mm. 112:1 - 4, 28:88, 6:102, 13:16, 33:27, 2:115, 2:96, 7:54, 41:54, 2:186, 42:11, 6:103, 13:41, 13:15).

Koraani kirjoitti:
Jumala on Kaikkivaltias, Kaikentietävä ja Kaikkiviisas. Hän kuulee ja näkee kaiken, Hän on ilman alkua ja pysyy ilman loppua, Hän on kaikkien tarpeiden yläpuolella ja kaikki on riippuvaista Hänestä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Alhamdulillah! Nyt on mainitsemasi muslimi lukenut Koraaninsa kehnosti tai on kovasti heikko uskossaan. Allahilta mikään ei tapahdu salassa, kuten Koraanissa useasti mainitaan (mm. 112:1 - 4, 28:88, 6:102, 13:16, 33:27, 2:115, 2:96, 7:54, 41:54, 2:186, 42:11, 6:103, 13:41, 13:15).

Nythän näyttäisi siten siltä, että joku tässä on yrittänyt sumuttaa jotakuta. Jätetään lukijan arvioitavaksi...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jumaleissön, vuosien harjoittelun jälkeen se vihdoinkin onnistui! Nimittäin ulkofile ja spaghetti al dente, molemmat aivan perfetto.

Ei puuttunut kuin chianti. Olis tuolla viinikaapissa ollut 2002 Uzzano, mutta en minä raski sitä näin arkilounaalle avata.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo noin viiden kilometrin kävelylenkin kävin tekemässä. Kiva saada välillä jotain liikuntaa. Kävellessä join kaksi kaljaa, plus sitten tulomatkalla istuin reilun tunnin tuolla kallioilla, jossa myöskin join kaksi kaljaa. Joo nyt taas täällä kämpillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös