Kalsarikänniketju

  • 5 217 284
  • 66 665

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Okei. Poltin 1986-2006, kaksikymmentä vuotta. Sitten olin vuoden ilman. Sitten poltin taas vuoden. Nyt olen ollut kaksi kuukautta ilman. Välillä on hieman hankalaa, mutta pääasiassa menee ihan hyvin.

Hienoa hienoa, lopettaisin röökinpolton jos selkärankaa olisi tai nuuskaa saisi iisisti lapaseen. Mites Evil sinä kun olet hivenen vanhempaa polvea, niin viitsisitkö jossain välissä kertoilla skinimeiningeistä Joensuussa, sillä olettamuksella että olit silloin paikan päällä. Meinaan voisi tuoda jopa jotain uutta ulottuvuutta tuohon maahanmuuttovääntöön jatkiksessa.

Teinpähän muuten ultimatekännimätön, kaksi isoa lihistä molempien väliin cheddaria 2siivua ja jauhelihabiffe väliin toimii kuin junanvessa.

Pakollinen biisivalinta Jokerien tötölyiden ja Tps voiton Jypistä kunniaksi. Voittakaa Jokerit nyt se vitun runkosarja niin leuaton jättää joukkueen rauhaan loppukaudeksi.We're gonna win Bryan Adams
 
No voihan vittu. Nyt meinaa jonkin verran vituttaa. Matsin aikana tyhjeni yhteensä seitsemän olutta ja lasillinen viiniä.

Perkeleen turkulaiset ja tsekkiläinen maalivahtinsa.

Turkulainen hämmennys palautti mieleeni useita muistoja, jotka olen yrittänyt tietoisesti tukahduttaa mielestäni. Minä seurustelin aikanaan turkulaisen naisen kanssa noin kolmen vuoden ajan ja ehdin asumaankin Turussa jokusen vuoden verran. Ei helvetti.

Nyt sieppaa sen verran, että askartelen itselleni tyhjästä pahvilaatikosta silmälasit, kävelykepin ja taskukellon ja lähden naapuriin esittämään sketsejä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mites Evil sinä kun olet hivenen vanhempaa polvea, niin viitsisitkö jossain välissä kertoilla skinimeiningeistä Joensuussa, sillä olettamuksella että olit silloin paikan päällä. Meinaan voisi tuoda jopa jotain uutta ulottuvuutta tuohon maahanmuuttovääntöön jatkiksessa. [/URL]
Tartun tähän, kun tuota asuin Joensuussa 2000-2007. Keväällä 2005 kävelin Niskakatua ja Anttilan kohdalla pe-iltana noin klo 22 tuli kolme hiuksetonta nuorta, noin parikymppistä, jannua vastaan. Olin ihan rakennuksen reunassa kävelemässä ja yhtäkkiä vain sain nyrkistä silmääni ja löin iskun voimasta pääni Anttilan seinään, takaraivoni siis. Noin 30 - 40 m päässä olivat nuo, kun jotakin taas tajusin ja huusin vain että "mitä vittua!?". Huusi yksi takaisin: "vitun mulatti!". Eli siltä pohjalta, rasismia siellä onpi. Ja itse olen tummahiuksinen mutta siniset silmäni ovat, ja naama ei kovinkaan tumma ole, että on vissiin "neekerit" vähissä, kun pitääpi meikäläisen näköistä noin vain hujauttaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tartun tähän, kun tuota asuin Joensuussa 2000-2007. Keväällä 2005 kävelin Niskakatua ja Anttilan kohdalla pe-iltana noin klo 22 tuli kolme hiuksetonta nuorta, noin parikymppistä, jannua vastaan. Olin ihan rakennuksen reunassa kävelemässä ja yhtäkkiä vain sain nyrkistä silmääni ja löin iskun voimasta pääni Anttilan seinään, takaraivoni siis. Noin 30 - 40 m päässä olivat nuo, kun jotakin taas tajusin ja huusin vain että "mitä vittua!?". Huusi yksi takaisin: "vitun mulatti!". Eli siltä pohjalta, rasismia siellä onpi. Ja itse olen tummahiuksinen mutta siniset silmäni ovat, ja naama ei kovinkaan tumma ole, että on vissiin "neekerit" vähissä, kun pitääpi meikäläisen näköistä noin vain hujauttaa.

Been there done that, ite koin samanlaista kohtelua vuonna 95 ilosaarirokin aikoihin, sillä erotuksella että mulla oli normaalin pituiset hiukset, hiusvärinä arjalaisittain blondi ja siniset silmät mutta silti skinhaterit päättivät pistää turpaan ja oikein kunnolla, kävi onni ja kaverit sattuivat paikalle, sekä epämääräinen ryhmittymä punkkareita joiden kanssa skinit sitten pistivätkin polkaksi. Eli ei taida rassissmi katsoa suomessa edes ihonväriä rotua yms. tarpeeksi tyhmät vihaavat kaikkia aivan sama oliko syytä tahi ei.

Toinen biisivalinta Ruotsin pojille kunniaa Suomen muistamisesta. Sabaton Winter War.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toinen biisivalinta Ruotsin pojille kunniaa Suomen muistamisesta. Sabaton Winter War.
Loistava biisi (tähän tilaan etenkin)! Itse olen hilkulla ollut tuonne "Aukko sivistyksessä" -ketjuun laittaa senmoisen asian, että musiikkiasioissa olen ihan urpo. Tämänlaiset linkit siispä kovasti musiikkiurpoa miellyttävät. (ainakin Alamummon mielestä pelkkä "urpo" riittäisi, kjäh, kjäh)

EDIT: Viime viikkojen paras kipaleeni onpi ollut tämä Sonatan kipale. Ala-asteen herkkiä hetkiä paremmassa muodossa!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mites Evil sinä kun olet hivenen vanhempaa polvea, niin viitsisitkö jossain välissä kertoilla skinimeiningeistä Joensuussa, sillä olettamuksella että olit silloin paikan päällä. Meinaan voisi tuoda jopa jotain uutta ulottuvuutta tuohon maahanmuuttovääntöön jatkiksessa.

Tartun tähän, kun tuota asuin Joensuussa 2000-2007. Keväällä 2005 kävelin Niskakatua ja Anttilan kohdalla pe-iltana noin klo 22 tuli kolme hiuksetonta nuorta, noin parikymppistä, jannua vastaan. Olin ihan rakennuksen reunassa kävelemässä ja yhtäkkiä vain sain nyrkistä silmääni ja löin iskun voimasta pääni Anttilan seinään, takaraivoni siis. Noin 30 - 40 m päässä olivat nuo, kun jotakin taas tajusin ja huusin vain että "mitä vittua!?". Huusi yksi takaisin: "vitun mulatti!". Eli siltä pohjalta, rasismia siellä onpi. Ja itse olen tummahiuksinen mutta siniset silmäni ovat, ja naama ei kovinkaan tumma ole, että on vissiin "neekerit" vähissä, kun pitääpi meikäläisen näköistä noin vain hujauttaa.
Joo, muistaakseni 1996 kävelin kadulla. Minulla oli nahkatakki ja tukka roikkui silmillä, eli ilmiselvä neekeri. Lisäksi olin kännissä kuin peikko. Oli aamuyö.

Kapakasta toiseen olin menossa. Vastaan tuli puolenkymmentä natsia, sellaisia pesutornin kokoisia. Kohdalle sattuessa yksi kysyi jotain, käänsin pääni kysyäkseni mitä nyt, ja nyrkkiä tuli vastapalloon. Kaaduin, ja sitten potkivat kylkiluut sisään. Hampaita ei mennyt kuin yksi. Eläköön Joensuu.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Eläköön Joensuu.

Täh, tekikö Jesse maalin?





Ei vaan. Ompas teillä jutut täällä. Tuttavani asuu tuolla HÄmptonissa ja ovat kovin onnessaan, kun saavat pakolaiskeskuksen sinne. Suorastaan hyppivät ilosta.
Sirilimpsis hei vaan. Oluset auki ja bastu kuumenee, mikäs tässä.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jipii! Pikkujoulu-risteily takana, silmälasit hajalla mutta mieli virkeänä työtovereiden kanssa saunottu ja loppujen lopuksi vieraat pois häädettynä ilmottaudun kalsaroimaan kalsarikännien oikeaoppisella hartaudella, kalsarit jalassa ja Kotiteollisuuden DVD sterkoissa pauhatessa. Kohta ehkä vaihtuu Sekoilun ytimieen, humppaa saatana!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jipii! Pikkujoulu-risteily takana...

Kadehdittava työehtosopimus sulla Kuningas. Jos olette tuossa marras- joulukuun vaihteessa lähteny pikkujouluristeilylle ja nyt jo palaatte... No, totta, joskus se paatti ui väkisinkin rantaan kaikkien kohdalla, mutta harvalla palkka juoksee kokoajan...
Mulla on kai "risteily" joskus junnuna kestäny korkeintaan viikon, mutta tää on jo ihan hoocee touhua...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
kalsarit jalassa ja Kotiteollisuuden DVD sterkoissa pauhatessa. Kohta ehkä vaihtuu Sekoilun ytimieen, humppaa saatana!
Ei saakeli. Olet henkinen veljeni! Tällä viikolla molempia kuunnelleena. KT:n DVD myös minulla onpi. 26.3 45:ssa Eläkeläiset, sinne menen! Viimeisin keikkareissuni oli 10.12 samaisessa 45:ssa, kun Kottaraiset siellä olivat.

Kristian Voutilaisen kanssa tuli kerran vedettyä Joensuun Wanhassa Jokelassa kännit. Ihan kelpo ukko, ei nyt niin erityisen hauska, ainakaan silloin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kristian Voutilaisen kanssa tuli kerran vedettyä Joensuun Wanhassa Jokelassa kännit. Ihan kelpo ukko, ei nyt niin erityisen hauska, ainakaan silloin.

Saitko patukkaa pyllyyn? Legendahan kertoo että jossain vaiheessa Wanha Jokela oli Joensuun perseparonien ykköspaikka hoitaa ryppyreikää tyydyttämään tietyt tarpeet?

Ei vaan jos olette kankkusessa Joensuussa menkää Jokelaan ja tilatkaa paikan pyttipannu joko tuopilla jotain juomaa tai ilman, toimii kankkusen tappajan jonninverran loistavasti. Asiaan liittyenThe Man kovempi kuin Sir Pena Crazy Agent
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei saakeli. Olet henkinen veljeni! Tällä viikolla molempia kuunnelleena. KT:n DVD myös minulla onpi. 26.3 45:ssa Eläkeläiset, sinne menen! Viimeisin keikkareissuni oli 10.12 samaisessa 45:ssa, kun Kottaraiset siellä olivat.

21. päivä näyttäis humppakomin mukaan olevan tsadissa, sinne suuntani käyköön silloin. Edellisestä tajunnan räjäyttävästä humppa-kokemuksesta onkin jo vuosia niin aikahan se olisi keikalle suunnistaa. Ja siitä risteilystä, tällä kertaa ne oli tosiaan näin lyhyet pikkujoulut :)
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pois nyt kristianvoutilais-vittuilut ainakin. Ema on hieno mies.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kaikki on menetetty. Miksi siis kieltäytyisimme oluesta ja elämän yksinäisistä iloista.

Tod, Karhun juhlapainosta tässä tuhoan. Vielä olisi 2/3 laatikosta jäljellä, aika savotta. (0,5l tölkkejä) Eiköhän ne tähän pahimpaan vitutukseen mene...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Koff III, Karhu Porin Juhlaolut ja itsetehdyt paukut. Näillä eväillä mennään!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen pahoillani kun en jaksanut lukea edellistä sivua tässä tilassa. Olen vain niin intoa täynnä. En fyysisesti, tänään käytiin kaverin kanssa 1,5 tuntia luistelemassa. Hienoa päästä hänen kanssaan luistelemaan.

Juuri saavuin kotiin ja avasin ensimmäisen oluen kotona. On vaan hieno fiilis, KalPakin sai jonkun maalin sohittua. Taistellaan Goljattia vastaan, mutta laitan vain niille, jotka haluaa Katri Ylander - Välitunnilla. Kai sieltä joku urpo tulee ja taas haukkuu minut.

http://www.youtube.com/watch?v=TlK_kKlQmjc&feature=related
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kellään asiaa tietävällä ruotsin kruunun kurssi hyvin hallussa? Oikeasti, noin suunnilleen. es mes ostos 1000 kruunua, niin mitä se meinaa euroissa?

Ja joo, poika haluaa olla jalkapalloilija. Enhän mä ny vittu voi kattella jotain jelsean ja manun paitaa sen päällä, mut tuolt ruottinmaalt löyty kauppa, joka myy hivenen halvemmalla kledjui.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kellään asiaa tietävällä ruotsin kruunun kurssi hyvin hallussa? Oikeasti, noin suunnilleen. es mes ostos 1000 kruunua, niin mitä se meinaa euroissa?

86,20 EUR Lähde: Forex
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Taidan loksauttaa pokeria pelin tähän väliin, niin ei itku pääse. Avata pokeri ainakin tuohon sivuun mukaan.

En uskalla juuri hehkutella, mutta on aika mukava kun KalPa tuolla turrottaa kärkipäässä. Aika lähelle se on kuin unta, millon tästä herätään.

Nyt pokerin kimppuun siis, mutta laitan musakkia

Popeda - Ukkometso
http://www.youtube.com/watch?v=ts_Lw3qrTfM&feature=related

Oliko se Paten omalta levyltä, jos oli niin pahoittelut siitä..
 

Center

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Liverpool
Harrastelätkämatsin jälkeen ei uni tule heti illalla, joten mitäs muuta sitä kuin kuin olutta naamariin. iPod soittaa Sentencediä valitettavien RIP-uutisten seurauksena. Ehkä tämä sentenced-tenkula-rip toimii jonain korvikkeena tai vastaavana, kun hiljattain jouduin hautaamaan vanhaa ystävääni.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeksi muokattu:

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aloittaisikohan positiivisista vai negatiivisista asioista tilittämisensä.

No ensinnäkin olo on ihan saatanan paska, päätä särkee, ja helvetillinen nuha, eikä pysty edes nukkumaan kunnolla. Olutkaan ei mene oikein päähän.

No mikäs siinä, Canalilta tulee sentään jopa pari NHL-peliä, joten sohvalle vaan mukavaan asentoon, ja katselemaan NHL:ää. Niin eihän sitä muuten saa nukuttua, mutta kun alkaa katsomaan jotain, niin seuraavaksi huomaa summerin soivan kolmannen erän päättymisen merkiksi, kaivaa ylikuumentuneen kuolaisen läppärin sohvatyynyn alta, ja yrittää jatkaa unia vaikkapa sohvalla. No eipä nukuta enää. Juodaanpa taas yksi olut ja nukahdetaan sohvalle seuraavan NHL-matsin ajaksi..

No kai tän voi positiiviseksi laskea, että ensi viikolla saa olla rauhassa himassa, eikä tarvitse huomenna rynnätä lentoasemalle kuten jonkun muun samassa taloudessa asuvan. Välillä näinkin päin.

Lomapäiviäkin pitäisi käyttää pois, joten saatan sattumoisin pitää pari lomapäivää ensi viikolla, käydä parit kissanristiäiset alkuviikosta, ja HIFK-TPS matsin torstaina pidemmällä kaavalla runkosarjan lopettajaisiksi.

Itseasiassa luultavaa on, että flunssa pahenee ensi viikoksi, niistelen niin kauan, että nenä meinaa tipahtaa, lopuksi vielä tulee helvetillinen kuume ja vatsatauti. Muija tulee himaan viikonlopuksi ja tenttaa, että missä oot ollut koko viikon, kun olet noin väsynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös