Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 882
  • 66 679

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Onhan Haatajalla noita kämppiä. Se että asuuko Haataja vanhassa rappeutuneessa kivitalossa takatöölössä, Kärppien paskanhajuisessa pukukopissa tai jossain Ruottalaisessa bordellissa on ihan yksi lysti.

Olin juuri menossa muokkaamman aiempaan viestiäni, että kuvaus päättyi sanoihin "ettei oo niin pitkä matka kantaa kamoja". Joku kuulemma on sittemmin valistanut, että kantohommia varten on IFK:ssa ihan muut jannut (ja / tai taksiyhtiöt...).

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tuntuu pahalle KalPafanien puolesta mutta HPK jatkaa välieriin, tämä ei ole vittuilua vaan tämä on totuus. Ikävä kyllä KalPan maalivahtipeli osoittautunee akilliseksi kantapääksi kun käydään pelaamaan oikeasti sijoituksista.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Freddie Freeloaderkin on näköjään tehnyt comebackin. Missäs sinä olet piileskellyt?

Olen kuntoillut, laihtunut, nuorentunut, raitistunut, edennyt urallani, ollut rakastava aviomies ja hyvä perheenisä, harjoittanut hyväntekeväisyyttä, estänyt ilmastonmuutoksen...not.

I'm just getting too old for this shit.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huomenna hallille ottamaan miehestä (tai naisesta) mittaa?
Kuopiosta on tulossa n. 300-400 kannattajaa.

Mä tunnen itteni liian hyvin, etten menen sinne. Jos käy huonosti niin olen vaaraksi KAIKILLE! SIIS AIVAN KAIKILLE! :D

Ja oon ny tääl pohojanmaal... Saas nähä miten junat kulkee ja elämä hymyilee... Onnex tulee TV:stäkin...

Mut täytyy muistaa että lätkä ei oo koko elämä! :)

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yksi pienenpieni Calvados illan päätteeksi menossa. Vaimo nukkumassa ja hiljaisuus vallitsee. Mikäpä tässä vaikka useammankin ottaisi, paha vain, että kaljat jäivät (tarkoituksella) ostamatta ja Calvadospullokin kumisee tyhjyyttään.

Huomenna on tiukka musiikillinen treenipäivä joten ehkä hyväkin ettei tissuttelu pääse ottamaan niskalenkkiä.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tsekkasin vaan, oletko se sinä, vai joku Milli Vanilli. Velkam päk.

Kiitos tos. Kovaa on kiekkoelämä tänä keväänä meikäläiselle kun molemmat kannattamani seurat ovat n. 30 vuoden odotuksen jälkeen päättäneet yhtä aikaa ryhtyä menestymään. Vuoropäivin saa nitroja syödä (ja olutta juoda) kummankin otteita seuratessa.

Ei auta, mentävä on, tuskin tätä osuu kohdalle taas seuraavaan 30 vuoteen (jona aikana minut lienee jo saatettukin maanomistajaksi urkumusiikin säestyksellä).

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Antakaas määki lasken mitä elämästäni puuttuu...

Ne on täs järjestykses?

1. Työ

2. Muija

3. Mukulat

Sit se ois mullakin ns. normielämä... :D

Helvetti, kuka huolis Vilperin?!! :D

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voiks Vilperin faksata?

Jos maksat.

Nyt kuuntelen jonkun Euroviisuketjun innoittaman iki-ihanaa Norjalaista sankaria nimeltänsä Geir Rönning ja edustusbiisiä why?

Mielestäni ihan asiallinen esitys, ainoo vaan että tosta puuttuu kaikki edellytykset millä saattaisi pärjätä noissa karkeloissa.

Linkki Geirin mahtitekoon : http://www.youtube.com/watch?v=z_CZcYMD3JU

Mut tää on jo parempaa.. Ps. soveltuu Ruotsalaisille, Suomen-Ruotsalaisille, Ahvenanmaalaisille, Jere#3 sekä kaikille ketkä jaksaa innostua ruotsin kielrstä yms.. Mut voittaja on ainoo oikee eli MUSTASCH!! Eli seuraava clippi on jostain Ruotsin ns. Emma-Gaalasta : paras kohta 35 sek kohdalla http://www.youtube.com/watch?v=vuIvhsYqT94&feature=related

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ole ny sitten hetki bastussa nii sinäkin aikana kävi freddie vapaamatkustaja täällä. Olisimpa ollut silloin siellä. Vähän niinkuin Led Zeppelinin keikka...
Okei, hivenen liioittelin, mutta

Saunassa oli lämpöä, muttta se nainen, joka asuu ttäällä, viilensi, joten en palanut.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Missä on kaikki!?! Perkele perjantai ja Vilperin päivä on koittanut!?!

Mun osalta tää ei ole enää muuten kalsarikänni vaan alastonkänni... Ja sit kaikki naiset tulvivat tänne... ;D

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Missä on kaikki!?! Perkele perjantai ja Vilperin päivä on koittanut!?!

Mun osalta tää ei ole enää muuten kalsarikänni vaan alastonkänni... Ja sit kaikki naiset tulvivat tänne... ;D

En tullut tänne ihailemaan muotojasi mutta jos tällainen ruma ja typerä ihminen kelpaa seraksi niin mikäs siinä. Lisempää KOFFia ja hallituksen päätöstä odotellessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy