Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 317 855
  • 66 679

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toista kaljaa tässä juuri aloittelen. En ole koskaan näin aikaisin juomistani aloittanut. Todellakin, tätä kirjoittaessani arviolta noin 3 promillea on sisälmyksissä. Ainakin 2 on ihan varmasti. Helposti. Kerran puhalsin pyörämiehenä 4,0 promillea ja jatkoin matkaani horjumatta. Kerran oli 5,6 promillea, sitä en enää tosin muista itse. Ihmeellistä tuo toleranssi näinkin vähällä juomisella.

En minä promilleilla elvistele. Kummallista vain, että voi vetää 4 promillea ja muistaa kaiken. Ja sekin oli vain yksittäinen ilta. Olisihan se kelpoa olla yhdessä promillessa ja kikattaa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
On se kyllä JÄNNÄÄ, miten 2 olutta keskellä päivää riittää siihen, että katse hapuilee ja haluaa ehdottomasti nähdä hiihtourheilua. Evil ei sentään koskaan näin pahaan jamaan päätyne, tunnettuna hiihtourheilun fanaattisena ystävänä.

Nyt lähtee kolmas KOFF. Tuo viunapullo puolen metrin päässä saa nyt jäädä. Sen juominen johtaisi siihen, että heräisin uutisvuodoksi melko selvänä.

Ja mikähän siinä on, että eilen myöhäillalla menin uutta naapuria auttamaan muutossa. Sängyn kannoin yläkertaan ja se antoi mulle ison tietsikkanäytön, niin ison, että kelpaa nyt änäriä öisin katsella. Taas on ollut härdelliä. Kyllä suomalaisten vain pitäisi murjottaa ja ajatella, että kusipää se kuitenkin on.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tsiih poks sanoi oluttölkki. No ei näitä kovin montaa ole, mutta sen verran, että saa krapulan loivennettua ainakin.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos tässä nyt sammuisi ja laittaisi herätekilistimen soittokohtaan 21.00, niin olisikohan se itsestäni sitten mentaalisesti tänään vai huomenna. Kokheilemallahan tuo selviää. Tai sitten sinnistelen, vaikken oikein jaksaisikaan.

Huomenna tunti urheilua. Ja maaliskuussa 31 tuntia. Hyvää yötä.

Valmistin jauhettua kanaa ja valkosipulia sisältävää makaronilaatikkoa ja totesin sen erinomaiseksi. Jopa niin erinomaiseksi, että ruokailun jälkeen oli pakko avata olutpullollinen.

Oluita on vielä yksitoista lisää ja valkoviini on jäähtynyt sopivaan lämpötilaan jääkaapissa jo eilisestä saakka, eli eiköhän tästä saada aikamoiset kalsarikännikarnevaalit aikaiseksi.

Kohta TPS-JYP, lisää nestemäisiä päihteitä ja hillitöntä yksinäistä dorkailua. Saattaapa tässä illan mittaan lähteä jopa housutkin jalasta.

Tästä tulee hauskaa.

Skål!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On se kyllä JÄNNÄÄ, miten 2 olutta keskellä päivää riittää siihen, että katse hapuilee ja haluaa ehdottomasti nähdä hiihtourheilua. Evil ei sentään koskaan näin pahaan jamaan päätyne, tunnettuna hiihtourheilun fanaattisena ystävänä.
Heh... Hiihdin vuonna 1989 ja heti perään 2004, mutta tänä vuonna olen ollut suksilla jo kahdesti! Sen siitä saa, kun opetusalalle ryhtyy - penskojen kanssa joutuu jopa hiihtelemään välillä!

Pitkästä aikaa omat vesselit tumpattu mummolaan yökylään, ja viinahan se jo suonissa lorisee. Kuunneltu on tähän mennessä Kenttiä, Danzigia, Molly Hatchettia, Pekka Pohjolaa, Nick Cavea, Peitsamoa, CMX:ää, Black Sabbathia, Curtis Mayfieldia, Poguesia... Nyt pyörii Marillionin Clutching At Straws ja toisella silmällä vilkuilen Bundesliigaa.

Iltapäivää, lajitoverit! Otetaas malja Brodeurille... Nuin!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sen siitä saapi kun ryhtyy hiihtohommiin, niin pian huomaat toteuttavasi henkilökohtaista fantasiaani eli toiveissani on joskus suorittaa elokuussa helteellä ruuhka-aikaan Mannerheimintiellä sauvakävelyä keltaisissa pyöräilyshortseissa Kanaria-T-paidassa vyölaukun kanssa äänekkäästi kännykkään puhuen japanilaisturistiryhmän ohi kävellen!

Suosikkimolarilleni Brodeurille en ota, sillä joensuulaisia vastaan on tiukka NHL-managerikisa menossa ja Brodeurin sijaan ostin eilen Pekka Rinteen ja Martin-boy jäi kalliimpana kakkoseksi!

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Heh... Hiihdin vuonna 1989 ja heti perään 2004, mutta tänä vuonna olen ollut suksilla jo kahdesti! Sen siitä saa, kun opetusalalle ryhtyy - penskojen kanssa joutuu jopa hiihtelemään välillä!

Pitkästä aikaa omat vesselit tumpattu mummolaan yökylään, ja viinahan se jo suonissa lorisee. Kuunneltu on tähän mennessä Kenttiä, Danzigia, Molly Hatchettia, Pekka Pohjolaa, Nick Cavea, Peitsamoa, CMX:ää, Black Sabbathia, Curtis Mayfieldia, Poguesia... Nyt pyörii Marillionin Clutching At Straws ja toisella silmällä vilkuilen Bundesliigaa.

Iltapäivää, lajitoverit! Otetaas malja Brodeurille... Nuin!

Minnekkäs olet vesseleitten toisen vanhemman tumpannut? Vai vietätkö kenties parisuhdekalsarointi iltamaa Joensuun suunnalla?

Päivä on mennyt välikuoleman jälkeen vallan rattoisasti. Onko muuten tupakoiville kkihmisille käynyt niin että aamun ekan röökin jälkeen on ruvennut väsyttämään armottomasti? Tämä siis kun edellisenä iltana on tullut tykitettyä itsensä jonnekkin 3%sfääreihin. Chin chin Brodeurille, Sean Avery on tulossa takaisin New yorkkiin, have some fun together. Itse nostaisin maljan ennemmin Jounin loistaville Nhl-blogeille hs:ssä todellista neroutta. Swamp-hockey Brodeur ei sinänsä mulle mikään maljannoston kohde ole.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on ihan hieno fiilis. Viikonloppu vapaa ja saksalaista valkoviiniä juon. Urheilukanavalta tulee suosikkijoukkueeni Borussia Dortmundin peli, jossa vastassa on kauden yllättäjä, Hoffenheim. Lisäksi voisi jossain vaiheessa katsella YleAreenalta eilisen Kummeli -jakson (jos se on siellä) ja Hymy Pyllyyn -jaksonkin voisi katsoa. Nettipokeriakin voisi pelata Cake -pokeriverkossa. Jossain vaiheessa nakkipatonkia uuniin ja niin edelleen.

Tässä hieno kappale ja vielä Dortmundissa esitettynä: Chicago - Hard To Say I'm Sorry/Get Away

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on hieno fiilis, kun tietää että viikon päästä tähän aikaan Rovaniemellä ensi kertaa tapaamassa vuosien aikaista tykästystäni. Jotenkin ei osaa nyt keskittyä pokeriin, televisioon, jalkapalloiluun, veikkauksiin, juomiseen, eikä mihinkään muuhunkaan. Ajantappoa seuraavat 168 tuntia. Tässähän sitä juodessa aika vierähtää.

Otan nyt siis hänelle, kun ei muutakaan nyt aivokupolissa ole. Vatsassa värisee nytkin, se ei johdu viunasta vaan tulevaisuudesta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnekkäs olet vesseleitten toisen vanhemman tumpannut? Vai vietätkö kenties parisuhdekalsarointi iltamaa Joensuun suunnalla?
Tuossahan tuo rouvakin tissuttelee juu. Hän on sosiaalisempi tapaus kuin mie, eli varmasti ehdottelee vielä taksin soittoa ja baariin lähtöä... Yritän ainakin teeskennellä pysyväni kalsarilinjalla. Saas nähä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko muuten tupakoiville kkihmisille käynyt niin että
Älä puhu tupakoinnista... 2 kk ilman nyt ja muuten menee hyvin mutta päissään tekee mieli röökiä niin prkleesti... Varsinkin jos olutta juo, kuten nyt olen muutaman napannut. Lonkeroa voi juoda vaikka kuin, samoin väkeviä, mutta oluen maku suussa ja heti tupakattaa saatanasti. Kumma juttu.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuossahan tuo rouvakin tissuttelee juu. Hän on sosiaalisempi tapaus kuin mie, eli varmasti ehdottelee vielä
Tuo lainaus on esimerkki iltapäivälehtitsurnalismista. Hyvin on siis siellä pall.. pullat uunissa.

Ja se edellinen viestini oli naiivin säälittävä. Vittuilkaa nyt edes vähäsen siitä, häh häh.

EDIT: Evilin tupakkalakosta raporttia olenkin vähän kaivannut. Pidähän linja! Tyhmien kysymysten ketjuun meinasin tänään laittaa, että kun on olemassa (vielä) pikkuaskeja, niin miksi ei ole myös pikkutupakoita, siis sellaisia puolikkaita. Onhan olemassa eri kokoa olevia pulloja, karkkipusseja ja WC-paperipakkauksiakin.

Näin humalaisessa tilassa tästä nyt lähdenkin polttamaan puolikkaan tupakan. Kokonainen on liikaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDIT: Evilin tupakkalakosta raporttia olenkin vähän kaivannut.
Okei. Poltin 1986-2006, kaksikymmentä vuotta. Sitten olin vuoden ilman. Sitten poltin taas vuoden. Nyt olen ollut kaksi kuukautta ilman. Välillä on hieman hankalaa, mutta pääasiassa menee ihan hyvin.

jalkakikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tsemppiä lakkoon, ite oon ollu 1v ja 2kk polttamatta. Poltin 1997-2008 noin askin päivässä plus jurritupakointi... välillä tekee hulluna mieli tupakkia, mutta tunne menee nopeesti ohi kunhan ei mieti asiaa tarkemmin.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Okei. Poltin 1986-2006, kaksikymmentä vuotta. Sitten olin vuoden ilman. Sitten poltin taas vuoden. Nyt olen ollut kaksi kuukautta ilman. Välillä on hieman hankalaa, mutta pääasiassa menee ihan hyvin.

Hienoa hienoa, lopettaisin röökinpolton jos selkärankaa olisi tai nuuskaa saisi iisisti lapaseen. Mites Evil sinä kun olet hivenen vanhempaa polvea, niin viitsisitkö jossain välissä kertoilla skinimeiningeistä Joensuussa, sillä olettamuksella että olit silloin paikan päällä. Meinaan voisi tuoda jopa jotain uutta ulottuvuutta tuohon maahanmuuttovääntöön jatkiksessa.

Teinpähän muuten ultimatekännimätön, kaksi isoa lihistä molempien väliin cheddaria 2siivua ja jauhelihabiffe väliin toimii kuin junanvessa.

Pakollinen biisivalinta Jokerien tötölyiden ja Tps voiton Jypistä kunniaksi. Voittakaa Jokerit nyt se vitun runkosarja niin leuaton jättää joukkueen rauhaan loppukaudeksi.We're gonna win Bryan Adams

No voihan vittu. Nyt meinaa jonkin verran vituttaa. Matsin aikana tyhjeni yhteensä seitsemän olutta ja lasillinen viiniä.

Perkeleen turkulaiset ja tsekkiläinen maalivahtinsa.

Turkulainen hämmennys palautti mieleeni useita muistoja, jotka olen yrittänyt tietoisesti tukahduttaa mielestäni. Minä seurustelin aikanaan turkulaisen naisen kanssa noin kolmen vuoden ajan ja ehdin asumaankin Turussa jokusen vuoden verran. Ei helvetti.

Nyt sieppaa sen verran, että askartelen itselleni tyhjästä pahvilaatikosta silmälasit, kävelykepin ja taskukellon ja lähden naapuriin esittämään sketsejä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mites Evil sinä kun olet hivenen vanhempaa polvea, niin viitsisitkö jossain välissä kertoilla skinimeiningeistä Joensuussa, sillä olettamuksella että olit silloin paikan päällä. Meinaan voisi tuoda jopa jotain uutta ulottuvuutta tuohon maahanmuuttovääntöön jatkiksessa. [/URL]
Tartun tähän, kun tuota asuin Joensuussa 2000-2007. Keväällä 2005 kävelin Niskakatua ja Anttilan kohdalla pe-iltana noin klo 22 tuli kolme hiuksetonta nuorta, noin parikymppistä, jannua vastaan. Olin ihan rakennuksen reunassa kävelemässä ja yhtäkkiä vain sain nyrkistä silmääni ja löin iskun voimasta pääni Anttilan seinään, takaraivoni siis. Noin 30 - 40 m päässä olivat nuo, kun jotakin taas tajusin ja huusin vain että "mitä vittua!?". Huusi yksi takaisin: "vitun mulatti!". Eli siltä pohjalta, rasismia siellä onpi. Ja itse olen tummahiuksinen mutta siniset silmäni ovat, ja naama ei kovinkaan tumma ole, että on vissiin "neekerit" vähissä, kun pitääpi meikäläisen näköistä noin vain hujauttaa.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tartun tähän, kun tuota asuin Joensuussa 2000-2007. Keväällä 2005 kävelin Niskakatua ja Anttilan kohdalla pe-iltana noin klo 22 tuli kolme hiuksetonta nuorta, noin parikymppistä, jannua vastaan. Olin ihan rakennuksen reunassa kävelemässä ja yhtäkkiä vain sain nyrkistä silmääni ja löin iskun voimasta pääni Anttilan seinään, takaraivoni siis. Noin 30 - 40 m päässä olivat nuo, kun jotakin taas tajusin ja huusin vain että "mitä vittua!?". Huusi yksi takaisin: "vitun mulatti!". Eli siltä pohjalta, rasismia siellä onpi. Ja itse olen tummahiuksinen mutta siniset silmäni ovat, ja naama ei kovinkaan tumma ole, että on vissiin "neekerit" vähissä, kun pitääpi meikäläisen näköistä noin vain hujauttaa.

Been there done that, ite koin samanlaista kohtelua vuonna 95 ilosaarirokin aikoihin, sillä erotuksella että mulla oli normaalin pituiset hiukset, hiusvärinä arjalaisittain blondi ja siniset silmät mutta silti skinhaterit päättivät pistää turpaan ja oikein kunnolla, kävi onni ja kaverit sattuivat paikalle, sekä epämääräinen ryhmittymä punkkareita joiden kanssa skinit sitten pistivätkin polkaksi. Eli ei taida rassissmi katsoa suomessa edes ihonväriä rotua yms. tarpeeksi tyhmät vihaavat kaikkia aivan sama oliko syytä tahi ei.

Toinen biisivalinta Ruotsin pojille kunniaa Suomen muistamisesta. Sabaton Winter War.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toinen biisivalinta Ruotsin pojille kunniaa Suomen muistamisesta. Sabaton Winter War.
Loistava biisi (tähän tilaan etenkin)! Itse olen hilkulla ollut tuonne "Aukko sivistyksessä" -ketjuun laittaa senmoisen asian, että musiikkiasioissa olen ihan urpo. Tämänlaiset linkit siispä kovasti musiikkiurpoa miellyttävät. (ainakin Alamummon mielestä pelkkä "urpo" riittäisi, kjäh, kjäh)

EDIT: Viime viikkojen paras kipaleeni onpi ollut tämä Sonatan kipale. Ala-asteen herkkiä hetkiä paremmassa muodossa!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mites Evil sinä kun olet hivenen vanhempaa polvea, niin viitsisitkö jossain välissä kertoilla skinimeiningeistä Joensuussa, sillä olettamuksella että olit silloin paikan päällä. Meinaan voisi tuoda jopa jotain uutta ulottuvuutta tuohon maahanmuuttovääntöön jatkiksessa.

Joo, muistaakseni 1996 kävelin kadulla. Minulla oli nahkatakki ja tukka roikkui silmillä, eli ilmiselvä neekeri. Lisäksi olin kännissä kuin peikko. Oli aamuyö.

Kapakasta toiseen olin menossa. Vastaan tuli puolenkymmentä natsia, sellaisia pesutornin kokoisia. Kohdalle sattuessa yksi kysyi jotain, käänsin pääni kysyäkseni mitä nyt, ja nyrkkiä tuli vastapalloon. Kaaduin, ja sitten potkivat kylkiluut sisään. Hampaita ei mennyt kuin yksi. Eläköön Joensuu.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Eläköön Joensuu.

Täh, tekikö Jesse maalin?

Ei vaan. Ompas teillä jutut täällä. Tuttavani asuu tuolla HÄmptonissa ja ovat kovin onnessaan, kun saavat pakolaiskeskuksen sinne. Suorastaan hyppivät ilosta.
Sirilimpsis hei vaan. Oluset auki ja bastu kuumenee, mikäs tässä.

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jipii! Pikkujoulu-risteily takana, silmälasit hajalla mutta mieli virkeänä työtovereiden kanssa saunottu ja loppujen lopuksi vieraat pois häädettynä ilmottaudun kalsaroimaan kalsarikännien oikeaoppisella hartaudella, kalsarit jalassa ja Kotiteollisuuden DVD sterkoissa pauhatessa. Kohta ehkä vaihtuu Sekoilun ytimieen, humppaa saatana!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy