Kalsarikänniketju

  • 5 239 195
  • 66 672
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mallas maistuu, varsinkin nyt. Tappio tuli, mutta defenssimekanismit oli käynnistetty jo piirun verran ennen ottelun alkua korkkaamalla karjala.

Se jääkiekosta. Johtuuko hiljaisuus siitä, ettei porukka humalaltaan löydä tänne vaiko yleisestä selvinpäisyydestä?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Että Jyppi voitti sitten runkosarjan? No, ei muuta kuin onnea keskisuomeen. Monena kautena Jyppi on johdellut sarjaa jonkin matkaa tai keikkunut siellä jossakin ylempänä ehkä vielä keväälläkin, mutta nyt meni loppuun asti. On se Risto Kas..Dufva ihme hemmo!

Nyt otan oluen pikkuseurojen esiinmarssin kunniaksi! On se niin hienoa!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tätä juhlistetaan! Korkki auki

Punainen, musta, valkoinen

Onnittelut Pöksymäelle, Koirapojalle ja muillekin jyskyläläisille.

Täällä lasissa edelleen valkkaria. Jotenkin sitä toivoisi, että vielä huomennakin olisi vapaapäivä, vaan eipä ole.

Paljonko muuten oli sm-liigan illan monivetokierroksen kerroin, eli joko asun miljunaarin kanssa? Mun GPS ei auta Veikkauksen sivuilla.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Onnittelut Pöksymäelle, Koirapojalle ja muillekin jyskyläläisille.
Voi kiitos, en muistanut että tämä on näin mukavaa. Pöksymäki on varmaan jo sammunut.

EDIT: Ja monarin kerroin melko muhkea 281721,56, onnea Rosenrotille.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Voi kiitos, en muistanut että tämä on näin mukavaa. Pöksymäki on varmaan jo sammunut.

Johan on Pöksyllä huono pää, kun ei viunaa kestä =)

Joskus hyvin kauan sitten Jyskylässä muuten asui yksi (varattu) poika, joka lähetteli mulle tekstiviesteinä sellaisia runoja, joiden lähettäminen ei todellakaan ole suotavaa varatulle ihmiselle. Sitten moneen vuoteen ei kuulunut mitään, mutta nyt alkuvuodesta tuli pari viestiä - joiden tulo lakkasi, kun kerroin olevani varattu.

Miksiköhän tuokin tuli nyt kerrottua? Enpä tiedä, lämpimikseni höpöttelen, kun ei tässä muutakaan ole. Ja kuka ylipäätään säilyttää monta vuotta sellaisen ihmisen numeroa, johon ei koskaan ota yhteyttä?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
No höpöhöpö :D Vastahan tässä lähdettiin nousukiitoon. Harmittelin juuri tässä mielessäni, että kun et hölmöyksissäsi osannut varata voitonjuomia. Miten voitkin olla niin ajattelematon. Täytyyhän sitä osata varautua :) No, opitpahan seuraavaa kertaa varten. Toivottavasti ei taas kestä 17 vuotta.
Pettymyksiä vuosi toisensa jälkeen niin eihän sitä osaa saatana. Seuraavan runkosarjan voiton aikoihin olen jo niin vanha etten jaksa enää ottaa, jotain yrttiteetä korkeintaan. Varaudun mestaruusjuhliin ostamalla pullon keskiolutta, jos oikein riehaannun niin jopa kaksi pulloa.
 

Hermeliini

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Les Canadiens de Montréal, Arsenal FC
17 vuoden odotus loppui. Silloin ei ollut ikää vielä tarpeeksi iloliemen nauttimiseen, joten korjaan tilanteen korjaamalla muutaman Sankun. Juujuu, ei saa vielä leijua, mutta on se jumaliste hienoa se runkosarjan voitto. Ehkäpä yksi gt:kin menee? Jos sen menis sitten kuitenkin juomaan Shakeriin? Mut sit ei voi tulla tähän ketjuun... Eli jään soffalle hymyilemään. :D
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Suosittelen lämpimästi (HIFK:n kannattamista), mikäli kestovitutuksen hankkiminen kiinnostaa.
Kannatanhan minä Suomen jalkapallon ja jääkiekon A-maajoukkueitakin ja masokistina vitutus on nautinto. Nordis iski heti ytimiin, kun sinne ensi kertaa menin syksyllä 2006. Sitä paitsi en voi sietää oululaisia, jopa Turussa asuessani oli hauskempaa. Onneksi en enää asu täällä Oulussa ensi talvena, enkä sen jälkeen ikinä, lähimaillakaan.

Joskus hyvin kauan sitten Jyskylässä muuten asui yksi (varattu) poika, joka lähetteli mulle tekstiviesteinä sellaisia runoja, joiden lähettäminen ei todellakaan ole suotavaa varatulle ihmiselle. Ja kuka ylipäätään säilyttää monta vuotta sellaisen ihmisen numeroa, johon ei koskaan ota yhteyttä?
Kuulin tässä juuri, että pian tapaamani neito oli tavannut joulukuussa jonkun yhden kerran ja nyt sitten oli tuo mieheke lähettänyt Wordin liitetiedostona 12-sivuisen analyysivuodatuksen tuolle neidolle siitä yhdestä tapaamisesta. Hiljaiseksi vetää ja naurattaa samanaikaisesti aivan hillittömästi, että on sitä kaikenmoisia. Sanoisivat vain, kuten minä joskus yhden kerran sanoin (ei siitä täällä nyt enempää), niin kaikki pääsisivät vähemmällä ja voisivat senkin analyysiajan kuluttaa ihan mihin tahansa muuhun.
 

Hermeliini

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Les Canadiens de Montréal, Arsenal FC
Ihan parilla kävin. Lasketaanko ne kalsarikänniiin.. ???

Mie niin jututin meinaan ulkomaaneläviä, notta oksat pois. Kerooin, ketä pitää kannattaa.... Ja näillä mennään!!! ROK!

Jos se Jyppi ihan parhautta!!!!!!11
 

Hermeliini

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Les Canadiens de Montréal, Arsenal FC
Heh, vaikka otinkin ns. huolella eiliselle runkosarjan voitolle ja nyt otsalohkoa hieman kivistää, niin huvittavaa oli herätessä huomata, että päässä soi "voiko ihanammin päivä enää alkaa"

Onko ihanampaa aamua kuin tää... Nyt kyllä myönnettäköön, ettei ollut muistikuvaa täällä käymisestä silloin kuuden jälkeen. Mutta täällä ollaan oltu, onneksi lähes kunnossa. Nyt on Kunto-poika kadonnut, ja kebabinhimo suunnaton. Ja joku on syönyt pakastimesta mun Ben & Jerry's Bohemian Raspberryn!!!!!

Kuinka mä ikinä tästä selviän?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Luokkakaveri täyttää tänään 20 vuotta ja alunperin hänellä piti olla hyvinkin rankat rylläjäiset, mutta nyt ne ovat muuttuneet kakkukahveiksi. Ehdin jo aloitella - hiihtolomalla kun olen - mutta sitten tuli tieto, että ei rylläjäisiä, vain kakkukahvit. Eli kalsarikänniksi tämä sitten muuttui.

Kippistä Jyväskylään, niin paljon kuin teitä vihaankin. LOL LOL.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vähän tekisi mieli liittyä seuraan, mutta en oikeen tiedä sitten. Mitähän KKKKO sanoo, lähimarkettiin vai no?

Edit: kyllä minä sitten sitä mallasta hain.

KKKKO vastaa kyllä. KKKKO myös antaa sinulle propseja oma-aloitteisuudesta. Onneksi olkoon.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Oishan tossa laatikollinen Carlsbergia vielä vanhojen ylijäämien seuraksi. Kippis.
 

J.Petke

Jäsen
Pjaahans. Huomenna olis vapaapäivä ja tänään kävin kaupasta hakemassa muutaman oluen ja kultalonkeron. 24:sta kaksi jaksoa koneella joista ensimmäinen jo takana. Kohta voisi jotain musiikkia koittaa etsiä ja sen jälkeen katsoa pari jaksoa The It Crowdia. Hyvä sarja muuten.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Surullista, että KKK on siirretty tänne hylkiöiden joukkoon Kierrätyskeskukseen. Moni jalo kirjoittaja ja hänen viestinsä mädäntyy, mikäli sitä viestiparkaa ikinä enää kirjoitettaisikaan.

Lepää rauhassa KKK.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Surullista, että KKK on siirretty tänne hylkiöiden joukkoon Kierrätyskeskukseen.

Lepää rauhassa KKK.
Pitäisi käydä tuonne RIP-ketjuun laittamassa tuo "lepää rauhassa KKK"... No mutta jos kuitenkin pitäisimme tätä sosiaalisesti aliarvostettua tärkeää henkireikää hengissä täällä varjoisten kujien reunamillakin.

Kävin sen minulle perinteisimmän menun hakemassa eli pullon punkkua ja pari 8,0 %:sta Karhua pitkäripaisesta liikkeestä, jossa ei ollut se universumin mahdollisesti kaunein naarake myymässä niitä tuotteita, vaan joku vanha kääpä siellä oli postmoderneja oravannahkojani ottamassa vastaan. Ostin tuotteet ihan vain sen vuoksi, että saisin ensi yönä nukuttua, kun on niin jännä viikonloppu edessä. Ja onhan se sentään.. mikä se nyt onkaan, keskiviikko.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
KKK ei lannistu pikku syrjinnästä.

Jahas, kävin tuosta lähihuoltikselta hakemassa muutaman lapparin vielä täydennykseksi, koska mallas hupenee siinä määrin kovaa tahtia. Taino, loppuuhan se toki aina kesken, varsinkin näin arkena.

Huomenna sitten viimeinen runkkarikierros, joten sitä varten pitää vähän pohjustaa. Se on suuria tunteita huomenna pelissä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ymmärryksiä

Tässä lukiessani ymmärsin juuri, että kun sopivassa nousukiidossa lukee Charles Bukowskin kirjaa ("vanhan likaisen miehen juttuja"), niin eipä sitä baareihin tarvitsisi ikinä lähteä. Tuossahan on niin härdelliä koko kirja täynnä, että sehän riittää. Ei tartte tilata taksia, kun härdelliä on riittävä annos nautittuna, sen kuin laittaa kirjan vain sivummalle ja nukahtaa kämpilleen.

On se muuten dilempaattista tuo treffielämä. Tänään tajusin miksi olen sinkku: Jos nainen on järkevä, se älyää jättää minut ja jos nainen ei ole järkevä, niin silloin minä jätän hänet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös