Kalsarikänniketju

  • 5 207 140
  • 66 637

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Panettaa niin saatanasti!!! Jos tiedät jonkun hyvän, mukavan näköisen muijan niin lähetä tänne! Panettaa! ;) Ja oonhan restonomi! Joten pillua luulis irtoavan! Voin laittaa yv:llä osoitteet jne... :D

Luulen että Jere ei kykene rattiin tänä iltana eikä Uleåborgin lentoaikataulut osu kohdalleen..
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Panettaa niin saatanasti!!! Jos tiedät jonkun hyvän, mukavan näköisen muijan niin lähetä tänne! Panettaa! ;) Ja oonhan restonomi! Joten pillua luulis irtoavan! Voin laittaa yv:llä osoitteet jne... :D

Ai hittolainen, se meni näin päin. Minä kun meinasin kysellä, että jos sieltä suunnasta löytyis kaksjalkaista, ihan mitä vaan kanasta - tikapuihin, niin tänne päin. Täällä mulla on seurana vain känsäiset kämmenet.

Ei maar, kai täs paree mennä nukkumahan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Luulen että Jere ei kykene rattiin tänä iltana eikä Uleåborgin lentoaikataulut osu kohdalleen..

Ja mullehan ei HIFK:läiset ja Kärppäläiset kelpaa!!! ;D

Joten pakko tyytyä flesuun! ;D

Joka muuten lämmitettynä kuumassa vedessä tuottaa aivan mielettömän nautinnon!

Mua alko panettaan kun ajattelinkin flesaa käytössä... AAH! ;D

Mä sanon, että enää ei puutu kuin työ, muija ja mukulat niin johan tää alkaa näyttään jo normielämältä! :)

Työnhaku alkaa maanantaina heti...

Vaimo toivottavasti tarttuu kainaloon siinä mukana...

Ja sit kun on vaimo niin varmasti jossain välissä "unohtuu" käyttää sitä sukellusvenettä ja hupshakkaa siskon likkani on saanu seuraa! ;D
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Joten pakko tyytyä flesuun! ;D

Joka muuten lämmitettynä kuumassa vedessä tuottaa aivan mielettömän nautinnon!

Mua alko panettaan kun ajattelinkin flesaa käytössä... AAH! ;D

No voi perkele. Eihän sitä asiantuntemusta tarvinnut KKK kauempaa hakea saatana. Noh Vilperi, hyvä ystäväni ja veljeni, mistäs flesun hommasit ja miten on toiminut? Onks sulla ihan pillu-flesu vai onko sulla sellanen monitoimityökalu missä on myös perse aukko? Ite oon kattellu netistä noita mut en oo vielä päätynyt mihinkään. Asiantuntemus on aina hyvä asia ja mielipiteet ratkaisevat aika paljon joten Vilperi panes nyt perkele parastas ja anna kunnon vinkit tällaiselle runkkarille.

Musalinkkinä Mustasch double nature joku live hässäkkä

http://www.youtube.com/watch?v=XjkBJFfX5ho&feature=related
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No voi perkele. Eihän sitä asiantuntemusta tarvinnut KKK kauempaa hakea saatana. Noh Vilperi, hyvä ystäväni ja veljeni, mistäs flesun hommasit ja miten on toiminut? Onks sulla ihan pillu-flesu vai onko sulla sellanen monitoimityökalu missä on myös perse aukko? Ite oon kattellu netistä noita mut en oo vielä päätynyt mihinkään. Asiantuntemus on aina hyvä asia ja mielipiteet ratkaisevat aika paljon joten Vilperi panes nyt perkele parastas ja anna kunnon vinkit tällaiselle runkkarille.

Musalinkkinä Mustasch double nature joku live hässäkkä

http://www.youtube.com/watch?v=XjkBJFfX5ho&feature=related

Ittelläni on se normipillu ja oon ollu ihan helkutin tyytyväinen! WAU! Sitä kun lämmittää etenkin kuumassa vedessä niin nautinto on taattu!

Siis tällainen ihan...

Toi on uskomaton nautinto mitä tolla saa aikaan! Aivan kuin aitoa nais! Helvetti kun alko tekeen taas mieli... Menee flesaan... ;D
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ittelläni on se normipillu ja oon ollu ihan helkutin tyytyväinen! WAU! Sitä kun lämmittää etenkin kuumassa vedessä niin nautinto on taattu!

Siis tällainen ihan...

Toi on uskomaton nautinto mitä tolla saa aikaan! Aivan kuin aitoa nais! Helvetti kun alko tekeen taas mieli... Menee flesaan... ;D

Eli ihan perus vaginalla mennään. Itseäni houkuttaa Eva Angelinan ja Ava Devinen pillut. Kassellaa. Nyt Fall Out Boy ja i don't care.

Tää ketju on kyllä ihan kuollut. Kauas Vilperi meinas leijua mukana vai miten? Flesu vai KKK vai molemmat?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eli ihan perus vaginalla mennään. Itseäni houkuttaa Eva Angelinan ja Ava Devinen pillut. Kassellaa. Nyt Fall Out Boy ja i don't care.

Tää ketju on kyllä ihan kuollut. Kauas Vilperi meinas leijua mukana vai miten? Flesu vai KKK vai molemmat?

No perusflesu ainakin alkuun... Sitten vois kehittää flesua paremmaksi... Tai parhaimmassa tapauksessa tarttuu se muijakin kainaloon niin ei tartte flesua... :D

En mä tiedä... Meen varmaan kohta nukkuun. Kuolluthan tää on kuin Jokereitten jatkohaaveet... :D

Prkl! Kun puhuit tosta flesasta! Sen verran alko täs kiihottaan et pakko flesata! Siis se on aivan mahtava nautinto! Ihan kun aitoa sais, paitsi se ei voi tulla paksuks... ;D
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No perusflesu ainakin alkuun... Sitten vois kehittää flesua paremmaksi... Tai parhaimmassa tapauksessa tarttuu se muijakin kainaloon niin ei tartte flesua... :D

En mä tiedä... Meen varmaan kohta nukkuun. Kuolluthan tää on kuin Jokereitten jatkohaaveet... :D

Tai HPK:n? Itselläni on joku perverssimäinen haave tai tuntemus siitä että HPK jatkaa mitalipeleihin. On se nyt vittu kumma ettei teidän ykköskentällä ja veskarilla hoidettaisi kalakukkoja. Itse uskon HPK:n ihan kybällä. Toivon että KalPa jatkaa (Susi Jussi) mutta uskon HPK:n. Tai jotain. Amatöörit menee nukkumaan! Kyllä laittaa vituttamaann tällainen amatöörien puuhastelu. Säälittävää! Ja itse en voi huomenna osallistua kun on parempaakin tekemistä kuin täällä oleilu. Vileäköhän Pasiradio menos? Vois vaik soittaa sinne?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tai HPK:n? Itselläni on joku perverssimäinen haave tai tuntemus siitä että HPK jatkaa mitalipeleihin. On se nyt vittu kumma ettei teidän ykköskentällä ja veskarilla hoidettaisi kalakukkoja. Itse uskon HPK:n ihan kybällä. Toivon että KalPa jatkaa (Susi Jussi) mutta uskon HPK:n. Tai jotain. Amatöörit menee nukkumaan! Kyllä laittaa vituttamaann tällainen amatöörien puuhastelu. Säälittävää! Ja itse en voi huomenna osallistua kun on parempaakin tekemistä kuin täällä oleilu. Vileäköhän Pasiradio menos? Vois vaik soittaa sinne?

No mut oli miten oli, meni Kalpa tai Kerho jatkoon niin ei kukaan, ei kukaan voi multa enää viedä pois tätä mun restonomiuttani. Ei edes kukaan kuopiolainen vaikka ne niin helvetin kieroja onkin! Ei edes Susi-Jussi! Vai voiko? Ottaa kaksin käsin kiinni todistuksestaan...

Ja perkele kaikki on vielä mahdollista! Aivan kaikki! Ei kukaan uskonut että HPK nousee kaudella 2002-2003:kaan puolareissa Tepsin ohi voitoissa 3-1 voittoihin 4-3. Tai että Tepsi nousee Kerhon ohi kaudella -96-97 välierissä voitoista 2-0 voittoihin 3-2. Tai että Suomi menettää Ruotsille MM-03 puolareissa johtoaseman 5-1, 5-6 tappioksi. Tai että Ruotsi häviää Naganossa Valko-Venäjälle puolivälierissä maalein 3-4. Tai että Vilperin koululla tapahtuu sellaista kuin tapahtui. Tämä kaikki todistaa sen, että kaikki on yhä mahdollista! Nyt vain maalinteko toimimaan ja yv kuntoon, niin sekin on siinä!

Itse en huomenna peliin mene sillä tunnen itseni liiankin hyvin mennäkseni huomenna peliin paikan päälle. Katselen pelin tv:stä...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Voi hyvänen aika, Restonomi ja Nakkikastike täällä jauhaa tekopiNpeistä... Hereillä ollaan, teidät on nähty. Riittävästi A-olutta kun tankkaa kiekkotreenien jälkeen niin tuloksena on hutikkainen olotila, kyllä näin on näppylät.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No mut oli miten oli, meni Kalpa tai Kerho jatkoon niin ei kukaan, ei kukaan voi multa enää viedä pois tätä mun restonomiuttani. Ei edes kukaan kuopiolainen vaikka ne niin helvetin kieroja onkin! Ei edes Susi-Jussi! Vai voiko? Ottaa kaksin käsin kiinni todistuksestaan...

Itse olen oppinut siihen että koskaan mikään ei ole varmaa. Joten Susi-Jussi kannattaa eliminoida pois kuvioista.

Onhan teillä Vihko, Viitaluoma, Tikkanen ja tietenkin Janne (http://www.youtube.com/watch?v=yYLJd2TEanY) yms.. Välierät kutsuu..
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voi hyvänen aika, Restonomi ja Nakkikastike täällä jauhaa tekopiNpeistä... Hereillä ollaan, teidät on nähty. Riittävästi A-olutta kun tankkaa kiekkotreenien jälkeen niin tuloksena on hutikkainen olotila, kyllä näin on näppylät.

Hyvä! Siellä alkaa Jokeri-fanikin pikkuhiljaa heräilemään! :)

Suora kysymys; Uskotko Jokereiden välieräpaikkaan enää? :)
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Toimintaa on tarkkailtu kello 23 alkaen, vasta nyt koin tilanteen välitöntä interventiota vaativaksi.

Myös tämä kevät on nähty: jos rantapallot ei lennä huomenna niin alkuviikolla sitten. Kolmannen matsin jälkeen pieni kipinä heräsi, mutta viimeisimmän "taiston" jälkeen sen voi taas kuopata. En usko.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mites on, ystäväni Vilperi veikö Flesu miehen vai vikö mies flesua? Moro smasa ja kaikki muutkin kukkujat ja tervetuloa mukaan antoisaan ja koskettavaan flesu keskusteluun. Olen käytössänne aamuun asti sillä juuri varmistui se että en saa tänään piirakkaa. Toisaalta krapulapano on ihan hyvä' asia, ja se koittaa huomenna. Seksisuhteet on mielestäni ihan asiallisia ja Tappara oli tänään todella hyvä.
 

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
On se nyt kumma..eikö kukaan keskitu nauttimaan jaloa alkoholijuomaa? Itse tasapainoilen Koffin ja Chivas Regalin välillä..toinen on parempaa...mutta kumpi? Any guesses? Ja musiikkina tottakai Harjavallan ylpeys.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
On se nyt kumma..eikö kukaan keskitu nauttimaan jaloa alkoholijuomaa? Itse tasapainoilen Koffin ja Chivas Regalin välillä..toinen on parempaa...mutta kumpi? Any guesses? Ja musiikkina tottakai Harjavallan ylpeys.

Terve ja heipä hei! Mitäs kuuluu ja tervetuloa? Vilperi taitaa olla matkalla terveyskeskukseen kun penho ei irtoo enää tekovitusta?
 

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
No ihmettelen mikä on vikana kun kkk osallistujat on näin vähissä? Pe-ilta ja kaikki...vai joko se on la....
No mutta chivasin naukkailu on kuin nousis ylemmäs....ja ylemmäs... vai??
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Onko ketään hengissä?...kävin tuolla kylillä ja kotonta löyty yllättäin vielä kaljaa..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Heh, metsästin tuon innoittamana seuraavan: Sash - Ecuador

Alkaa olla jo nukkumattisettiä. Enää ei puutu kuin Macarena.. http://www.youtube.com/watch?v=4NZjHKfbbiQ

Ei vittu, oikeasti...


Kuulehan veli Nokkis. Tuo Ecuador on aivan loistava, siis ei vittu aivan mahtavaa tavaraa, Tappara oli tänään todella hyvä yms.

Macarenaa en uskalla avata koska se biisi laittaa minut henkisesti liian koville sillä koinhan aikanaan ensisuudelmani Macar.. äh, antaa olla perkele.

Mutta, itse asiaan saatana. Kaljaa on ja silleen. Kaikki tukipilarit veti tän illan vituis täällä KKK-ketjus, joo ja olen katkera ja huomenna on turha vittuilla koska Nakkikastike menee treffeille eikä ehdi saatikka halua osallistua tämän ketjun toimintaan. Nyt lisempää olutta ja Youtube...

Mites Niksuli_ tms? joka/kuka ei täällä taida viihtyä mutta kirjoittaa hyvää settiä tuonne meidän omalle puolelle niin mites tuo Nokkiksen kesäjää homma? Olet sä lpr ja omistatko kortin yms?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös