Kalsarikänniketju

  • 5 230 198
  • 66 666

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Täytyy näköjään raapustaa ensimmäinen viesti tähän ketjuun. Syy ei ole siinä, että törpöttelisin harvoin. Syy löytyy ehkä asuinpaikasta, eli Hervannasta, ja täällä harvoin tarvii kalsareita kiskoa. Jostain syystä kaikilla on tänään välipäivä, kun taas itse olen säästellyt viikonlopulle. Keissillinen mietoja tuli aikasemmin noudettua ja pakkohan niitä on heti availla. Liityn siis iloiseen joukkoon ja musiikkiaiheeseen sen verran, että tällä hetkellä pauhaa Nile. Youtube-linkkiä en viitsi kaivaa kun kovin moni tuskin montaa sekuntia jaksaa sitä kuitenkaan kuunnella.
 
Itse aikaisemmassa viestissä heitit että kuuntelen paskaa musaa siitä assosiaatio huonoon musaan. Muuten tarjoilen vaikka tälläisen Miehekkäin tunnusbiisi ikinä

Niin, itsellä oli jotain paskaa musiikkia, kai. En tiedä.
Mietin että onko joku kansainvälinen ota-yhteyttä-eksääsi-päivä, kun kolme sellaista on tällä viikolla ottanut yhteyttä. Ikäänkuin ei vituttaisi tarpeeksi muutenkin.
Olen näköjään edelleen kylmä ihminen, ruumiinlämpö edelleen se 35,5. Hienoa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Vielä ruokaan liittyvään juttuun sen verran, että enpä ole tainnut syödä tänään juuri mitään..

Kolahtaa ikävästi tyhjään vatsaan. Nyt maistuisi havajin pata. Ei tahdo iltaa jaksaa pelkällä makaroonimössöllä ja salaatilla.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolahtaa ikävästi tyhjään vatsaan. Nyt maistuisi havajin pata. Ei tahdo iltaa jaksaa pelkällä makaroonimössöllä ja salaatilla.

Kyllä mä sentään värkkäilin ihan itse spaghetti bologneseä tossa päivällä, mutta ei tullut jurikaan syötyä, kun vitutti toi nenän tukkoisuus..

Olishan tota vielä jäljellä jääkaapissa, jos olis nälkä tai tekis mieli syödä jotain.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Niin, itsellä oli jotain paskaa musiikkia, kai. En tiedä.
Mietin että onko joku kansainvälinen ota-yhteyttä-eksääsi-päivä, kun kolme sellaista on tällä viikolla ottanut yhteyttä. Ikäänkuin ei vituttaisi tarpeeksi muutenkin.
Olen näköjään edelleen kylmä ihminen, ruumiinlämpö edelleen se 35,5. Hienoa.

vaikka en lekuri olekkaan, niin ehkä huomenna mikäli alilämpö jatkuu kannataisi käydä siellä tohtorin luona. Jos ei liian korkea lämpötila kropalle hyvää tee, niin ei sitä myöskään alilämpöisyyskään tee.

Breaking benjamin Firefly Ehkäpä tämä auttaa alilämpöön? Toivotaan siis näin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Alamummokin saapunut safariltaan! Kuis meni reissu?!

Punkku, viinapullo ja 12 kaljaa. Saattaa riittää. Tänään.
Pakko kertoa, että todella upeasti meni. Elukoita nähtiin yli oman tarpeen ja valokuvia tuli otettua tosi rutkasti, reilusti yli tuhat. Nahka tosin kärähti loppumatkasta, mutta viis siitä. Tansania on hieno maa, suosittelen jos luontomatkailu kiinnostaa. Aurinkoakin riitti ja Safari oli oikeasti hyvää lageria eikä Kilimanjarokaan ollut hassumpaa.

Camparia riittää ja ostettiinhan me Amarula-pullokin reissusta, mutta sen korkkaamisen aika on toiste.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Jaahans.

Täällä kuunnellaan vain jotain kikkelimetallia ja joku urpo mainitsi 69 eyesin.

eli maate. Huomenna on tosin hääpäivä eli skarppina pitänee olla.

"Moro! Nyt on kyllä sellanen homma, että oon aivan hirveessä kangessa. Jätetäänkö romantiikka ensi vuoteen?"
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Hieno mesta, varsinkin Kilimanjaro. Safarit on ihan kivoja, mutta viikon patikkaretki Kilimanjaron maisemissa oli mulle aikoinaan se juttu joka jäi mieleen.
Koska kävit ja pääsitkö Uhuru Peakille? Patikka oli aivan uskomattoman hieno juttu. Patikoimme Marangun reittiä ja Horombolla kun näki Kilin topin ja Mawenzin ensimmäistä kertaa, niin kylmät väreet menivät selkää pitkin.
 
vaikka en lekuri olekkaan, niin ehkä huomenna mikäli alilämpö jatkuu kannataisi käydä siellä tohtorin luona. Jos ei liian korkea lämpötila kropalle hyvää tee, niin ei sitä myöskään alilämpöisyyskään tee.

Breaking benjamin Firefly Ehkäpä tämä auttaa alilämpöön? Toivotaan siis näin.

Ehkä sitten maanantaina, jos tää jatkuu tällaisena. Kylmä tässä taas on. Ei kovin suuri luottamus ole lekureihin, kerrankin eräs sellainen ihmetteli miksi tulin päivystykseen. No, todettiin sitten sen jälkeen keuhkokuume. Pitäs kai kohta painua nukkumaan, olis varmaan parasta.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Saunottu on, ja kaljaa putoaa kivasti alas. Naisväki untenmailla, mä jatkan hallitusti kunnes väsähdän.

Kohti kesää mennään, ja Lamb of God luo tunnelmaa tällä hetkellä.

Maistuu!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska kävit ja pääsitkö Uhuru Peakille? Patikka oli aivan uskomattoman hieno juttu. Patikoimme Marangun reittiä ja Horombolla kun näki Kilin topin ja Mawenzin ensimmäistä kertaa, niin kylmät väreet menivät selkää pitkin.

Uhurulle ei tosiaan tullut mentyä, ja patikkaretki meni lähinnä vähän alempia maita. Uhurun puolessa välissä taidettiin käydä.

Alkaa tosta omasta reissusta olla aikaa sen verran, että pitää kohta kaivella muistiinpanoja. :=
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Itsehän tahkoan tässä NHL 09:ä Onlinessä muun Jatkoaika HC:n porukan kanssa. Tappelin just itseni viisiminuuttiselle niin tässä on hyvää aikaa kirjoitella vähän jatkikseen samalla kun ottaa olusta ja kuuntelee häiriintynyttä musiikkia.

Toinen päivä putkeen jo kirjoittelemassa vapaalla - Hoho!
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Hah, onpas melkoinen lista jäähyketjussa jo nimiä: d2uce, dead c, Eric Rooslind, grace, Janiz80, kiljander, Oi Suomen nuoria!, Pasi77, Pronger, Quattro, Salt, Stouts77, Tervalammen Tynamo, Viljuri ja Wanhajalka

Eipä muuta, jatkakaa. Minun nestemäisen rohkeuden nautiskelu loppui tältä illalta.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Iltaa taas. Meni tuossa hetki kun vahtasin muutamat elokuvat. Jotain ruoantynkää yritin myös väsätä, tuli muuten ikävä entistä tyttöä.. Noh, kunhan kukaan ei koske mun avaimiin.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
On muuten loistava tuo Avaimen/Asan Punainen Tiili. Uudemmat lätyskät ei niin nappaa, mutta tuossa on jotain alkukantaista kapinallisuutta...

Samaa mieltä. Hieno levy. Kaks lakii on hieno biisi.

En haluaisi nähdä Jiriä kännissä. Oli selvinpäinkin niin levoton persoona, että valmentajatkin joutui siirtämään helvettiin meidän ketjusta, että muutama maali edes saatiin aikaan. Montako stagaa muuten hajoitit? Neljä ehjää oli mukana, mutta entäs matsin loputtua?
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Noniin.. Porsaansuikaleet paloin pannulle. Eihän kukaan montaa asiaa ehdi, eihän? Onneksi jtn backup-mikromättöä löytyy kaapista. Oisnko kellään joitain musiikkia tarjolla?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Voi vittu mikromättööt ja sensellaset rykäykset vittu. Neitoja ketjuu ja heti. Kiitosta.

Olo on perkele kun saharassa matkailevalla iilimadola perele! Pakko kuunnella vähän Johannaa ja männ sitte nukkuumaan, Kitos.!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös