Kalsarikänniketju

  • 5 222 680
  • 66 665

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Hetkinen! Kello jo yli kuusi ja kukaan ei ole kirjoittanut tänne mitään.
Joudun siis itse avaamaan pelin ja ilmoittamaan että tässä on kiskottu sitä kuuluisaa keppanaa höystettynä irish coffeella.

Timo Jutilan vuoden 1995 sanoin "joka jätkä heti alusta hommiin mukaan" , vai miten se oli?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kehossani tuntuu kuuden pitkän työpäivän kolotukset, joten kostoksi keholleni riipaisen alkoholia niin että unohdan kuka olen. Kippis ja kulaus huikeaa helikopterikänniä tavoitellen.

Slipknot - Psychosocial. Haetaas mahdollisimman suuri agression määrä että varmasti pää tai perse räjähtää.

Tänään siis kuuntelen kupittelun ohessa vain synkeää heviä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kaipa tässä voisi vähän kaljaa tissutella. KOFF saa kelvata tänä iltana. Vielä ois 15 yksikköä jääkaapissa, toivottavasti ei lopu kesken.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Pari päivää taukoa ja täällä ollaan taas. Tosin nyt päätin ottaa hiukan kiinteää evästä ja siinä lomassa lasillisen jaffaa. Sitten mennään taas.
Tarkoitus oli kyllä lähteä puistokaljalle kaverin kanssa, mutta mies jumittui ex-nykyinen-ex-nykyinen-tyttöystävänsä kanssa himaan tappelemaan ja saamaan neitonen pyörtämään itsemurha-ajatuksensa.
Sellaista tänne tänään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ehtoota tänne kaikille ketjuun osallistujille ja myös osallistumattomille.

Tällä kertaa olin kaukaa viisaampi ja ostin alkoholiliikkeestä kaksi pullollista alkoholia. Tässäpä sitä voin sitten samalla illan katsella urheilukisoja ja siemailla punaviiniä ja "Helmi" -nimistä kahvilikööriä (terkkuja Helmille). Itsekin urheilin hieman, kun päivällä tunnin juoksin.

Söin jostain syystä aamiaiseni vasta klo 17.30. Enempää en tänään syökään kuin tuon 200 g raejuustoa ja yhden siivun Emmental-juustoa. Nälkä lähtee juomalla. Voisin perustaa oman painonhallintaryhmän. Siinä ravinto-ohjelmassa syödään vähän mutta juodaan alkoholia vähän enemmän. Eikös kuulostakin mahtavalta ohjelmalta!

Edellisestä juontui mieleeni aasinsiltana musiikkivinkki: Eläkeläiset - Pöpi
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voisin perustaa oman painonhallintaryhmän. Siinä ravinto-ohjelmassa syödään vähän mutta juodaan alkoholia vähän enemmän. Eikös kuulostakin mahtavalta ohjelmalta!

Ei paha, mukana ollaan jos ei tarvitse suorittaa lukukausimaksua tai kustantaa viinoja itse.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei paha, mukana ollaan jos ei tarvitse suorittaa lukukausimaksua tai kustantaa viinoja itse.
Lukukausimaksua ei ole, riittää kun palvotte minua ylijumalana. Jos Alko lähtee sponsoroimaan ideaani, niin siinä tapauksessa ryhmän viinat ovat ilmaisia. Luulisi kyllä Alkon innostuvan, eli idean läpimeno lienee läpihuutojuttu, sillä tällä ideallahan on mahtava kasvupotentiaali.

Kylläpä tämä alkoholi nyt maittaakin. Sitä kun on nyt riittävästi yhdeksi illaksi, niin ei tarvitse hätiköidä tämän rituaalin kanssa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Lukukausimaksua ei ole, riittää kun palvotte minua ylijumalana.

Tälläinenhän oli muinaisessa Roomassa&Kreikassa kovassa huudossa. Tunnettiin myös paikasta riippuen joko Bacchuksen tai Dionysoksen palvontana.. Eli olet kovaan seuraan itsesi nostanut, sillä muinaiset jumalathan olivat kovin herkkänahkaisesti tiputtamassa hanskoja silloin kun me kuolevaiset astuimme varpaille.

Jääkiekon kunniakoodisto lienee siis näiltä ajoilta peräisin.

Mikä muuten olisi Käyttäjänimetön jumaluusnimesi?
 

Näsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Clarke Wilm, Teppo Numminen
Lukukausimaksua ei ole, riittää kun palvotte minua ylijumalana. Jos Alko lähtee sponsoroimaan ideaani, niin siinä tapauksessa ryhmän viinat ovat ilmaisia. Luulisi kyllä Alkon innostuvan, eli idean läpimeno lienee läpihuutojuttu, sillä tällä ideallahan on mahtava kasvupotentiaali.

Kylläpä tämä alkoholi nyt maittaakin. Sitä kun on nyt riittävästi yhdeksi illaksi, niin ei tarvitse hätiköidä tämän rituaalin kanssa.

Jumaslaasde, meikäläiselle voi sitten huoletta lähetellä jäsenkaavaketta, kun sen aika tulee.

Asiasta kuudenteen, 26 päivää mielenkiintoisen liigan alkuun. Olisin erittäin tyytyväinen jos tänä vuona näkisi tapahtumarikkaan liigan ja Heleniuksen Samin johdolla miehet uskaltaisivat lähteä tanssimaan tangoa jopa useaan otteeseen saadakseen momentumin itselleen ja sitä kautta kovan defencen avulla painetta vastustajan headiin.

Remember boys that 110 prosentin keskittyminen on 95 prosenttia suorituksesta, kaikessa lajissa.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvät ystävät päivää taloon ja mitä mukavinta iltaa!

Täällä vietetään iltaa Eversti Sandelsin ja tämän kanssa.

Eversti on perinteinen upseeri, jalo ja taipumaton. Hänellä on myöskin taipumus tehdä allekirjoittaneesta entistäkin mukavampi tyyppi. Taino.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kylläpä tämä alkoholi nyt maittaakin. Sitä kun on nyt riittävästi yhdeksi illaksi, niin ei tarvitse hätiköidä tämän rituaalin kanssa.

Kyllä maittaa ja riittävästi olen tällä kertaa osannut itsekin hamstrata.
Minä olisin voinut suostua sellaiseen, että maksan itse viinani mutta ruoat tulevat sulta. Ja totta kai suuressa viisaudessasi jakaisit ilmaiseksi vinkkejä laihduttamiseen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tällä kertaa olin kaukaa viisaampi ja ostin alkoholiliikkeestä kaksi pullollista alkoholia.

Itsekkin viisastuneena varauduin kunnolla. Lähinnä voisi puhua uuden kieltolain tulemisen ennakoinnista, mutta mutta...

Voisin perustaa oman painonhallintaryhmän. Siinä ravinto-ohjelmassa syödään vähän mutta juodaan alkoholia vähän enemmän. Eikös kuulostakin mahtavalta ohjelmalta!
Teidä Jumaluutenne.
Odotan jo innolla lukujärjestystä. Olen kuin pieni lapsi karkkikaupassa ja nyt ensimmäistä kertaa ottamassa osaa ohjelmaan, jolta odotukset hipovat taivaita. Ensimmäistä kertaa auktoriteetti-ongelma ei liene este, joten oppilas Jere ilmoittautuu.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mikään ei muuten voita synkkää Suomalaista känniä. Onpas päässyt kasvamaan kyrpä pahasti otsaan. Noh joskohan se laantuisi illanmittaan.
 
Keskisuomalainen punkero ilmoittautuu!

Krapula todettiin korkeintaan kohtuulliseksi, sillä keskioluiden turvottama naama mahtui tarkastettaessa peiliin. Tarkoitus ei kuitenkaan ollut tällä tavalla tänään käyttäytyä, mutta näinpä sitä vaan istutaan keppana kourassa tietokoneen ääressä ja stereoissa soi paskaa.

Eli ei muuta kuin let's get hjümorous!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Helkuttilainen, kun ihmiset soittelevat jostakin Vihdistä ja Haukiputaalta, niin ei saa rauhassa kalsaroida. Enää en vastaa puhelimitse kenellekään. Tai no, yhdelle vastaan mutta se ei onneksi soita.

Mikä muuten olisi Käyttäjänimetön jumaluusnimesi?
Tuumataanpa hetki. Täytyy ensin päästä transsitilaan, yhteys Dionysokseen luulisi kyllä tämän punaviinini kautta tulevan, jota asiaa kyllä tässä koko ajan työstän tarmokkaasti mutta hätäilemättä.

Mehdi Baala on muuten hieno mies. Juuri juoksi alkueränsä ja voitti sen. Pariisista 2003 lähtien häntä olen kannattanut hyviin mailituloksiin. Silloin Hicham oli niukasti parempi. Ehkei tämä ketään täällä kiinnosta mutta tulipa mainittua.

Jumaluusnimeni olkoon tästä lähtien: Zordiosos. Tuossa nimessä on zorromaista sähäkkyyttä ja alkoholinhuuruista savuista tunnelmaa, vähän rockia sekä lopussa tunnelmaa letkeyttävä S-pääte.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Helkuttilainen, kun ihmiset soittelevat jostakin Vihdistä ja Haukiputaalta, niin ei saa rauhassa kalsaroida. Enää en vastaa puhelimitse kenellekään. Tai no, yhdelle vastaan mutta se ei onneksi soita.

Poliisilleko vastaat? Jos pahasti menee kalsaroinnit vituiksi, niin kyllä sekin sieltä vielä olemassaolostaan muistuttaa. Oot liian suosittu mies vai karkasiko tieto uudesta painonvartijoiden metodista jo Vihtiin ja Haukiputaalle?
Laitoin taas saunan päälle ja kohta löylyttämään itseään.
Tulipa radiosta äsken Gimmeliä, en edes muistanut kuinka paska biisi "etsit muijaa seuraavaa" on.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tulipa radiosta äsken Gimmeliä, en edes muistanut kuinka paska biisi "etsit muijaa seuraavaa" on.

Älä puhu paskaa, Gimmelin tytöt on aika ihquja ja niiden musiikki sopis mun mielestä hyvin vaikka Euroviisuihin.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Iltaa ihmiset, tarjolla tänään Olvia. Taustalla soi Leevi and the Leavings. Ei voi valittaa, NFL:ääkin illemmalla tiedossa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Älä puhu paskaa, Gimmelin tytöt on aika ihquja ja niiden musiikki sopis mun mielestä hyvin vaikka Euroviisuihin.

Justiinsa. No kai sitä voi tuotakin mieltä olla ;). Kaipa sitä laittaa voisi ainakin Jenniä tai Susannaa, mutta Ushmaa ei viitsisi. Kaverini kaverin isosisko kuitenkin kyseessä. Nyt saunaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös