Kalsarikänniketju

• 5 347 447
  • 66 671

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jipii! Pikkujoulu-risteily takana...

Kadehdittava työehtosopimus sulla Kuningas. Jos olette tuossa marras- joulukuun vaihteessa lähteny pikkujouluristeilylle ja nyt jo palaatte... No, totta, joskus se paatti ui väkisinkin rantaan kaikkien kohdalla, mutta harvalla palkka juoksee kokoajan...
Mulla on kai "risteily" joskus junnuna kestäny korkeintaan viikon, mutta tää on jo ihan hoocee touhua...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
kalsarit jalassa ja Kotiteollisuuden DVD sterkoissa pauhatessa. Kohta ehkä vaihtuu Sekoilun ytimieen, humppaa saatana!
Ei saakeli. Olet henkinen veljeni! Tällä viikolla molempia kuunnelleena. KT:n DVD myös minulla onpi. 26.3 45:ssa Eläkeläiset, sinne menen! Viimeisin keikkareissuni oli 10.12 samaisessa 45:ssa, kun Kottaraiset siellä olivat.

Kristian Voutilaisen kanssa tuli kerran vedettyä Joensuun Wanhassa Jokelassa kännit. Ihan kelpo ukko, ei nyt niin erityisen hauska, ainakaan silloin.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kristian Voutilaisen kanssa tuli kerran vedettyä Joensuun Wanhassa Jokelassa kännit. Ihan kelpo ukko, ei nyt niin erityisen hauska, ainakaan silloin.

Saitko patukkaa pyllyyn? Legendahan kertoo että jossain vaiheessa Wanha Jokela oli Joensuun perseparonien ykköspaikka hoitaa ryppyreikää tyydyttämään tietyt tarpeet?

Ei vaan jos olette kankkusessa Joensuussa menkää Jokelaan ja tilatkaa paikan pyttipannu joko tuopilla jotain juomaa tai ilman, toimii kankkusen tappajan jonninverran loistavasti. Asiaan liittyenThe Man kovempi kuin Sir Pena Crazy Agent

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei saakeli. Olet henkinen veljeni! Tällä viikolla molempia kuunnelleena. KT:n DVD myös minulla onpi. 26.3 45:ssa Eläkeläiset, sinne menen! Viimeisin keikkareissuni oli 10.12 samaisessa 45:ssa, kun Kottaraiset siellä olivat.

21. päivä näyttäis humppakomin mukaan olevan tsadissa, sinne suuntani käyköön silloin. Edellisestä tajunnan räjäyttävästä humppa-kokemuksesta onkin jo vuosia niin aikahan se olisi keikalle suunnistaa. Ja siitä risteilystä, tällä kertaa ne oli tosiaan näin lyhyet pikkujoulut :)

Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pois nyt kristianvoutilais-vittuilut ainakin. Ema on hieno mies.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kaikki on menetetty. Miksi siis kieltäytyisimme oluesta ja elämän yksinäisistä iloista.

Tod, Karhun juhlapainosta tässä tuhoan. Vielä olisi 2/3 laatikosta jäljellä, aika savotta. (0,5l tölkkejä) Eiköhän ne tähän pahimpaan vitutukseen mene...

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Koff III, Karhu Porin Juhlaolut ja itsetehdyt paukut. Näillä eväillä mennään!

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen pahoillani kun en jaksanut lukea edellistä sivua tässä tilassa. Olen vain niin intoa täynnä. En fyysisesti, tänään käytiin kaverin kanssa 1,5 tuntia luistelemassa. Hienoa päästä hänen kanssaan luistelemaan.

Juuri saavuin kotiin ja avasin ensimmäisen oluen kotona. On vaan hieno fiilis, KalPakin sai jonkun maalin sohittua. Taistellaan Goljattia vastaan, mutta laitan vain niille, jotka haluaa Katri Ylander - Välitunnilla. Kai sieltä joku urpo tulee ja taas haukkuu minut.

http://www.youtube.com/watch?v=TlK_kKlQmjc&feature=related

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kellään asiaa tietävällä ruotsin kruunun kurssi hyvin hallussa? Oikeasti, noin suunnilleen. es mes ostos 1000 kruunua, niin mitä se meinaa euroissa?

Ja joo, poika haluaa olla jalkapalloilija. Enhän mä ny vittu voi kattella jotain jelsean ja manun paitaa sen päällä, mut tuolt ruottinmaalt löyty kauppa, joka myy hivenen halvemmalla kledjui.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Taidan loksauttaa pokeria pelin tähän väliin, niin ei itku pääse. Avata pokeri ainakin tuohon sivuun mukaan.

En uskalla juuri hehkutella, mutta on aika mukava kun KalPa tuolla turrottaa kärkipäässä. Aika lähelle se on kuin unta, millon tästä herätään.

Nyt pokerin kimppuun siis, mutta laitan musakkia

Popeda - Ukkometso
http://www.youtube.com/watch?v=ts_Lw3qrTfM&feature=related

Oliko se Paten omalta levyltä, jos oli niin pahoittelut siitä..

Center

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Liverpool
Harrastelätkämatsin jälkeen ei uni tule heti illalla, joten mitäs muuta sitä kuin kuin olutta naamariin. iPod soittaa Sentencediä valitettavien RIP-uutisten seurauksena. Ehkä tämä sentenced-tenkula-rip toimii jonain korvikkeena tai vastaavana, kun hiljattain jouduin hautaamaan vanhaa ystävääni.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeksi muokattu:

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aloittaisikohan positiivisista vai negatiivisista asioista tilittämisensä.

No ensinnäkin olo on ihan saatanan paska, päätä särkee, ja helvetillinen nuha, eikä pysty edes nukkumaan kunnolla. Olutkaan ei mene oikein päähän.

No mikäs siinä, Canalilta tulee sentään jopa pari NHL-peliä, joten sohvalle vaan mukavaan asentoon, ja katselemaan NHL:ää. Niin eihän sitä muuten saa nukuttua, mutta kun alkaa katsomaan jotain, niin seuraavaksi huomaa summerin soivan kolmannen erän päättymisen merkiksi, kaivaa ylikuumentuneen kuolaisen läppärin sohvatyynyn alta, ja yrittää jatkaa unia vaikkapa sohvalla. No eipä nukuta enää. Juodaanpa taas yksi olut ja nukahdetaan sohvalle seuraavan NHL-matsin ajaksi..

No kai tän voi positiiviseksi laskea, että ensi viikolla saa olla rauhassa himassa, eikä tarvitse huomenna rynnätä lentoasemalle kuten jonkun muun samassa taloudessa asuvan. Välillä näinkin päin.

Lomapäiviäkin pitäisi käyttää pois, joten saatan sattumoisin pitää pari lomapäivää ensi viikolla, käydä parit kissanristiäiset alkuviikosta, ja HIFK-TPS matsin torstaina pidemmällä kaavalla runkosarjan lopettajaisiksi.

Itseasiassa luultavaa on, että flunssa pahenee ensi viikoksi, niistelen niin kauan, että nenä meinaa tipahtaa, lopuksi vielä tulee helvetillinen kuume ja vatsatauti. Muija tulee himaan viikonlopuksi ja tenttaa, että missä oot ollut koko viikon, kun olet noin väsynyt.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tervehdys toverit!

Ihastellessani tuota tyhjien tölkkien merta, olen jokseenkin tyytyväinen saavutksiini, puhumattakaan olotilasta. Vähän Mustaschia, hiven useita raskaan metallin orkestereita ja rutkasti AIC:n sointua korvissa... ei tässä ole huono olla ihmisolennolla. Miten muilla iltamat?

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiitokset Tiukelle, näinhän muistin taasen Popedankin olemassaolon ;)
ja sieltähän heti yksi vanhoista biiseistä kolahti. Onhan päivä vielä huomennakin? ;>
meneillään.http://www.youtube.com/watch?v=fymsFQI67iQ

Ja onnittelut KalPalle ja kannattajille tietysti kanssa. Huikea kausi

Vaikka pelit kesken, niin Helmi on kyllä niin simpukka, että pakko samantien laittaa kiitokset takaisin siitä, kun kelpasi.

Niin ei mulle mitään asiaa ollu, paitsi Helmi, niin ajattelin vaan asioida täälläkin. No taitaa sitä musakkia edes mennä. Tietenkin tää on kuraa, kuten jo joku minut siellä aikaisemmin ansioituneesti urpoksi solvasikin, Nightwish - Amaranth.

http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jostain kumman syystä olen jäänyt koukkuun tähän Amy McDonaldin biisiin. Ehkä se on toi kevyt Skotti-aksentti, ja tietty luonnollisuus kaiken ylituotetun roskan seassa.

Tai sitten olen vaan tulossa vanhaksi tai jotain.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hahaa, mulla oli kylläkin jäänyt siinä kehumisessa lause kesken. Syytän siitä tätä uutta ja omituista näppistäni ;)

Eli ei minulla todellisuudessa ollut mitään asiaa. Kovin tuttua. Nyt voisin heittää ilmoille musiikkiverkon vaikka en lintuja mätsästäkään.

Nightwish - Crimson tide deep blue sea
http://www.youtube.com/watch?v=ydG103sSI1E

Hienohan se on aina, kun tämän tahtiin KalPa luistelee ottamaan pinnat heikommiltaan ;)

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saitko patukkaa pyllyyn? Legendahan kertoo että jossain vaiheessa Wanha Jokela oli Joensuun perseparonien ykköspaikka hoitaa ryppyreikää tyydyttämään tietyt tarpeet?
En kyllä ole saanut. Tarjontaa kyllä on kieltämättä siinä paikassa ollut sillä rintamalla - kerran jopa tyrmäystippojen kera - mutta intressimme eivät ole kohdanneet. Enin osa siellä kyllä heteroita kuitenkin on. Ja kerran kyllä laittelin Jokelan suihkutiloissa erästä hyvää ystävänaistani - kun otti yhtäkkiä kädestä kiinni ja talutti yläkerran tiloihin - ja sen jälkeen palasimme pöytäseurueen sekaan jatkamaan juominkeja.

Kaikenmoista olemme siis Wanhan Jokelan kanssa vuosien varrelle yhdessä kokeneet. Tarinoita olisi varmasti kirjan edestä, mutta Turus-Hessu kirjoitti kirjan "maalainen" vuonna 1994, jotenka Jokelan tarinat on siis jo kerran niteessä kerrottu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy