Näpit irti 12-vuotiaista sinä irtas setä!
En voi vastustaa kiusausta, kun olen sen varta vasten hakenut Ruotsista.
Näpit irti 12-vuotiaista sinä irtas setä!
En voi vastustaa kiusausta, kun olen sen varta vasten hakenut Ruotsista.
Noin kaukaa raahattu 12-vuotias kyllä pitääkin käyttää hyödyksi nopeesti sensijaan, että telkeäisi kellariin kuukausien ajaksi.
Olen täysin samaa mieltä. Sitä kun panee suuhun, se ei potki liikaa, vaan tulee lämmin fiilis...
Yeah!
Ostin ite Mario 24 Party-packin, jossa on monenlaista peliä. Pelin edetessä sääntöjä tulee lisää ja pelaajiakin tulee lisää.
Kuulostaa hyvältä!!
Täytyi vaihtaa 12-vuotias Tuulikkiin, kun rupes maistumaan liian hyvältä.
Kuulokkeista tulee Faith no morea. Mukava perjantai tiedossa.
Mikä toi Tuulikki on?
Saaremaa Tuulik-olutta. Virossa pantu, Olvin tehtailla tölkitetty ja viety laivalle suomalaisten ostettavaksi. Hyvää nelosta.
Ajattelin jossain vaiheessa hankkia Spotifyn, mutta olen niin jumittunut levyihin, etten käyttäisi kuitenkaan.
Saako tänne ilmoittautua kahden oluen ja viinilasillisen jälkeen?
Saaremaa Tuulik-olutta. Virossa pantu, Olvin tehtailla tölkitetty ja viety laivalle suomalaisten ostettavaksi.
En millään usko, että olisi Olvin tehtailla tölkitetty. Onhan Tartu Olletehaksessa tölkityslinjat, joilla A Le Coq ja Saaremaa Tuulik saadaan tölkkeihin. Ei tarvitse käydä seppokääriäisen kautta kääntymässä. Vaikka Olvi omistaa Vironkin puljun.
On muuten pahaa olutta.
Kyllä saatana on vedettävä skeidaa jenkkibourbonia ihan vain sen takia, että se ei ole kanadalaista viskiä.
Pakko kai se on ilmoittautua.
Pakko kai se on ilmoittautua.
tiuuuuukeeeeeeee!!! Istuhan pöytään ja ota ihan omaan tahtiin sieltä kaapista mitä löydät.
Tajusin juuri, että olen tänään menettänyt KKK-neitsyyteni. Tuntui hyvältä.
Tajusin juuri, että olen tänään menettänyt KKK-neitsyyteni. Tuntui hyvältä.