Kalsarikänniketju

  • 5 246 608
  • 66 704

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Paha lähtä näihin sanomaan viittauksiin sanomaan, eikä linkkejäkään uskalla laittaa joten...Kuunnelkaa musiikkia, tulee loistava fiilis. Tapsaa kuontaloon heti. Jerelle peukku.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Aha... No joo, eihän tämä olekaan mitenkään se ykkösjuttu ainakaan niin pitkään, kun itse Mielis ei ole areenalla.

Jotain sanottavaa minulle?

Mutta kuitenkin, bastu oli loistava, kuten ennenkin. Jokunen litra toki olutta meni, mutta ajoi asiansa.
Niin, ja vaimo haluaa nyt Roomaan. Saan ainakin nähdä Sikstuksen kappelin katon.... Ja loistavaa aikaa loundgessa, kenenköhän stagoja voikaan bongata....
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
E-e-ei tota (hei kaverit, täällä mä oon) mitä sä n-ninq haluat niin se kyl onnistuu

anytime.

Toisekseen, ei sulla ole kavereita, joten älä viitsi jauhaa shittiä.

Ja muillle ( tuollainen Rooman matka); mitä muuta järkevää katseltavaa siellä on? Jos jotain erityistä, mihin ei olis aivan järjetön jono, niinkuin Venäjän museot...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Terviisiä napapiiriltä.

Kuuntelin Kärppäin matsia ja päätin jonnin verran gloryhuntata Kärppiä tämän kevään, Matista huolimatta. Pronssi kelpaisi, tulisi 7:s mitali putkeensa.

Panin eukkoehdokkaan nukkumaan ja tässä nyt punkuissani lueskelen Jokerikannattajien avautumisia. Paras oli 2 päivää sitten: "Hjalliksena nyt sanoisin, että eroamme SM-liigasta, niin törkeää se Rönnin viheltely oli". Tuo naurattaa nytkin. On se tunteikasta tuo kumilätkän lätkiminen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mulla on kuule Isoja keva..kavereita.

Varo, ettei keuli pahasti.
Susta saa kuitenkin ihan saman, kuin ihmisestä, joten eiköhän anneta sun kasvaa rauhassa vielä jokune vuosi...?
Jos kuitenkin tulee kauhea tarve, niin tavoitat minut yyveellä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
http://www.youtube.com/watch?v=ydG103sSI1E

Jostain syystä tuo Nightwish ja tää biisi aina painaa mieleen voittaja fiiliksen.

Bliz, M10, d2uce, wilco. Anteeksi huono muistini tässä kohtaa, mutta miksi muka... voitto voisi lips.... KalPalta pois. Kovat on kaverit vastassa mutta jos se minusta on kiinni, niin M10, pidä pää ylhäällä.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
HPK:llakin on myös kovia kavereita. Bliz jättiläismäisenä sentterinä, varmasti maaleja painetaan, jos vaan laiturit ei pelkästään hyökkää. Näkisin tuommosena Makkosen Mökkösenä, tämä on kyllä loukkaus Bliziä kohtaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vaikka teitä JWCHPK miehiä on aika perkeleesti, niin en kovin kivaa teille halua, vaikka mukavaa porukkaa olettekin. Eiköhän tehdä niin, että se kiva loppu tähän iltaan, ja laitan vaikka teille nättejä lättyjä ens JWC:ssä... No nyt mennään jo lupailemaan jotain, mitä ei pystytä pitämään.
 

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Voi seitan kun sattuu päähän. Heräsin juuri ja huomasin kännykän olevan vielä tallella. Hieno fiilis. Sit menin jääkaapille aamupalalle ja siellä oli pelkkää punaista koffia. Eli aamiaisella jatketaan...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Yksinkö täällä pitää jälleen Jatkoajan ihmeitä päivittää?

No onhan tänne tullut joskus jo ennenkin kirjoitettua, joten jatketaan tästä. Seuraava kännääjä saa jatkaa tarkemmin.

Ja perkules. Olen vasta sijalla "14" kaikkien aikojen kalsarikännääjissä. Hävettää. Vaikka olenkin tuore taistelija.

Niin silti!

Ykkössijallehajan ei toki voi päästä. Se on jo viety. Kenenkään maksa ja päivät eivät sen ylittämiseen. Mielikuvitushahmo on liikaa, kenelle tahansa. Jopa niille, jotka eivät ole skitsoja(enkä nyt meinaa että mielikuvitushahmo olisi sellainen).
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ihan vaan vittuilun vuoksi ihmettelen, että missä Kalsarikännijengi on sunnuntai-iltana? Eihän kello ole vielä paljoakaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tiesin, että olevinaan ammattilaiset luikkii häntä koipien välissä pakoon tänään. Toiset haukkaa sitä ihteään olevinaan ja toiset on tänään KKK:ssa olevinaan. Ei pelkästään siksi, että suatan piästä Jyväskyllään, vaan eikös tän pitäny olla ammattilaisten ilta? Miten vitussa tää parta voi kasvaa jo toista milliä? No lopsuttelen tuosta biisin teillekin... jotain yötoiveita siellä tuassiisa

http://www.youtube.com/watch?v=ydG103sSI1E

Ainiin, kun ei sinne Hameenlinnaan tarviikaan ennää mennä. Aika harmi sinänsä, varmaan ihan kiva paikka ois ollu.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Täällä yksi KKK:n edustaja vielä ylhäällä hyvissä voiton hyöryissä. Kerran mietin, että mikähän helkkari se oli se Nightwishin kipale mutta en löytänyt mistään mutta sieltähän se juuri se samainen tuli. Kiitos ja eikun fiilistelemään. Niin ja onnea välieräpaikasta. Toivotaan, että pelikaani ei syöksy vielä turbiiniin vaan hoitaa espoossa huomenna. Säästetään finaaliin vasta se JYP-KalPa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täällä yksi KKK:n edustaja vielä ylhäällä hyvissä voiton hyöryissä. Kerran mietin, että mikähän helkkari se oli se Nightwishin kipale mutta en löytänyt mistään mutta sieltähän se juuri se samainen tuli. Kiitos ja eikun fiilistelemään. Niin ja onnea välieräpaikasta. Toivotaan, että pelikaani ei syöksy vielä turbiiniin vaan hoitaa espoossa huomenna. Säästetään finaaliin vasta se JYP-KalPa.

Kiitos! Vaikka kai ne nyt muut yritti siellä minun puolesta. KalPa tulee jäälle, niin näin me soitellaan. Mulle sama milloin kohdataan, kunhan nähdään se JYP-siiriiie... By Tami

No ei mutta yrittihän se HPK:kin ihan kivasti. Rupes jo itteekin pelottammaa se fyysisyys. Toivottavasti seuraava ei oo nii vyysine.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyätön ja koditon pääsi pitkästä aikaa omaan himaansa yksikseen nollaamaan, jolloin ei ole kaikkein suurin ylläri, että KKK pitenee nyt parin rivin verran. Mitään massiivisoseita ei tänään haeta, vaikka eihän tiistai-illassa mitään vikaa ole kännäilymielessä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Talvilomalla olen tämän viikon. KOFF maistuu loman kunniaksi. Harmi ettei vaimolla ole lomaa samaan aikaan. Korkkaanpa lisää KOFFIA ja laitan Maidenin Early days dvd:n pyörimään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös