Mä sain kahdesti kans, pyytää ja olla ilman.
Noo, se on aivan yliarvostettu koko pillu... Tuohon ei voi muuta sanoa kuin että ilmanhan tässä jäätiin vaan eipä olisi tehnyt mielikään...
Mä sain kahdesti kans, pyytää ja olla ilman.
Onneksi olkoon! Nuo saatanalliset kapineet eivät tahdo taipua selväpäisenkään nakkisormissa.
Olen muuten soittanut pari keikkaa Lossimiehen miehistössä. En kerro mitä soitinta ja milloin, mutta terkut pojille.Ei mutta laitetaanpas tästä vallan hyvää musiikkia yön pimeyteen: Tanssiorkesteri Lossimies - Hafanana
Olen muuten soittanut pari keikkaa Lossimiehen miehistössä. En kerro mitä soitinta ja milloin, mutta terkut pojille.
No jaa, mitä se turhuus on... Pitkä aika siitä on, viime vuosituhannella. Sen enempää en viitsi tarkentaa. Ja ne oli sellaisia tuurausvetoja. En ole virallisesti kuulunut bändiin.Katos perkele! Ethän sinä ihan turha äijä taida ollakaan! Ei sillä että olisin sitä missään vaiheessa epäillytkään...
70-luvun Finnhitsiä. Helppo niitä on vetää, ne on selkäytimessä ja biisit on rakenteellisesti helvetin yksinkertaisia. Ei tarvitse tietää kuin sävellaji niin kyllä siinä mukana mennään.Vaan enpäs tuota tiennyt että Evil on musiikkimiehiä. Tai tiesin että on musiikkimiehiä mutta en tiennyt että on soittomiehiä. Mutta joka tapauksessa, tuo Lossimies on kyllä sellaista "hyvän fiiliksen musiikkia" jota tulee monesti pikkupöhnässä kuunneltua.
Moi Siipiveikko. Sie olet kuin parkkipirkko, aina kun vähiten odottaa niin putkahdat nurkan takaa.
Ja hyvät Kannut hän onkin!Hänen oikea nimensä on Roland TD-9KX, mutta olen jo ryhtynyt kutsumaan häntä hellittelynimellä "Kannut".
Pitäisi kyllä ostaa sähkökitara tai pari. Olen vaan niin kranttu, ettei mikä tahansa kelpaa. Mulla oli helvetin hyvä Strato jonka tyhmyyksissäni möin, siinä oli tarpeeksi ohut kaula kuten pitää kun nakkini ovat melko lyhyet. Muutenkin hemmetin hyvä kitara. SG:n tarvitsisin myös, paksumpaan ja rytmillisempään soittoon.Ei vaan saa aikaiseksi... edes sitä että ostaisi kitaran!
Nyt on vaan Yamahan akustinen perseräpsytin. Ei siinä mitään, hyvä kitara, mutta Evil voisi vaikkapa keksiä sähkön uudestaan piakkoin.
Onnitelkaa minua nyt oikein porukalla. Mulla näyttäis olevan synttärit, tuplaluku.
Onneksi olkoon!
Onnea 11 vuotis päiväs johdosta... mä austeksteksteks....just tuli ratiosta