Eikä kaiketi oo tuntunu edes sisäpiiripaskalta, niinkun joskus aina kuulee?
Häh? No ei todellakaan. Olen kuitenkin lukenut tuhannen sivun verran... :)
Eikä kaiketi oo tuntunu edes sisäpiiripaskalta, niinkun joskus aina kuulee?
Tajusin juuri, että olen tänään menettänyt KKK-neitsyyteni. Tuntui hyvältä.
Oma KKK-neitsyys taitaa mennä nyt. En jaksa tarkistaa onko tänne joskus tullut jotain huudeltua... 25 minuuttia sitten hain laatikon bisseä ja niitä tässä vähitellen tuhotaan.
Oma KKK-neitsyys taitaa mennä nyt. En jaksa tarkistaa onko tänne joskus tullut jotain huudeltua... 25 minuuttia sitten hain laatikon bisseä ja niitä tässä vähitellen tuhotaan.
Pitäisköhän laittaa päivämäärä ylös? Ainakin kaksi KKK-neitsyttä korkattu samana iltana.
Otsikkona "Kaksi KK-ketjulaista menetti neitsyytensä"
tiipii: Onko korvaava päivämäärä jo sovittu treffeille?
Sen voit tarkistaa siitä kuvakkeesta Kierrätyskeskuksen etusivulla ketjun nimen edestä viemällä hiiren kiekon kuvan päälle.
Mieliskin tais tänään osallistua kolmatta kertaa tähän ketjuun.
Otsikkona "Kaksi KK-ketjulaista menetti neitsyytensä"
Kiitti vitusti. :) Mulla on näköjään yksi viesti jossain aiemmin, näin nopeasti ja huonosti laskettuna. En kyllä muista, milloin, miksi ja miten.
Mieliskin tais tänään osallistua kolmatta kertaa tähän ketjuun.
Eli sinut on korkattu huomaamatta. Toivottavasti et ottanut silloin Lapin Kultaa, tulee perse kipeeksi.
Sen voit tarkistaa siitä kuvakkeesta Kierrätyskeskuksen etusivulla ketjun nimen edestä viemällä hiiren kiekon kuvan päälle.
Mä hain sen: 16.07.2009, 21:30
Vittu. Mä lähden baariin. :D
Muista se ettei sitten yhtään lapparia
Juu, tänään korkkasin Joha.. neitsyyteni tähän ketjuun! :)
Oho!
Ollaan tiuke muuten tän ketjun kulttiporukassa, johon näköjään nousee kun kirjottaa tarpeeks. Suuri valkoinenkin tervehtii tasasin väliajoin huomauttaen, että kyseessä on kiekkopalsta.
Heli Kajo jatkoon Euroviisukarsinnasta. Ihan kivan näköinen tyttö. En kuullu kyllä laulavan, mutta pätkän mitä kuulin jotain muuta ohimennen, niin ei voi huonompi olla ainakaan.
Olin kuulevinaan jostakin aamuratiosta, että KOJO häpeää suomen ehdokkaita. Siisi Kojo...ei perkele!