Kalsarikänniketju

  • 5 236 964
  • 66 669

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Poliisilleko vastaat?
En, muuan poliisi on appiukkoni, joten hänelle en kerro tästä kalsaroinnista mitään.

Tässä Jergukselle ja muille malliksi minun tänään suorittama ravinto-ohjelmani:

Klo 10.00 lasillinen vichyä. Heti perään toinen lasillinen.
Klo 10.10 kupillinen kahvia, runsaan maidon kera
Klo 10.20 kupillinen kahvia, runsaan maidon kera
Klo 12.00 kupillinen kahvia, runsaan maidon kera
Klo 13.00 lasillinen vichyä
Klo 14.30 lasillinen vichyä
(klo 15-16 tunnin juoksulenkki perkeleenmoisessa maastossa)
Klo 16.30 kauppa- ja Alkoreissulle.
Klo 17.30 200 grammaa raejuustoa, yksi viipale Emmental-juustoa ja desi maitoa. Aika maitopitoista kuulemma tämä ateria.
17.50 lasillinen vichyä
Klo 18.00 -> Alkoholia, mieluiten yli 12 %:sta, sen kalorimäärä on pienempi kuin olusissa ja vastaavissa miedoissa.

Jos tuon juoksulenkin korvaa tunnin railakkaalla nussimisella, niin aina parempi. Jatkoajan nykytrendin huomioiden, nussimiskohde voi olla mies, lammas, lehmä, poro tai jopa niinkin perverssi kohde kuin nainen. Pitää vain muistaa tikata kuin Singer, jotta kalorikulutus on juoksulenkkiä vastaava, mieluiten useammasta eri asennosta, jotta lihastasapaino pysyy balanssissa. Enää ei siis tarvitse vongata voimassaolevilta, vaan todeta: "no kun se minun dieettiohjelma nyt vaatisi sen tunnin tähän kohtaan, että kannustatko nyt, kuten lupasit vai..."
 
Viimeksi muokattu:

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ilmoittaudutaan tännekin. Ei pitänyt, mutta siivoukseen piti hakea rohkaisua... Nyt soitossa Ghost Brigaden tuorein, kevyesti kovinta kotimaista taas hetkeen!
 
Enää ei siis tarvitse vongata voimassaolevilta, vaan todeta: "no kun se minun diettiohjelma nyt vaatisi sen tunnin tähän kohtaan, että kannustatko nyt, kuten lupasit vai..."

Muuten kuulostaa oikeinkin hyvältä, mutta kuka jaksaa nussia tunnin? Sekin puuha käy nimittäin vartin - minkä katson olevan maksimiaika suoritukseen kaikkine lämmittelyineenkin - jälkeen jo aika tylsäksi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Oi suuri Zordiosos kerro mulle miten sinua tulee palvoa. Olen epätietoinen, joten kaipaan henkellistä opastustasi. Olisi minulla myös sitten myös muutama vieno rukouskin jos jaksat kuunnella.

Kas suuri kyrpä otsastani katosi kun painuin suihkuun kylmän veden alle varttitunniksi. Suosittelen kaikille, sillä pää menee niin jäähän ettei ajattelusta tule mitään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tässä Jergukselle ja muille malliksi minun tänään suorittama ravinto-ohjelmani:...

Ei perskele sovi miun vartalolle. Nimittäin en ole koskaan juonu maitoa, enkä jumaleichön aloita nytkään, menköön täydellinen vartalo sitten piloille ja hylkään ne miljuunat, jotka mallisopimus olisi tuonut.

Joudun siis soveltamaan ohjelmaasi, oi Jumala. Korvaan maitotuotteet vaikka Jägermeisterillä; siitähän saan niitä hiilihydraatteja, joita tarvitsen juoksulenkillä/ nussimisessa?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muuten kuulostaa oikeinkin hyvältä, mutta kuka jaksaa nussia tunnin? Sekin puuha käy nimittäin vartin - minkä katson olevan maksimiaika suoritukseen kaikkine lämmittelyineenkin - jälkeen jo aika tylsäksi.
No meneehän se, kun siinä touhutessaan voi samalla miettiä kaikenlaisia muita asioita, kuten vaikkapa miettiä pankkiasioita, katsella Serranon perhettä, kokata, tai mitä kukin tykkää tehdä taikka ajatella, silloin kun on joutilasta joutoaikaa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
No meneehän se, kun siinä touhutessaan voi samalla miettiä kaikenlaisia muita asioita, kuten vaikkapa miettiä pankkiasioita, katsella Serranon perhettä, kokata, tai mitä kukin tykkää tehdä taikka ajatella, silloin kun on joutilasta joutoaikaa.

Tunnin nussiminen kuulostaa siltä, että homma on suorittamista puolin ja/tai toisin. Ei sitä kyllä pelkkiä muita asioitakaan miettimällä pysty noin kauaa kykenemään vaan välillä on pakko kiinnittää huomiota vastapuoleenkin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No miksi ei?

Emätin se on kaverin kaverin isosiskollakin. Niinkuin on muuten naaraspuolisella hylkeelläkin!

Kukas kertoisi vitsin?

On kyllä. Mutta ei silti viitsi. Wikipediasta tsekkasin, niin onpa Ushma tainnut mennä naimisiinkin tässä jossakin välissä.
Käyttäjänimettömän ohjelma saa hyväksynnän täältä.
 
On kyllä. Mutta ei silti viitsi. Wikipediasta tsekkasin, niin onpa Ushma tainnut mennä naimisiinkin tässä jossakin välissä.

Niin no sitten.

Mystinen raportti parhaillaan meneillään olevasta Jyväskylä Rockista: "11 toista olut korkattu ja klamydian keikka oli saatanan hyvä mutta mokoma oli perkeleen hyvä moshattiin eturivissä remonntti miehen kanssa. lisää kaljaa ja lihiksiä sitten diabloa härväämään"

Pääasia että viihtyy!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oi suuri Zordiosos kerro mulle miten sinua tulee palvoa. Olen epätietoinen, joten kaipaan henkellistä opastustasi. Olisi minulla myös sitten myös muutama vieno rukouskin jos jaksat kuunnella.

Kas suuri kyrpä otsastani katosi kun painuin suihkuun kylmän veden alle varttitunniksi.
Minua voi palvoa kaikin tavoin ja rukouksia kuuntelen 24/7, kuten meille jumalille jo ennen minkään luontia universuminluonnin peruskurssilla opetettiin.

Vartti on aika vähän. Suihkussa olen pari kertaa ollut jopa 4,5 tuntia kerrallaan. Kerran eräässä motellissa minun luultiin mahdollisesti kuolleen ja omistaja rynni suihkutiloihin ovensa hajoittaen. Eihän minulla hätää ollut, olin vain nukkunut 4 h 25 min siitä suihkuajasta, istuallani.

Joudun siis soveltamaan ohjelmaasi, oi Jumala. Korvaan maitotuotteet vaikka Jägermeisterillä
Lupa annettu. Erittäin kelpo idea. Pieniä yksilöllisiä eroavaisuuksia kun saattaa olla. Jägermaisterkahvi kuulostaa kyllä aivan mahtavalta. Suosikkijuomani alkoholirintamalla on juuri tuo Jägermaister. Juuri siksi en ole sitä koskaan Alkosta tohtinut ostaa, sillä arvaamattomat ovat sen juoman tiet. Pahalla viinalla saa parhaat kännit, huonolla viinalla hyvät.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Poj(?)han on päässeet keskustelussa kunnon vauhtiin. Ei siinä mitään. Itse lämmittelin vanhoilla suomalaisilla ja nyt hain jotain näin perverssiä luureihin.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Aevansejasama. Kotimaasta se huikea musiikki taas tänäänkin tulee ja se on monien jarkkoimmosfanien ilahdukseksi jyväskyläläinen GHOST BRIGADE. Swallow the Sunin ex-kiipparisti Aleksi lähti näemmä tämän sakin remmiin eikä huonoa valintaa tehnyt laisinkaan. Isolation Songs on varmuudella vuoden 2009 kotimainen ja aika lailla kärkisijoilla overallissakin.
 
Aevansejasama. Kotimaasta se huikea musiikki taas tänäänkin tulee ja se on monien jarkkoimmosfanien ilahdukseksi jyväskyläläinen GHOST BRIGADE. Swallow the Sunin ex-kiipparisti Aleksi lähti näemmä tämän sakin remmiin eikä huonoa valintaa tehnyt laisinkaan. Isolation Songs on varmuudella vuoden 2009 kotimainen ja aika lailla kärkisijoilla overallissakin.

Kyllähän Aleksi ihan normaalisti edelleen StS:ssa vaikuttaa. Vai onko tässä nyt mennyt jotakin ohi? Rumpali Swallow the Sunista toki lähti jo keväämmällä, mutta ei kai nyt kiipparisti sentään?

Pakko muuten ottaa tuo Isolation Songs tarkasteluun, kun sitä vähän joka puolella kovana teoksena hehkutetaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Niin no sitten.

Mystinen raportti parhaillaan meneillään olevasta Jyväskylä Rockista: "11 toista olut korkattu ja klamydian keikka oli saatanan hyvä mutta mokoma oli perkeleen hyvä moshattiin eturivissä remonntti miehen kanssa. lisää kaljaa ja lihiksiä sitten diabloa härväämään"

Pääasia että viihtyy!

Niinpä niin. Pääasia, että viihtyy. Koin Klamydian Wanaja-festareilla 4 viikkoa sitten ja täytyy myöntää äijien osaavan hommassa. Toki pidän biiseistä muutenkin ja sillä varmasti on iso vaikutus asiaan.
Löysin Youtubesta jonkun tekemän 6-osaisen pätkän Estoniasta ja radioliikenteestä, mitä muut alukset kävivät yön aikana.
Kovin tuli surullinen mieli ja muistot tulivat mieleen. Vaikken ketään tuttuja menettänytkään turmassa. Muistan ikuisesti aamun, kun kuulin radion välityksellä onnettomuudesta.
 
Niinpä niin. Pääasia, että viihtyy. Koin Klamydian Wanaja-festareilla 4 viikkoa sitten ja täytyy myöntää äijien osaavan hommassa.

Hyvä, että Suomen rockkentällä osaamista riittää.

Joo. En mä jääkään kotiin. Tuli kutsu yhteen paikkaan yhden tyypin luo tekemään yhtä juttua. Saatan päästä panemaan.

Nähdään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muistan ikuisesti aamun, kun kuulin radion välityksellä onnettomuudesta.
Samoin. Olin juuri saanut kelloradion lahjaksi ja se 28.9.1994 oli ensimmäinen aamu, kun heräsin sillä kellolla ja herätysäänenä saman tien klo 7.00 uutislähetykseen. Olin tuohon aikaan erityisen aamu-uninen mutta tuo uutinen herätti jopa minut.

Menee muuten hiljalleen päähän tuo alkoholi. Tarkoitus siis toimii.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Minua voi palvoa kaikin tavoin ja rukouksia kuuntelen 24/7, kuten meille jumalille jo ennen minkään luontia universuminluonnin peruskurssilla opetettiin.

Rukous nmro1:) Annatko oi suurin kaikista jumaluuksista mulle rajattoman viinavaraston joka täyttyy itsestään? Voisin sen avulla järjestää palvontamenojasi paremmin sillä ajattelin että kunniaksesi ottaisin eri drinkin jokaisena vuodenpäivänä.

Rukous nmro2:)Anna mulle fyrkkaa niin paljon ettei tarvitse töissä käydä. Töissäkäynti nimittäin rajoittaa jumalaisen dieettisi harjoittamista.

Rukous nmro3:)Saisinko edellisiin liittyen hajoattomat sisäelimet, ettei alkoholin juonti vie hautaan minua sinun palvonnaltasi pois.

Rukous nmro4:)Saisitko Hifk fanit lopettamaan huonon pelin sattuessa virtuaalisen ranteidenauki vetämisen sekä viihdyttävää vaikka se onkin jatkuvan itkumuurin pitämisen?

Olen muuten kokoamassa tyhjistä oluttölkeistä alttaria Sinulle. Onko tämä soveliasta? Minkälaisen kirkon joskus tulevaisuudessa haluat?

Ja lopuksi soitan kappaleen Sinulle. Miellyttääkö tämä PmmP - Pariterapiaa.Oi suuri Zordiosos?
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kukas kertoisi vitsin?
Wilson Kirwa meni baariin papukaija olalla. Baarimikko kysyi että mistäs tuollaisen olet saanut. Papukaija sanoi että Afrikasta, siellä on näitä miljoonittain.

Evil mukana. Känniä... vaihteeksi. Ettei totuus unohtuisi ja silleen. Päivän möllötin lädifutista kun Bonuskanava sitä ilmaiseksi tarjoili.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Pitäisköhän lähtee baariin? Tämän vuoden ekana koulupäivänä oli ruokana nakkikastiketta, nimimerkin mukaan. Jos vaihtaisin nimimerkin säälipilluksi niin tuliskohan tänä iltana siinä tapauksessa pillua?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitäisköhän lähtee baariin? Tämän vuoden ekana koulupäivänä oli ruokana nakkikastiketta, nimimerkin mukaan. Jos vaihtaisin nimimerkin säälipilluksi niin tuliskohan tänä iltana siinä tapauksessa pillua?
Vaihda Tasoittavaksi niin ei aamulla ole niin paha olla.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Täälläpä sitä taas. Hetken jo tuntu, että menis ihan selvinpäin kekkuloinniksi, mutta eipä sit kuitenkaan. Piti käydä vielä lähistön pikku-Siwassakin varmistamassa juomapuolta.

Kuulantyönnössä näky olevan joku Christian Cantwell.. eli can't well tj. Joo. Taidan pysyä taas enemmän taka-alalla ja naureskella teille joilla kalsarikänniketju on enemmän hallussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös