Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 984
  • 66 679

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Saako tänne ilmoittautua, vaikka vain pohjustaa iltaa varten?

Siitä vaan. Itsellä vielä kaupassa käynti lykkää aloitusta.

Kova urheiluilta ois, mutta kaikki perhana samaan aikaan. HPK-KalPa, Jokipojat-Sport ja Fulham-ManU. Onneksi edes Mestis-finaali käynnistyy 1,5 tuntia myöhemmin. ManUn pelin voisi laittaa vaikka talteen ja katella lätkän jälkeen.

Sen verran vielä viime öisistä KKK:n keskusteluista, että kovia biisejä siellä lueteltiin, Drömhus ja Princessa. Niitä on tänään tullut kuunneltua. Kuten myös Nightwish - Crimson Tide Deep Blue Sea. Plus tietysti KalPan uudet biisit. Jotain ManUa voisi laittaa vielä jossain vaiheessa.

Edit. Olut sihautettu auki ja täältä tulee luvattua ManUa.
http://www.youtube.com/watch?v=ZzkresBOxnQ&feature=related

Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kohta alkaa taistot. Harmi kun kaikki samaan aikaan, mutta ei voi mitään. Olutta riittää ja televisio toimii. Ei muuta kuin näillä eteenpäin...

Manchester United - Take me home united road
http://www.youtube.com/watch?v=Y7nChe--t9s&NR=1

Turmion Kätilöt - Verkko heiluu
http://www.youtube.com/watch?v=pnSwUuSwBGE

Turmion Kätilöt - Lentävä KalPan ukko
http://www.youtube.com/watch?v=R57gJHZ4a20&feature=related

Myöpä tehtiin muali, työpä että tehnä. :)

Ja joku innokas voi lisätä jotain Jokipoika loilotuksia, jos löytyy.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ihan vaan, että verenkierto toimisi. Tai, no... Rommitoteja tässä jotta lämpenisi ja siten voikin taasen siirtyä ronkeloon ja olueeseen.

Loistavaa tsettiä viimeyönä Nakilta ja restonomilta. Vai että minua tai Uleåå olisitte halunnut laittaa... Hmmp, kuitti tulossa!!

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Punaviinijoukot eversti Sandelsin johdolla vievät iltaa tahdikkaasti eteenpäin. Ei valittamista, hyvässä komennossa ollaan.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Päivän tissuttelu ja jännittäminen helvettiin, nyt lähtee......kiitos Toni ja muu sakki. Tapsaa karpalomehulla, cheers.

No, ainakin on viimeinenkin städiläinen jengi beachilla. Sitten kun vielä Blues (ai juu, sehän ei oo stadia) lähtisi lomille, niin hyvä olisi. Mutta ei teidänkään nyt taas tarvitse mestaruutta pokata :)

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Päivän tissuttelu ja jännittäminen helvettiin, nyt lähtee......kiitos Toni ja muu sakki. Tapsaa karpalomehulla, cheers.

Luulisin, että olen ensimmäistä kertaa, ja myöskin viimeistä kertaa samaa mieltä sinun kanssa. Ei ole ollut tapana kärppyjä kiitellä, mutta nyt se tulee; kiitos tästä mielihyvästä!

Ronkelolla jatketaan, kohti koivujen lämmittämää bastua....

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jostainhan se lohtu haettava on. Lapset nukkumassa?

Näin. Juuh, vaimo hoitelee lapsosia, kun itsellä on muuta tekemistä. Siis en tarkoita tätä, mitä nyt teen, vaan ensitalven polttopuita tehnyt tänäänkin, joten rauhassa saa tässä ottaa "muutaman" ja palautella bastussa...
Ronkelolla etiäpäin.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ette tykkää pitkistä tarinoista, mutta pakko on vaan alkaa selvittää. Hameenlinnassa oli tiukka peli, ja oisin toivonu, että KalPa laittaa poikki, jotta tiuke säästää 25 euroa jo maksetusta Play-off kausikortista ensi kauden korttiin. No tiukka peli hävittiin, mutta tilanne ei ole ollenkaan niin synkkä. KalPa pelaa yhden kotiottelun, niin kyllä minä mielelläni maksan KalPalle sen (jo maksetun) 25 euroa. Kuka sitten onkin vastassa, näin minä en ajattele enää välierissä. Vertaa minne menee lipputulot välieristä eteenpäin.

En laita edes sulkuihin ja voisin laittaa oikeitakin hymiöitä, mutta tähän nyt sitten niitä tarpeen mukaan, miten kukin haluaa.

Olutta on otettu ja toiseen ketjuun tuli listattua KalPa-biisejä, niin niitä kuunnellessa. Jotenkin ihmeellisesti tuon oman joukkueen biisit on parhaita. Ei aleta tehdä mitään romaania tästä, niin nakuttelen myöhemmin ehkä jotain.

Editoin sen verran, että onhan tää Play-off parta jo helvetin pitkä näin KalPan kannattajalle. 5.3. aamulla viimeksi ajettu. Tämä selvä.

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Paha lähtä näihin sanomaan viittauksiin sanomaan, eikä linkkejäkään uskalla laittaa joten...Kuunnelkaa musiikkia, tulee loistava fiilis. Tapsaa kuontaloon heti. Jerelle peukku.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aha... No joo, eihän tämä olekaan mitenkään se ykkösjuttu ainakaan niin pitkään, kun itse Mielis ei ole areenalla.

Jotain sanottavaa minulle?

Mutta kuitenkin, bastu oli loistava, kuten ennenkin. Jokunen litra toki olutta meni, mutta ajoi asiansa.
Niin, ja vaimo haluaa nyt Roomaan. Saan ainakin nähdä Sikstuksen kappelin katon.... Ja loistavaa aikaa loundgessa, kenenköhän stagoja voikaan bongata....

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
E-e-ei tota (hei kaverit, täällä mä oon) mitä sä n-ninq haluat niin se kyl onnistuu

anytime.

Toisekseen, ei sulla ole kavereita, joten älä viitsi jauhaa shittiä.

Ja muillle ( tuollainen Rooman matka); mitä muuta järkevää katseltavaa siellä on? Jos jotain erityistä, mihin ei olis aivan järjetön jono, niinkuin Venäjän museot...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Terviisiä napapiiriltä.

Kuuntelin Kärppäin matsia ja päätin jonnin verran gloryhuntata Kärppiä tämän kevään, Matista huolimatta. Pronssi kelpaisi, tulisi 7:s mitali putkeensa.

Panin eukkoehdokkaan nukkumaan ja tässä nyt punkuissani lueskelen Jokerikannattajien avautumisia. Paras oli 2 päivää sitten: "Hjalliksena nyt sanoisin, että eroamme SM-liigasta, niin törkeää se Rönnin viheltely oli". Tuo naurattaa nytkin. On se tunteikasta tuo kumilätkän lätkiminen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy