Luuserit lopettaa eli pitää jatkaa.Saunottu ja muutama Sandels nautittuna. Nyt suurten kysymysten äärellä, että pitäisikö se jatkaa tästä vai lopettaa tähän.
Itse korkkasin jaloviinapullon ilman kipuilua.Saunottu ja muutama Sandels nautittuna. Nyt suurten kysymysten äärellä, että pitäisikö se jatkaa tästä vai lopettaa tähän.
Jaloviinaa en sentään korkannut, mutta kalja kyllä aukesi ja kalsaritkin vain jalassa, joten oikealla asialla ketjun perusteella ollaan, toistaiseksi.Itse korkkasin jaloviinapullon ilman kipuilua.
Paitsi se tyyppi, joka aaamulla kauppaan lähtiessä tuli vastaan pikkuisen yli ysin. Hänellä oli kalsarit, ei muuta.Suomalaiset ilmeisesti katsovat enemmän kalenteria kuin vallitsevaa säätilaa, kun kesä-heinäkuussa terassit ovat täynnä vaikka sataisi räntää.
Tämä on sellainen viesti, jonka takia kaipaa nauruhymiötä tänne (ei saa missään nimessä tulla käyttöön) kun pelkkä tykkääminen ei ole riittävä reaktio.Paitsi se tyyppi, joka aaamulla kauppaan lähtiessä tuli vastaan pikkuisen yli ysin. Hänellä oli kalsarit, ei muuta.
Tuntui olevan ketjun meiningissä, niin kysäsin että onko kaikki OK ja mihin herran tie on viemässä. Kotiin oli matka ja tuntui tietävän missä se koti on niin eihän siinä. Avaimia ei ollut matkassa, mutta ”rouva päästää”.
Ei tämä sankari enää kaupasta himaan tullessa ollut ko paikalla, eli kait rouva on sitten päästänyt sisälle.
Sinä se et ollut, sinut tunnen kalsareillasikin. Tai mistä minä tiedän, en ole koskaan nähnyt.Tämä on sellainen viesti, jonka takia kaipaa nauruhymiötä tänne (ei saa missään nimessä tulla käyttöön) kun pelkkä tykkääminen ei ole riittävä reaktio.
Mutta olet saanut kuvan minusta (ja palstaveljestä) ilman kalsareita. Kyllähän ne kalsarit varmaan vaikeuttaa tunnistamista.Sinä se et ollut, sinut tunnen kalsareillasikin. Tai mistä minä tiedän, en ole koskaan nähnyt.
Joo, mutta siinä kuvassa oli rajattu (saunapuhtaana yökerhoon), ei näkynyt kalsareita eikä ilman. Siitä kuvasta teidät tietysti tunnistan.Mutta olet saanut kuvan minusta (ja palstaveljestä) ilman kalsareita. Kyllähän ne kalsarit varmaan vaikeuttaa tunnistamista.
Taidankin tulla käymään teillä :DKaveri käväisi kylässä. Rouva tuli moikkaamaan häntä ilman rihmankiertämää. Olisi varmaan monelle outo tapahtuma, mutta meidän perheessä ihan normaalia kun alkoholia otetaan. Onneksi oli tuttu kaiken nähnyt kuusikymppinen kaveri, jonka kanssa käytiin mökilläkin syksyllä.
Siltä tuntuu, kun tänään on todella laiska olo vaikka olen "korjannut". Ei jaksa edes kauheasti hassutella omassa loistovisassa.Olemme asian äärellä. Loppu.
Tarkastelin visaa. Yritystä oli, mutta aika turkulainen. Loppu.Siltä tuntuu, kun tänään on todella laiska olo vaikka olen "korjannut". Ei jaksa edes kauheasti hassutella omassa loistovisassa.