Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 341
  • 66 778

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Peremmälle vain Petr ja Uleåborgir! Kyllä tähän ketjuun mahtuu jutusteljoita.

Petrin viestistä tuli muuten mieleen oma faija. Eipä tuon kanssa ole koskaan tullut kännejä vedettyä tai edes paria olusta nautittua.. En kylläkään koskaan ole äijän touhuista pitänyt silloin kuin kotona asuin. Faijan hyväksyntää en ole koskaan saanut, joten en koskaan ole hänen kanssaan mikään sydänystävä ollut. Lukuunottamatta ihan varhaista lapsuutta.

Pitäis tässä Alkoon joku päivä mennä käymään. Tuppaa viinavarasto pian loppumaan...

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Eipä tuon kanssa ole koskaan tullut kännejä vedettyä tai edes paria olusta nautittua.. En kylläkään koskaan ole äijän touhuista pitänyt silloin kuin kotona asuin....

Kännejä on tullut silloin tällöin vedettyä, vaikkakin kännissä osaa välillä olla helvetin rasittava ihminen. Ja aina ottaa liikaa, niin kuin nytkin.

Lapsuudesta on vähän samankaltaisia muistoja itselläkin, ja onhan noita ollut isojakin tappeluita. Turpaan ollaan lähes vedelty. Mutta etenkin selvinpäin osaa olla hieno mies, ja auttaa kyllä aina kun tarvii. Kai mä sitä ainakin itse arvostan. Harmi vaan, että tahtoo tuo olut maistua liiankin..

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Final

No saatana, jos Innuendo on suojattu jollakin vitun vittujutulla niin laitetaan tähän sitten todella pohjoissuomalaisten äänittämä virsi Jerusalem

Jerusalem

Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Lapsuudesta on vähän samankaltaisia muistoja itselläkin, ja onhan noita ollut isojakin tappeluita. Turpaan ollaan lähes vedelty. Mutta etenkin selvinpäin osaa olla hieno mies, ja auttaa kyllä aina kun tarvii. Kai mä sitä ainakin itse arvostan. Harmi vaan, että tahtoo tuo olut maistua liiankin..

No ite en ole oman isän kanssa tapellut (suullisesti) kuin lähinnä teini-iässä, mutta koskaa en miehestä ole liioin pitänyt. Varsinkin teini-iässä miehestä paistoi läpi se tyytymättömyys. Ei ainoasta pojasta tullutkaan sitä uran jatkajaa vaan jotain ihan muuta... Nyt vanhempana välit on ihan ookoo, vaikkaen liiemmin isukin kanssa juttele. Tuosta oluen maistumisesta en tiiä sitten.. Tarkoititko faijaasi vai itseäsi? Oma faijani ei koskaan ole ollut meikäläisen nähden kännissä. Joskus muutaman saunakaljan ottanut samalla kun on makkaraa syönyt. Meikäläinen on jo nuorella iällä tullut setääni, ainakin tuon juomisen suhteen.

PS: Onkos poijjaat nähneet tätä Rowan Atkinssonin rummuttelua ?

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Tarkoititko faijaasi vai itseäsi?

Faijaa. Lähes aina tuo ottaa kun mahdollista. Mulla tuo jopottelu on pysynyt aika hyvin viikonlopuissa silloin tällöin. Välillä tulee viikollakin toki otettua, jos vapaat niin sattuu olemaan. Nyt kyllä vituttaa niin moni asia, että ihan hyvä nollata tilannetta.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Faijaa. Lähes aina tuo ottaa kun mahdollista. Mulla tuo jopottelu on pysynyt aika hyvin viikonlopuissa silloin tällöin. Välillä tulee viikollakin toki otettua, jos vapaat niin sattuu olemaan. Nyt kyllä vituttaa niin moni asia, että ihan hyvä nollata tilannetta.

Noh, jos tuo isäukkosi juomien vaikuttaa/on vaikuttanut sinun ja sisarustesi (jos sulla moisia on, en tiedä) elämään, niin voin vain kuvitella. Eihän tuo arkena juominen sikäli paha ole, kunhan se pysyy hanskassa.

Ei voi kyllä muuta kuin allekirjoittaa tuon sun viimeisen virkkeen. Vituttaa ja ahdistaa kaikki niin paljon, että on ihan pakko nollata itsensä, että jaksaa.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tapoinko kaikki tästä ketjusta vai sanoinko jotain tyhmää?

Herätkääs nyt jätkät, alkaa olemaan aika tylsää jo.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tapoinko kaikki tästä ketjusta vai sanoinko jotain tyhmää?

Herätkääs nyt jätkät, alkaa olemaan aika tylsää jo.

Et.

Nyt kun kerran ollaan kännissä niin sanottakoon, että sinulla on kirjoituksessasi rektiovirhe! KAMALAA! NASTYÄ!

Pitää sanoman (tässä verbiliitto), että pitäisi sanoa alkaa olla eikä alkaa olemaan. Huhhuh saatana kun oli tärkiää asiaa... Nyt näkkäriä kurkkuun ja Höyhensaareen. Hejdå!

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meni vähän ohi tuo äskeinen viesti. Kännin piikkiin se, mutta eiköhän tästä voisi kohta itsekkin painua petiin.

Eläpä hättäile, meikäläinenkin nousi kuoleman rotkon reunalta (kauhea varpusparvi ja pyyhintä) takaisin JA:n ihmeelliseen mutta arvaamattomaan maailmaan. Hra George Michael on väittänyt seuraavaa pätkää uransa kohokohdaksi. George kertoi laulavansa terminaalivaiheen AIDS:ia sairastavalle poikaystävälleen tämän

Somebody To Loven

Naattikaa.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hyvä, että jotain eloa sentään. Hetken olin jo, että mitähän sitä keksisi, kun joka paikassa hiljaista ja vain oma musiikki seurana. Tää jatkoajan kk-ketju on siitä hyvä, että täällä on suht hyvin eloa.

Ihan mukiin menevä biisi tuo linkittämäsi. Ainakin näin alkoholin alaisena. Ko. musatyyli ei ihan meikäläistä kosketa, mutta joskus sitä menee vähän muukin.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan mukiin menevä biisi tuo linkittämäsi. Ainakin näin alkoholin alaisena. Ko. musatyyli ei ihan meikäläistä kosketa, mutta joskus sitä menee vähän muukin.

Mikä sua sitten koskettaa? Kokeillaan tätä:

The Beatles Hey Bulldog

ja sitten

Sepultura: Roots

Jotenkin musta tuntuu että tämä jälkimmäinen kolahtaa enemmän teikäläiseen...

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joo kyllä tuo Sepultura ja metalli iskee meikäläiseen parhaiten. Meikäläinen kyllä kuuntelee sitä sun tätä musiikkia, mutta metalli on ollut jo pikkupojasta asti se mun juttu. Kyllä muunkinlainen musiikki menee, mutta metallissa vain on sitä jotain.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hereillä ollaan. Show Must Go On on kyllä kyllä hyvä biisi, kunhan ei kuluta liikaa. Siitä ei pääse mihinkään.

Kylläpäs muuten alkoikin vituttaamaan... Jos ottais pari hörppyä lisää.

Tekis mieli kirota lisää, mut en jaksa. Oon niin helvetin väsynyt kaikkeen...

Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Yön viimeisen lonkeron avaan just nyt. Tunnin ajan kaikki vyörynyt päälle, niin nyt nautiskellaan!

Harvoin muuten hereillä ollessaan näkee mitään mörköjä, oli sitten kännissä tai ei. Hyvät illan jatkot!

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tekis mieli kirota lisää, mut en jaksa. Oon niin helvetin väsynyt kaikkeen...

Niin kaunis on maa

Mulla teki lokakuussa tiukkaa käydä vessassa. Olin yhteiskunnan ulkopuolella. Silti taas jyllätään. Mieti tuskaa tarkka-ampujaryssänä ja ittiäs samaa hommaa toimittavana Suomi-korppina. Mä uskon, että piippalakki tippuu ennen sua mies.

Kuunnellaan uudestaan tuo biisi...

Niin kaunis on maa

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Mitä yhteistä on tiistailla, torstailla, perjantailla, lauantailla ja sunnuntailla? No viinan juominen tietenkin!
Emäntä piti viedä aamulla lentokentälle ja lähti muutamaks päiväks kotiinsa Eestiin. Nyt on hyvä aika vetästä taas ne perintriset KK:t. Ou jee!

Tuo alakerran ämmä on kyllä suht rasittatava tapaus. Joka vitun päivä siellä ensin juhlitaan ja lauletaan karaokea ja pari tuntia tästä alkaa se sama "painu helvettiin, saatana! painu helvettiin!" -huuto. Oon alkanu miettimään, että tuleeko se joltain nauhalta.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Asun Hervannassa kaupungin kämpässä ja täällä ei oikeastaan kukaan muu mesoa paitsi minä. Juu, katselin lätkämatsia baarissa eli oikeaoppisen kalsarointikoodiston mukaan olen ehkä melkoinen vihulainen, mutta täällä olen silti saatana. Ja JP Jalo sentään kertoi tänään, että Mika Norosella on iso mela.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Messissä ollaan.
Lämmittelyksi 12-vuotiasta Bowmore-viskiä lasten katsellessa Wipeoutia. Paska ohjelma, by the way.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy