En tullut tänne ihailemaan muotojasi mutta jos tällainen ruma ja typerä ihminen kelpaa seraksi niin mikäs siinä. Lisempää KOFFia ja hallituksen päätöstä odotellessa.
Koff on muuten HIFK:n sponsori. HYI! :D
Mitään saumaa esitää erivä mielipide?
Ois, kyllä totanoin.
Tää saatana Restonomi....
Mä olen ny restonomi! Ja olen päällikkö! Joten mun sana on laki!!! ;D
Tuleeko Vilperi mittaaman mun mailan jos laitan hyvän biisin?
Blur : Song2 = http://www.youtube.com/watch?v=JATWwU3Aa-4
Ps. Jan Latvalan maila on ylikäyrä
Aijai! Käyrä on!
Mutta käyrä se on mullakin! ;) Kelpaako kellekään!?! ;D
Nakkikastikkeelle siis toimilupa myönnetty! Oothan mun superhoitajan lempiruoka! ;D
Hah. Kukas sun superhoitaja on? ~Tahtookirjoittaa~? Ei kiitos. :) Jos se on Jasmine Tame tai Dasani Lezian niin lupaan harkita asiaa. Tosin sitä ennen pitää hoitaa muutama milffi ja yks mature pois alta.
Nyt Papa Roach ja scars..
Nakki, monta kertaa olet muuten pistänyt ton Blurin biisin soimaan viimeisen kahden viikon aikana? :D
Itseasiassa toi äskeinen tais olla eka kerta? En muista yhtään mutta milestäni tuo oli kyllä ensimmäinen kerta tähän ketjuun!?
Mitäs Kouris? Panettaako?
Panettaa. Panettaisko sua?
Joo, eiku olen tota blur2-biisiä tainnu tästä ketjusta bongata useammankin kerran.
Panettaa. Panettaisko sua?
Panettaa niin saatanasti!!! Jos tiedät jonkun hyvän, mukavan näköisen muijan niin lähetä tänne! Panettaa! ;) Ja oonhan restonomi! Joten pillua luulis irtoavan! Voin laittaa yv:llä osoitteet jne... :D
Panettaa niin saatanasti!!! Jos tiedät jonkun hyvän, mukavan näköisen muijan niin lähetä tänne! Panettaa! ;) Ja oonhan restonomi! Joten pillua luulis irtoavan! Voin laittaa yv:llä osoitteet jne... :D
Luulen että Jere ei kykene rattiin tänä iltana eikä Uleåborgin lentoaikataulut osu kohdalleen..
Joten pakko tyytyä flesuun! ;D
Joka muuten lämmitettynä kuumassa vedessä tuottaa aivan mielettömän nautinnon!
Mua alko panettaan kun ajattelinkin flesaa käytössä... AAH! ;D
No voi perkele. Eihän sitä asiantuntemusta tarvinnut KKK kauempaa hakea saatana. Noh Vilperi, hyvä ystäväni ja veljeni, mistäs flesun hommasit ja miten on toiminut? Onks sulla ihan pillu-flesu vai onko sulla sellanen monitoimityökalu missä on myös perse aukko? Ite oon kattellu netistä noita mut en oo vielä päätynyt mihinkään. Asiantuntemus on aina hyvä asia ja mielipiteet ratkaisevat aika paljon joten Vilperi panes nyt perkele parastas ja anna kunnon vinkit tällaiselle runkkarille.
Musalinkkinä Mustasch double nature joku live hässäkkä
http://www.youtube.com/watch?v=XjkBJFfX5ho&feature=related
Ittelläni on se normipillu ja oon ollu ihan helkutin tyytyväinen! WAU! Sitä kun lämmittää etenkin kuumassa vedessä niin nautinto on taattu!
Siis tällainen ihan...
Toi on uskomaton nautinto mitä tolla saa aikaan! Aivan kuin aitoa nais! Helvetti kun alko tekeen taas mieli... Menee flesaan... ;D
Eli ihan perus vaginalla mennään. Itseäni houkuttaa Eva Angelinan ja Ava Devinen pillut. Kassellaa. Nyt Fall Out Boy ja i don't care.
Tää ketju on kyllä ihan kuollut. Kauas Vilperi meinas leijua mukana vai miten? Flesu vai KKK vai molemmat?