Kalsarikänniketju

  • 5 236 996
  • 66 669

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pettäjä on kauhee. Voiko tää olla tehty ja sovittu juttu?

Toi on kyl tosi paha, mut uskoisin kuitenkin et on tehty/sovittu juttu. "Kaksi tornia" ja "meinaatsä pukeutua klonkuks" menee vähän överiksi.

Ai niin ja en tiedä bongasinko tän biisin täältä vai mistä, mutta kaunista on, sopii aika hyvin omiin tunnelmiin.

Leevi and the leavings-en tahdo sinua enää

Vanhoja suosikkeja uudelleen löydettynä, vuosien jälkeen.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Wohoo, i'm in! Olen korvessa keskellä ei mitään ja viimeiset pari tuntia kynttilänvalossa taikinoinut tämän 'vetin kommunikaattorin kanssa päästäkseni KKK:hon. Sitten painelin joitakin nappeja ja täällä ollaan. Tosin bisset tuli yhtä vaille juotua jo tässä askaroidessa.
Onneksi olkoon! Nuo saatanalliset kapineet eivät tahdo taipua selväpäisenkään nakkisormissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Wohoo, i'm in!
Moi Siipiveikko. Sie olet kuin parkkipirkko, aina kun vähiten odottaa niin putkahdat nurkan takaa.

Edit. Hyvin kytki Nimettömällä. Siehän olet jo vähän kuin minä. Mini-Minä. Olisin itse voinut tokaista tuollaista jos olisin ehtinyt. Lienet lukenut liikaa Eviliä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä sain kahdesti kans, pyytää ja olla ilman.

Noo, se on aivan yliarvostettu koko pillu... Tuohon ei voi muuta sanoa kuin että ilmanhan tässä jäätiin vaan eipä olisi tehnyt mielikään...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Melkein sain. Housut oli jo kintussa mutta nainen puuttui.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onneksi olkoon! Nuo saatanalliset kapineet eivät tahdo taipua selväpäisenkään nakkisormissa.

Sano se. Let alone nämä riisitautisille suunnitellut näppäimet vaan kun tämä Pandoran lipas antoi koko ajan jonkun fiinin virheilmoituksen kun yritin päästä JA:n keskustelupalstalle. Kahlasin kaikki mahdolliset asetukset läpi ja painelin nappuloita kuin MJ-vainaa ikään. Lopulta fiksumpi taisi antaa periksi.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Piti mennä nukkumaan jo kolme tuntia sitten, mut enää ei nukuta, joten se on sitten pelattava joku pokeri turnaus.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen muuten soittanut pari keikkaa Lossimiehen miehistössä. En kerro mitä soitinta ja milloin, mutta terkut pojille.

Katos perkele! Ethän sinä ihan turha äijä taida ollakaan! Ei sillä että olisin sitä missään vaiheessa epäillytkään...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Katos perkele! Ethän sinä ihan turha äijä taida ollakaan! Ei sillä että olisin sitä missään vaiheessa epäillytkään...
No jaa, mitä se turhuus on... Pitkä aika siitä on, viime vuosituhannella. Sen enempää en viitsi tarkentaa. Ja ne oli sellaisia tuurausvetoja. En ole virallisesti kuulunut bändiin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaan enpäs tuota tiennyt että Evil on musiikkimiehiä. Tai tiesin että on musiikkimiehiä mutta en tiennyt että on soittomiehiä. Mutta joka tapauksessa, tuo Lossimies on kyllä sellaista "hyvän fiiliksen musiikkia" jota tulee monesti pikkupöhnässä kuunneltua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaan enpäs tuota tiennyt että Evil on musiikkimiehiä. Tai tiesin että on musiikkimiehiä mutta en tiennyt että on soittomiehiä. Mutta joka tapauksessa, tuo Lossimies on kyllä sellaista "hyvän fiiliksen musiikkia" jota tulee monesti pikkupöhnässä kuunneltua.
70-luvun Finnhitsiä. Helppo niitä on vetää, ne on selkäytimessä ja biisit on rakenteellisesti helvetin yksinkertaisia. Ei tarvitse tietää kuin sävellaji niin kyllä siinä mukana mennään.

Joo, soitin mie jopa aktiivisesti 80-luvun jälkipuoliskon ja koko 90-luvun. Sittemmin lopahti into ja rämpyttelen enää kersoille tuutulauluja... Missään levyttäneessä bändissä en ole ollut.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Moi Siipiveikko. Sie olet kuin parkkipirkko, aina kun vähiten odottaa niin putkahdat nurkan takaa.

Minäpä kerron missä olen ollut. Löysin uudelleen nuoruudenrakastettuni, jonka luulin iäksi menettäneeni. Löysin hänet netin välityksellä, rohkaisin mieleni ja ehdotin tapaamista. Ei mennyt kuin kaksi päivää niin hän muutti luokseni asumaan.

Vaimo sanoi, että hän saa asua olohuoneessa kunnes järjestän hänelle oman huoneen. Peuhaan hänen kanssaan joka ilta, välillä viipyvissä odottavissa tunnelmissa, välillä päästäen kaiken irti. Vaimo joskus tosin valittaa, että on hankala katsoa telkkaria samassa huoneessa kun me oikein irroittelemme.

Hänen oikea nimensä on Roland TD-9KX, mutta olen jo ryhtynyt kutsumaan häntä hellittelynimellä "Kannut".
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa oma aikaansaamattomuus kun olen itselleni luvannut että opettelen uudelleen kitaransoiton. Joskus penskana jotain osasin rämpyttää mutta enää ei kyllä taitu mitään, mutta vakaa aikomus on ollut opetella soittamaan. Ei vaan saa aikaiseksi... edes sitä että ostaisi kitaran!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hänen oikea nimensä on Roland TD-9KX, mutta olen jo ryhtynyt kutsumaan häntä hellittelynimellä "Kannut".
Ja hyvät Kannut hän onkin!

Ei vaan saa aikaiseksi... edes sitä että ostaisi kitaran!
Pitäisi kyllä ostaa sähkökitara tai pari. Olen vaan niin kranttu, ettei mikä tahansa kelpaa. Mulla oli helvetin hyvä Strato jonka tyhmyyksissäni möin, siinä oli tarpeeksi ohut kaula kuten pitää kun nakkini ovat melko lyhyet. Muutenkin hemmetin hyvä kitara. SG:n tarvitsisin myös, paksumpaan ja rytmillisempään soittoon.

Nyt on vaan Yamahan akustinen perseräpsytin. Ei siinä mitään, hyvä kitara, mutta Evil voisi vaikkapa keksiä sähkön uudestaan piakkoin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on vaan Yamahan akustinen perseräpsytin. Ei siinä mitään, hyvä kitara, mutta Evil voisi vaikkapa keksiä sähkön uudestaan piakkoin.

Minulle riittäisi tuo akustinenkin vallan hyvin. Monta kertaa olen käsissäni pyöritellyt kitaraa mutta en sitten ole kuitenkaan saanut ostettua. Jospa tässä vielä saisi napattua itseään niskasta kiinni.

Mutta laitetaanpas välillä taas musiikkia. Herkkää, niin herkkää...
Nylon Beat - Jos
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös