Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voiko ne pisteet mennä miinuksen puolelle?
Voi, jos ne tajuaa, että Kojoa ei vieläkään oo kielletty tekemästä musiikkia.
Voiko ne pisteet mennä miinuksen puolelle?
Olin kuulevinaan jostakin aamuratiosta, että KOJO häpeää suomen ehdokkaita. Siisi Kojo...ei perkele!
Tarkistin tiuken neuvojen mukaan oman viestimääräni tähän ketjuun ja yli puolet kaikista viesteistä tullut näköjään teile täällä lätistyä. No se on terve merkki :)
Laitetaan illan eka biisi itseltäni: U2 - Sunday Bloody Sunday en oikeastaan bändistä erityisemmin välitä, mut tämä kappale on hieno.
Mä katselin kanssa viestien määrää, tänne oli kumminkin huomattavasti enemmän kuin vitutusketjuun, joten taitaa olla hyvin asiat.
Tyhmä kyllä taidan olla kun taas sekalaisten kysymysten ketjussa on ollut paljon asiaa?
Voi, jos ne tajuaa, että Kojoa ei vieläkään oo kielletty tekemästä musiikkia.
Taijan olla melekonen helppi teski.
Operaatio "juo kaljakori" eri näisistä syistä alkoi, 10:s menossa. Onkohan miehestä siihen.. ;) (eri näisistä on kai yhdys sana)
Ruvetaas hommiin.
Kysyvä ei tieltä eksy, niin kai ne sanoo.
No tuo on totta. Sillon kalahtaa miinukselle kyllä salettiin. Ehkä se Kojo ymmärtää itse jo olla tekemättä musiikkia. Toivottavasti.
Tuossa äskö, kun kantelin puuta sisään, takkaa ja bastua lämmitellessä mietin, että ei varmaan kenelläkään ole huonommin mennyt. Tuli miäleen, että aikoinaan vonkasin naiselta ja en saanu. Se nyt ei ole mikään yllätys, mutta jokunen vuosi siitä ja nainen oli kuitenkin alentunut menemään Napakymppiin etsimään seuraa itselleen...
Ainiin, huomenta läsnäolijoille, onko jo paljon.
Miähet ku ei koskaan kysy, ne tietää varsin hyvin kaikki. Esimerkiksi oikopolut. Aina nopeammin perille.
Tuo juttusi piti myös välittää kaverille. Oli sen verran hauska.
Juu, be my guest. Hauskinta varmaan tässä on, tai siis huonointa minun kannalta, että silloin olin nuori ja kaunis. Nykyään vaan... ja
Juu, be my guest. Hauskinta varmaan tässä on, tai siis huonointa minun kannalta, että silloin olin nuori ja kaunis. Nykyään vaan... ja
Kippis Jerelle, oli senverta hyvä juttu toi...
Kippis myös siulle, hiano oot vieläkin ja miäs.
En mää taas tierä, ku olen jotenkin koittanu niin, etten aiheuttas kellekkään pahaa mieltä, niin mielummin nolaan itseni ja muilla on hauskaa.
Hienoo muuten on se, että kun menette kauppaan ja kassalle ja kassan tyttö siinä sanoo teille että "päivää/ hei/ moi/..jne" niin koittakaap sanoa siihen vaan että "olen samaa mieltä". Niin, että katsotte sitä naista silmiin samalla. Se alkaa ihan oikeasti hymyilemään...
Tiuke aika vireessä ollut Pieni ja loistava peli -ketjun korispelissä. Aika hienosti tehty ja koukuttava peli. Yllättävää, että minä pärjään tällasissa, normaalisti oon täys sukka. Tai ehkä ihan ok, mutta erittäin harvoin kärkipäässä. Onko arvon KalsonkiKetjulaiset kokeilleet kyseistä peliä?
Lukon hienon voiton kunniaksi voisi ottaa pienet. Talo on rauhallinen ja hiljainen. Pienokainen nukkuu ja aina vaan mahdottoman suloinen. Ei tää nyt ihan kamalaa oo...
Kyllä on kokeiltu ja huomattu tiuken tulos. Melko koukuttavaa kyllä. Pitäisi tällein nousuhumalassa kokeilla jos menisi niin kuin sj3-mäkihyppypeli aikoinaan kun sain muistaakseni 10 pistettä vaille täydet pojot maailmancupista. Tosin tiuken kaltaisiin tuloksiin koriksessa ei taideta päästä ilman jotain piristettä(ehkä juuri tätä tänään nautittua?) :)