Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 341
  • 66 778

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin kuulevinaan jostakin aamuratiosta, että KOJO häpeää suomen ehdokkaita. Siisi Kojo...ei perkele!

Ennen ainakin löytyi youtubesta Huomenta Suomen pätkä jossa oli Andy McCoy ja Kojo Kiinassa. Karhuvaaran Late. Siis Late Karhuvaarakin meinas revetä spiikatessaan juttua :D

Hauska oli myös kun Kojo oli Olet Mitä Syöt-ohjelmassa. Ei Timo oikein dieettiin taipunut.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tarkistin tiuken neuvojen mukaan oman viestimääräni tähän ketjuun ja yli puolet kaikista viesteistä tullut näköjään teile täällä lätistyä. No se on terve merkki :)

Laitetaan illan eka biisi itseltäni: U2 - Sunday Bloody Sunday en oikeastaan bändistä erityisemmin välitä, mut tämä kappale on hieno.

Sieltä kun klikkaat ketjun kokonaisviestimäärää, niin avautuu lista, mistä näkee, paljonko kukakin on kyseiseen ketjuun postannut.

Taijan olla melekonen helppi teski.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Operaatio "juo kaljakori" eri näisistä syistä alkoi, 10:s menossa. Onkohan miehestä siihen.. ;) (eri näisistä on kai yhdys sana)

Onseyhdyssana. Täällä on sama operaatio. Tosin mitään lupauksia ei ole annettu tipattomasta tammikuusta sen enempää kuin tänään korin juomisestakaan.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ruvetaas hommiin.

Ilman, vai sen kanssa?

Kysyvä ei tieltä eksy, niin kai ne sanoo.

Miähet ku ei koskaan kysy, ne tietää varsin hyvin kaikki. Esimerkiksi oikopolut. Aina nopeammin perille.

Tuossa äskö, kun kantelin puuta sisään, takkaa ja bastua lämmitellessä mietin, että ei varmaan kenelläkään ole huonommin mennyt. Tuli miäleen, että aikoinaan vonkasin naiselta ja en saanu. Se nyt ei ole mikään yllätys, mutta jokunen vuosi siitä ja nainen oli kuitenkin alentunut menemään Napakymppiin etsimään seuraa itselleen...

Ainiin, huomenta läsnäolijoille, onko jo paljon.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuossa äskö, kun kantelin puuta sisään, takkaa ja bastua lämmitellessä mietin, että ei varmaan kenelläkään ole huonommin mennyt. Tuli miäleen, että aikoinaan vonkasin naiselta ja en saanu. Se nyt ei ole mikään yllätys, mutta jokunen vuosi siitä ja nainen oli kuitenkin alentunut menemään Napakymppiin etsimään seuraa itselleen...

Ainiin, huomenta läsnäolijoille, onko jo paljon.

Illat myös Jerelle.
Pahintahan olisi jos nainen olisi lähtenyt nauhoituksista vielä Kari Salmelaisen kanssa :) Tuo juttusi piti myös välittää kaverille. Oli sen verran hauska.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuo juttusi piti myös välittää kaverille. Oli sen verran hauska.

Juu, be my guest. Hauskinta varmaan tässä on, tai siis huonointa minun kannalta, että silloin olin nuori ja kaunis. Nykyään vaan... ja

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kippis Jerelle, oli senverta hyvä juttu toi...

Kippis myös siulle, hiano oot vieläkin ja miäs.

En mää taas tierä, ku olen jotenkin koittanu niin, etten aiheuttas kellekkään pahaa mieltä, niin mielummin nolaan itseni ja muilla on hauskaa.

Hienoo muuten on se, että kun menette kauppaan ja kassalle ja kassan tyttö siinä sanoo teille että "päivää/ hei/ moi/..jne" niin koittakaap sanoa siihen vaan että "olen samaa mieltä". Niin, että katsotte sitä naista silmiin samalla. Se alkaa ihan oikeasti hymyilemään...
Ovat tottuneet apaattisina kuulemaan samoja fraaseja ja moikkauksia, mutta jos joku poikkeaa kaavasta, niin niilä menee plasmat sekaisin... Tänäänkin yksi myyjä sai naurultaan jotain sanottua, niin kysyin, että mikä siinä nyt sitten on, etä olen samaa mieltä? Hauskaa oli ja en edes kertonut vitsiä.
Mää taas en ala mitään. Liian vaikeaa selittää. Otan viinaa.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Varovaisuutta vaatii nykyään tämä Jatkoaikailu. Salkkariketjua on syytä varoa, koska tämän illan jakso odottaa digiloogisessa boksissa.

Muutenkin minun tipaton tammikuu kestää luontevat 1.1.-15.1. ja 16.1.-31.1. Siinä on jokin sellanen tumma jakso välissä, milloin on ihan kivaa.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kippis myös siulle, hiano oot vieläkin ja miäs.

En mää taas tierä, ku olen jotenkin koittanu niin, etten aiheuttas kellekkään pahaa mieltä, niin mielummin nolaan itseni ja muilla on hauskaa.

Hienoo muuten on se, että kun menette kauppaan ja kassalle ja kassan tyttö siinä sanoo teille että "päivää/ hei/ moi/..jne" niin koittakaap sanoa siihen vaan että "olen samaa mieltä". Niin, että katsotte sitä naista silmiin samalla. Se alkaa ihan oikeasti hymyilemään...

Tykkään hokea sitä "joopajoo" fraasia, mut ne mummot niillä kassoilla ei lämpee sitte millään, sieltä tulee katse joka oikeesti vois muuttaa meidän NORMAALIEN ihmisten käsitystä absoluuttisesta nollapisteestä. No tuleepa oluet viileän yrmeästi tarjoiltuna!

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tiuke aika vireessä ollut Pieni ja loistava peli -ketjun korispelissä. Aika hienosti tehty ja koukuttava peli. Yllättävää, että minä pärjään tällasissa, normaalisti oon täys sukka. Tai ehkä ihan ok, mutta erittäin harvoin kärkipäässä. Onko arvon KalsonkiKetjulaiset kokeilleet kyseistä peliä?

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Nyt ollaan kyllä aika tujut. Etkot olivat siinä yhdessä pääkaunkilaisessa pubissa, joka kantaa erään Lontoolaisen jalkapalloseuran nimeä ja toisena vinkkina; samaan rakennukseen törmäsi juna tässä jokin aika sitten.
Aika mauton oli meininki jokaisen paikallaolijan huutaessa selostajan yli, mutta yksi "TURPA KIINNIT"-huuto rauhoitti idareita melkoisesti ja paikalle kiekkoa katsomaan tulleet saivat jälleen nauttia matsista.
Viereisestä pöydästä kuulin muuten sanat, "Ultras" ja "meidän firma". Mahdottoman rumia olivat, joten epäilen jotain Pasilalaisia.

Viimeksi muokattu:

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lukon hienon voiton kunniaksi voisi ottaa pienet. Talo on rauhallinen ja hiljainen. Pienokainen nukkuu ja aina vaan mahdottoman suloinen. Ei tää nyt ihan kamalaa oo...

Edit. Alkaa vahvasti näyttämään siltä, että kuulosuojaimet joutuu viimeistään keväällä ostamaan. =)

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiuke aika vireessä ollut Pieni ja loistava peli -ketjun korispelissä. Aika hienosti tehty ja koukuttava peli. Yllättävää, että minä pärjään tällasissa, normaalisti oon täys sukka. Tai ehkä ihan ok, mutta erittäin harvoin kärkipäässä. Onko arvon KalsonkiKetjulaiset kokeilleet kyseistä peliä?

Kyllä on kokeiltu ja huomattu tiuken tulos. Melko koukuttavaa kyllä. Pitäisi tällein nousuhumalassa kokeilla jos menisi niin kuin sj3-mäkihyppypeli aikoinaan kun sain muistaakseni 10 pistettä vaille täydet pojot maailmancupista. Tosin tiuken kaltaisiin tuloksiin koriksessa ei taideta päästä ilman jotain piristettä(ehkä juuri tätä tänään nautittua?) :)

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lukon hienon voiton kunniaksi voisi ottaa pienet. Talo on rauhallinen ja hiljainen. Pienokainen nukkuu ja aina vaan mahdottoman suloinen. Ei tää nyt ihan kamalaa oo...

Iltaa vaan! Eikö noi tappioputkessa olevat pidäkin voittaa helposti, varsinkin kotona? Huomenna voit Turun kotivoiton jälkeen lainata tätä sitten. :)

passenger

Jäsen
Telkkaria siemaillessa ja punkkua katsellessa on täälläpäin sujunut perjantai-ilta. Alkuillasta jaksoi vähän treenaillakin ja piti vähän olla ihan selvinpäin mutta, ajattelin kuitenkin ihan hieman maistella viintä. Missäs tunnelmissa täällä muut miettivät.

Itsellä meni koko illan suunnitelmat vihkoon kun piti erään naikkosen kanssa lähteä teatteriin, mutta mimmi peruuttikin viime hetkillä, enkä sitten jaksanut itsekseni lähteä. Tosin noista kulttuuritapahtumista löytää kyllä aika viehkeää naispuolta aina toisinnaan..

Los Monterosia mukissa ja kippistä vaan.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä on kokeiltu ja huomattu tiuken tulos. Melko koukuttavaa kyllä. Pitäisi tällein nousuhumalassa kokeilla jos menisi niin kuin sj3-mäkihyppypeli aikoinaan kun sain muistaakseni 10 pistettä vaille täydet pojot maailmancupista. Tosin tiuken kaltaisiin tuloksiin koriksessa ei taideta päästä ilman jotain piristettä(ehkä juuri tätä tänään nautittua?) :)

Tuo on kyllä ihmeellinen peli. Välillä menee helvetin hyvin ja välillä ihan päin helvettiä. Muutamia yli 190 tuloksia on tullut, mutta ei edes toista yli 200. Muutaman kerran on ollut joku lähes 190 tulos ja viimeinen pitkä heitto on kolissut rautoihin. Mutta pienestä se on kiinni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy