Kalsarikänniketju

  • 5 207 378
  • 66 637

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tekis mieli kirota lisää, mut en jaksa. Oon niin helvetin väsynyt kaikkeen...

Niin kaunis on maa

Mulla teki lokakuussa tiukkaa käydä vessassa. Olin yhteiskunnan ulkopuolella. Silti taas jyllätään. Mieti tuskaa tarkka-ampujaryssänä ja ittiäs samaa hommaa toimittavana Suomi-korppina. Mä uskon, että piippalakki tippuu ennen sua mies.

Kuunnellaan uudestaan tuo biisi...

Niin kaunis on maa
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Mitä yhteistä on tiistailla, torstailla, perjantailla, lauantailla ja sunnuntailla? No viinan juominen tietenkin!
Emäntä piti viedä aamulla lentokentälle ja lähti muutamaks päiväks kotiinsa Eestiin. Nyt on hyvä aika vetästä taas ne perintriset KK:t. Ou jee!

Tuo alakerran ämmä on kyllä suht rasittatava tapaus. Joka vitun päivä siellä ensin juhlitaan ja lauletaan karaokea ja pari tuntia tästä alkaa se sama "painu helvettiin, saatana! painu helvettiin!" -huuto. Oon alkanu miettimään, että tuleeko se joltain nauhalta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Asun Hervannassa kaupungin kämpässä ja täällä ei oikeastaan kukaan muu mesoa paitsi minä. Juu, katselin lätkämatsia baarissa eli oikeaoppisen kalsarointikoodiston mukaan olen ehkä melkoinen vihulainen, mutta täällä olen silti saatana. Ja JP Jalo sentään kertoi tänään, että Mika Norosella on iso mela.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Messissä ollaan.
Lämmittelyksi 12-vuotiasta Bowmore-viskiä lasten katsellessa Wipeoutia. Paska ohjelma, by the way.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Työviikko takana. Olutta ja kiekon kuuntelua radiosta. Tänään pöhnäillään ja huomenna huilataan et jaksaa sunnuntaina kasata isän ja perheensä kalusteita kun muuttivat tänään(isäni hermokapassiteetin omaavan miehen(lue isäni) kanssa ei voi väsyneenä tehdä tarkkuutta vaativia töitä). En "saanut" olla muuttamassa heitä, kun ottivat firman tekemään sen.

Eiköhän tässä tullut tarpeeksi avauduttua. Mukavat illanalut kaikille kalsaroijille.

-FNM-
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Noin kaukaa raahattu 12-vuotias kyllä pitääkin käyttää hyödyksi nopeesti sensijaan, että telkeäisi kellariin kuukausien ajaksi.

Olen täysin samaa mieltä. Sitä kun panee suuhun, se ei potki liikaa, vaan tulee lämmin fiilis...
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Yeah!

Ostin ite Mario 24 Party-packin, jossa on monenlaista peliä. Pelin edetessä sääntöjä tulee lisää ja pelaajiakin tulee lisää.

Kuulostaa hyvältä!!
Täytyi vaihtaa 12-vuotias Tuulikkiin, kun rupes maistumaan liian hyvältä.
Kuulokkeista tulee Faith no morea. Mukava perjantai tiedossa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kuulostaa hyvältä!!
Täytyi vaihtaa 12-vuotias Tuulikkiin, kun rupes maistumaan liian hyvältä.
Kuulokkeista tulee Faith no morea. Mukava perjantai tiedossa.

Tuulikki feat. FNM!

Kuuntelen kaikkea sekalaista, sensijaan en juo sekalaista. Eli ei 12-vuotiaita eikä Tuulikkeja...

Mikä toi Tuulikki on?
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Mikä toi Tuulikki on?

Saaremaa Tuulik-olutta. Virossa pantu, Olvin tehtailla tölkitetty ja viety laivalle suomalaisten ostettavaksi. Hyvää nelosta.

Ajattelin jossain vaiheessa hankkia Spotifyn, mutta olen niin jumittunut levyihin, etten käyttäisi kuitenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Saaremaa Tuulik-olutta. Virossa pantu, Olvin tehtailla tölkitetty ja viety laivalle suomalaisten ostettavaksi. Hyvää nelosta.

Ajattelin jossain vaiheessa hankkia Spotifyn, mutta olen niin jumittunut levyihin, etten käyttäisi kuitenkaan.

Aha! okei.

Tosta spotifysta sellanen, että ite hommasin sen ja siinä tulee se tyhjyydentunne, kun yhtäkkiä lähes kaikki on saatavilla ja hommaan menee maku. Nykyisellään käytän sitä ainoostaan uusien tuttavuuksien ettimiseen ja sellaisen löytyessä ostan artistin tuotantoa....

Tyhmääkö? - Elämä on!
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Saa olla.

Jossain vaiheessa ajattelin ruveta aktiiviseksi MySpacen käyttäjäksi. Sieltähän löytyy kaikkea mielenkiintoista ja ei niin mainstreem-osastoa. Niin paljon tuli kuunneltua paskaa, etten jaksanut kovin pitkään. Oman bändin tuotantoa kyllä löytyy MySpacesta, mutten ole jaksanut mennä kuuntelemaan, onko laatu tarpeeksi hyvää. Ei juuri kiinnosta, muiden murhe.
 

scholl

Jäsen
Saaremaa Tuulik-olutta. Virossa pantu, Olvin tehtailla tölkitetty ja viety laivalle suomalaisten ostettavaksi.

En millään usko, että olisi Olvin tehtailla tölkitetty. Onhan Tartu Olletehaksessa tölkityslinjat, joilla A Le Coq ja Saaremaa Tuulik saadaan tölkkeihin. Ei tarvitse käydä seppokääriäisen kautta kääntymässä. Vaikka Olvi omistaa Vironkin puljun.


On muuten pahaa olutta.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
En millään usko, että olisi Olvin tehtailla tölkitetty. Onhan Tartu Olletehaksessa tölkityslinjat, joilla A Le Coq ja Saaremaa Tuulik saadaan tölkkeihin. Ei tarvitse käydä seppokääriäisen kautta kääntymässä. Vaikka Olvi omistaa Vironkin puljun.


On muuten pahaa olutta.

Niin tölkissä lukee. Makuasia, onko pahaa. Sinä et suostu naimaan läskejä, minä suostun. Makuasia, juu nou.

Edit. Aki-Petteri Berg 2 min. poikittainen maila
 
Viimeksi muokattu:

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ilmoittaudutaan joukkoon. Pari nelosta alla ja kohta aukeaa JD. Jaakkotaneli lähti mukaan lähinnä vittuiluna naapurin kanukille. Kyllä saatana on vedettävä skeidaa jenkkibourbonia ihan vain sen takia, että se ei ole kanadalaista viskiä.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kyllä saatana on vedettävä skeidaa jenkkibourbonia ihan vain sen takia, että se ei ole kanadalaista viskiä.

Saanko vängätä? Kiitos.
Kanadalainen viski ei muuten ole viskiä. jos olet eri mieltä, voisitko laittaa jonkun tilaston, jossa selviää, onko Kanadalainen viski viskiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös