Nakkikastike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kaipa tässä voisi vähän kaljaa tissutella. KOFF saa kelvata tänä iltana. Vielä ois 15 yksikköä jääkaapissa, toivottavasti ei lopu kesken.
Voisin perustaa oman painonhallintaryhmän. Siinä ravinto-ohjelmassa syödään vähän mutta juodaan alkoholia vähän enemmän. Eikös kuulostakin mahtavalta ohjelmalta!
Lukukausimaksua ei ole, riittää kun palvotte minua ylijumalana. Jos Alko lähtee sponsoroimaan ideaani, niin siinä tapauksessa ryhmän viinat ovat ilmaisia. Luulisi kyllä Alkon innostuvan, eli idean läpimeno lienee läpihuutojuttu, sillä tällä ideallahan on mahtava kasvupotentiaali.Ei paha, mukana ollaan jos ei tarvitse suorittaa lukukausimaksua tai kustantaa viinoja itse.
Lukukausimaksua ei ole, riittää kun palvotte minua ylijumalana.
Lukukausimaksua ei ole, riittää kun palvotte minua ylijumalana. Jos Alko lähtee sponsoroimaan ideaani, niin siinä tapauksessa ryhmän viinat ovat ilmaisia. Luulisi kyllä Alkon innostuvan, eli idean läpimeno lienee läpihuutojuttu, sillä tällä ideallahan on mahtava kasvupotentiaali.
Kylläpä tämä alkoholi nyt maittaakin. Sitä kun on nyt riittävästi yhdeksi illaksi, niin ei tarvitse hätiköidä tämän rituaalin kanssa.
Kylläpä tämä alkoholi nyt maittaakin. Sitä kun on nyt riittävästi yhdeksi illaksi, niin ei tarvitse hätiköidä tämän rituaalin kanssa.
Tällä kertaa olin kaukaa viisaampi ja ostin alkoholiliikkeestä kaksi pullollista alkoholia.
Teidä Jumaluutenne.Voisin perustaa oman painonhallintaryhmän. Siinä ravinto-ohjelmassa syödään vähän mutta juodaan alkoholia vähän enemmän. Eikös kuulostakin mahtavalta ohjelmalta!
Tuumataanpa hetki. Täytyy ensin päästä transsitilaan, yhteys Dionysokseen luulisi kyllä tämän punaviinini kautta tulevan, jota asiaa kyllä tässä koko ajan työstän tarmokkaasti mutta hätäilemättä.Mikä muuten olisi Käyttäjänimetön jumaluusnimesi?
Helkuttilainen, kun ihmiset soittelevat jostakin Vihdistä ja Haukiputaalta, niin ei saa rauhassa kalsaroida. Enää en vastaa puhelimitse kenellekään. Tai no, yhdelle vastaan mutta se ei onneksi soita.
Tulipa radiosta äsken Gimmeliä, en edes muistanut kuinka paska biisi "etsit muijaa seuraavaa" on.
Älä puhu paskaa, Gimmelin tytöt on aika ihquja ja niiden musiikki sopis mun mielestä hyvin vaikka Euroviisuihin.
Kaipa sitä laittaa voisi ainakin Jenniä tai Susannaa, mutta Ushmaa ei viitsisi. Kaverini kaverin isosisko kuitenkin kyseessä.
En, muuan poliisi on appiukkoni, joten hänelle en kerro tästä kalsaroinnista mitään.Poliisilleko vastaat?
Enää ei siis tarvitse vongata voimassaolevilta, vaan todeta: "no kun se minun diettiohjelma nyt vaatisi sen tunnin tähän kohtaan, että kannustatko nyt, kuten lupasit vai..."
Tässä Jergukselle ja muille malliksi minun tänään suorittama ravinto-ohjelmani:...
No meneehän se, kun siinä touhutessaan voi samalla miettiä kaikenlaisia muita asioita, kuten vaikkapa miettiä pankkiasioita, katsella Serranon perhettä, kokata, tai mitä kukin tykkää tehdä taikka ajatella, silloin kun on joutilasta joutoaikaa.Muuten kuulostaa oikeinkin hyvältä, mutta kuka jaksaa nussia tunnin? Sekin puuha käy nimittäin vartin - minkä katson olevan maksimiaika suoritukseen kaikkine lämmittelyineenkin - jälkeen jo aika tylsäksi.