Kalsarikänniketju

  • 5 236 964
  • 66 669

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mie olen ollut kuulemma (en itse muista kun olin kolme vee) Alatalon keikalla vuonna 1976..
Minä kävin Mikon keikalla 1.7.2009 Oulussa. Se oli ilmaiskeikka. Piti muista syistä johtuen hengailla siinä aivan keikkapaikan lähistöllä ja kun oli tunti ylimääräistä aikaa siinä kohtaa, niin menin paikalle sairaan huumorintajuni saattelemana. Rautavaaraa, Juicea ja Baddingiä se siellä raiskasi. Olihan se kokemus. Isäisämme muistelevat Talvisotaa kovana koettelumuksena, minä muistelen Mikko Alatalon keikkaa, jolta puolivälissä rintamakarkasin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jänikset maailmankartalle, Kuinka saisin rikki kookospähkinän, Jenkka hevosen puhdistamisesta sekä Kumipallona luokses pompin samassa setissä. Mitäs luulet?

No onhan noi tänä pänä ihan ok mut oliko muka jo sillon? Tosin alempana joku jo mainitsi että nykyään sinilasi-Mikko vetelee ilmaiskeikkoja, jouduitteko maksaan keikasta jotain -76? Niin se maailma muuttuu :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No onhan noi tänä pänä ihan ok mut oliko muka jo sillon? Tosin alempana joku jo mainitsi että nykyään sinilasi-Mikko vetelee ilmaiskeikkoja, jouduitteko maksaan keikasta jotain -76? Niin se maailma muuttuu :)
Siis nämähän on Nummisen ohjelmistoa, ei Mikon.

Ja kummastakaan ei vissiin maksettu; jotain puistokeikkoja olivat.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Siis nämähän on Nummisen ohjelmistoa, ei Mikon.

Ja kummastakaan ei vissiin maksettu; jotain puistokeikkoja olivat.

Niin ja mä oon kännissä, mitä sitten? Jos ihan tosissaan sanon niin en muuten tajunnu että esittäjä vaihtu välissä. Mä oon yhtä helppo kun Tuulola yks-ykkösessä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ihan sama mitä se on nykyisin. 1976 se oli aito asia. Häpee sinäkin jos et ollut paikalla.

Jaahans, olikko ite? Voinen vastata, etten ollut, kun opettelin vasta lukemaan silloin....

Jänikset maailmankartalle, Kuinka saisin rikki kookospähkinän, Jenkka hevosen puhdistamisesta sekä Kumipallona luokses pompin samassa setissä. Mitäs luulet?

Ja miten sen kookospähkinän saa muuten rikki? Nim yksi fiskars meni ja nainen ei tykännyt.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
nyt on niin, että valtimot tutisee. Kaljaa ja pokeria ekaa kertaa. Nössöillen tietenkin. Muutama lati talteen ja huomiseen. Aika juoksee äkkiä tässä töllistellessä. Kulijaillaan lissää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se on moro! Tuli käytyä vaihteen vuoksi baarielämää katsomassa ja elävää musiikkia kuuntelemassa mutta nyt taas turvallisesti kotona kalsareissa kossubatterya riipimässä. Kuinkas täällä ilta/yö etenee?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Totta hemmetissä, kunhan kujeilen. Kippis!

No niin kai määki. Nääs. Muija ahdistelee tekstiviesteillä baarista, pöljä sekin. ILmottaa nyt mulle että juo baarissa vettä kun ei kalja maistu. Voi voi, sitä se on välillä kun ei osaa hommia. Onneks mun ei tarvi joka viikonloppu olla baarissa vaan saan joka toinen vloppu olla ihan vaan himassa kolmistaan.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Se on moro! Tuli käytyä vaihteen vuoksi baarielämää katsomassa ja elävää musiikkia kuuntelemassa mutta nyt taas turvallisesti kotona kalsareissa kossubatterya riipimässä. Kuinkas täällä ilta/yö etenee?
Etenee kuin paikallisjuna. Täällä ollaan jo hihoja kääritty ja videoita vaihdeltu. Mihinkäs sitä tuli lippurahat tuhlattua?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Laiskana poikana ajattelin että näin pääsen helpommalla...
No joo, totta. Tytöt täältä puuttuu, joten uho ja pillukokemuksilla elvistely on jäänyt aika vähiin. Veikkokin muuten pistäytyi, tuli pillukokemuksista mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Wohoo, i'm in! Olen korvessa keskellä ei mitään ja viimeiset pari tuntia kynttilänvalossa taikinoinut tämän 'vetin kommunikaattorin kanssa päästäkseni KKK:hon. Sitten painelin joitakin nappeja ja täällä ollaan. Tosin bisset tuli yhtä vaille juotua jo tässä askaroidessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös