Kalsarikänniketju

  • 5 218 325
  • 66 665

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Antakaas määki lasken mitä elämästäni puuttuu...

Ne on täs järjestykses?

1. Työ

2. Muija

3. Mukulat

Sit se ois mullakin ns. normielämä... :D

Helvetti, kuka huolis Vilperin?!! :D
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voiks Vilperin faksata?

Jos maksat.

Nyt kuuntelen jonkun Euroviisuketjun innoittaman iki-ihanaa Norjalaista sankaria nimeltänsä Geir Rönning ja edustusbiisiä why?

Mielestäni ihan asiallinen esitys, ainoo vaan että tosta puuttuu kaikki edellytykset millä saattaisi pärjätä noissa karkeloissa.

Linkki Geirin mahtitekoon : http://www.youtube.com/watch?v=z_CZcYMD3JU

Mut tää on jo parempaa.. Ps. soveltuu Ruotsalaisille, Suomen-Ruotsalaisille, Ahvenanmaalaisille, Jere#3 sekä kaikille ketkä jaksaa innostua ruotsin kielrstä yms.. Mut voittaja on ainoo oikee eli MUSTASCH!! Eli seuraava clippi on jostain Ruotsin ns. Emma-Gaalasta : paras kohta 35 sek kohdalla http://www.youtube.com/watch?v=vuIvhsYqT94&feature=related
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ole ny sitten hetki bastussa nii sinäkin aikana kävi freddie vapaamatkustaja täällä. Olisimpa ollut silloin siellä. Vähän niinkuin Led Zeppelinin keikka...
Okei, hivenen liioittelin, mutta

Saunassa oli lämpöä, muttta se nainen, joka asuu ttäällä, viilensi, joten en palanut.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Missä on kaikki!?! Perkele perjantai ja Vilperin päivä on koittanut!?!

Mun osalta tää ei ole enää muuten kalsarikänni vaan alastonkänni... Ja sit kaikki naiset tulvivat tänne... ;D
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Missä on kaikki!?! Perkele perjantai ja Vilperin päivä on koittanut!?!

Mun osalta tää ei ole enää muuten kalsarikänni vaan alastonkänni... Ja sit kaikki naiset tulvivat tänne... ;D

En tullut tänne ihailemaan muotojasi mutta jos tällainen ruma ja typerä ihminen kelpaa seraksi niin mikäs siinä. Lisempää KOFFia ja hallituksen päätöstä odotellessa.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hah..kalsareita tahi tällä hetkellä junttiverkkari känää täälläkin vedetään. Oikein naurattaa selvinpäin aina häviän pokerisa, nyt oon menny pari kertaa vahingosa all inii ja on käyny aika tuuri 120eur voitolla..mutta kohta sijotetutkin rahat on menny.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tullut tänne ihailemaan muotojasi mutta jos tällainen ruma ja typerä ihminen kelpaa seraksi niin mikäs siinä. Lisempää KOFFia ja hallituksen päätöstä odotellessa.

Mun tekemä Nakkikastike maistuu ainakin meitin superhoitajalle joten etköhän sinäkin sovi kuvioihin... :D

Koff on muuten HIFK:n sponsori. HYI! :D

Mulle tulee niin ikäväkin kaikkea koulua koskevaa... Tapahtumia, opettajia, sähköpostia, intraa, kaikkea!!! Ei helvetti! Äkkiä se 3,5 vuotta vierähti! Mutta nyt se on ohi! :)

Mutta jumalauta mun muoroissa ei ole kuin ihailemisen aihetta!!! On ainakin jotain mistä ottaa kii nussiessa!!! ;D
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Emmää teistä tiiä, mutta viini on pahaa! .. Pakko mennä käymään paikallisessa huuhtomassa huurteisella pois tämä iljettävä maku nielusta..

Antakaa anteeksi. Tulin ja poistun samalla viestillÄ
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tää saatana Restonomi kyykyttää nyt meitä keisareita tosissaan. Mielikuvitushahmo muna kädessä Yotubessa? Hakuna Johanna Kurkela? Jere sammunut saunan lauteille? Tahtookirjoittaa karannut ravintolaan? Yms.

Hah, naapurin mummo kävi valittamassa just mölystä vaikk kuuntelen musiikkia kuulokkeilla. Aika hyvä kuulo saatana. Ihme naakkka kun tunkee nokkansa joka paikkaan. Hyvällä lykyllä saan muuten vielä pillua tänä yönä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jere on vaan ihan hiljaa ja menee jatkamaan N'Syncin seuraamista juutuupiin. Mul ois muuten vinkki! Bye Bye Bye on aikas hyvä ;)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Aijai! Käyrä on!

Mutta käyrä se on mullakin! ;) Kelpaako kellekään!?! ;D

Nakkikastikkeelle siis toimilupa myönnetty! Oothan mun superhoitajan lempiruoka! ;D

Hah. Kukas sun superhoitaja on? ~Tahtookirjoittaa~? Ei kiitos. :) Jos se on Jasmine Tame tai Dasani Lezian niin lupaan harkita asiaa. Tosin sitä ennen pitää hoitaa muutama milffi ja yks mature pois alta.

Nyt Papa Roach ja scars..
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hah. Kukas sun superhoitaja on? ~Tahtookirjoittaa~? Ei kiitos. :) Jos se on Jasmine Tame tai Dasani Lezian niin lupaan harkita asiaa. Tosin sitä ennen pitää hoitaa muutama milffi ja yks mature pois alta.

Nyt Papa Roach ja scars..

Se on sellainen Oranssi piru... ;D

Jos olisit kovin innokas HPK-fani niin saattaisit tunteakin... Se on niin mahtava tyyppi! Järkännyt ennen monia HPK:n vieraspelireissuja ja ollu järkkärinä Rinkelinmäellä...

Joo, mutta turha häntä mulle alkaa tekemään morsianehdokkaaksi. Se on mua liian paljon vanhempi... :D Enkä tunnusta voisinko panna sitä... Hähää... ;D Se on vaan ihanin tyyppi jonka mä olen koskaan tavannut!!! ;D

Ja HYI jos se lukee tän viestin... Et oisin muka valmis paneen häntä... ;D Ny äkkiä niitä viestei ettei vaan nää tätä viestii... :D

No ny ainakin alkaa varmistuun etten mee tänään peliin kun sellain bussi lähtee 10 tunnin kuluttua jolla ehtisin siihen junaan jolla ehtisin peliin... Se oli siinä... Onnex tulee Canalilta. Ja ehkä parempi näin! En ole tappion tullessa noilaamassa itteäni enkä vaaraksi kellekään!

Jumalauta, kyllä kuopiolaisetkin ihan mukavia on! Nehän tiesi senkin missä SFC-Alatalokin sijaitsee! :)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Panettaa. Panettaisko sua?

Joo, eiku olen tota blur2-biisiä tainnu tästä ketjusta bongata useammankin kerran.

Panettaa vaikka olenkin heiluttanut hanskaa ihan rutiininomaisesti tänäänkin.

Jees, voi olla mut ite en kyllä ole tuota Blööriä aikasemmin tänne suoltanut perkele. Nyt vois kuunnella jotain poikkevaa, katotaas.. kohta tulee..

Jep. Shiny Toy Guns you are the one.. ->

http://www.youtube.com/watch?v=ydE5CaRROG4
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Panettaa. Panettaisko sua?

Panettaa niin saatanasti!!! Jos tiedät jonkun hyvän, mukavan näköisen muijan niin lähetä tänne! Panettaa! ;) Ja oonhan restonomi! Joten pillua luulis irtoavan! Voin laittaa yv:llä osoitteet jne... :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös