Raatelurakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mikä suoristi miehistön suuren? Joko kaikki veijarit juomarit ja sun muu sakki päätti käydä unille?
Hervannan metsiköissä on Laattapuisto. En jaksa sen pidemmälle näillä näkymin lähteä huomenna ammuskelemaan. Ja jos ovikello soi, niin tulijalla on parasta olla viinaa mukana, jotta voipi itseään viihdyttää koska uni puskee päälle nyt.
Nyt kattelen Sens-Canes matsia, mutta FM10 kyllä himottas kovasti. Nyt pitää pistää muuten Ladyhawke soimaan. Tää on näitä se vain tuli jostain ideoita.
Antaa mennä vaan, niin hyvä tulee!
Niinhän tässä pääsi käymään että sairauslomalle jouduin, nilkka nuljahti ikävähkösti työhommissa lumella ja ainakin tämän viikon joutunen olemaan vempassa. Mutta jos ei jotain pahaakin niin miksei tästä voisi jotain hyvääkin seurata, otan siis kevyet kalsongit ja seurailen kipuilevan nilkan parantumista.
Paranemisia!
Hyvä ettei tuon pahemmin, tuollainen viikon lomahan on vaan positiivista.
Hei kaikki.
Olen täällä ensi kertaa, joten esittelyt lienevät paikallaan. Minulla on kädessä Santtu ja jalassa Craftin jotkut tekniset lerssinpidikkeet.
Näin meillä, mitäs vittua siellä?
Kärsi huora.No vittu. Kipua täällä.
Kärsi huora.
Seuraavaksi ohjelmistossa vielä tuo viimeinen siivu mitä tuossa on, eli Highland Park 18v. Olen naamioinut ja piilotellut tuota pulloa monelta janoiselta, kun se on ollut "koristeenomaisesti" ikkunalaudalla - missä en luonnollisesti pidä viinojani - 12v HP pahvitörpön sisällä. Nyt on salaisuus julki ja tätä lukevat täällä viskiä vailla olleet tuttavani, HAHAHAHAHAAA! Minä nautin, te ette.
Juomien loppuminen on kyllä vittumaisinta mitä voi sattua. Nimim. kokemusta. Siksi olen havainnut että väkevät on paras tapa juoda kalsarit. Yleensä silloin riittää juomaa, ainakin mulle.
Tällä kertaa en nokita sua millään biisillä. Veti sen verran hiljaiseksi tuo Tähkä. Eikä ole tähän hätään biisiä mitä linkittää. Mutta jos lisää biisejä löytyy, niin antaa palaa vain.
Edit: ois mulla tämä; Vesku Loiri - Maailma On Kaunis
Tuosta löytyy myös Irwinin versio, että jos haluaa kuunnella, niin sekin löytyy.